Ik zie sex in de TTquote:
Ja, maar dat heeft dus niets te maken met af en toe wat verse maïs binnen een eetpatroon waar momenteel gewoonlijk géén bewerkte suikers in voorkomen. Ik eet thuis geen snoepjes, geen koekjes, geen halffabrikaten, geen kant en klare onzin en zeer kleine hoeveelheden biologisch vlees. Ik kook vers en hartstikke voedzaam en daar past sporadisch wat zoete maïs van de kolf prima tussen, vind ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Mais = diervoeder, zorgt voor te veel omega-6 in ons vlees en te veel daarvan geeft ontstekingsreacties en vergroot de kans op diabetes. Balans is zoek in de voedselketen. En verder is het de bron van alle kwaad => high fructose corn syrup.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef minilot het volgende:
Alweer een nieuwe!
[..]
Ja, maar dat heeft dus niets te maken met af en toe wat verse maïs binnen een eetpatroon waar momenteel gewoonlijk géén bewerkte suikers in voorkomen. Ik eet thuis geen snoepjes, geen koekjes, geen halffabrikaten, geen kant en klare onzin en zeer kleine hoeveelheden biologisch vlees. Ik kook vers en hartstikke voedzaam en daar past sporadisch wat zoete maïs van de kolf prima tussen, vind ik.
Je bedoelt die Creamy Lemon Crumb Squares met gecondenseerde melk? Mijn billen groeien een decimeter in omtrek als ik alleen al aan die blokjes dénk!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:47 schreef LieLie het volgende:
Ik ga vanavond Creamy Lemon Crumb Squares bakken.. Meneer wil morgen wat meenemen naar een vergadering en ik heb wel zin om wat te bakken. Maar dan moet ik het eigenlijk niet eten
Dat dus!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:46 schreef minilot het volgende:
Ja, maar dat heeft dus niets te maken met af en toe wat verse maïs binnen een eetpatroon waar momenteel gewoonlijk géén bewerkte suikers in voorkomen. Ik eet thuis geen snoepjes, geen koekjes, geen halffabrikaten, geen kant en klare onzin en zeer kleine hoeveelheden biologisch vlees. Ik kook vers en hartstikke voedzaam en daar past sporadisch wat zoete maïs van de kolf prima tussen, vind ik.
Ja, diequote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bedoelt die Creamy Lemon Crumb Squares met gecondenseerde melk? Mijn billen groeien een decimeter in omtrek als ik alleen al aan die blokjes dénk!
Nou, doe mij maar een dubbele portie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bedoelt die Creamy Lemon Crumb Squares met gecondenseerde melk? Mijn billen groeien een decimeter in omtrek als ik alleen al aan die blokjes dénk!
-x-quote:
Aluhoedje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:52 schreef loveli het volgende:
Nu vervang ik de mais door linzen, hoef het niet meer in m'n systeem.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Alles met mate dan maar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:53 schreef loveli het volgende:
Volvette olijfmayo, want zonnebloemolie heeft ook te veel omega-6
Er zitten ook een flinke hoeveelheden bloem, roomboter en bruine suiker in.quote:
Foodiepuristquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:52 schreef loveli het volgende:
Vroeger deed ik weleens als quick fix een blik mais, blik tonijn, augurk en een kwak mayo. Nu vervang ik de mais door linzen, hoef het niet meer in m'n systeem.
Klinkt niet echt culinair verantwoord. Is het ook niet.
Ik schop mezelf en mijn lief straks ook weer voor de buis voor Jillian. Mijn dag zeven, zijn dag drie. Zwaardere gewichtjes komen overmorgen pas binnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga even iets heel nuttigs doen: Jillian terwijl mijn volkoren-blauwe-bessen-muffins in de oven zitten!
Als ik (te lang) 'slecht' eet krijg ik vermoeidheidsklachten, blauwe plekken of andere ongemakken. Mother in law of all blauwe plekken vertelt me dat ik weer binnen de lijntjes moet eten.quote:
Jij ook? Ik heb dan precies dezelfde klachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik (te lang) 'slecht' eet krijg ik vermoeidheidsklachten, blauwe plekken of andere ongemakken. Mother in law of all blauwe plekken vertelt me dat ik weer binnen de lijntjes moet eten.
Nachtschade - zere gewrichten. Gist/te veel vitamine B - blauwe plekken/vermoeidheid. Te veel suikers: ook vermoeidheid. Kan me minder veroorloven dan de gemiddelde eter, maar weet inmiddels wel ongeveer waar ik het goed op doe en waar niet op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij ook? Ik heb dan precies dezelfde klachten
Dressing van platte peterselie, munt, knoflook, witte wijn azijn, peper, zout en goede olie. Over de nog warme gegrilde aubergine gooien. Jum!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie jurk zeg!
heee vraagje: ik wil iets eten met aubergine.gegrild of in een salade ofzo, wie heeft een lekker recept?
quiche met plakjes aubergine en stukjes briequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie jurk zeg!
heee vraagje: ik wil iets eten met aubergine.gegrild of in een salade ofzo, wie heeft een lekker recept?
Ja, dat is even uitzoeken inderdaad. Bij mij is het meer dat ik het wel weet, maar soms te weinig discipline heb.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Nachtschade - zere gewrichten. Gist/te veel vitamine B - blauwe plekken/vermoeidheid. Te veel suikers: ook vermoeidheid. Kan me minder veroorloven dan de gemiddelde eter, maar weet inmiddels wel ongeveer waar ik het goed op doe en waar niet op.
Ik ben niet zo'n enorme aubergine-fan, maar ik vond laatst het recept van de voorkant van chef Ottolenghi's Plenty erg lekker:quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Mooie jurk zeg!
Mag ik komen eten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Precies wat ik zocht! Kippetje erbij in de grill pan en aardappeltjes uit de oven. nu al zin in!
Moet ook wel zeggen dat ik het geluk heb dat ik het geloof ik overal wel goed op doe (de pil incluisquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Nachtschade - zere gewrichten. Gist/te veel vitamine B - blauwe plekken/vermoeidheid. Te veel suikers: ook vermoeidheid. Kan me minder veroorloven dan de gemiddelde eter, maar weet inmiddels wel ongeveer waar ik het goed op doe en waar niet op.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:09 schreef minilot het volgende:
En bij gebrek aan twijfel: Foodgawker! http://foodgawker.com/?s=eggplant
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef LieLie het volgende:
D salade met ca 75 gram gerookte zalm, halve komkommer, halve paprika, gemengde sla, yoghurt/mayo/knoflookdressing met twee geroosterde mais()boterhammen.
Over koekjes en ijs gesproken, ik heb pas B&J browniedinges gehaald. Low fatquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Jij mag niet, jij eet ook een koekie en ijs!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Jij mag niet, jij eet ook al een koekie en ijs!![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij gebruikten Durex xl. Dat doosje hebben we regelmatig voor de lol in de huiskamer laten slingeren als er vrienden langskwamen om te pokeren enzo.
"Oh jee, wat genant! Onze XL condooms liggen hier nog. Ik dacht dat we die XL condooms al hadden opgeruimd. Leg die XL condooms eens weg!".
Overigens zijn die extra grote condooms blijkbaar vooral wat groter in de omtrek, en daardoor vaak meer comfortabel voor de man. Ligt dus niet zo zeer aan de lengte. Als ik het tenminste goed onthouden heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |