abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109446553
Het Ashtar-commando zorgt ervoor dat complottheorieën worden bespot. ):O
pi_109452629
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het anti-semitisme "argument".

Bankiers zijn Joden. Dus kritiek op bankiers is kritiek op Joden. Dus als je kritiek hebt op bankiers ben je een anti-semiet en luistert niemand naar je.
hehe, ik ben niet gek. Ik vroeg het juist om een reactie van TitusPullo uit te lokken. Wanneer joden ter sprake komen, is hij er als de kippen bij om mensen voor antisemitisch weg te zetten. Mooi is dat :')

Ik heb hem al meerdere keren gevraagd of ie zelf Joods is, maar krijg telkens nul op rekest. Zijn felle manier van reageren maakt iig dat ik denk dat we minimaal met een felle Zionist te maken hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 00:58:21 ]
pi_109453073
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik heb hem al meerdere keren gevraagd of ie zelf Joods is, maar krijg telkens nul op rekest. Zijn felle manier van reageren maakt iig dat ik denk dat we minimaal met een felle Zionist te maken hebben.
Titus is niet joods en hij is geen felle zionist
En je kunt geen andere redenen bedenken waarom mensen anti-semitisme verafschuwen en fel reageren op jodenhaat ?
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:17:58 #254
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_109453209
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

hehe, ik ben niet gek. Ik vroeg het juist om een reactie van TitusPullo uit te lokken.
Sorry :@
quote:
Wanneer joden ter sprake komen, is hij er als de kippen bij om mensen voor antisemitisch weg te zetten. Mooi is dat :')

Anti-semiet is tegenwoordig een geuzenaam, laat em zijn gang gaan. O-)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:18:30 #255
pi_109453221
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En je kunt geen andere redenen bedenken waarom mensen anti-semitisme verafschuwen en fel reageren op jodenhaat ?
Ja hoor, propaganda. De holocaust is geen argument meer en daar hebben de zionisten zelf voor gezorgd. Begripsinflatie heet dat.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_109453276
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jodenhaat? Geen sprake van in deze topicje. Titus komt echter meteen met nazi verwijzigen aanzetten. Beetje opzichtig, als je het mij vraagt.
pi_109453509
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jodenhaat? Geen sprake van in deze topicje. Titus komt echter meteen met nazi verwijzigen aanzetten. Beetje opzichtig, als je het mij vraagt.
Hij haakte in over een linkje die gegeven werd.. Ik ben gaan kijken op die site en dat riekt daar inderdaad naar antisemitisme.
Heb jij die site wel bekeken ?
Wat is er opzichtig aan als hij de site als nazi-achtig omschrijft ?Normale foktraditie hoor .
pi_109453525
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja hoor, propaganda. De holocaust is geen argument meer en daar hebben de zionisten zelf voor gezorgd. Begripsinflatie heet dat.
Wat propaganda ? Wat een domme verklaring voor de afkeer van mensen van jodenhaat ...
Triest ook ...
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:39:16 #259
pi_109453548
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat propaganda ? Wat een domme verklaring voor de afkeer van mensen van jodenhaat ...
Triest ook ...
Het is idd triest dat de zionisten zo onverantwoordelijk misbruik hebben gemaakt van de geschiedenis om hun misdaden te rechtvaardigen en kritiek daarop te smoren.
pi_109453590
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is idd triest dat de zionisten zo onverantwoordelijk misbruik hebben gemaakt van de geschiedenis om hun misdaden te rechtvaardigen en kritiek daarop te smoren.
"ja maar wij zijn gedecimeerd, wij hebben daar dus eeuwig recht op"
pi_109453626
De vraag in de OP ging over waarom complottheorieën altijd zo bespot worden.

We zijn inmiddels op pagina 11 beland van de discussie en de joden krijgen weer de schuld.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:48:27 #262
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_109453644
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik sta er altijd wel van te kijken hoe ontzettend vaak de Joden als kwade genius worden gezien in zo'n beetje 90% van alle complotten. En die complotten komen echt niet altijd van nazi's af. Intrigerend. Hoe zit dat, want ik heb werkelijk geen idee?
De Joden voldoen als groep gewoon aan het juiste profiel: een wat geheimzinnige groep outsiders met internationale verspreiding, zogenaamd rijk en machtig, en zogenaamd gevaarlijker dan hun kleine aantal doet vermoeden.
pi_109453675
Die hele site zit vol jodenhaat . Ook Joran van der Sloot staat erbij. Kennelijk is ie joods volgens de site
quote:
The Gulags is where fifty million white Christians were sent if they opposed the Bolshevik/Communist/Jewish swindle called Communism. In 1917 Lenin lead the revolution of the peasants against the Czar, and then they raped Russia till this day.

In all the death camps of Germany only 373,804 died. Ten percent were executions, and the rests were typhus, old age, and natural causes. In Stalin's gulags close to 50,000,000 died
Dit is een leuke quote van die site.. Echt wel nazi-achtig
http://blockyourid.com/~g(...)cursion_to_gulag.htm

En we zijn ontopic... Met de complotheorie dat het Bolsjewisme een joodse beweging was.
Dat 50 miljoen mensen dood gingen in de stalinkampen...met expliciete vermelding dat het Christenen waren

De leugen over de nazikampen is onmiskenbaar nazistisch
pi_109453683
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

"ja maar wij zijn gedecimeerd, wij hebben daar dus eeuwig recht op"
dat is geen excuus om jodenhaat te bagatelliseren of goed te praten
pi_109453694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:48 schreef Iblardi het volgende:

[..]

De Joden voldoen als groep gewoon aan het juiste profiel: een wat geheimzinnige groep outsiders met internationale verspreiding, zogenaamd rijk en machtig, en zogenaamd gevaarlijker dan hun kleine aantal doet vermoeden.
Maar vind je het nu ook niet een beetje belachelijk aan het worden?

Ik kan me zo al een teamvergadering bij het IRA voorstellen:

"Ja, mannen, morgen gaan we dus een bomaanslag plegen op Dublin!"

"Ja, baas!!!!"

"Maar..."

"Maar wat, baas?"

"We moeten er wel voor zorgen...

DAT DE JODEN NIET WEER DE SCHULD KRIJGEN!!! " :') :') :')
pi_109453703
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dat is geen excuus om jodenhaat te bagatelliseren of goed te praten
hehe... Dat zie je verkeerd. Dit is juist het Joodse excuus om alle kritiek jegens joden de grond in te boren.
pi_109453732
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

hehe... Dat zie je verkeerd. Dit is juist het Joodse excuus om alle kritiek jegens joden de grond in te boren.
dat ook en dat feit is weer het excuus om jodenhaat te bagatelliseren, te rechtvaardigen of er zit jodenhaat achter verborgen
heb je nu die haatsite goed bekeken ?

Nog een staaltje jodenhaat vanuit nazistische visie op die site blockyourid.com
http://blockyourid.com/~g(...)ify_a_Jew-Part_2.pdf
o.a. omdat men nu de gevolgen ken van dit racisme wordt het sneller herkent als een complottheorie met ridicule beweringen en wordt het bespot...en terecht

[ Bericht 11% gewijzigd door Bluesdude op 24-03-2012 02:13:42 ]
pi_109453755
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan snap je Titus nog steeds niet ..
Hij is niet gericht op propaganda pro-Israel, maar hij heeft een hekel aan anti-semitisme.
Ik ook... maar ik ben minder nors en cynisch dan Titus en ik zie meer de fouten van het israelisch nationalisme.
pi_109453808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan snap je Titus nog steeds niet ..
Hij is niet gericht op propaganda pro-Israel, maar hij heeft een hekel aan anti-semitisme.
Ik ook... maar ik ben minder nors en cynisch dan Titus en ik zie meer de fouten van het israelisch nationalisme.
Zelfs al zou het zo zijn dat joden een te grote invloed uitoefenen op de wereldpolitiek, dan nog kan je niet anders zeggen dan: chapeau.

Ze hebben tenminste hun eigen land geregeld, in tegenstelling tot de moslims, die nog altijd onderling vechten over welke vijfhonderddertigste nakomeling van de profeet Mohammed in de achtste eeuw zijn onderbroek heeft afgeveegd met restjes van zijn avondeten en of dat wel juist zo in de koran staat. En indien het niet in de koran staat, dan mag een vrouw uiteraard ook geen voetbalwedstrijden bezoeken (dat heet logica).

Ze worden gewoon dik genaaid, de moslims.. door hun eigen volk, niet door de joden.
pi_109453845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:12 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Zelfs al zou het zo zijn dat joden een te grote invloed uitoefenen op de wereldpolitiek,
Oja wel te groot wat betreft de middenoostenkwestie....
Het kon zo groot worden door westerse steun van niet-joden en door broeiende onvrede in de buurlanden
Je kunt ook zo een redenering opbouwen dat palestijnen die kwestie levend houden en dus veel de wereldpolitiek bepalen... Het is net zo overtrokken een bepaalde groep mensen verketteren.
pi_109455709
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef TitusPullo het volgende:
Jezus Christus Resonancer, dat je een klap van de molen had gehad was me al duidelijk, maar dat je zonder blikken of blozen verwijst naar Nazipropaganda verbaast me wel:

http://blockyourid.com/~gbpprorg/judicial-inc/main_index.html
Tja, de klap zal te hard geweest zijn, ik zie geen nazi propaganda.
Ik zie wel zaken die je als antisemitisch zou kunnen bestempelen.
Niet iedere jood is 'n zionist,. maar iedere zionist is 'n jood dus iedere site die zionisme bespreekt is antisemtisch?!
Overigens linkte in naar 'n specifiek artikel waarin ik geen antisemitisme kan ontdekken.
Zo quote ik ook wel 's wat van FOX, de Telegraaf of andere bronnen waar ik me voor zou moeten schamen..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 09:50:49 #272
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_109455771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:37 schreef MetalIsAwesome het volgende:
.

Daarnaast, wat is de slimste manier om macht te krijgen als je in de politiek zit? Door een complot. Maar omdat het van binnenuit is en niemand van buitenaf duidelijk ziet wat erachter zit is het een complottheorie en nog geen officiëel bekend complot.
Ja ik verkondig al jaren dat Beatrix en ook Alexander achter de drugshandel zitten uit Afghanistan en dat we daarom in Afghanistan zitten, kijk maar eens hoeveel keer die ministers daar naar toe gaan en steeds een lading mee terug en dan naar de koningin.
Het ligt voor de hand, en niemand wil het zien

Moet je eens opletten hoe die Bea uit haar ogen kijkt soms , volledig onder de dope zeg i je
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 24 maart 2012 @ 09:54:54 #273
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_109455824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Veel complot theorien zijn echt zo ingewikkeld en absurd dat mensen dat helemaal niet kunnen doen. Zo intelligent en kundig zijn mensen niet :)
In groepsverband wel. Collective mind.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 09:57:58 #274
52357 Lambiekje
pi_109455861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:45 schreef The_stranger het volgende:
Niemand zal ontkennen dat er niet zo nu en dan een complottheorie juist is/was. Het probleem echter is dat er naast dat werkelijk complot duizenden crackpot theorieën zijn. Zie de juiste dan maar te vinden. En als je de juiste hebt gevonden is het vaak ook nog eens zo dat er dusdanig van het werkelijke complot wordt afgeweken dat er weinig meer serieus te nemen valt van het hele complot.

Voorbeeld is het door jouw genoemde 9/11 complot. Hier op fok was er een user die werkelijk dacht dat er geen vliegtuigen in de torens gevlogen waren, maar dat dat holografische projecties waren terwijl er onbemande drones rondvlogen om de (voornamelijk Joodse) elite in de VS de beste beelden te geven... :')

Er zijn dan ook ABSOLUUT geen vliegtuigen gebruikt tijdens 911. Het waren slechts zeer matige sjablonen op een grayboxed New York.

quote:
Daarnaast zijn er altijd meer mensen die meedoen aan een discussie die er geen verstand van hebben en dingen roepen die helemaal niet kunnen. Wetenschappelijk kan het gewoon niet wat ze claimen.
Officiele wetenschap als wat Populair Mechanics heeft verkondigd is wetmatig onmogelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 10:01:38 #275
52357 Lambiekje
pi_109455900
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:56 schreef SillyWalks het volgende:
Het enige wat echt niet klopt aan 9/11, is dat ze het hebben laten gebeuren.
Voor de rest dat de regering er zelf achter zou zitten is onzin, maar ze hebben het wel laten gebeuren.
Met die stelling, als je daar verder over nadenkt. Dan is er maar een conclusie: MIHOP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')