hehe, ik ben niet gek. Ik vroeg het juist om een reactie van TitusPullo uit te lokken. Wanneer joden ter sprake komen, is hij er als de kippen bij om mensen voor antisemitisch weg te zetten. Mooi is datquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het anti-semitisme "argument".
Bankiers zijn Joden. Dus kritiek op bankiers is kritiek op Joden. Dus als je kritiek hebt op bankiers ben je een anti-semiet en luistert niemand naar je.
Titus is niet joods en hij is geen felle zionistquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb hem al meerdere keren gevraagd of ie zelf Joods is, maar krijg telkens nul op rekest. Zijn felle manier van reageren maakt iig dat ik denk dat we minimaal met een felle Zionist te maken hebben.
Sorryquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
hehe, ik ben niet gek. Ik vroeg het juist om een reactie van TitusPullo uit te lokken.
Anti-semiet is tegenwoordig een geuzenaam, laat em zijn gang gaan.quote:Wanneer joden ter sprake komen, is hij er als de kippen bij om mensen voor antisemitisch weg te zetten. Mooi is dat
Ik heb hem al meerdere keren gevraagd of ie zelf Joods is, maar krijg telkens nul op rekest. Zijn felle manier van reageren maakt iig dat ik denk dat we minimaal met een felle Zionist te maken hebben.
Ja hoor, propaganda. De holocaust is geen argument meer en daar hebben de zionisten zelf voor gezorgd. Begripsinflatie heet dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Titus is niet joods en hij is geen felle zionist
En je kunt geen andere redenen bedenken waarom mensen anti-semitisme verafschuwen en fel reageren op jodenhaat ?
Jodenhaat? Geen sprake van in deze topicje. Titus komt echter meteen met nazi verwijzigen aanzetten. Beetje opzichtig, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Titus is niet joods en hij is geen felle zionist
En je kunt geen andere redenen bedenken waarom mensen anti-semitisme verafschuwen en fel reageren op jodenhaat ?
Hij haakte in over een linkje die gegeven werd.. Ik ben gaan kijken op die site en dat riekt daar inderdaad naar antisemitisme.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jodenhaat? Geen sprake van in deze topicje. Titus komt echter meteen met nazi verwijzigen aanzetten. Beetje opzichtig, als je het mij vraagt.
Wat propaganda ? Wat een domme verklaring voor de afkeer van mensen van jodenhaat ...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, propaganda. De holocaust is geen argument meer en daar hebben de zionisten zelf voor gezorgd. Begripsinflatie heet dat.
Het is idd triest dat de zionisten zo onverantwoordelijk misbruik hebben gemaakt van de geschiedenis om hun misdaden te rechtvaardigen en kritiek daarop te smoren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat propaganda ? Wat een domme verklaring voor de afkeer van mensen van jodenhaat ...
Triest ook ...
"ja maar wij zijn gedecimeerd, wij hebben daar dus eeuwig recht op"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is idd triest dat de zionisten zo onverantwoordelijk misbruik hebben gemaakt van de geschiedenis om hun misdaden te rechtvaardigen en kritiek daarop te smoren.
De Joden voldoen als groep gewoon aan het juiste profiel: een wat geheimzinnige groep outsiders met internationale verspreiding, zogenaamd rijk en machtig, en zogenaamd gevaarlijker dan hun kleine aantal doet vermoeden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik sta er altijd wel van te kijken hoe ontzettend vaak de Joden als kwade genius worden gezien in zo'n beetje 90% van alle complotten. En die complotten komen echt niet altijd van nazi's af. Intrigerend. Hoe zit dat, want ik heb werkelijk geen idee?
Dit is een leuke quote van die site.. Echt wel nazi-achtigquote:The Gulags is where fifty million white Christians were sent if they opposed the Bolshevik/Communist/Jewish swindle called Communism. In 1917 Lenin lead the revolution of the peasants against the Czar, and then they raped Russia till this day.
In all the death camps of Germany only 373,804 died. Ten percent were executions, and the rests were typhus, old age, and natural causes. In Stalin's gulags close to 50,000,000 died
dat is geen excuus om jodenhaat te bagatelliseren of goed te pratenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"ja maar wij zijn gedecimeerd, wij hebben daar dus eeuwig recht op"
Maar vind je het nu ook niet een beetje belachelijk aan het worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:48 schreef Iblardi het volgende:
[..]
De Joden voldoen als groep gewoon aan het juiste profiel: een wat geheimzinnige groep outsiders met internationale verspreiding, zogenaamd rijk en machtig, en zogenaamd gevaarlijker dan hun kleine aantal doet vermoeden.
hehe... Dat zie je verkeerd. Dit is juist het Joodse excuus om alle kritiek jegens joden de grond in te boren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is geen excuus om jodenhaat te bagatelliseren of goed te praten
dat ook en dat feit is weer het excuus om jodenhaat te bagatelliseren, te rechtvaardigen of er zit jodenhaat achter verborgenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
hehe... Dat zie je verkeerd. Dit is juist het Joodse excuus om alle kritiek jegens joden de grond in te boren.
Dan snap je Titus nog steeds niet ..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is idd triest dat de zionisten zo onverantwoordelijk misbruik hebben gemaakt van de geschiedenis om hun misdaden te rechtvaardigen en kritiek daarop te smoren.
Zelfs al zou het zo zijn dat joden een te grote invloed uitoefenen op de wereldpolitiek, dan nog kan je niet anders zeggen dan: chapeau.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan snap je Titus nog steeds niet ..
Hij is niet gericht op propaganda pro-Israel, maar hij heeft een hekel aan anti-semitisme.
Ik ook... maar ik ben minder nors en cynisch dan Titus en ik zie meer de fouten van het israelisch nationalisme.
Oja wel te groot wat betreft de middenoostenkwestie....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:12 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zelfs al zou het zo zijn dat joden een te grote invloed uitoefenen op de wereldpolitiek,
Tja, de klap zal te hard geweest zijn, ik zie geen nazi propaganda.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
Jezus Christus Resonancer, dat je een klap van de molen had gehad was me al duidelijk, maar dat je zonder blikken of blozen verwijst naar Nazipropaganda verbaast me wel:
http://blockyourid.com/~gbpprorg/judicial-inc/main_index.html
Ja ik verkondig al jaren dat Beatrix en ook Alexander achter de drugshandel zitten uit Afghanistan en dat we daarom in Afghanistan zitten, kijk maar eens hoeveel keer die ministers daar naar toe gaan en steeds een lading mee terug en dan naar de koningin.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:37 schreef MetalIsAwesome het volgende:
.
Daarnaast, wat is de slimste manier om macht te krijgen als je in de politiek zit? Door een complot. Maar omdat het van binnenuit is en niemand van buitenaf duidelijk ziet wat erachter zit is het een complottheorie en nog geen officiëel bekend complot.
In groepsverband wel. Collective mind.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Veel complot theorien zijn echt zo ingewikkeld en absurd dat mensen dat helemaal niet kunnen doen. Zo intelligent en kundig zijn mensen niet
Er zijn dan ook ABSOLUUT geen vliegtuigen gebruikt tijdens 911. Het waren slechts zeer matige sjablonen op een grayboxed New York.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:45 schreef The_stranger het volgende:
Niemand zal ontkennen dat er niet zo nu en dan een complottheorie juist is/was. Het probleem echter is dat er naast dat werkelijk complot duizenden crackpot theorieën zijn. Zie de juiste dan maar te vinden. En als je de juiste hebt gevonden is het vaak ook nog eens zo dat er dusdanig van het werkelijke complot wordt afgeweken dat er weinig meer serieus te nemen valt van het hele complot.
Voorbeeld is het door jouw genoemde 9/11 complot. Hier op fok was er een user die werkelijk dacht dat er geen vliegtuigen in de torens gevlogen waren, maar dat dat holografische projecties waren terwijl er onbemande drones rondvlogen om de (voornamelijk Joodse) elite in de VS de beste beelden te geven...
Officiele wetenschap als wat Populair Mechanics heeft verkondigd is wetmatig onmogelijk.quote:Daarnaast zijn er altijd meer mensen die meedoen aan een discussie die er geen verstand van hebben en dingen roepen die helemaal niet kunnen. Wetenschappelijk kan het gewoon niet wat ze claimen.
Met die stelling, als je daar verder over nadenkt. Dan is er maar een conclusie: MIHOP.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:56 schreef SillyWalks het volgende:
Het enige wat echt niet klopt aan 9/11, is dat ze het hebben laten gebeuren.
Voor de rest dat de regering er zelf achter zou zitten is onzin, maar ze hebben het wel laten gebeuren.
Welke kapers? Helft is gewoon nog in leven. Waarschijnlijk gewoon ordinaire paspoortfraude. Kortom het waren fantoomkapers en uiteraard ook fantoomslachtoffers.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het verhaal van de 20 kapers geloofwaardiger dan alle andere verhalen die ik lees. Zeker gezien alle beelden van die kapers. Zeker gezien de logboeken waarin stond dat ze vlieglessen kregen, zeker gezien het feit van de communicatie met de vliegtuigen.
Ja. Maar dan hadden we een mooi schouwspel dat het eerst ging wiebelen en dan om knakken. Verpulveren tot 0.2 micron hoort daar niet bij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen reden om jurisch bewijs te geven. Vervelend voor je maar het is toch echt zo. Ik ga die oorlogen niet goedpraten en persoonlijk heb ik het ook niet echt op de amerikaanse politiek maar ik draaf gelukkig niet door. Buiten dat kun je de oorlog in Afghanistan verwerpelijk vinden maar de Taliban was dat ook. Persoonlijk zou ik liever zien dat ze wat harder optraden tegen de dwazen die deze wereld rijk is.
[..]
Welke leugens?
[..]
Misschien wel omdat het gewoon de waarheid is. Maar dat schijnt maar niet tot je te kunnen doordringen. Dat de officiele lezing gewoon de ware is. Ik heb altijd iets eenvoudigs geleerd. Als er meerde mogelijkheden voor iets zijn kies dan voor de verklaring waarin de minste aannames staan. Waarom. Omdat dat waarschijnlijk de juiste is. Voor mij is de officiele lezing dat omdat dat gewoon naar feiten wordt verwezen en geen onwaarheden staan (zoals staal smelt niet bij 900 graden en daarom moet het wel een explosie zijn. Nee staal smelt inderdaad niet, alleen verliest het bij 900 graden gewoon 80% van zijn draagkracht. Gewoon een natuurkundig feit).
Onmiskenbaar nazi-gelul:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, de klap zal te hard geweest zijn, ik zie geen nazi propaganda
Antisemitisme schijnt het voornaamste motief op die site te zijn. En ook bij het artikel die je bedoelde.quote:Ik zie wel zaken die je als antisemitisch zou kunnen bestempelen.
Antizionisme is dus antisemitisme?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Onmiskenbaar nazi-gelul:
http://blockyourid.com/~g(...)ify_a_Jew-Part_2.pdf
http://blockyourid.com/~g(...)cursion_to_gulag.htm
[..]
Antisemitisme schijnt het voornaamste motief op die site te zijn. En ook bij het artikel die je bedoelde.
O, dit is antizionisme?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Antizionisme is dus antisemitisme?
Neequote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Antizionisme is dus antisemitisme?
Dat verbaast me niets, hoor. Iemand die zulke briljante analyses weet te maken van wat onduidelijk fotomateriaal zal zeker wel bepaalde denkbeelden hebben over het ontstaan van antisemitisme, dus het was overduidelijk dat je vraag niet oprecht was.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
hehe, ik ben niet gek. Ik vroeg het juist om een reactie van TitusPullo uit te lokken. Wanneer joden ter sprake komen, is hij er als de kippen bij om mensen voor antisemitisch weg te zetten. Mooi is dat
En als het over de discriminatie van zwarte Amerikanen ging, zou je denken dat ik een halfbloedje was of minstens een nigger lover.quote:Ik heb hem al meerdere keren gevraagd of ie zelf Joods is, maar krijg telkens nul op rekest
Zijn felle manier van reageren maakt iig dat ik denk dat we minimaal met een felle Zionist te maken hebben.
Ja, da's een goeie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, de klap zal te hard geweest zijn
Zou kunnen bestempelen? ''Onder iedere steen houden ze zich schuil, die slangen'', dit zou je kunnen bestempelen als antisemitisch? Iedere wandaad ter wereld toeschrijven aan joden, dat zou je kunnen bestempelen als antisemitisch? Die site is door en door antisemitisch.quote:Ik zie wel zaken die je als antisemitisch zou kunnen bestempelen.
Dat is een drogredenen die zelfs niet bij benadering door mij is geuit. Overigens is een deel van de getikte Christenfundamentalisten uit Amerika ook zionistisch.quote:Niet iedere jood is 'n zionist,. maar iedere zionist is 'n jood dus iedere site die zionisme bespreekt is antisemtisch?!
Het gaat over de aanval op de USS Cole. In dat artikel wordt over generaal Franks gemeld dat hij Joods is, alsof dit meteen inhoudt dat hij met Israel onder een hoedje speelt.quote:Overigens linkte in naar 'n specifiek artikel waarin ik geen antisemitisme kan ontdekken.
Dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:34 schreef TitusPullo het volgende:
Het gaat over de aanval op de USS Cole. In dat artikel wordt over generaal Franks gemeld dat hij Joods is, alsof dit meteen inhoudt dat hij met Israel onder een hoedje speelt.
Ik denk niet dat het Pentagon beschoten is door een raket. Denk eerder dat de aanslag in scene is gezet (a la Operation Northwoods) en ze gewoon een bom hebben af laten gaan in een ontruimd gedeelte van het Pentagon. Daarbij hebben ze gebruik gemaakt van figuranten, nep getuigen en fictieve victims (vicsims) om het officiële verhaal van de gekaapte Flight 77 kracht bij te zetten. Kijk trouwens maar eens naar een filmpje over taxi chauffeur Lloyd England:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:35 schreef hvan het volgende:
misschien al eerder genoemd dit topic, maar Prins Friso schijnt ook helemaal niet in coma te liggen maar in Argentinie ondergedoken te zitten.
ga maar eens googlen op ''prins friso marianne vaatstra''
het schijnt dus dat hij met de moord op Marianne Vaatstra te maken heeft.
weet niet wat ik er van moet geloven alhoewel het al een paar weken verdacht stil is rondom zijn coma!
wat betreft 9/11, daar begin ik eigenlijk wel steeds meer aan te twijfelen. het pentagon is denk ik gewoon beschoten door een raket! en gebouw 7 bij het WTC is ook een beetje vaag
Nooit 405 gezien?!quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:27 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
True, maar genoeg toeristen met een handycam achtig ding
[..]
Goed genoeg om een realistische video te maken. En wat je zegt is duidelijk onzin, niet iedereen met een beetje know-how kan dat. Net zoals niemand met een beetje know-how Avatar namaakt, of een film van Pixar. Het is duidelijk dat je daar geen kaas van gegeten hebt.
Een militaire simulatie zou kunnen maar:
Geschiedenis begint zich weer te herhalen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik sta er altijd wel van te kijken hoe ontzettend vaak de Joden als kwade genius worden gezien in zo'n beetje 90% van alle complotten. En die complotten komen echt niet altijd van nazi's af. Intrigerend. Hoe zit dat, want ik heb werkelijk geen idee?
de link heeft deze complottheorie:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geschiedenis begint zich weer te herhalen...
http://xandernieuws.punt.nl/?id=656384&r=1&tbl_archief=&
Dit soort vijandsdenken vervalt regelmatig in het verzinnen van complotten om het moreel gelijk te krijgen, de eigen agressie te rechtvaardigen. Vroeger waren vooral de joden de zondebok, nu meer de islamieten.Dit is ook de complottheorie van Breivik.quote:Europa is stervende
Er rest maar één conclusie: onder de valse vlag van 'tolerantie' en 'anti-discriminatie' vervalt ons continent door de bewust door de EU gewilde massale import van de sterk aan het Nazisme verwante islamitische ideologie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |