Ik zie sex in de TTquote:
Ja, maar dat heeft dus niets te maken met af en toe wat verse maïs binnen een eetpatroon waar momenteel gewoonlijk géén bewerkte suikers in voorkomen. Ik eet thuis geen snoepjes, geen koekjes, geen halffabrikaten, geen kant en klare onzin en zeer kleine hoeveelheden biologisch vlees. Ik kook vers en hartstikke voedzaam en daar past sporadisch wat zoete maïs van de kolf prima tussen, vind ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Mais = diervoeder, zorgt voor te veel omega-6 in ons vlees en te veel daarvan geeft ontstekingsreacties en vergroot de kans op diabetes. Balans is zoek in de voedselketen. En verder is het de bron van alle kwaad => high fructose corn syrup.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef minilot het volgende:
Alweer een nieuwe!
[..]
Ja, maar dat heeft dus niets te maken met af en toe wat verse maïs binnen een eetpatroon waar momenteel gewoonlijk géén bewerkte suikers in voorkomen. Ik eet thuis geen snoepjes, geen koekjes, geen halffabrikaten, geen kant en klare onzin en zeer kleine hoeveelheden biologisch vlees. Ik kook vers en hartstikke voedzaam en daar past sporadisch wat zoete maïs van de kolf prima tussen, vind ik.
Je bedoelt die Creamy Lemon Crumb Squares met gecondenseerde melk? Mijn billen groeien een decimeter in omtrek als ik alleen al aan die blokjes dénk!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:47 schreef LieLie het volgende:
Ik ga vanavond Creamy Lemon Crumb Squares bakken.. Meneer wil morgen wat meenemen naar een vergadering en ik heb wel zin om wat te bakken. Maar dan moet ik het eigenlijk niet eten
Dat dus!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef minilot het volgende:
Ja, maar dat heeft dus niets te maken met af en toe wat verse maïs binnen een eetpatroon waar momenteel gewoonlijk géén bewerkte suikers in voorkomen. Ik eet thuis geen snoepjes, geen koekjes, geen halffabrikaten, geen kant en klare onzin en zeer kleine hoeveelheden biologisch vlees. Ik kook vers en hartstikke voedzaam en daar past sporadisch wat zoete maïs van de kolf prima tussen, vind ik.
Ja, diequote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bedoelt die Creamy Lemon Crumb Squares met gecondenseerde melk? Mijn billen groeien een decimeter in omtrek als ik alleen al aan die blokjes dénk!
Nou, doe mij maar een dubbele portie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bedoelt die Creamy Lemon Crumb Squares met gecondenseerde melk? Mijn billen groeien een decimeter in omtrek als ik alleen al aan die blokjes dénk!
-x-quote:
Aluhoedje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:52 schreef loveli het volgende:
Nu vervang ik de mais door linzen, hoef het niet meer in m'n systeem.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Alles met mate dan maar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:53 schreef loveli het volgende:
Volvette olijfmayo, want zonnebloemolie heeft ook te veel omega-6
Er zitten ook een flinke hoeveelheden bloem, roomboter en bruine suiker in.quote:
Foodiepuristquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:52 schreef loveli het volgende:
Vroeger deed ik weleens als quick fix een blik mais, blik tonijn, augurk en een kwak mayo. Nu vervang ik de mais door linzen, hoef het niet meer in m'n systeem.
Klinkt niet echt culinair verantwoord. Is het ook niet.
Ik schop mezelf en mijn lief straks ook weer voor de buis voor Jillian. Mijn dag zeven, zijn dag drie. Zwaardere gewichtjes komen overmorgen pas binnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga even iets heel nuttigs doen: Jillian terwijl mijn volkoren-blauwe-bessen-muffins in de oven zitten!
Als ik (te lang) 'slecht' eet krijg ik vermoeidheidsklachten, blauwe plekken of andere ongemakken. Mother in law of all blauwe plekken vertelt me dat ik weer binnen de lijntjes moet eten.quote:
Jij ook? Ik heb dan precies dezelfde klachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik (te lang) 'slecht' eet krijg ik vermoeidheidsklachten, blauwe plekken of andere ongemakken. Mother in law of all blauwe plekken vertelt me dat ik weer binnen de lijntjes moet eten.
Nachtschade - zere gewrichten. Gist/te veel vitamine B - blauwe plekken/vermoeidheid. Te veel suikers: ook vermoeidheid. Kan me minder veroorloven dan de gemiddelde eter, maar weet inmiddels wel ongeveer waar ik het goed op doe en waar niet op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij ook? Ik heb dan precies dezelfde klachten
Dressing van platte peterselie, munt, knoflook, witte wijn azijn, peper, zout en goede olie. Over de nog warme gegrilde aubergine gooien. Jum!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie jurk zeg!
heee vraagje: ik wil iets eten met aubergine.gegrild of in een salade ofzo, wie heeft een lekker recept?
quiche met plakjes aubergine en stukjes briequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie jurk zeg!
heee vraagje: ik wil iets eten met aubergine.gegrild of in een salade ofzo, wie heeft een lekker recept?
Ja, dat is even uitzoeken inderdaad. Bij mij is het meer dat ik het wel weet, maar soms te weinig discipline heb.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Nachtschade - zere gewrichten. Gist/te veel vitamine B - blauwe plekken/vermoeidheid. Te veel suikers: ook vermoeidheid. Kan me minder veroorloven dan de gemiddelde eter, maar weet inmiddels wel ongeveer waar ik het goed op doe en waar niet op.
Ik ben niet zo'n enorme aubergine-fan, maar ik vond laatst het recept van de voorkant van chef Ottolenghi's Plenty erg lekker:quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie jurk zeg!
Mag ik komen eten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Precies wat ik zocht! Kippetje erbij in de grill pan en aardappeltjes uit de oven. nu al zin in!
Moet ook wel zeggen dat ik het geluk heb dat ik het geloof ik overal wel goed op doe (de pil incluisquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Nachtschade - zere gewrichten. Gist/te veel vitamine B - blauwe plekken/vermoeidheid. Te veel suikers: ook vermoeidheid. Kan me minder veroorloven dan de gemiddelde eter, maar weet inmiddels wel ongeveer waar ik het goed op doe en waar niet op.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:09 schreef minilot het volgende:
En bij gebrek aan twijfel: Foodgawker! http://foodgawker.com/?s=eggplant
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef LieLie het volgende:
D salade met ca 75 gram gerookte zalm, halve komkommer, halve paprika, gemengde sla, yoghurt/mayo/knoflookdressing met twee geroosterde mais()boterhammen.
Over koekjes en ijs gesproken, ik heb pas B&J browniedinges gehaald. Low fatquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Jij mag niet, jij eet ook een koekie en ijs!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Jij mag niet, jij eet ook al een koekie en ijs!![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij gebruikten Durex xl. Dat doosje hebben we regelmatig voor de lol in de huiskamer laten slingeren als er vrienden langskwamen om te pokeren enzo.
"Oh jee, wat genant! Onze XL condooms liggen hier nog. Ik dacht dat we die XL condooms al hadden opgeruimd. Leg die XL condooms eens weg!".
Overigens zijn die extra grote condooms blijkbaar vooral wat groter in de omtrek, en daardoor vaak meer comfortabel voor de man. Ligt dus niet zo zeer aan de lengte. Als ik het tenminste goed onthouden heb.
Nog lekkerder als je de kipfilet roostert of, beter nog: rookt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
Kipfilet koken, plakjes snijden, beetje kruidenzout erbij. Is meer kipfilet dan seperatorvleesfilet en goedkoper.
/aluhoedje foodiepurist
Heb wel eens wat kipfilets gestoomd. Maar duurde erg lang en vrij flauw (minder zout natuurlijk dan voorverpakt) Ik gooide dan een halve kipfilet op brood met wat rode pesto, was erg lekker! Maar ben er mee gestopt omdat ik dan nog meer kip ging etenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
Kipfilet koken, plakjes snijden, beetje kruidenzout erbij. Is meer kipfilet dan seperatorvleesfilet en goedkoper.
/aluhoedje foodiepurist
Belachelijke tijdenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Prachtig MarMar, wat is ze mooi!
Hoepel ze Mini!
LOL @ Loveli
Cali, je moet wel wat eten hoor, tot nu toe wel erg weinig
Mijn 250 gr biefstuk was heerlijk! Heb er zo'n 50 gram daarvan helemaal fijngesneden neem ik morge mee naar het werk als broodbeleg.
Dat doe ik de laatste tijd vaker, tartaar, kipfilet, varkenshaas, gehakt... Beetje overhouden en de dag daarna als vleesbeleg, erg lekker en je hoeft weinig meer te kopen.
Zo nog een bak kwark en over een uurtje naar bed, ipv 4.45 uur op gaan we morgen lekker een uurtje eerder beginnen
2 uur wielrennen op 2 boterhammen en yoghurt is het ook niet gek dat je honger krijgt. Ik hoop dat je een flinke D eet, en nog wat eiwit naar binnen werkt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn lijst van vandaag vind ik wel prima, jullie ook?
O: turkse yoghurt met blauwe bessen en een scheutje vruchtensap omdat mn mond die zurigheid nog niet trok zo vroeg![]()
L: 2 boterhammen, een vieze automaat cappuccino
S: 2 uur wielrennen met een sportreep tussendoor (een zware, want ik had honger)
T: handvol cashews
D: ? zo gaan verzinnen.
T: glas wijn
Dat doe ik best vaak. Als ik trek heb, wat het eerst eetbaar is het eerstquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb net voor een weeshuis coleslaw gemaakt. ik denk dat ik er wel 4 dagen van kan eten. Wordt wat monotoon, denk ik.
Ik ben m'n avondeten in porties aan het opeten. Nu de groente, straks het vlees en de carbs. Nog een uurtje werken, dan daaraan. Fijn, productieve dag zo.
Oeh?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:02 schreef Mini. het volgende:
Wat mooi MarMar!Hij zit ook echt mooi!
Wat leuk, al die kookposts weer.
Ik doe intussen ook een poging om iets culinair verantwoords op tafel te zetten. Laat het wel weten als het gelukt is.
en als je echt een baas bent, dan heb je je eigen snijmachine in huisquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:34 schreef loveli het volgende:
/aluhoedje foodiepurist
wij smijten regelmatig kip op onze George Foreman (quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb wel eens wat kipfilets gestoomd. Maar duurde erg lang en vrij flauw (minder zout natuurlijk dan voorverpakt) Ik gooide dan een halve kipfilet op brood met wat rode pesto, was erg lekker! Maar ben er mee gestopt omdat ik dan nog meer kip ging etenen omdat ik het teveel tijd vond kosten..
Je haalt een prachtige herinnering op!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
Dienst... Terwijl het net zo mooi weer is. Hoop dat ik snel tijd vind om te gaan rennen maar vandaag durf ik niet
Een zeker ziekenhuis bij mij in de buurt ligt niet toevallig pal naast de golfbaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je haalt een prachtige herinnering op!Ik had dienst op de SEH en de cardioloog moest komen. Komt de beste man in zijn hardloopkleren (korte broek!) binnen
Had ik ook gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:17 schreef LieLie het volgende:
Ze staan in de oven!
Ik heb wel de kom uitgeschraapt
Dat ging over mijn blauwe plek. Die is best viciousquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Edit: las ik nou eerder wat over een loveli's schoonmama? Do tell!
Uhm.. morgenochtend als 'ie de deur uitstapt iets in z'n oor fluisteren waardoor 'ie voor 16 uur op de stoep staat?quote:
veel plezier hequote:
2 cappucini en 1 grote mok theequote:
Klinkt als 0,6/7 L water, daar kan wel wat bij!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
2 cappucini en 1 grote mok theeEn een bidon water tijdens het fietschen.
En hem nog gestrester maken door ook dingen van hem te vragen? Nah. Hij doet het ook niet voor z'n lol.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Uhm.. morgenochtend als 'ie de deur uitstapt iets in z'n oor fluisteren waardoor 'ie voor 16 uur op de stoep staat?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zo eentje, echt mini!
[ afbeelding ]
Kan best water bij, maar het hoeft echt niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt als 0,6/7 L water, daar kan wel wat bij!
Waarom niet? Zit er zoveel vocht in de andere dingen die ze eet?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan best water bij, maar het hoeft echt niet.
Waarom wel? Komt ze vocht tekort?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit er zoveel vocht in de andere dingen die ze eet?
Nou, dan lijkt het me logisch dat er geen vocht bij hoeft.quote:
Daar wilde ik niet over beginnenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik maar denken dat het éten te weinig zou zijn![]()
.
Ik voel me niet uitgedroogd overigens!
Dat is een fabelquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
Veel drinken zorgt voor een betere afvoer van afvalstoffen? Of is dat een fabel?
Dat neem ik dan aanquote:
*terugleest*. Is ook veel te weinig. Mijn lijst is gewoon meer dan twee keer zo lang als die van jouquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik maar denken dat het éten te weinig zou zijn![]()
.
Ik voel me niet uitgedroogd overigens!
Nouja, ik weet dat het te weinig is, dat is al wat. Heb ook nog steeds trek, dat is ook wel een teken. Maar vroeg naar bed!quote:
[Uniekmodus]De dag is nog niet om! Heb je niet nog wat fruit in huis of een boterham ofzo?[/Uniekmodus]quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik weet dat het te weinig is, dat is al wat. Heb ook nog steeds trek, dat is ook wel een teken. Maar vroeg naar bed!
Niks meer in huis?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, ik weet dat het te weinig is, dat is al wat. Heb ook nog steeds trek, dat is ook wel een teken. Maar vroeg naar bed!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[Uniekmodus]De dag is nog niet om! Heb je niet nog wat fruit in huis of een boterham ofzo?[/Uniekmodus].
Eh, neequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[Uniekmodus]De dag is nog niet om! Heb je niet nog wat fruit in huis of een boterham ofzo?[/Uniekmodus].
Bekijk die van mij ook even danquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*terugleest*. Is ook veel te weinig. Mijn lijst is gewoon meer dan twee keer zo lang als die van jou. Karige O, karige L, ik mis fruit, ik mis zuivel, ik mis groente!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, nee![]()
't Is boodschappentijd!
Oh ja, huis opruimen, de poets komt morgen.
Ik word ook echt stikchagrijnig als er niets te eten is in huisquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]daar heb je de poets voor!
Gebrek aan eten hebben we hier nu nooitgeen land te bezeilen met die man van mij als hij niks te knagen vindt.
Dit vind ik wel een goed lijstjequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
Dat valt wel mee toch XM? Maar wel meer drinken nog
Lijstje:
O: bak yoghurt met een banaan erdoor
T: 1 krentennotenboterham en 2 gewone (geitenkaas en gewone kaas)
L: amaranth met groente van gisteren
T: paar handen chocopinda's
T: gekookt ei
D: linzensoep met stokbrood en brie
T: appel of peer ofzo
Geloof dat ik nog wat moet drinken en had beter gewone noten kunnen pakken.
Heb een moederlijke poets gelukkig, die vouwt mijn kleding (die op een stoel in slaapkamer ligt) op enz.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
De poets heeft nu geen oppervlakten beschikbaar om te poetsen. En we hebben geen opruimster, helaas
.
Dat probleem ken ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef sigme het volgende:
Ik ga nog even het groentepakket van morgen in stukjes snijden.
1/4 ramanas, 1 radijs, 1 rode paprika, 1,5 komkommer, 3 peen, 1 bakje minitomaatjes.
Ik krijg m'n vocht wel binnen (lees: ik moet pissen als een paard iets nadat ik de helft verorberd heb).
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goed lijstje. M.u.v. de chocopinda's natuurlijk
.
Oh, misschien nog wel in het vorige deel, ff zoekenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar is jouw lijstje dan?.
Eten is klaar!.
Kwam zonder die laatste T op 1540 ongeveer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef LieLie het volgende:
Lijstje:
O: twee waldkornboterhammen met pindakaas
T: twee mandarijntjes, klein paaskoekje
L: twee waldkorn met kipfilet, blikje sinaasappelsap, bolletje ijs
T: banaan
D salade met ca 75 gram gerookte zalm, halve komkommer, halve paprika, gemengde sla, yoghurt/mayo/knoflookdressing met twee geroosterde mais()boterhammen.
T: kwarkyoghurt stukje lemon crumb square + kom gecond melk met citroen uitschrapen.
Cora is lieff jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, jij hebt een hele goeie idd. Die van ons is ook prima, maar iets minder ijverig. Nouja, het scheelt toch een hoop werk wekelijks.
En jaja ik weet het van de boodschappen, had eigenlijk gister gemoeten, maar we hadden avondeten in huis, moe, jetlag, etc.
MI, jouw lijstjes zijn toch altijd wel prima? Ik vind lijstjes beoordelen supermoeilijk. Zie het alleen als het echt slecht is eigenlijk.
Ik weet me niet voor de geest te halen wat je doel isquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kwam zonder die laatste T op 1540 ongeveer.
Ohquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boodschappen doen is voor de Mr wat koken voor mij is, zo ongeveer.
En, deurpostenfetisj? Wil ik het weten?
Nou, paar kilootjes eraf nog wel. Alleen kan ik atm even niet heel fanatiek sporten, dus die kilootjes zullen nog wel even blijven zitten danquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik weet me niet voor de geest te halen wat je doel is
Ik zou trek krijgen maar dat komt omdat de mandarijnen mij te licht zijn als T.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, we doen meestal samen boodschappen, want ik kan/mag niet zoveel tillen. En koken beetje om en om, hoewel onder de streep Duuf wel vaker kookt ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Maarrr hij kookt en jij doet de boodschappen dus?
Haha, heel lief collegaatje nam afscheid en deelde uit en het lente/ijsseizoen moest geopend worden! Er was ook gebak en er stonden heel veel paaseitjes, daar heb ik niet aangezeten!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zou trek krijgen maar dat komt omdat de mandarijnen mij te licht zijn als T.
Dat paaskoekjeen dat blikje sap en bolletje ijs
Zou ipv fruit als T's noten of kwark kiezen en dan het fruit erdoor en erbij.
En best veel brood maar ook dat is meer persoonlijk.
Oh ja dat wist ik ook welquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, we doen meestal samen boodschappen, want ik kan/mag niet zoveel tillen. En koken beetje om en om, hoewel onder de streep Duuf wel vaker kookt ja.
[ afbeelding ]
Geen enkele noot?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, heel lief collegaatje nam afscheid en deelde uit en het lente/ijsseizoen moest geopend worden! Er was ook gebak en er stonden heel veel paaseitjes, daar heb ik niet aangezeten!
Ik kan niet tegen noten, dus dat is geen optie. Kwark misschien, dan moet ik dat op het werk in de koelkast zetten.
Same here. Eergisteren een McShake op, die was zo zoet dat het vies was. De rest ook, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Die paaskoekjes vind ik viesal moet ik zeggen dat bijna alles met suiker vies begint te worden als je het een tijd niet meer gegeten hebt.
Nope. Kan wel redelijk tegen pinda's, maar vooral als ze zo fijn zijn gemalen als in pindakaas. En als ik dat iets te dik opsmeer knijpt mijn keel ook even dichtquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen enkele noot?
Die paaskoekjes vind ik viesal moet ik zeggen dat bijna alles met suiker vies begint te worden als je het een tijd niet meer gegeten hebt.
Die chocopinda's ben ik nu nog misselijk vanquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Eergisteren een McShake op, die was zo zoet dat het vies was. De rest ook, eigenlijk.
Ja, dan snap ik dat je twijfelt. Ik ging het verschil ook pas na drie maanden merken hoor. Maar het is inderdaad veel geld. Ik ben om te twee maanden tussen de 40 en 60 euro kwijt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hik een beetje tegen de kosten aan AnBen het niet vergeten, maar twijfel enorm. Heb tijden visolie, magnesium, etc geslikt, maar ik merkte er geen klap van. Ik voelde toen geen verschil en nu ook niet, nu ik er al een tijdje mee gestopt ben.
Nou daarom. En ik heb destijds die magnesium en visolie wel een half jaar genomen, maar ik merkte er echt helemaal nada van. En dat vind ik dan een beetje zonde...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je twijfelt. Bij mij ging ik het verschil ook pas na drie maanden merken hoor. Maar het is indefrdaad veel geld. Ik ben om te twee maanden tussen de 40 en 60 euro kwijt.
Die is ook wel OK. Ik wilde zeggen dat die van ML beter was, maar ik was die chocopinda's even vergetenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, had kwark in de planning. Maar net zo'n stukje crumb koek gehad en een emmer thee. Dus even kijken of ik daar zo nog trek in hebquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is ook wel OK. Ik wilde zeggen dat die van ML beter was, maar ik was die chocopinda's even vergeten. Ik mis wel je zuivel? En sla is geen groente
.
De ratatouille was niet zo'n succes. Ga een andere keer die van minilot eens proberen, kijken hoe die smaakt
.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nope. Kan wel redelijk tegen pinda's, maar vooral als ze zo fijn zijn gemalen als in pindakaas. En als ik dat iets te dik opsmeer knijpt mijn keel ook even dicht
Ook een beetje overgevoelig voor pinda's denk ik, net als ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]dat heb ik ook. Als ik een lepel pindakaas naar binnen werk heb ik echt even moeite met ademhalen
. Is dat normaal of niet?
.
Das lullig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Zoooo meuk is allemaal in kasten verdwenen, zennn.
Volgens mij weet Bo dat ze morgen naar de dierenarts moet, ze pieste net over het dekbed
Ik neem d'r eens mee naar bed
Ja och het moest toch in de was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Das lullig.
Hier spannende praktijken. Politieauto's voor de deur, undercoverauto's, agenten met zaklampen over het schoolplein tegenover ons. Inbraakje school heterdaad
Beesten voelen dat gewoon aan. Haarballen liggen ook ineens op het dekbed als het verschoond moet wordenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja och het moest toch in de was.
Ze voelt zich ook niet topfit, weer jeukende oortjes terwijl ze al 2x virbac (antibiotica geloof ik) gehad heeft. Vorige hondje had dat ook dus vermoed dat het een mijt is oid.
Morgen even laten checken meteen.
CSI live
Zie je al gaan met camera en donsjequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Beesten voelen dat gewoon aan. Haarballen liggen ook ineens op het dekbed als het verschoond moet worden
Wel zielig. Sterkte voor je hondje.
Ik zit al klaar met de poederdoos. "mag ik poederen?" Denk niet dat ze me toelaten op het schoolplein
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie je al gaan met camera en donsje
Ja ze is heel zieligvorige keren ook en toen was het een beginnende oorontsteking.
Als ze wat constructievers hebben dan steeds antibiotica ben ik tevreden
Op vorig werk laadde de verhuizer de hele boel in en verkocht het..quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef An24 het volgende:
Ik word daar zo nieuwsgierig van he! Zal ex reclasseringshart wel zijn. Zit je dan zo om pc's verlegen? Ga inbreken op een school met woonhuizen om de hele school. Puik idee!
Geen gek ideequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het bedtijd voor mij
Netjes zeg!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef LieLie het volgende:
Oh, de molenaar stond op het antwoordapparaat, dat we volgende week onze groentetas voor het eerst kunnen halen en wat de openingstijden zijn
Zo kreeg ik in december na een heerlijk maaltje noodles met gamba's buikgriep. Lag niet aan het eten, was gewoon een virus, maar nu staat het eten me wel tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:14 schreef LieLie het volgende:
Ik heb dus zondag voor het eerst een smoothie met lijnzaad gemaakt en een kwartier later begon een migraine-aanval. Dus nu heb ik de associatie lijnzaad/migraine en durf ik niet meer zo goed
Vind ik ook niet zo gek om kwart over tien! Hoewel, ik denk dat ik het hongerstadium al voorbij zou zijn!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
*staart naar buiten*
Hoop dat Mr.Mo zo thuis komt.. hongerrrrrrrrrrrrrr
Die van mij belde net ook, is over een kwartiertje terugquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
Op deze dagen verschuif ik alles naar wat later, en heb na 't spinnen nog een muffin opMáár het begint nu wel echt tijd te worden dat ik wat gerommel van de boxermotor hoor ...
enja!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
redelijke imitatie. Jij doet betere suggesties met allemaal dingen die niemand standaard in huis heeft behalve jijquote:Op donderdag 22 maart 2012 04:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]prima immitatie
Zo, kwark en vla zit er weer in.. werken
daarom heb ik na mijn zesde geen soepstengels meer gegetenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo kreeg ik in december na een heerlijk maaltje noodles met gamba's buikgriep. Lag niet aan het eten, was gewoon een virus, maar nu staat het eten me wel tegen.
Nope, helaas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Kan je thuis werken?
Succes!quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de file dan maar!
Ik ook zo, heel even.
Succes! Hoef goddank vandaag niet met de trein...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:15 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Altijd lekker, geen treinen naar schiphol en je vlucht die binnen een uur gaat. Nu in de taxi, Ben benieuwd!
Gisteren geen D Meer gehad en verwacht ook niet teveel van mijn O vandaag
Oh, nou, beter dat dan dat er een ontsteking tussen je wortels op uitbarsten staat, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
thanks! Het viel mee, hij kon geen redenvinden voor de pijn. Het zal wel psychologisch zijn.
ik ga een paper presenteren op een van de grootste wetenschappelijke congressen in m'n vakgebied. En daarna 4 dagen vakantie en shoppen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, nou, beter dat dan dat er een ontsteking tussen je wortels op uitbarsten staat, toch?
Wat ga je eigenlijk doen in Amerika?
maar daarvoor moet ik die paper eerst wel afschrijven. Dus, aan het werk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga een paper presenteren op een van de grootste wetenschappelijke congressen in m'n vakgebied. En daarna 4 dagen vakantie en shoppen!
Ik heb ook wel eens een paar dagen 'tandpijn' en dan zit ik altijd in de stress of er iets aan de hand is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
thanks! Het viel mee, hij kon geen redenvinden voor de pijn. Het zal wel psychologisch zijn.
Spannend! Hop aan het werk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ga een paper presenteren op een van de grootste wetenschappelijke congressen in m'n vakgebied. En daarna 4 dagen vakantie en shoppen!
Wat cool zeg! Succes!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben een rasechte sociale wetenschapper, in het veld van internationale betrekkingen, maar meer specifiek burgeroorlogen. Zo, dat klinkt vreemd in het Nederlands!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat cool zeg! Succes!
(Welk vakgebied? Nieuwsgierig!)
Werk jij dan voor BUIZA Jagar?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben een rasechte sociale wetenschapper, in het veld van internationale betrekkingen, maar meer specifiek burgeroorlogen. Zo, dat klinkt vreemd in het Nederlands!
Ah! het leek even logisch, intern. betr., in het buitenland wonen. Het was mogelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
I wish. Nee, ik ben aan het promoveren!
Fijn Per. Goede reis!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:49 schreef Perruche het volgende:
Hoppa, Ben er al en heb zelfs een ontbijtje gehad! Snel naar de gate.
Xm, ik zat ook wel in de stress!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:56 schreef minilot het volgende:
Perr: heb je de taxichauffeur, net als in de film, nog heel hard gas op de plank laten geven of was dat niet nodig?
Ik denk dat het een stuk lekkerder is met bacon!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
Dat ziet er lekker uit Minilot!
Neem aan dat je dat ook met echte bacon kunt maken? Of is daarvan de smaak weer erg verschillend vergeleken met dat tempeh?
bacon gaat boven alles!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk lekkerder is met bacon!Het broodje komt van een vegan blog, en ik eet zelf ook graag plantaardig maar tempeh haalt het echt niet bij een sissend stuk varkensspek!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:49 schreef Perruche het volgende:
Hoppa, Ben er al en heb zelfs een ontbijtje gehad! Snel naar de gate.
Xm, ik zat ook wel in de stress!
Rondom Schiphol rijden bijna alle taxichauffeurs als gekken, dus hij had waarschijnlijk weinig aansporing nodigquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:56 schreef minilot het volgende:
Perr: heb je de taxichauffeur, net als in de film, nog heel hard gas op de plank laten geven of was dat niet nodig?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk lekkerder is met bacon!Het broodje komt van een vegan blog, en ik eet zelf ook graag plantaardig maar tempeh haalt het echt niet bij een sissend stuk varkensspek!
Das fijn! Nog echt tot een beslissing gekomen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:16 schreef Probability het volgende:
Gister gepraat. Voelt iig niet slecht.
Fijn!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:16 schreef Probability het volgende:
Gister gepraat. Voelt iig niet slecht.
Toevallig was er vandaag een meneer die voor me opstondquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:03 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!Dat ziet er lekker uit Minilot!
Neem aan dat je dat ook met echte bacon kunt maken? Of is daarvan de smaak weer erg verschillend vergeleken met dat tempeh?
*phew* Nou, gelukkig maar Perr! Prettige reis!
Sterkte Phaidra! Maar neem aan dat mensen jou wel beetje ontzien in het OV?!
Ik zou je buik goed showen in het OV. Ik twijfel wel eens (al ben jij petite, dus dat is makkelijker te zien) en het zou wel genant zijn als ik iemand aan zou bieden op mijn plek te gaan zitten die helemaal niet zwanger is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Toevallig was er vandaag een meneer die voor me opstond. Maar het is eerder uitzondering dan regel (nu hoef ik normaal gesproken maar zo'n 12 min. in de trein te staan, dit was ca. 40 min).
Cress! Zou ik ook wel willen zaaien, maar we zijn nu eerst bezig met pompoen, courgette, pepertjes en een zooitje kruiden. Als dat omgeplant is even kijken of we nog cress kunnen scoren.
Ik heb geen buitenruimte bij onze flat, behalve een balkonnetje op zes hoog waar het hard waait en waar nooit zon komt (alleen even rond half zeven 's morgens..quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Toevallig was er vandaag een meneer die voor me opstond. Maar het is eerder uitzondering dan regel (nu hoef ik normaal gesproken maar zo'n 12 min. in de trein te staan, dit was ca. 40 min).
Cress! Zou ik ook wel willen zaaien, maar we zijn nu eerst bezig met pompoen, courgette, pepertjes en een zooitje kruiden. Als dat omgeplant is even kijken of we nog cress kunnen scoren.
Ik snap het ook wel ja. En daarnaast zijn mensen bezig met boek lezen, telefoon spelen en letten ze gewoon niet zo op andere mensen. Nu het mooier weer wordt is het ook duidelijker, met winterjas dicht viel het echt niet opquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou je buik goed showen in het OV. Ik twijfel wel eens (al ben jij petite, dus dat is makkelijker te zien) en het zou wel genant zijn als ik iemand aan zou bieden op mijn plek te gaan zitten die helemaal niet zwanger is.![]()
![]()
Maar volgens mij is het bij jou nu best goed te zien en ik vind het eigenlijk schandalig dat men niet meteen voor je opstaat!
Hoe ver ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel ja. En daarnaast zijn mensen bezig met boek lezen, telefoon spelen en letten ze gewoon niet zo op andere mensen. Nu het mooier weer wordt is het ook duidelijker, met winterjas dicht viel het echt niet op. Volgende week trouwens shoppen voor een andere jas, want geen enkele dunnere jas past nog dicht
. Mijn wintersjas wordt zo langzamerhand écht te warm...
^^quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:
En succes vandaag Coco, ben heel benieuwd wat er te zien is
^^quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:
Bijna 27 weken (morgen over precies 3 maanden uitgerekendquote:
Ja, dat!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:
Plus dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:
Beetje te lang haar, mag wel heel stuk vanaf. Maar ff ontopic:quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:59 schreef minilot het volgende:
Mar! Tof! Met dat Raponsjelange haar erbij ook...Gaaf hoor!
Leuke binnenkomerquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Beetje te lang haar, mag wel heel stuk vanaf. Maar ff ontopic:
Volgens mijn zus kun je als je aan het lijnen bent gerust regelmatig een halve hema rookworst eten, zolang het maar een magere is. Klopt dat?
Dat mag pas als ze 30 is. En dan rood verven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Waarom nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Volgens mijn zus kun je als je aan het lijnen bent gerust regelmatig een halve hema rookworst eten, zolang het maar een magere is. Klopt dat?
Ik hen geen pics nodig. Met zo'n beschrijving maak je het visualiseren wel erg makkelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx allemaal!Om 10.50u mag ik
Ik heb net mijn oerwoud gekapt. Nu is het meer een woestijn met een kleine oase
* motorbloempje ziet plukje in de vorm van een palmboom voor zichquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik hen geen pics nodig. Met zo'n beschrijving maak je het visualiseren wel erg makkelijk
Met een glooiende zandvlakte er omheenquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje ziet plukje in de vorm van een palmboom voor zich
Visss!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:19 schreef the85mc het volgende:
Maar onverzadigde vetten zijn juist prima, meestal zijn dat plantaardige vetten.
Whehe, ik las "Co snorten" en ik dacht WUTquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef anna82 het volgende:
Interessante discussie en eens met Co. En Co-nsorten.
Lees ik nou dat mini haar date op bezoek heeft? Do elaborate!
Ik vind boodschappen doen echt een uitje, al die lekkere dingen mooi uitgestald. Franse hypermarche's vind ik helemaal geweldig, dat alleen is een reden om naar Frankrijk op vakantie te gaan.
Werd net na een blik op mijn foon heel gek bekeken toen ik gniffeldequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx allemaal!Om 10.50u mag ik
Ik heb net mijn oerwoud gekapt. Nu is het meer een woestijn met een kleine oase
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:22 schreef Mini. het volgende:
Bijleespost:
[..]
Whehe, ik las "Co snorten" en ik dacht WUT![]()
Eens over boodschappen doen.
Over die date, ik wil nog steeds niet teveel details hier neerzetten maar hij heeft de eerste kennismaking met mijn kookkunsten in elk geval overleefd.En het is nog steeds heel leuk.
oh godquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet ook nog even wat cocosnotenbij het oasetje
cocosnoten...
hihi
teehee![]()
Leverquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:52 schreef Mini. het volgende:
en ik werd vorige week ook (nét) weggestuurd bij de bloedbank.
Leverworst mag zeker niet hè?quote:
Mijn Hb was ook flink gedaald, van 9,9 naar 9,4. De laatste keer had ik in die week ervoor veel rood vlees gegeten gecombineerd met vitamine C. En paar glazen roosvicee ferro. Zat weer behoorlijk hoog toen. Werkt voor mij in ieder geval.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Lijstjestijd... Vanavond even een stevige D want ik heb de afgelopen dagen een beetje weinig gegeten en ik werd vorige week ook (nét) weggestuurd bij de bloedbank.
Leverworst is ook lever! En Nomquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Leverworst mag zeker niet hè?
Dino: dat ben je dan ook wel een beetje.
rookworst is wel lekker thoquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:19 schreef the85mc het volgende:
En het soort vet scheelt ook. Verzadigd vet is minder goed, zorgt ervoor dat je aderen dichtgaan. Maar onverzadigde vetten zijn juist prima, meestal zijn dat plantaardige vetten. Transvet is slechter dan verzadigd vet, en beter vermijd je dat helemaal.
Om op rookworst terug te komen: daar zitten gewoon geen goede dingen in. Als je vlees wilt eten, dan is rookworst zo ongeveer de slechtste keus.
Tis echt maar heel even om de afterworkout voortgang te zien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Leverworst mag zeker niet hè?
Dino: dat ben je dan ook wel een beetje.
Jawel. Laag ijzergehalte is niet per se door weinig ijzerinname, kan ook samenhangen met bepaalde vitamines die toevallig ook in lever(worst) zitten.quote:
Collega van me bewonderde jaren geleden z'n biceps in de spiegel op de wc. Moet 'ie zo nu en dan nog horen.quote:Dino: dat ben je dan ook wel een beetje.
Als je je arm een klein beetje omhoog doet krijg je kleine kuiltjes in je schouders, dat vind ik mooier dan biceps eigenlijk. Misschien ben ik ook een beetje narcist..quote:[..]
Collega van me bewonderde jaren geleden z'n biceps in de spiegel op de wc. Moet 'ie zo nu en dan nog horen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef loveli het volgende:
Toen ik vanmorgen in de spiegel keek was ik ook even een narcist. Op de kleur na bikiniproof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |