Verklaar je nader?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo snel als jouw.
Welk record is dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef VeX- het volgende:
Ik wou dat mijn ouders mij in m'n puberjaren in een bootje alleen over de wereld hadden gestuurd.
Met zo'n record op zak zit je voor de rest van je leven volgens mij wel al gebeiteld.
Dat niet iedereen zo snel volwassen is als jij bent ( of bent geworden )quote:
Ja natuurlijk beleefd zijn is alleen weggelegd voor jongeren die al vroeg volwassen zijn geworden...quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dat niet iedereen zo snel volwassen is als jij bent ( of bent geworden )
Als je het echt wilt, moet je het ook gewoon doen. Waarschijnlijk is dat niet direct mogelijk. Maar wel in een paar jaar. Onmogelijk is het iig niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Buiten dat is het een goeie en mooie en onvergetelijke en unieke en spannende en uitdagende reis, welke ik zelf ook graag had gedaan...zelfs nu nog,,
Dat filmpje was niet het hele bezoek he. Dat waren maar een paar fragmenten daarvan.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Drimmelen was bij een wsv. Daar zitten allemaal mensen die op zijn minst een beetje verstand van zeilen hebben. Dan zou je eerder vragen over tuigage verwachten dan over leeftijd.
Ja precies. Volgens mij leer je echt veel over jezelf.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Buiten dat is het een goeie en mooie en onvergetelijke en unieke en spannende en uitdagende reis, welke ik zelf ook graag had gedaan...zelfs nu nog,,
Ze is toch de jongste solozeilster die rond de wereld trok.quote:
Dat zeg ik ook niet, maar waarom geef je een oordeel dan ? over iemand die je eigenlijk niet kent, en ook ken je de eigenlijke situatie niet, maar wel heb je er direct een oordeel over ( of was het een mening ? )quote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk beleefd zijn is alleen weggelegd voor jongeren die al vroeg volwassen zijn geworden...
Wie weet, zeg inderdaad nooit nooitquote:Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het echt wilt, moet je het ook gewoon doen. Waarschijnlijk is dat niet direct mogelijk. Maar wel in een paar jaar. Onmogelijk is het iig niet.
Grappig.. jij doet hetzelfde.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar waarom geef je een oordeel dan ? over iemand die je eigenlijk niet kent, en ook ken je de eigenlijke situatie niet, maar wel heb je er direct een oordeel over ( of was het een mening ? )
Waar kan ik dat record officieel geregistreerd terugvinden dan (zoals dat bij alle records het geval is)?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja precies. Volgens mij leer je echt veel over jezelf.
[..]
Ze is toch de jongste solozeilster die rond de wereld trok.
Nou ja, zolang je er iig geen spijt van gaat krijgen dat je het niet gedaan hebt. In het geval je het uiteindelijk niet zou doen danquote:Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wie weet, zeg inderdaad nooit nooit
Nee hoor, maar als ik de kans zou hebben zou ik het graag doen toch, maar het leven is vaak niet zo gemakkelijk ( qua keuzes dan he )quote:Op zondag 25 maart 2012 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je er iig geen spijt van gaat krijgen dat je het niet gedaan hebt. In het geval je het uiteindelijk niet zou doen dan
Dit waren toch niet de highlights van haar bezoek? Want dat zou betekenen dat het meest interessante is dat ze zichzelf tegenspreekt en dat dat snel weggelachen wordt en het minderjarig blaag een oudere man afbekt nog voor hij is uitgesproken.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat filmpje was niet het hele bezoek he. Dat waren maar een paar fragmenten daarvan.
Geen idee, maar het is wel een mooie ervaring iedergevalquote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja precies. Volgens mij leer je echt veel over jezelf.
[..]
Ze is toch de jongste solozeilster die rond de wereld trok.
Haar grootste passie zou zeilen zijn.. maar ze is toch veel aan land, de laatst tijd. Om aandacht te vragen voor zichzelf, waar ze niet van houdt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef Redefine het volgende:
Maar om even wat meer on topic te gaan, ik denk inderdaad ook dat het haar helemaal geen goed doet om al die interviews te geven. Je ziet elke keer weer dat ze het niets vindt.
Ze kan beter dingen doen die ze wel leuk vindt. Al acht ik de kans bijzonder klein dat dit binnenkort gaat gebeuren, want het boek komt straks uit en dan moet ze wel publiciteit doen om het te promoten.
Ja, dat valt geen speld tussen te krijgen. Het moet schitterend zijn geweest om mee te maken, en dat op die leeftijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel een mooie ervaring iedergeval
Geen idee. En ook geen idee waarom de maker van het filmpje juist deze fragmenten heeft gekozen en niet andere.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit waren toch niet de highlights van haar bezoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |