abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109360881

21 januari 2012 heeft Laura het eiland Sint Maarten bereikt en daarmee haar wereldreis voltooid.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie is Laura?
Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom: Als jongste wil zij rondom de wereld zeilen. Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? :? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) ontvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht?
En who de fok was mister Mercer?! :?
En wie is Gerard van Erp? Conferencier en Laura-adept?

En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Reden genoeg dus voor deze geanimeerde discussie! :Y

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De harde kern van posters:

avatar.png BabeWatcher ("Laura is fantasties! *O* ")

xc0ysg.jpg spuitje ("Laura is net Pinokkio" en tevens de enige echte ontdekker van de Guppy-tas),

noiconn.png Enneacanthus_Obesus ("Hoe zeer kan Laura zichzelf tegenspreken?!")

disana2.jpg Disana ("Van die blog klopt niets! Slapen en tegelijkertijd in de storm varen?, ja hoor! :P ")

wereldbol1.JPG livelink ("Ik hoop dat Laura de positieve flow weer snel te pakken krijgt")

noiconn.png svetan (Troll, Dick Dekker of gewoon Mr. Badguy?)

Mexklein.jpg RobertoCarlos, tevens maker van de OP ("Ik vertrouw die Henk niet helemaal")

noiconn.png wich ("Laura heeft het gewoon goed geregeld")

noiconn.png Hammondorgel ("ER IS GEEN VOLGBOOT!!!!!! :N ")

wksp3c.JPG sp3c ("owja ik mod dit hele spektakel")

zoso.jpg Spijkerbroek ("Ach, ze heeft ook de motor nog.")

Tide.jpg Tide (" http://solozeilster.hyves.nl/ ")

Eclipse%20klein.jpg Motorboot ("Zeilersspirit zit in ieder geval in d'r bloed! ")

noiconn.png MrFoureyes ("Die Mercer mediablokkade is inderdaad onverdraaglijk!")
Topicreeks: Laura Dekker
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_109361158
Sinds het weekend heb ik niet meer gepost

afgelopen maandag schreef Laura in haar logboek:

quote:
19-3-2012

I've already been fourteen days in what is for me still really cold Holland. But in these fourteen days, I haven't exactly been sitting still. The Hiswa (a big boat show in Holland), De Laatste show in Belgium, and Gotschalk in Germany are already behind me, and last Saturday I gave a presentation in Drimmelen--for now the last one. Everything went very well and I got a lot of positive reactions. The Hiswa was especially busy. It was nice to tell my story to people who were really listening and interested in my story. But after six days of telling the same story and answering a lot of questions, I was happy to do nothing for one day. The talk shows in Germany, Belgium and Holland were also really nice. What I liked most were all the positive reactions,and not having to convince people anymore that I could do it because I have already done it. It's something I still can't really realize. Even though the past fourteen days were really nice, it tired me out a whole lot more than sailing does. I'm really happy to have a week off now so I can go visit some family before I head back home to Guppy, which is still bravely waiting for me in Bonaire. When I'm there, I will continue writing my book and hopefully soon be able to set sail to New Zealand.

Laura
hoogtepunten uit het vorige deel:

Laura in De Laatste Show

Laura @ Gottschalk Live
pi_109361168
Toch nog een nieuw Laura-deel, wat leuk!

Er moet wat opzienbarends gebeuren, zodat de discussie weer eens oplaait :P
pi_109361273
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Toch nog een nieuw Laura-deel, wat leuk!
In het begin heb ik deze topicreeks grotendeels in leven gehouden, pas toen de reis begon werd het een groot succes en ik laat Laura nu niet vallen. Elke moderator staat natuurlijk vrij deze reeks naar een ander subforum te sturen.
pi_109361406
Leuk te zien dat je wel een sarcastische kant hebt, gezien de TT, BW :P
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109361531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk te zien dat je wel een sarcastische kant hebt, gezien de TT, BW :P
:D
"Language Phenomenal" uit het gastenboek.

Toch diep respect om live op de ether te gaan. Ik denk dat ik zelf ook dicht zou klappen als ik voor een miljoenenpubliek in een vreemde taal mijn verhaal mag doen.
pi_109361776
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Sinds het weekend heb ik niet meer gepost

afgelopen maandag schreef Laura in haar logboek:

[..]

hoogtepunten uit het vorige deel:

Laura in De Laatste Show

Laura @ Gottschalk Live
Dus ze is 14 dagen druk geweest met 6 dagen dezelfde dingen vertellen in 5 optredens..
Dus nu heeft ze een week rust nodig en daarna gaat ze naar Bonaire..
Geen woord meer over haar studie, dus.

Leuk, maar iets dat leven in de bouwerij brengt zou dit topic echt laten herleven.. Bv. als zou blijken dat ze gefraudeerd heeft en niet alleen aan boord was dus, of als ze weer eens wegloopt, een nieuwe ogenschijnlijk onverantwoorde stunt wil uithalen, of met Svetan trouwt, ofzo...
pi_109361869
Laura heeft al aangegeven dat ze haar Havo afmaakt op Bonaire. Dit kan makkelijk aangezien Bonaire een gemeente van Nederland is.
pi_109362210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura heeft al aangegeven dat ze haar Havo afmaakt op Bonaire. Dit kan makkelijk aangezien Bonaire een gemeente van Nederland is.
Dat zou betekenen dat ze zich weer in Nederland in de GBA inschrijft (in Bonaire dus).
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109363596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat ze zich weer in Nederland in de GBA inschrijft (in Bonaire dus).
Krijgt ze geen studievisum, zoals Mauro?
pi_109364168
quote:
Dat is ook alweer een tijdje geleden, toch?
pi_109364761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Krijgt ze geen studievisum, zoals Mauro?
Waarom zou ze een studievisum krijgen? Ze heeft gewoon de Nederlandse nationaliteit.
pi_109416829
quote:
Ik dacht dat haar prioriteit nu lag om nogmaals de Pacific over te motorboten naar Nieuw-Zeeland? En dat is geen provincie van Nederland... Bovendien kun je op minderjarige leeftijd niet emigreren, dus dat gaat nog tegenvallen.
pi_109416867
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 05:32 schreef Tayu het volgende:
Ik dacht dat haar prioriteit nu lag om nogmaals de Pacific over te motorboten naar Nieuw-Zeeland? En dat is geen provincie van Nederland...
Ze geeft nogal conflicterende berichten (big surprise..) over wat haar 1e prioriteit is.
quote:
Bovendien kun je op minderjarige leeftijd niet emigreren, dus dat gaat nog tegenvallen.
Voor zover ik weet, is ze al uitgeschreven uit de GBA en is ze dus feitelijk al geemigreerd.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 14:41:44 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_109429125
Volgens mij is Laura altijd vrij transparant geweest over haar 1e prioriteit; namelijk "lekker losbandig leven".
En hoe ze dat in vult verder, daar is ze minder eenduidig in. Voorlopig weer even uitrusten in ieder geval.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_109438905
Deze was nog niet gepost geloof ik
pi_109440642
Zo, even "lekker" fel tegen een hele normale vraag ageren, sjesus. Wat een arrogant en antisociaal antwoord tegen die oudere man. Het zit kennelijk diep.
De hakken diep in het zand zetten en de schuld volledig bij anderen neerleggen.
En weer grappig dat ze niet in het middelpunt wil staan, maar dat die paar 100 (?) mensen wel voor haar zijn gekomen. Ook hiervoor had ze gewoon Nee kunnen zeggen. Het voordeel van wel komen opdagen is kennelijk toch belangrijker voor haar dan de nadelen van het niet verschijnen.
pi_109440710
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, even "lekker" fel tegen een hele normale vraag ageren, sjesus. Wat een arrogant en antisociaal antwoord tegen die oudere man. Het zit kennelijk diep.
En weer grappig dat ze niet in het middelpunt wil staan, maar dat die paar 100 (?) mensen wel voor haar zijn gekomen. Ook hiervoor had ze gewoon Nee kunnen zeggen. Het voordeel van wel komen opdagen is kennelijk toch belangrijker voor haar dan de nadelen van het niet verschijnen.
:@ dat vind ik juist zo leuk aan haar. Lekker kortaf en steken onder tafel
pi_109440898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
:@ dat vind ik juist zo leuk aan haar. Lekker kortaf en steken onder tafel
Ik vind het respectloos. Die man heeft haar niks misdaan, en toch wordt ie afgesnauwd. Door een 16-jarig huppelkutje. Ook hier blijkt maar weer dat de opvoeding danig tekort is geschoten.
pi_109441195
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat moet het meest opviel was weer die tegenspraak met zichzelf: ze vond het helemaal niet belangrijk om als jongste de wereld rond te varen, maar ze heeft er wel een hele strijd over gevoerd. Tot en met het snijden van zichzelf en weglopen toe.
En wat doet ze hier nog? Ze moest toch zonodig naar NZ?
pi_109445938
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 06:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze geeft nogal conflicterende berichten (big surprise..) over wat haar 1e prioriteit is.

[..]

Voor zover ik weet, is ze al uitgeschreven uit de GBA en is ze dus feitelijk al geemigreerd.
Een uitschrijving staat niet gelijk aan een inschrijving. Anders zouden er geen daklozen bestaan.
pi_109446390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:02 schreef Tayu het volgende:
Een uitschrijving staat niet gelijk aan een inschrijving. Anders zouden er geen daklozen bestaan.
Een uitschrijving uit de Nederlandse GBA betekent niet dat ze zichzelf ergens anders heeft ingeschreven idd. Maar als je een bepaalde tijd niet in Nederland woont, moet je je uitschrijven, of je nu meerderjarig of minderjarig bent. Dan komt er iets als "vertrokken naar het buitenland" (als je geen nieuw adres opgeeft) als opmerking bij te staan, zodat Nederland weet dat je niet in Nederland ingeschreven staat.
Waar je dan verder woont, is voor Nederland niet van belang. In sommige landen is geen meldingsplicht. Ik heb bv in Engeland en Ierland gewoond en heb me daar niet ingeschreven. Had geen voordeel voor mij, dus ik heb me de moeite bespaard.
Voor zover ik weet, heeft Laura zich nog niet ingeschreven in NZ (als dat daar moet, geen idee). Geen idee hoe NZ omgaat met minderjarige onderdanen die zomaar in het land willen gaan wonen, terwijl ze totaal geen band heeft met het land, zonder ouders of wat dan ook.
We zullen het zien..
pi_109446740
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een uitschrijving uit de Nederlandse GBA betekent niet dat ze zichzelf ergens anders heeft ingeschreven idd. Maar als je een bepaalde tijd niet in Nederland woont, moet je je uitschrijven, of je nu meerderjarig of minderjarig bent. Dan komt er iets als "vertrokken naar het buitenland" (als je geen nieuw adres opgeeft) als opmerking bij te staan, zodat Nederland weet dat je niet in Nederland ingeschreven staat.
Waar je dan verder woont, is voor Nederland niet van belang. In sommige landen is geen meldingsplicht. Ik heb bv in Engeland en Ierland gewoond en heb me daar niet ingeschreven. Had geen voordeel voor mij, dus ik heb me de moeite bespaard.
Voor zover ik weet, heeft Laura zich nog niet ingeschreven in NZ (als dat daar moet, geen idee). Geen idee hoe NZ omgaat met minderjarige onderdanen die zomaar in het land willen gaan wonen, terwijl ze totaal geen band heeft met het land, zonder ouders of wat dan ook.
We zullen het zien..
Dat geldt allemaal voor volwassenen. Voor minderjarigen, is dat toch net even anders. Je kunt namelijk niet zomaar even op eigen houtje besluiten dat je niet meer minderjarig bent. Dat is ze nog altijd, en haar ouders zijn beide Nederlanders. Op dit moment, kan ze enkel emigreren als één van haar ouders gaat emigreren, maar niet op eigen initiatief.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:19:21 #24
11102 knep
Mountainfreak
pi_109446870
Wanneer kwam ze nu in de Playboy?
pi_109447505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Tayu het volgende:
Dat geldt allemaal voor volwassenen. Voor minderjarigen, is dat toch net even anders. Je kunt namelijk niet zomaar even op eigen houtje besluiten dat je niet meer minderjarig bent. Dat is ze nog altijd, en haar ouders zijn beide Nederlanders. Op dit moment, kan ze enkel emigreren als één van haar ouders gaat emigreren, maar niet op eigen initiatief.
Volgens de wet mag een 16-jarige zelfstandig zichzelf uitschrijven uit de Nederlandse GBA. Bij kinderen jonger dan dat moet de wettelijke voogd toestemming geven. Ik kan me voorstellen dat haar vader dat zonder problemen gedaan heeft. Ze kan dus gewoon emigreren.
En haar moeder is Duitse trouwens.
pi_109448360
Ter info, uit de Wet GBA:
quote:
Artikel 68

1.De ingezetene die naar redelijke verwachting gedurende een jaar ten minste twee derden van de tijd buiten Nederland zal verblijven, is verplicht bij het college van burgemeester en wethouders van de gemeente van inschrijving binnen vijf dagen voor zijn vertrek uit Nederland schriftelijk aangifte van vertrek te doen.

.....

Artikel 73

De verplichtingen, vermeld in de artikelen 65, 66 en 68 tot en met 72, rusten op:

a. ouders, voogden en verzorgers voor minderjarigen jonger dan 16 jaar;

b. ouders, voogden en verzorgers voor inwonende minderjarigen van 16 jaar of ouder, tenzij de minderjarige zelf de verplichting vervult;
pi_109449946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ter info, uit de Wet GBA:

[..]

Dit brengt het ineens in een heel ander daglicht. Misschien heeft Laura aangegeven op reis te gaan, dat is toch iets anders dan uitschrijven.
pi_109451013
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit brengt het ineens in een heel ander daglicht. Misschien heeft Laura aangegeven op reis te gaan, dat is toch iets anders dan uitschrijven.
Artikel 68 lid 1 is daar anders heel duidelijk over: als ze verwacht binnen 1 jaar meer dan 8 maanden in het buitenland te zijn, moet ze zich uitschrijven. Wat de reden van het zich in het buitenland ophouden is, maakt daarbij niet uit. We kunnen er dus wel van uitgaan dat ze niet meer in Nederland is ingeschreven. Dat zou tegen de wet zijn.
pi_109454800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Artikel 68 lid 1 is daar anders heel duidelijk over: als ze verwacht binnen 1 jaar meer dan 8 maanden in het buitenland te zijn, moet ze zich uitschrijven. Wat de reden van het zich in het buitenland ophouden is, maakt daarbij niet uit. We kunnen er dus wel van uitgaan dat ze niet meer in Nederland is ingeschreven. Dat zou tegen de wet zijn.
Het zou me niet verbazen als ze nu weer begint te huilen over het feit dat ze is uitgeschreven.
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef knep het volgende:
Wanneer kwam ze nu in de Playboy?
En dat zou me ook niet verbazen.. 'Ik heb niks meer met het zure, kleingeestige Nederland, maar ik verkoop mijn tieten wel hier.'
  zaterdag 24 maart 2012 @ 08:29:10 #30
37150 livelink
pi_109455005
Na dat filmpje van dat Drimmelen-optreden wordt mijn gevoel steeds sterker dat het niet goed met Laura gaat (komen).
pi_109455009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waarom zou ze een studievisum krijgen? Ze heeft gewoon de Nederlandse nationaliteit.
Omdat ze waarschijnlijk een douw krijgt van de onderwijsinspectie zodra ze zich weer in Nederland inschrijft.
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_109455015
quote:
and hopefully soon be able to set sail to New Zealand.
Waar wacht ze op dan :')
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_109455024
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 23:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hoe lang is ze weg geweest dan ? Veel tegenwind geeft ook al een ander beeld misschien.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109455033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat het kind in d'r eentje succesvol de oceaan overgestoken is zonder zich eenzaam te voelen komt omdat ze zo te zien zwaar contactgestoord is.
pi_109455084
Hoe dan ook...zij doet deed het !

Al het andere politiek correct gelul even terzijde natuurlijk,,,kuch..
pi_109456556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:29 schreef OpperTokkie het volgende:
Omdat ze waarschijnlijk een douw krijgt van de onderwijsinspectie zodra ze zich weer in Nederland inschrijft.
Ik bedoelde: iemand met de Nederlandse nationaliteit kan helemaal geen studievisum voor Nederland krigen, wettelijk gezien. En de Wet GBA zegt dat iedere inwoner van Nederland zich in moet schrijven. Dat zijn dus 2 afzonderlijke zaken, maar wel van belang voor haar.
pi_109456608
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hoe lang is ze weg geweest dan ? Veel tegenwind geeft ook al een ander beeld misschien.
Augustus 2010 - januari 2012. Mits ze zich netjes bij aankomst op st Maarten heeft ingeschreven.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 17:48:50 #38
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_109466342
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:45 schreef BabeWatcher het volgende:
"Dus niemand had ook maar het recht om te zeggen dat ik te jong was".

Spreekverbod voor de mensheid, opgelegd door Zeilmeisje? Overigens maakt ze op mij voornamelijk een kwade en tegelijk verdrietige indruk Wordt nog een mooie inkomstenbron voor de geestelijke gezondheidszorg als het een beetje tegenzit.
pi_109474438
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 08:41 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Hoe dan ook...zij doet deed het !

Al het andere politiek correct gelul even terzijde natuurlijk,,,kuch..
:Y
ik ben nog steeds trots op haar en ik zal altijd haar grootste fan blijven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:48 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Spreekverbod voor de mensheid, opgelegd door Zeilmeisje? Overigens maakt ze op mij voornamelijk een kwade en tegelijk verdrietige indruk Wordt nog een mooie inkomstenbron voor de geestelijke gezondheidszorg als het een beetje tegenzit.
Ze antwoordde op die opa die haar zat te kleineren
"je hebt nogal wat problemen gehad me je leeftijd hè?"
Het was Jeugdzorg die een probleem had, mede door vermeende eerdere voorvallen en het feit dat Laura alleen bij haar vader woonde, maar haar leeftijd zelf was niet het probleem, dus daar heeft Laura gewoon volkomen gelijk in.
pi_109479255
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 17:48 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

'Er waren gewoon een paar bemoeials die ehh.. dachten dat ze beter waren.'

Naar mijn idee is het alleen de oceaan opsturen van je minderjarige, leerplichtige kind wel uit te leggen als verwaarlozing.
Als je er even over nadenkt is klopt het vaak gewoon niet wat ze zegt. Op zich mag er dan geen wet zijn die verbiedt op de oceaan te varen beneden een bepaalde leeftijd, maar met het ontduiken van de leerplicht, wat in eerste instantie gebeurde, was er wel een wet overtreden, dunkt me.
Met de reis naar Engeland die hieraan vooraf ging - en de terugreis - werd de regelgeving in Engeland met voeten getreden.
Dat, en de valse voorstelling van zaken van de aard van de recordpoging, was dan ook de oorzaak van het in beeld komen van Jeugdzorg en de procedure omtrent het wegblijven van school en de schijnbaar slechte voorbereiding van de onderneming.

Ik vind haar reactie ook nogal agressief. Reageert ze altijd zo op kritische vragen?
Is dat scherpe reageren een trucje om kritiek de kop in te drukken en mensen de mond te snoeren? Waarom vraagt niemand gewoon door?

[ Bericht 11% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-03-2012 00:38:08 ]
pi_109481701
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Het was Jeugdzorg die een probleem had, mede door vermeende eerdere voorvallen en het feit dat Laura alleen bij haar vader woonde, maar haar leeftijd zelf was niet het probleem, dus daar heeft Laura gewoon volkomen gelijk in.
"je hebt nogal wat problemen gehad met je leeftijd hè?" is kleineren? LOL komop zeg.
Dat was een hele normale vraag van iemand die het hele gebeuren even samen wilde vatten in 1 zin.
Euhm.. haar leeftijd heeft er niks mee te maken? Als ze 18+ was geweest, was Jeugdzorg er niet eens aan te pas gekomen, dus uiterAARD heeft de leeftijd er iets mee te maken. Daarbij:
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 00:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Naar mijn idee is het alleen de oceaan opsturen van je minderjarige, leerplichtige kind wel uit te leggen als verwaarlozing.
Verder:
quote:
Ik vind haar reactie ook nogal agressief. Reageert ze altijd zo op kritische vragen?
Is dat scherpe reageren een trucje om kritiek de kop in te drukken en mensen de mond te snoeren? Waarom vraagt niemand gewoon door?
Dat idd. Waar zijn die mensen bang voor? Dat ze slecht worden afgeschilderd in de media omdat ze een kritische vraag stellen? Vooral journalisten worden er juist voor betaald door te vragen. Afbranden is weer een andere zaak, natuurlijk, dat hoeft zeker niet. Maar fatsoenlijke kritische vragen stellen? Wat voor kansloze zelfcensuur is dat nou weer?
Laura is nou niet bepaald het lievelingetje van Nederland, zoals bv Yvonne van Gennip dat wel was na haar 3 gouden medailles opde OS; dus bang dat het backfiret (spelling?) hoeven ze niet echt te zijn.
pi_109482432
quote:

[..]

:Y
ik ben nog steeds trots op haar en ik zal altijd haar grootste fan blijven.

[..]

Ik ben het ook met jou eens. Al die vragen..alsof zij zich zou moeten verantwoorden, en dat ze bij de gratie gemeenschaps zou mogen vertrekken ?? Hoezo bemoeials...onder het mom verantwoording !!

Ga weg, al dat gepaternaliseer...die eeuwige bekrompenheid. *O* *O* *O*
pi_109482608
quote:

Noem je dat kleineren? :+
  zondag 25 maart 2012 @ 08:48:11 #44
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109482632
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 07:34 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Ik ben het ook met jou eens. Al die vragen..alsof zij zich zou moeten verantwoorden, en dat ze bij de gratie gemeenschaps zou mogen vertrekken ?? Hoezo bemoeials...onder het mom verantwoording !!

Ga weg, al dat gepaternaliseer...die eeuwige bekrompenheid. *O* *O* *O*
_O_
pi_109482637
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 08:43 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Noem je dat kleineren? :+
Nee, maar wel een vooringenomen mening aanhangen, die zij coooonstant kan gaan zitten verdedigen ...
pi_109482683
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 08:49 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Nee, maar wel een vooringenomen mening aanhangen, die zij coooonstant kan gaan zitten verdedigen ...
Ze stond daar om vragen te beantwoorden en iemand uit het publiek stelde een normale vraag. Ze had er ook voor kunnen kiezen daar niet te gaan staan.

Ze viel die oude baas overigens nog in de rede ook; manieren heeft ze blijkbaar ook niet.
pi_109482823
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 08:58 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ze stond daar om vragen te beantwoorden en iemand uit het publiek stelde een normale vraag. Ze had er ook voor kunnen kiezen daar niet te gaan staan.

Ze viel die oude baas overigens nog in de rede ook; manieren heeft ze blijkbaar ook niet.
We kunnen moeilijk een compleet volwassen reactie verwachten van een jong meisje natuurlijk.

Dat ze te snel was met haar reactie was een beetje jammer inderdaad, maar dat zal liggen denk ik aan eerdere reacties heb ik het idee.
pi_109482899
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 08:58 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Dat is een techniek, gelijk fel reageren en de vragensteller overstemmen en in de rede vallen en hetzelfde voorgekookte antwoord in een paar verschillende bewoordingen herhalen. Die het uiteindelijk schouderophalend opgeeft, omdat de volgende vraag of het volgende onderwerp alweer aan de beurt is.
pi_109482907
Je bedoeld dat hij het antwoord wat hij wilde horen niet kreeg ? Bedoel je dat.
pi_109482924
Je kunt iemand die een vraag stelt ook zijn zin laten afmaken toch? :D
pi_109482932
Zeker, dat wel, maar ze wordt een beetje opstandig door al die ongenuanceerde,,, :Y
pi_109483112
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 09:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Zeker, dat wel, maar ze wordt een beetje opstandig door al die ongenuanceerde,,, :Y
Kan het ook iets met autisme te maken hebben?
pi_109483232
quote:

[..]

Die man die je zo kleinerend 'opa' noemt, is nog niet direct dement. Hij stelde een hele goede vraag.
Ze had ook kunnen antwoorden dat ze juist veel te danken heeft aan haar leeftijd. Dat is nl. waar de recordpoging op gebaseerd was. (Ook het enige trouwens, of moet de aandacht daarvan af geleid worden?)
In plaats daarvan zijn critici 'bemoeials' terwijl ze zich door anderen laat voorstaan op haar leeftijd. Dat mag dan kennelijk weer wel.
Maar ja, ze staat bol van de tegenstrijdigheden, alleen al in dat fragment. Ze staat voor een paar honderd mensen te verkondigen dat ze niet van aandacht houdt. :+
En ze zegt dat haar leeftijd niet belangrijk is. Waar heeft ze die hele strijd over gevoerd dan? Inclusief de vermeende depressies en zelfmutilatie en het weglopen.
Waar ging de hele recordpoging eigenlijk over?
pi_109483258
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 09:49 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Of borderliner :P
pi_109483313
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 09:49 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Wie weet. Maar dan nog, ik geef haar 100 % gelijk. Het is haar leven en zij moet het leiden. Respect voor haar, of ze nu fatsoenlijk of gehoorzaam aan de massa is of niet.
pi_109483331
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Of borderliner :P
Of gewoon mens......
pi_109483432
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Of gewoon mens......
'Ik ga mezelf snijden en weglopen en depressief doen en niet naar school toe gaan en 's nachts wegblijven en baldadig worden als ik niet onmiddellijk mijn zin krijg. En alle anderen hebben het gedaan'
Maar mijn leeftijd heeft niets met mijn record te maken en ik hou niet van aandacht. Oh kijk mijn tieten eens. Koop mijn boek.
Ik hou ook niet van Nederland, maar ik ga mezelf hier wel promoten.'

gewoon mens, nee.. Het is een bijzonder kind en dat is het. :P
Of je dat nou positief wil uitleggen of juist niet..
pi_109484078
Haha, ja. Haters gonna hate..

pi_109484395
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:42 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Haha, ja. Haters gonna hate..

[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er ook nog mensen die kritiek niet meteen vertalen naar haat en extreme gevoelens. In de politiek zie je het ook, laat je zien dat je iets positief vindt van een partij dan ben je meteen van die partij, zeg je iets over de moslims dan ben je tegen de moslims, zeg je iets over de joden dan ben je tegen de joden en mensen met een andere mening zijn dom. Vragenstellers zijn ook dom maar een fatsoenlijk antwoord is er vaak niet. :{

Sneu eigenlijk allemaal.Je kunt op een forum beter maar zo weinig mogelijk vinden en vragen en het laten bij een linkje zo hier en daar want voor je het weet zit je in een discussie die je helemaal niet wilt of moet je jezelf verdedigen tegen onredelijke beschuldigingen. :)
pi_109484619
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:57 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook nog mensen die kritiek niet meteen vertalen naar haat en extreme gevoelens. In de politiek zie je het ook, laat je zien dat je iets positief vindt van een partij dan ben je meteen van die partij, zeg je iets over de moslims dan ben je tegen de moslims, zeg je iets over de joden dan ben je tegen de joden en mensen met een andere mening zijn dom. Vragenstellers zijn ook dom maar een fatsoenlijk antwoord is er vaak niet. :{

Sneu eigenlijk allemaal.Je kunt op een forum beter maar zo weinig mogelijk vinden en vragen en het laten bij een linkje zo hier en daar want voor je het weet zit je in een discussie die je helemaal niet wilt of moet je jezelf verdedigen tegen onredelijke beschuldigingen. :)
Op de man, schieten op de boodschapper, als je niet voor me bent dan ben je tegen me. Dat soort geblaat. idd.
Laura doet het zelf ook.
pi_109484732
Je hebt helemaal gelijk yyyentle, dat is wel eens jammer inderdaad. Veel mensen willen graag in hokjes denken, dat is makkelijker.

En dan bestaat er nog zoiets als het gangbare model binnen bv een forum, nu is dat hier voornamelijk bijdehand doen en leuk willen wezen ( Wat ook erg leuk is van tijd tot tijd ) maar dat zet wel een bepaalde toon, en dat geeft weer bepaald gedrag. Zo wordt het een cirkeltje die je maar moeilijk kunt doorbreken.
pi_109488407
De vraagsteller kon zelfs wel een pro-Laura vraag hebben willen stellen. Bv "Je hebt wel wat problemen gehad met je leeftijd he? Dat je juist te jong was om van huis te gaan, maar kan je je eigen ... (afgekapt) ... dan nog wel concentreren op wat je moet doen ipv bezig zijn met die irritante bemoeials?".
Maar ja, ze gaat meteen, met schuim rond haar mond, de man afkatten en ze gaat ervan uit dat hij het slechtste met haar voor heeft. Ze laat hem idd niet eens uitpraten. Heel merkwaardig gedrag.
pi_109488513
quote:
Heel merkwaardig gedrag
Overdrijven is ook een vak... oO<
pi_109488694
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Overdrijven is ook een vak... oO<
Andere, oudere mensen afkappen en van iets uitgaan, zonder daadwerkelijk 100% te weten wat hij/zij bedoelt, vind ik merkwaardig gedrag. Ik weet niet wat jij van jouw ouders hebt geleerd, maar ik heb geleerd dat ik andere mensen laat uitpraten. Op die manier kan ik reageren op hun volledige verhaal. Dat voorkomt ook frictie en misverstanden.
pi_109488788
Je hebt wel gelijk voor wat betreft normale omgangsvormen, absoluuut. Maar ze kreeg half Nederland over zich heen de afgelopen periode, dus dat noem ik verzachtende omstandigheden..
pi_109489132
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:23 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Je hebt wel gelijk voor wat betreft normale omgangsvormen, absoluuut. Maar ze kreeg half Nederland over zich heen de afgelopen periode, dus dat noem ik verzachtende omstandigheden..
Omstandigheden die ze over zichzelf heeft afgeroepen, Daarbij, als ze zo volwassen zou zijn als ze zegt, had daar wel mee om kunnen gaan. Een beetje kritiek mag best. En daarnaast is het dus niet eens bekend of deze man kritiek wilde uiten.
Haar gedrag in dezen strookt wel met wat ze constant doet.
pi_109489212
Nobody is perfect.

Ik vind het gewoon mooi hoe ze op deze leeftijd al haar dromen waarmaakt, waar de rest aan het zeuren is over allehande omgangsvormen en regelgeving.. :r

Deze opmerking is niet naar jou gericht trouwens, maar algemeen bedoeld.
pi_109489445
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nobody is perfect.

Ik vind het gewoon mooi hoe ze op deze leeftijd al haar dromen waarmaakt, waar de rest aan het zeuren is over allehande omgangsvormen en regelgeving.. :r

Deze opmerking is niet naar jou gericht trouwens, maar algemeen bedoeld.
Daar kan ik me wel een beetje in vinden. Het is zeker mooi hoe ze haar dromen najaagt en ook resultaten behaalt. Het zou alleen met minder botsingen en leugens en allerhande rare dingen hebben gekund.
Dan had ze ook niet bits hoeven reageren als iemand vraagt naar mogelijke hindernissen. Ze heeft er voor zichzelf een heel stel extra opgeworpen.
pi_109489720
Dat zou goed kunnen maar ik voorzie een goeie toekomst als ze de ruwe randjes wat bijslijpen.
Ik ben wat dat betreft voorstander van jongvolwassenen een stuk verantwoording geven die ze aankunnen. Dat vind ik het mooiste ervan.
  zondag 25 maart 2012 @ 14:10:25 #70
37150 livelink
pi_109490296
Ze kon het zeilen prima aan, dat heeft ze laten zien. Ik ben ervan overtuigd dat ze de publiciteit niet aan kan. Ze zal zich toch zelf ook niet fijn voelen over het interview met Gottschalk of de vertoning in Drimmelen?

Ze kan best een goede toekomst hebben, maar ze moet hier echt mee ophouden. Dit is schadelijk voor haar denk ik. En ze kan haar geld vast ook wel op een andere manier verdienen.

en nee, dan bedoel ik niet de Playvboy
pi_109490526
Dat voegt weinig toe inderdaad. Ze zou er beter aan doen om zich te gaan concentreren op de rest van haar leven.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:03:34 #72
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_109502485
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:10 schreef livelink het volgende:
Ze kon het zeilen prima aan, dat heeft ze laten zien. Ik ben ervan overtuigd dat ze de publiciteit niet aan kan. Ze zal zich toch zelf ook niet fijn voelen over het interview met Gottschalk of de vertoning in Drimmelen?

Ze kan best een goede toekomst hebben, maar ze moet hier echt mee ophouden. Dit is schadelijk voor haar denk ik. En ze kan haar geld vast ook wel op een andere manier verdienen.

en nee, dan bedoel ik niet de Playvboy
Drimmelen was bij een wsv. Daar zitten allemaal mensen die op zijn minst een beetje verstand van zeilen hebben. Dan zou je eerder vragen over tuigage verwachten dan over leeftijd.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:06:59 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109502639
Maar zelfs dan nog is een normaal antwoord geven wat je dan hoort te doen. Maar ja, opvoeding schijnt tegenwoordig lastig te zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_109502905
Ze zijn niet allemaal zo snel als jouw.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:20:20 #75
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_109503201
Ik wou dat mijn ouders mij in m'n puberjaren in een bootje alleen over de wereld hadden gestuurd.

Met zo'n record op zak zit je voor de rest van je leven volgens mij wel al gebeiteld.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 25 maart 2012 @ 20:25:12 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109503458
quote:
12s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo snel als jouw.
Verklaar je nader?
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_109503459
Buiten dat is het een goeie en mooie en onvergetelijke en unieke en spannende en uitdagende reis, welke ik zelf ook graag had gedaan...zelfs nu nog,,
pi_109503465
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef VeX- het volgende:
Ik wou dat mijn ouders mij in m'n puberjaren in een bootje alleen over de wereld hadden gestuurd.

Met zo'n record op zak zit je voor de rest van je leven volgens mij wel al gebeiteld.
Welk record is dat? :?
pi_109503497
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Dat niet iedereen zo snel volwassen is als jij bent ( of bent geworden )
  zondag 25 maart 2012 @ 20:27:41 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109503583
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dat niet iedereen zo snel volwassen is als jij bent ( of bent geworden )
Ja natuurlijk beleefd zijn is alleen weggelegd voor jongeren die al vroeg volwassen zijn geworden...
  zondag 25 maart 2012 @ 20:29:23 #81
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109503680
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Buiten dat is het een goeie en mooie en onvergetelijke en unieke en spannende en uitdagende reis, welke ik zelf ook graag had gedaan...zelfs nu nog,,
Als je het echt wilt, moet je het ook gewoon doen. Waarschijnlijk is dat niet direct mogelijk. Maar wel in een paar jaar. Onmogelijk is het iig niet.
pi_109503695
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Drimmelen was bij een wsv. Daar zitten allemaal mensen die op zijn minst een beetje verstand van zeilen hebben. Dan zou je eerder vragen over tuigage verwachten dan over leeftijd.
Dat filmpje was niet het hele bezoek he. Dat waren maar een paar fragmenten daarvan.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:30:47 #83
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_109503763
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ja precies. Volgens mij leer je echt veel over jezelf.
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Tayu het volgende:

[..]

Welk record is dat? :?
Ze is toch de jongste solozeilster die rond de wereld trok.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_109503797
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja natuurlijk beleefd zijn is alleen weggelegd voor jongeren die al vroeg volwassen zijn geworden...
Dat zeg ik ook niet, maar waarom geef je een oordeel dan ? over iemand die je eigenlijk niet kent, en ook ken je de eigenlijke situatie niet, maar wel heb je er direct een oordeel over ( of was het een mening ? )
pi_109503872
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Als je het echt wilt, moet je het ook gewoon doen. Waarschijnlijk is dat niet direct mogelijk. Maar wel in een paar jaar. Onmogelijk is het iig niet.
Wie weet, zeg inderdaad nooit nooit :)
pi_109503916
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar waarom geef je een oordeel dan ? over iemand die je eigenlijk niet kent, en ook ken je de eigenlijke situatie niet, maar wel heb je er direct een oordeel over ( of was het een mening ? )
Grappig.. jij doet hetzelfde. :)
pi_109503992
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Grappig.. jij doet hetzelfde. :)
Shit, betrapt..:)
pi_109504085
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

Waar kan ik dat record officieel geregistreerd terugvinden dan (zoals dat bij alle records het geval is)?
  zondag 25 maart 2012 @ 20:36:56 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109504195
Een mening en een oordeel over iemand geven liggen vrij dicht bij elkaar. Dus dat dieet er niet toe. Daarbij gaf je eerder ook een oordeel over mij zonder dat je mij kent. Dus het hele je kent de situatie en haarzelf niet is niet relevant.

Ter illustratie, als een tiener niet opstaat voor een minder valide, mag ik er ook wat van vinden. Dan ken ik die tiener ook niet.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:38:51 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109504314
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Wie weet, zeg inderdaad nooit nooit :)
Nou ja, zolang je er iig geen spijt van gaat krijgen dat je het niet gedaan hebt. In het geval je het uiteindelijk niet zou doen dan ;)
pi_109504439
Ik gaf trouwens geen oordeel over jouw hoor. Maar ik observeerde iets. En een mening is toch echt iets anders als een oordeel, vind ik persoonlijk dan.
pi_109504592
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:38 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nou ja, zolang je er iig geen spijt van gaat krijgen dat je het niet gedaan hebt. In het geval je het uiteindelijk niet zou doen dan ;)
Nee hoor, maar als ik de kans zou hebben zou ik het graag doen toch, maar het leven is vaak niet zo gemakkelijk ( qua keuzes dan he )
pi_109504605
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat filmpje was niet het hele bezoek he. Dat waren maar een paar fragmenten daarvan.
Dit waren toch niet de highlights van haar bezoek? Want dat zou betekenen dat het meest interessante is dat ze zichzelf tegenspreekt en dat dat snel weggelachen wordt en het minderjarig blaag een oudere man afbekt nog voor hij is uitgesproken.
  zondag 25 maart 2012 @ 20:43:20 #94
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_109504619
Maar om even wat meer on topic te gaan, ik denk inderdaad ook dat het haar helemaal geen goed doet om al die interviews te geven. Je ziet elke keer weer dat ze het niets vindt.

Ze kan beter dingen doen die ze wel leuk vindt. Al acht ik de kans bijzonder klein dat dit binnenkort gaat gebeuren, want het boek komt straks uit en dan moet ze wel publiciteit doen om het te promoten.
pi_109504649
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

Geen idee, maar het is wel een mooie ervaring iedergeval :)
pi_109504925
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef Redefine het volgende:
Maar om even wat meer on topic te gaan, ik denk inderdaad ook dat het haar helemaal geen goed doet om al die interviews te geven. Je ziet elke keer weer dat ze het niets vindt.

Ze kan beter dingen doen die ze wel leuk vindt. Al acht ik de kans bijzonder klein dat dit binnenkort gaat gebeuren, want het boek komt straks uit en dan moet ze wel publiciteit doen om het te promoten.
Haar grootste passie zou zeilen zijn.. maar ze is toch veel aan land, de laatst tijd. Om aandacht te vragen voor zichzelf, waar ze niet van houdt.
pi_109505128
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Geen idee, maar het is wel een mooie ervaring iedergeval :)
Ja, dat valt geen speld tussen te krijgen. Het moet schitterend zijn geweest om mee te maken, en dat op die leeftijd. :P
pi_109505430
Ja, ik ben niet gauw jaloers, maar stiekum toch wel een beetje....
pi_109506860
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit waren toch niet de highlights van haar bezoek?
Geen idee. En ook geen idee waarom de maker van het filmpje juist deze fragmenten heeft gekozen en niet andere.
pi_109723023
http://www.comprendes-gra(...)ruehlingsshow-tag-2/
Nog een interview in het Duits. Mevrouw is aan het uitrusten van haar vakantie op Gran Canaria, kennelijk. En heeft daar een interview gegeven voor de Fruehlingsshow voor ZDF. Deze wordt op zondag 15 april om 11:00 uitgezonden. Op ZDF dus.

PS: Puerto Mogan op Gran Canaria, waar het programma opgenomen is, is wel een schattig plaatsje. Verse vis wordt zo'n beetje rechtstreeks in de pan gegooid van het naastgelegen restaurant.. verser krijg je het niet :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')