LOLquote:
Laten we hopen dat Laura erin slaagt om een keer geen ruzie te krijgen..quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Als ze nou maar geen ruzie krijgen onderweg, dan zal er toch 1 moeten uitstappen.
Uit de laatste blog van Laura:quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef MrFoureyes het volgende:
Zou de jongen Beau zijn? In dat geval lijkt het me dat de ouders van Beau de portemonnee hebben getrokken.
Beau is alweer verleden tijd.quote:Everything is going very well since I left Bonaire last Saturday. The first day we didn't have much wind so that was a good start for Bruno.
Volgens mij ben je inmiddels iets minder positief over Laura?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Welnee, Bruno is rijk, Laura hoeft alleen nog maar te poetsen en te koken, school hoeft niet meer.
In het gastenboek op haar site wordt ze nog altijd de hemel in geprezen.quote:
Welnee, ik weet inmiddels dat ik kansloos ben, maar ik ben nog steeds fanquote:Op donderdag 19 april 2012 11:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je inmiddels iets minder positief over Laura?
En heel Nederland maar denken dat de regering is gevallen wegens het falen van het overleg in het Catshuis. De crisis is gewoon ontstaan door Laura natuurlijk!quote:Op zondag 22 april 2012 16:03 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik zeg: parlementaire enquete en herstelbetalingen!
Inderdaad, f*ck dat begrotingskort, dit heeft meer prioriteit!quote:Op zondag 22 april 2012 16:03 schreef MrFoureyes het volgende:
Gastenboek:
Berend
22-04-2012
Wat fijn dat je weer Nederlandstalige postings toestaat - je hebt, door een tijdlang alleen Engels op je site te gebruiken, een helder, niet te missen en heel noodzakelijk signaal afgegeven aan Nederland en de Nederlanders. Heel indrukwekkend om te zien dat je grootmoedig genoeg ben om Nederlandse fans weer te kans te geven om in hun eigen taal te posten: na alles wat je door Nederland is aangedaan, vind ik dit een fantastische gebaar! Ik hoop dat je ons land ooit zult kunnen vergeven - het zijn er maar enkelen die jou het leven moeilijk maken terwijl het Nederlandse volk jou juist massaal steunt. Jammer dat die enkelen juist in het centrum van de macht zitten...
Ik zeg: parlementaire enquete en herstelbetalingen!
Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.quote:Op zondag 22 april 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
o, mogen we weer reageren? Dan zal ik weer een berichtje schrijven. Ik kan vloeiend Engels in spraak, maar in geschrift wil het niet altijd lukken.
ik heb TOR maar op 1 computer, maar die is een beetje stukquote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.
Wat fijn dat je Nederland misschien wel vaarwel zegt, en echt tof dat het moment dat je in de anonimiteit gaat wegzakken bijna daar is!quote:Op zondag 22 april 2012 22:09 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
Ja, het is weer toegestaan. Maar uitsluitend positief graag, anders wordt de blokkade weer actief.
Hier ben ik het wel mee eens. Stuur Beatrix met pensioen en laat Laura de eerste vrouwelijke president van Nederland worden.quote:Op zondag 22 april 2012 22:16 schreef MrFoureyes het volgende:
Ja, daar is-ie: Laura komt het land redden:
Jantien
22-04-2012
Heerlijk dat we weer in het Nederlands mogen posten! Van Nederland mis je niets: het kabinet is gevallen en er komen nieuwe verkiezingen; kunnen we weer kiezen of we door de hond of door de kat willen worden gebeten. Jammer dat jij niet actief bent in de Nederlandse regering, ik weet zeker dat je in recordtijd het land op orde zou hebben en alle problemen zou oplossen! Maar je hebt voor jezelf gekozen en dat is heel verstandig - jouw geluk ligt niet in klein Nederland.
En als eerste de tiende penning weer invoeren ter financiering van de zeiltochten van Laura!quote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Stuur Beatrix met pensioen en laat Laura de eerste vrouwelijke president van Nederland worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |