quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef FReemdeling het volgende:
Twee weken geleden maakte ik het uit met mijn ex.. Gedurende die 2 weken van alles geprobeerd en kwam die negatieve spiraal niet uit. Nog steeds zit ik in die negatieve spiraal, maar voel dat het tij langzaamaan weer keert. Ben weer wat positiever aan het worden.
Het leven is soms hard... Het komt wel goed!
***********quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef Mickeys het volgende:
Hoe lang hadden jullie wat samen? En de reden waarom je het verbrak? Het gaat je in ieder geval duidelijk niet in de koude kleren zitten
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Alles kriebelt. Ik hoor de eierstokken om me heen ook klapperen. De natuur wil dat er voortgeplant gaat worden deze week.
dus..
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tsk... Je hebt denk ik behoefte aan een rebound
Nee geen rebound. Liefde.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Mickeys het volgende:
Laatste 2 posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat vergelijk jij met rammelende eierstokken? hahaha.quote:
Op één dag na 6 maanden. Best kort, maar het gaat me zeker niet gemakkelijk af.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe lang hadden jullie wat samen? En de reden waarom je het verbrak? Het gaat je in ieder geval duidelijk niet in de koude kleren zitten
Ik ben in een bijzonder epische bui vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dat vergelijk jij met rammelende eierstokken? hahaha.
Iemand die niet eerlijk is in een relatie, hoe erg zo iemand ook in de knoop zit met zichzelf, valt m.i. niet goed te praten. En ook een relatie van 6 maanden kan heel intens zijn en dan doet een breuk altijd zeer. Maar ook jij gaat er komen hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef FReemdeling het volgende:
Uit het oude topic;
[..]
Op één dag na 6 maanden. Best kort, maar het gaat me zeker niet gemakkelijk af.
De reden dat ik het verbrak is omdat zij niet eerlijk alles vertelde wat er speelde. Ze zit nogal met zichzelf in de knoop en ik had niet echt het gevoel dat ik haar daarbij kon helpen helaas.
Thanks! Ik weet dat het niet vreemd is, maar een rotgevoel is het wel. Ben gewoon mijn ding wezen doen, naar mijn opleiding geweest, veel muziek geluisterd en dergelijken. Maar het wilde niet echt vlotten. Afgelopen vrijdag weer een avondje naar de kroeg geweest en wat gedronken. Sindsdien voel ik me heel langzaamaan wel weer beter. Ik probeer haar te vergeten door haar te verwijderen van FB en andere social media en uit mijn telefoon. Toch dringt het gevoel van het moeten contacten. Ik probeer gewoon boven mezelf uit te stijgen en het niet te doen en vooral de positieve dingen blijven herinneren. Ook het een en ander van me afschrijven heeft wel wat geholpen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:42 schreef Skv het volgende:
@FReemdeling welkom hier, het is niet vreemd om er na twee weken nog flink mee te zitten hoor. Wat heb je er al aan gedaan om je beter te voelen?
Valt ook niet goed te praten. Heb mijn best gedaan, maar als je niks kan doen en ze wil geen hulp zoeken houdt het op he. De relatie was inderdaad heel intens en het doet zeer. Het leven gaat door en ik moet vooral positief blijven, dan kom ik er zeker welquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Iemand die niet eerlijk is in een relatie, hoe erg zo iemand ook in de knoop zit met zichzelf, valt m.i. niet goed te praten. En ook een relatie van 6 maanden kan heel intens zijn en dan doet een breuk altijd zeer. Maar ook jij gaat er komen hoor.
Gefeliciteerd meis met je verjaardag! en dat 2e, niet doen als jij er niet aan toe bentquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:02 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb net een felicitatie gehad van m'n ex en dat hij wil praten... Godver..
Bedankt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meis met je verjaardag! en dat 2e, niet doen als jij er niet aan toe bent
Weigeren imho. Anders blijft hij zout in je wonden gooien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bedankt!maar alles is zo chaotisch weer nu, ik krijg weer zo'n stomp in m'n maag... Ik weet niet wat ik moet doen
Hij zei dat we wel praten onder bepaalde voorwaarden en dat ik er niet te veel van moet verwachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weigeren imho. Anders blijft hij zout in je wonden gooien.
Tjah dan vraag ik me af waarom hij uberhaupt wil praten. Zijn er zaken voor jou onbesproken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij zei dat we wel praten onder bepaalde voorwaarden en dat ik er niet te veel van moet verwachten. Ik denk er wel even over na...
Ik heb eerlijk gezegd geen idee... Ik ga straks met hem praten, ben echt benieuwd.. Ben zo zenuwachtigquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dan vraag ik me af waarom hij uberhaupt wil praten. Zijn er zaken voor jou onbesproken?
Straks als in deze avond? Sterkte meis en laat je niet van de wijs brengen. Jij zelf bent het allerbelangrijkste wat er is en bovendien, het is JOUW verjaardag!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee... Ik ga straks met hem praten, ben echt benieuwd.. Ben zo zenuwachtig
Ja, hij komt op haar verjaardag langs om op zijn voorwaarden te pratenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Straks als in deze avond? Sterkte meis en laat je niet van de wijs brengen. Jij zelf bent het allerbelangrijkste wat er is en bovendien, het is JOUW verjaardag!
Waarom zou ie dan in godsnaam met je willen praten? of hebben jullie nog niet afgeronde zaken lopen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij zei dat we wel praten onder bepaalde voorwaarden en dat ik er niet te veel van moet verwachten. Ik denk er wel even over na...
Hoezo dan? Het had nu toch afgerond kunnen worden? Ik weet niet precies wat er allemaal gespeelt heeft maar zo blijf je aan de gang met die jongen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:38 schreef ovoxo het volgende:
We hadden nog wat onafgeronde dingen ja, heel veel zelfs. Heb net 1,5 uur met hem gepraat en het ging opzich wel goed. Hij wil later ooit nog een keer face to face praten over alles wat er gebeurd is. Bedankt iedereen voor de steun
Heel veel dingen zijn nog steeds niet afgerond want hij wil het in het echt bespreken. Ergens voel ik me opgelucht, dat we toch even hebben kunnen praten en dan kan ik dit tijdelijk allemaal achter me laten. Ooit ga ik weer de confrontatie met hem aan, maar goed daar kies ik zelf voor :pquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het had nu toch afgerond kunnen worden? Ik weet niet precies wat er allemaal gespeelt heeft maar zo blijf je aan de gang met die jongen...
Gewoon niet opzoek gaan. Dan kom je vanzelf iemand tegenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:59 schreef thatday het volgende:
Jep ik ken het. Gewoon een kwestie van wennen I guess. Hoe meer je op zoek gaat, hoe minder snel je echt iemand vindt waar je gek op bent. Don't settle for less!
Ik zit nu zelf onverwachts ook in die situatie (als in dat ik je ex ben). Als hij enigsinds respect voor je heeft zoekt hij geen contact en houdt hij zijn bakkes met z'n voorwaarden. Een ander voorzien van ijdele hoop helpt alleen zijn ego een beetje opkrikken (hij krijgt bevestiging dat je naar hem toe trekt) en maakt jou kapot. Afkappen dat contact zou ik zeggen. Wat een eikel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:
Leukquote:
quote:
En dat voor een date die pas zaterdag aanstaande is hahahahaquote:
Ergens is het de grootste lul ter wereld maar aan de andere kant mis ik hem nog steeds. Nouja, het gesprek ging redelijk goed en ik verwachtte er toch niet veel van. Hij zei ook dat als ik nog wat wilde zeggen dat ik dat kon doen..quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit nu zelf onverwachts ook in die situatie (als in dat ik je ex ben). Als hij enigsinds respect voor je heeft zoekt hij geen contact en houdt hij zijn bakkes met z'n voorwaarden. Een ander voorzien van ijdele hoop helpt alleen zijn ego een beetje opkrikken (hij krijgt bevestiging dat je naar hem toe trekt) en maakt jou kapot. Afkappen dat contact zou ik zeggen. Wat een eikel.
Ook een grote lul kan je missen, als je maar beseft wat een enorme lul het is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ergens is het de grootste lul ter wereld maar aan de andere kant mis ik hem nog steeds. Nouja, het gesprek ging redelijk goed en ik verwachtte er toch niet veel van. Hij zei ook dat als ik nog wat wilde zeggen dat ik dat kon doen..
Ik voel me zo raar erbij. We praatten zo formeel, alsof hij mijn werkgever is ofzo. De (emotionele) afstand tussen ons is zo groot nu dat ik zelfs een betere band heb met iemand uit de winkel dan met m'n ex..
Pff ja. Duurt nog zo langquote:Op donderdag 22 maart 2012 05:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
En dat voor een date die pas zaterdag aanstaande is hahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog tot dinsdag wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Pff ja. Duurt nog zo lang
En ovoxo niet ergens is hij dat... Hij is het gewoon.Wat hij jouw heeft geflikt. En dan nu dit weer. Wtf wilt hij er mee bereiken? Enige wat er kan gebeuren dat je hem meer gaat missen.
Hihiquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook een grote lul kan je missen, als je maar beseft wat een enorme lul het is.
quote:
Ja je moet daar inderdaad maar vanuit gaan. Niet dat het helpt maar dan is het in ieder geval geen klap als het dadelijk wel zo blijkt te zijn..quote:
En jij niet zo verliefd lopen zuchten na zon zielige postquote:
Echt he... waar blijven de picsquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
En jij niet zo verliefd lopen zuchten na zon zielige post
Benieuwd.quote:
Mijn ex had na een week een nieuwe vriend. Is super kut. Maar met de tijd word het van zelf beter. Ik gun haar nu het geluk ook met hem. Omdat zij mij eigenlijk toch niet meer boeit. Het duurt even maar komt vanzelfquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Minne week gehad,
Afgelopen weekend lekker wezen stappen elders in het land en wat afleiding etc.
Zondag ging ik nog even naar de kroeg toe bij mij om de hoek...
BAM
Daar zaten ze... samen.... ze groette mij, en ik ging helemaal uit me plaat...kon er niets aan doen. Had ik maar gewoon hallo terug gezegd... maar in plaats daarvan kwam er een heel drama verhaal en is ze kwaad met hem en haar vriendin weggegaan. Want ik kon het gewoon niet hebben, lief kijken, hallo zeggen maar wel ondertussen met hem erbij zitten....
Daarna later nog gebeld, excuus aangeboden, maar dat wou ze niet aannemen.
Maandag ochtend nog weer gebeld en nog wat dingen doorgesproken en ze blijft maar volhouden dat "ze gewoon vrienden zijn en hij me opvangt en dat heb ik nodig"
Dinsdag wezen sporten, voelde me aardig relaxed, tot een maatje van me zei: "ga er maar gewoon vanuit dat die 2 wat met elkaar hebben, maar het niet willen melden gezien de situatie... ik zie het gewoon aankomen en mijn vriendin ook"
Waarop ik het niet kon laten en vroeg: "weet je het zeker? want ik heb haar nog gebeld en toen zei ze dat ze gewoon vrienden zijn etc"
Zegt hij: "nee zeker weet ik het niet, maar is een vermoeden.. en dikwijls klopt die"
Bah, wordt al rot als ik er aan denk.... ik kan er gewoon echt niet bij, me gevoel is al dagenlang helemaal van streek en me verstand weet dat het beter is, maar ik kan het niet verkroppen dat het nog maar 2 week geleden is dat ze bij me was, en dan nu alweer bij een ander, althans... daar moet ik vanuit gaan ook al weet ik het niet zeker
(alsof ik mezelf de hele tijd een illlusie voor de ogen houd)
Zijn er ook tips, om beelden uit je hoofd te krijgen?
Ik zie nu constant hun samen in me gedachte, of dat ze samen bij haar thuis zijn, en alle dingen doen, die wij deden (if you know what I mean)... om van te huilen man...
Krijg er ook gelijk een "stomp in me maag " gevoel van.
Wel 1 lichtpuntje de afgelopen dagen, ik heb een nieuwe, betere functie gekregen dichter bij huis wat me 12u aan reistijd per week scheelt.... dat dan weer wel
Uh ze zegt van nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef Skv het volgende:
Na een week?? omgwtfbbq.
Das wel een hele rappe rebound. Of was ze bezig terwijl ze met jou had?
Neem het advies van die vriend aan en ga gewoon idd uit van het ergste. Dan kan het altijd nog meevallen.quote:
Die van mij ook.. week nadat we fysiek uit elkaar waren. Sommige mensen willen gewoon niet alleen zijn en settelen voor minderquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef Skv het volgende:
Na een week?? omgwtfbbq.
Das wel een hele rappe rebound. Of was ze bezig terwijl ze met jou had?
Nou jij denkt nu precies zo zoals ik ook dachtquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
@ Shifto daar ga ik inderdaad ook van uit, omdat zodra ik er aan denk, of die beelden zie van hun samen en shit... dan voel ik me een partij verrot.. is de enige manier om het te verwerken denk... ik hoor dr al zegge tege dr ouders: "wij gaan ff naar boven" waar alleen een bed staat...![]()
@ over hedge: Ik geloof je volkomen, alleen het wil er nog niet in bij mij.... ik denk constant bij mezelf: "let's get it over with, 100% duidelijkheid dat ze een stel zijn" zodat die spanning die ik nu elke dag in me lijf heb, er in 1x uit kan knallen.
Ergens denk ik nog steeds, dat hij haar nu geeft wat ze mist, zij de steun en gezelligheid verward met verliefdheid en dat straks over een paar maanden die relatie geen stand meer houd en dat dan de ellende begint... denk.. misschien wel hoop.. (fout fout fout)
Ik lees ook veel over emotionele intelligentie e.d. Volwassen bewustzijn, kind bewustzijn, de afweermechanisme van de mens etc zoals valse hoop (als ik maar verander, dan vind de ander mij aardig) en valse macht (als de ander nou eens veranderd, dan was er niets aan de hand)... interessant en ik kan heel veel dingen plaatsen en herken dingen.. maar oh wat is dit kut.
Ik settle alleen maar voor minstens twee keer zo goed nu.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij ook.. week nadat we fysiek uit elkaar waren. Sommige mensen willen gewoon niet alleen zijn en settelen voor minder
Volgens mij (en haar) heeft ze niemand anders. Ze heeft het na 3,5 jaar opeens uitgemaakt zonder een reden te geven. Inmiddels heb ik wel wat redenen gevonden, kwam vooral neer dat ze te bang was, te jaloers....quote:Wat heeft zich precies voorgedaan?
Voor mij zou het belangrijk zijn om te weten of ze al een ander heeft gehad... voor mij is dat echt killing.. met een andere ex ook gehad, nam dr terug, maar kreeg het maar niet uit me hoofd.. resultaat: een nieuwe breuk en nieuwe verwerking. maar goed elk persoon is weer anders.
Waarom trapt iedereen hier in dezelfde valkuil? Accepteren dat het over is, daarna pas weer contact opnemen (als je dat al doet). Niet tijdens je verwerking contact houden, dan houd je jezelf alleen maar tegen in je verwerking!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef sawadie het volgende:
Ik meld me ook maar eens weer...
Nu, 2 maanden na de breuk word ik nog steeds in een achtbaan gegooid, waar ik ook moeilijk uit kom.
Ben veel gaan sporten en gaan afspreken met vrienden, maar ik mis haar gewoon heel erg. Afgelopen weken is zij weer aan mij gaan trekken en ik ben natuurlijk zo stom geweest om aardig te blijven, zodat ik toch weer valse hoop heb gekregen. Heb aan haar gevraagd of ze opnieuw wil beginnen en dan krijg ik te horen "nu niet" tegelijkertijd blijft ze smsen en facebook statussen liken...
Er zijn zoveel dingen gebeurd in die twee maanden dat opnieuw beginnen het domste is wat ik kan doen, maar toch.... Help!
Beslis voor jezelf dat je het niet meer wil. En handel daar dan ook naar. Serieus, je maakt het jezelf alleen maar kutter zo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef sawadie het volgende:
I know, stom he![]()
En toch doe ik het...Ik ben zo dom bezig af en toe :p
Begin dan met het blokkeren van haar naam op facebookquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:06 schreef sawadie het volgende:
Ik weet het...Ergens heb ik dat besef ook wel, maar op dit moment lijkt het wel of ze een spelletje aan het doen is van aantrekken en afstoten..
Heb nu wel besloten dat de deur dicht is, nu er nog naar gaan handelen
Nou, heel simpel. Facebook-> vriendschap verbreken. Twitter -> unfollow. GTalk -> contactpersoon verwijeren. Telefoonboek -> verwijderen. Whatsapp -> blokkeren. E-mail -> archiveren. Als ze belt, niet opnemen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:06 schreef sawadie het volgende:
Ik weet het...Ergens heb ik dat besef ook wel, maar op dit moment lijkt het wel of ze een spelletje aan het doen is van aantrekken en afstoten..
Heb nu wel besloten dat de deur dicht is, nu er nog naar gaan handelen
Waarschijnlijk herkent je geest het gevoel en wordt dat gekoppeld aan de vorige keer dat je je zo voelde, dat dat gevoel ook terug komt. Maar mensen, ga lekker naar buiten vandaag, niet klikken op facebookfoto's van exen uit vervlogen tijden. Geniet even van de zon deze paar dagen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Me ex gevonden...
uitgelogd... haar link aangeklikt...
en daar kwam de foto naar voren, met haar vriend... zelfs na 3 jaar raakte het me nog..
Dat is wel heavy, gezien het feit ik nu in de verwerking zit van mijn andere ex...
confused? ofzoiets?
Zelf het mes in je ribben gestoken. Kan er niks anders van maken broquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Me ex gevonden...
uitgelogd... haar link aangeklikt...
en daar kwam de foto naar voren, met haar vriend... zelfs na 3 jaar raakte het me nog..
Dat is wel heavy, gezien het feit ik nu in de verwerking zit van mijn andere ex...
confused? ofzoiets?
Deels herkenbaar, maar als ik naar mijzelf kijk, nu 3 maanden later, voel ik me stukken beter, ook al ben ik er nog niet volledig overheen, maar ik ben al een heel eind op weg. Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Djeez het volgende:
Ik kom me ook melden hier. Mijn vrouw heeft na een relatie van maar liefst elf jaar, waarvan acht jaar getrouwd, besloten van me te scheiden. Eerst kon ik wel janken. Nu, een week later, ben ik boos en ongeïnteresseerd. We wonen nu nog onder een dak tot ze andere woonruimte heeft gevonden. Het liefste heb ik dat ze nu al weggaat, al zie ik dan de kinderen niet meer.
Morgen moet ik weer naar de psychiater. Deze heeft besloten mij voorlopig wat vaker te zien omdat ze bang is dat ik gekke dingen ga doen. En mijn dosis antidepressiva is opgeschroefd.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Djeez het volgende:
Ik kom me ook melden hier. Mijn vrouw heeft na een relatie van maar liefst elf jaar, waarvan acht jaar getrouwd, besloten van me te scheiden. Eerst kon ik wel janken. Nu, een week later, ben ik boos en ongeïnteresseerd. We wonen nu nog onder een dak tot ze andere woonruimte heeft gevonden. Het liefste heb ik dat ze nu al weggaat, al zie ik dan de kinderen niet meer.
Morgen moet ik weer naar de psychiater. Deze heeft besloten mij voorlopig wat vaker te zien omdat ze bang is dat ik gekke dingen ga doen. En mijn dosis antidepressiva is opgeschroefd.
Mooi touw heb je daar zeg, mag ik hem eens vasthoudenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef ovoxo het volgende:
M'n ex zei dat ik mocht praten wanneer ik wil en de tijd ervoor mocht nemen. Wtf is dit? Ik snap er geen ene fuck meer van
Van mij mag jequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi touw heb je daar zeg, mag ik hem eens vasthouden
Dat was een verkapte 'hij gaat je aan het lijntje houden'quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik snap er echt niks meer van, het gaat van 3 maanden compleet negeren naar dit.. Wtf.
Ja nee dat snapte ik. Raar gedoe allemaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Tjik het volgende:
[..]
Dat was een verkapte 'hij gaat je aan het lijntje houden'
Lolquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik hou van je schatje ow nee toch niet maar kunnen we praten want ik heb toch wel gevoelens oh nee dat was voor de kat kunnen we een filmpje pakken ow laat maar ik ga met een andere date mag ik je wel nuecken? hihihih
Dat was je ex in een vogelvlucht, waar het uiteindelijk naar toe gaat zeg maar. Kut voor jou, wees het gewoon voor voordat je nog meer gebroken word. Er zijn genoeg andere leuke jongensquote:
Het is wel veel moeilijker dan wat je net zei. Het verhaal is echt lang en onze relatie was best intens. Ik probeer sterk te zijn, maar gisteren kreeg ik alle gevoelens weer terug voor hem. Achja, komt wel goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was je ex in een vogelvlucht, waar het uiteindelijk naar toe gaat zeg maar. Kut voor jou, wees het gewoon voor voordat je nog meer gebroken word. Er zijn genoeg andere leuke jongens
Jawel, maar ik bereik er niks mee. Ik doe wel weer alsof hij niet bestaatquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef Skv het volgende:
Ben je niet pissig op hem dat hij je dit aandoet?
Ik weet niet alles, dat geef ik toe. Je zit in de achtbaan en je laat het toe dat je ex aan de knopjes zit...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is wel veel moeilijker dan wat je net zei. Het verhaal is echt lang en onze relatie was best intens. Ik probeer sterk te zijn, maar gisteren kreeg ik alle gevoelens weer terug voor hem. Achja, komt wel goed
Ik zou zeggen dat hij hiermee op moet zouten, omdat je je er kut van gaat voelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Jawel, maar ik bereik er ook niks mee. Ik doe wel weer alsof hij niet bestaat
Ik denk dat het nu wel stabiel is, niet helemaal maar ik ben op weg :pquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet alles, dat geef ik toe. Je zit in de achtbaan en je laat het toe dat je ex aan de knopjes zit...
Weet niet, heb me de tering in gesport en een filmpje aangezet. Maar kon me allemaal niet boeien. Date van volgende week Smst niet terug. Vrienden zijn aan het zuipen. Moet morgen werken.quote:
Ik ken het gevoel over het eenzaam voelen, alleen voel ik me meestal zo op ma,di,wo.... De rest van de dagen heb ik altijd wel wat te doen met vriendenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Weet niet, heb me de tering in gesport en een filmpje aangezet. Maar kon me allemaal niet boeien. Date van volgende week Smst niet terug. Vrienden zijn aan het zuipen. Moet morgen werken.
Ach, ik denk dat ik gewoon moe ben ofzo. Ga maar slapen![]()
Goed bezig hoor!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:43 schreef Tjik het volgende:
Ik voelde me eerst ook heel snel eenzaam. Toen ik weer single was. Krijg je een soort paniek aanval om veel met vrienden te gaan doen enzo. Omdat je je eenzaam voelt.
Dat went allemaal wel.
Gelukkig kan ik nu goed alleen zijn. Is weleens goed om te beseffen dat je het in je eentje ook wel red
Trots
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
[..]
@hedge je chick bedreigt me met jou per PM
Ja, dan zal je het wel verdient hebben!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed bezig hoor!![]()
@hedge je chick bedreigt me met jou per PM
Pff, je hebt er ook wel blind vertrouwen in, hé?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dan zal je het wel verdient hebben!
Ja, vertrouwen doe ik haar zeker ja.quote:Op rvrijdag 23 maart 2012 09:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Pff, je hebt er ook wel blind vertrouwen in, hé?
quote:
Dat is inderdaad zeer lang geleden. Nu ben ik straks een ontknaapte ouwe kerelquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Wow van Djeez kan ik me de knapen verhalen nog herinneren van meer dan 10 jaar geleden
Erg klote voor je man. Hoe hou je je d'r onder nu?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zeer lang geleden. Nu ben ik straks een ontknaapte ouwe kerel
Moeilijk. Ik kom net bij mijn psychiater vandaan. Vorige week kwam ik er met spoed, vond dat het leven voor mij niet meer hoefde. Mijn verdriet heeft inmiddels plaatsgemaakt voor woede, teleurstelling en onverschilligheid. Ik houd me groot voor de kinderen, die nog van niets weten. Verder heb ik mijn werk waar ik mijn ei volledig kwijt kan en ik overal een luisterend oor vind.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Erg klote voor je man. Hoe hou je je d'r onder nu?
Pff lijkt me wel heel zwaar om dat aan je kinderen te vertellen... Aan de andere kant zal het mss wel een opluchting zijn als ze het wel weten...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik kom net bij mijn psychiater vandaan. Vorige week kwam ik er met spoed, vond dat het leven voor mij niet meer hoefde. Mijn verdriet heeft inmiddels plaatsgemaakt voor woede, teleurstelling en onverschilligheid. Ik houd me groot voor de kinderen, die nog van niets weten. Verder heb ik mijn werk waar ik mijn ei volledig kwijt kan en ik overal een luisterend oor vind.
Zeer herkenbaar, vooral dat gevoel wat je beschrijft in je buik ik heb gewoon precies hetzelfde. ook al heeft ze zover ik weet niks met iemand... gewoon de gedachte alleen al.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
"Ik ken het gevoel over het eenzaam voelen, alleen voel ik me meestal zo op ma,di,wo.... De rest van de dagen heb ik altijd wel wat te doen met vrienden Ookal heb ik soms ook op die avonden een beetje een inzinking van ''wat zou *naam ex* nu aan het doen zijn?? met een ander??? En vervolgens krijg je het beeld voor je van je grootste liefde tot nu toe met een andere vent...."
Oh praat me er niet van,
Elke morgen wordt ik nu wakker, krijg ik een soort milde Panic attack en schiet er vanalles door me hoofd heen.
Nu af en toe gedurende de dag ook, zal ze met hem zijn? Zullen ze al wat hebben? Zal ze vanavond met hem afspreken? Heeft ze al sex gehad? en vervolgens zie ik ze gewoon sex hebben met elkaar....![]()
Daar krijg ik dan zo'n ontzettend pijnlijk en kloten gevoel in me buik van, dat wens je niemand toe! Zo'n leegte die je dan voelt, waarin het besef komt dat je haar kwijt bent, en jij helemaal alleen zonder liefde op deze aarde over bent gebleven...
Heb ook niet geholpen dat me andere ex al samenwoont... dat was echt killing voor me gister haha.
Ik ga serieus denken dat het allemaal aan mij ligt, al die dames die trouwen/samenwonen/kinderen krijgen en deze meneer.... die heb alleen vrouwen met issues, omdat hij zelf issues heeft, en blijft vervolgens alleen over...
Ik snap dat hele reboudgebeuren eigenlijk sowieso niet. Naja ik snap wel waarom mensen het doen, om je verdriet te vergeten, weg te lopen voor de situatie of je zelfvertrouwen op te krikken of wat dan ook. Maar wie hou je nou eigenlijk voor de gek?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef Skv het volgende:
Godverdegodverdegloeiende. Date van de baan.![]()
Postte ik hier een paar weken geleden niet dat ik sowieso niet moest beginnen met rebouden?
Joah gaat al wel weer wat beter, thanks for askingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:25 schreef ovoxo het volgende:
Mooi gezegd La_Vita. Gaat het trouwens al beter?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga serieus denken dat het allemaal aan mij ligt, al die dames die trouwen/samenwonen/kinderen krijgen en deze meneer.... die heb alleen vrouwen met issues, omdat hij zelf issues heeft, en blijft vervolgens alleen over...
Rebounden moet je sowieso niet doen neequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:53 schreef Skv het volgende:
Godverdegodverdegloeiende. Date van de baan.![]()
Postte ik hier een paar weken geleden niet dat ik sowieso niet moest beginnen met rebouden?
ja goed gezegdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik snap dat hele reboudgebeuren eigenlijk sowieso niet. Naja ik snap wel waarom mensen het doen, om je verdriet te vergeten, weg te lopen voor de situatie of je zelfvertrouwen op te krikken of wat dan ook. Maar wie hou je nou eigenlijk voor de gek?
Mensen die heel hard roepen dat ze hun ex totaal vergeten zijn en zich direct in een nieuwe relatie storten. Ik buy het niet hoor![]()
Het is toch niet erg om gewoon eerlijk tegen jezelf te zijn en te erkennen dat het nog pijn doet en je het nog niet verwerkt hebt. Gun jezelf wat tijd, het is toch logisch dat je dat nodig hebt na een lange relatie. Jeetje, als ik naar mezelf kijk dan zie ik mezelf dit jaar echt geen nieuwe relatie beginnen. En een date moet wel van hele goede huize komen. Ik neem de rest van het jaar gewoon relatievrij om er weer even achter te komen wie ik zonder hem ben en om gewoon bijzonder gelukkig te worden met mezelf.
Misschien dat ik m'n eigen gevoelens te veel projecteer, maar je moet toch eerst zelf volkomen happy zijn voordat je met iemand anders aanpapt?
@Djeez, wat onwijs verdrietigSterkte man
hefvun jullie beiden, het weer is in ieder geval geweldig (moet alleen ietsje warmer worden)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja goed gezegdAl dat van die date. Ik dacht ook dat ik echt heeel lang niet zou gaan date
Is toch iets anders gelopen
Over een uurtje zit in in de trein naar mijn date
Dankje!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hefvun jullie beiden, het weer is in ieder geval geweldig (moet alleen ietsje warmer worden)
Ben het inderdaad wel een beetje met je eens... Het kan mij ook irriteren als mensen na een relatie zo wanhopig worden dat ze zich meteen bovenop de eerste de beste passant gooien...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:03 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik snap dat hele reboudgebeuren eigenlijk sowieso niet....
Royal sadnessquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:43 schreef InterMilan het volgende:
Zo ken ik er ook een... Kerel zat 5 jaar in een relatie, wordt gedumpt. Zoekt opeens veel contact met mij en een paar vrienden, is er altijd bij in de weekenden of doordeweeks, wat we ook gaan doen...
Chick spreekt hem aan via facebook, gaan daten, 4 weken later is het aan, en nooit meer wat van hem gehoord
ja, ook hier een, alleen ging die weer terug naar zijn ex na 1,5 maand. Wel apart als je eerst hele therapie sessies heb moeten doen en hij avonden zijn gal heeft gespuwd over de ex in kwestie. Maar toen was alleen en op zoek moeten gaan naar eigen woonruimte toch wel iets teveel moeite en was ze eigenlijk toch weer een droomvrouw...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:43 schreef InterMilan het volgende:
Zo ken ik er ook een... Kerel zat 5 jaar in een relatie, wordt gedumpt. Zoekt opeens veel contact met mij en een paar vrienden, is er altijd bij in de weekenden of doordeweeks, wat we ook gaan doen...
Chick spreekt hem aan via facebook, gaan daten, 4 weken later is het aan, en nooit meer wat van hem gehoord
Zo voorkom ik de rebound het best. Gisteren wel weer gezoend met dat meisje van vorige week. Maar das meer voor de leuk dan om dingen te vergeten of te verdringen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Rebounden moet je sowieso niet doen neeHeb je later alleen je zelf mee.
Hoezo die 1 keer per maand?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:37 schreef Djeez het volgende:
[..]
Had ik net al woorden. Ik vind het niet erg als ze met een ander ligt te rampetampen (1x per maand) maar ik wil niet dat het gebeurt als de kinderen er zijn. Wil absoluut niet dat de kinderen een andere vent zien als vader.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik kom net bij mijn psychiater vandaan. Vorige week kwam ik er met spoed, vond dat het leven voor mij niet meer hoefde. Mijn verdriet heeft inmiddels plaatsgemaakt voor woede, teleurstelling en onverschilligheid. Ik houd me groot voor de kinderen, die nog van niets weten. Verder heb ik mijn werk waar ik mijn ei volledig kwijt kan en ik overal een luisterend oor vind.
nee ben er nog. komt morgen welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vertel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Ik ben heel benieuwd. Kun je niet een klein tipje van de sluier oplichten? Dat het de goede kant op gaat?quote:
En jij dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:22 schreef ovoxo het volgende:
Goed om te horen dat het goed met andere mensen gaat
Primaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Kan wel beter, maar komt wel goedmet jou?
Ik kan me herinneren dat iemand een aantal maanden terug nog zei dat ie wel weer terug zou komen na een aantal maanden. Voorspelbaar mannetje zeg. En jij ook dat je er weer intrapt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:04 schreef ovoxo het volgende:
M'n ex zei dat ik mocht praten wanneer ik wil en de tijd ervoor mocht nemen. Wtf is dit? Ik snap er geen ene fuck meer van
Ik herinner het me niet meer, maar je had gelijk dus. Hoewel hij niet helemaal terug is gekomen en maar eenmalig met me heeft gepraat, maar ja. Ik weet niet zo goed wat hij van me wilquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat iemand een aantal maanden terug nog zei dat ie wel weer terug zou komen na een aantal maanden. Voorspelbaar mannetje zeg.
Wat doe je voor werk danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima. Dit weekend standby dienst, dat is wel minder maar ja, extra geld
Ik zei het niet. Heb het even terug gezocht:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik herinner het me niet meer, maar je had gelijk dus. Hoewel hij niet helemaal terug is gekomen en maar eenmalig met me heeft gepraat, maar ja. Ik weet niet zo goed wat hij van me wil. Eerst mag ik nooit meer contact met hem opnemen en nu mag ik toch wel wat zeggen tegen hem. Ik ben toch niet van plan om wat tegen hem te gaan zeggen, bereik er verder niks mee dan nog meer complicaties. Ik ben er niet ingetrapt, ik heb ook principes.
Je moet die sukkel gewoon negeren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:58 schreef skinflint het volgende:
[..]
Waarom zit jij zo te hopen dat hij contact opneemt? Ik begin bijna te denken dat je graag schofterig behandeld wil worden door zo'n egoistisch, onstabiel stuk vreten die verwacht dat je altijd maar voor hem klaarstaat... Zo van: 'Beter een slechte relatie dan helemaal geen!'
Niet vervelend bedoeld, maar je komt inderdaad redelijk wanhopig over.
Misschien is dit juist wel een mooie kans om eens in de spiegel te kijken en je eigen issues onder de loep te nemen, zadat je die fout niet meer maakt in de toekomst. En aangaande je verhaal denk ik niet dat dit het laatste is wat je van hem hebt gehoord. Hij zal vast weer contact zoeken wanneer hij behoefte heeft aan een lange afstands neukertje. Dit soort mensen zijn namelijk erg voorspelbaar in hun gedrag.
ITquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan? En ja nouja geld is ook leuk. Heb je al een nieuwe hobby gevonden?
Ja echt geweldig weerquote:Op zondag 25 maart 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
IT
Nee nog niet, moest de hele week standby staan haha. Kan met het mooie weer mijn skates afstoffen
Ben langs een vriend gegaan, ff naar buiten geweest haha. Wel de werkspullen meequote:Op zondag 25 maart 2012 00:06 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja echt geweldig weer. En standby staan lijkt me zo vervelend, je weet niet wanneer je nodig bent en kan eigenlijk niks doen..
Ik zou het hier toch met je zus over hebben. Als het echt zo pijnlijk is en je hebt een goede band met je zus dan moet daar vast wel iets te regelen zijn. Misschien weet zij nergens vanaf en denkt ze dat jij het allemaal wel best vindt...quote:Op zondag 25 maart 2012 00:40 schreef InterMilan het volgende:
Hmm shit...
1.5 jaar geleden door ex gedumpt. Veel pijn van gehad, maar alle contact verbroken en ermee leren leven, ze zit nu ergens heel ver in mijn achterhoofd. Zij heeft al ruim een jaar een nieuwe vriend, ik ben nog vrijgezel.
Mijn zus is echter vorig jaar bij de zus van mijn ex in de klas gekomen. ( volgen jullie het nog ) . Sinds dien zijn ze eigenlijk dikke vriendinnen geworden. En aangezien mijn ex, en haar zus op haar beurt ook naast zussen, de dikste vriendinnen waren, is het eigenlijk een vriendengroep bij elkaar..
Nu is het dus zo, dat het gisteren voor het eerst is voorgekomen, dat ik thuiskom, en mijn ex met haar vriend, nog een paar vrienden van hem, een paar vriendinnen van mijn zus, in MIJN achtertuin zitten te ''chillen''..
Hoewel het al best een tijdje geleden is, vind ik het toch allemaal wel extreem pijnlijk en maakt het me erg verdrietig. Ik heb ermee leren leven dat ex het uitgemaakt heeft, maar hield haar graag op een zo groot mogelijke afstand, keek niet meer op haar facebook, nummers verwijderd etc, maar nu zit ze GVD gewoon doodleuk in mijn eigen huis, MET haar nieuwe vriend... Ik vind het echt heel erg, hier kan ik niet tegen...
Dikke mik dusquote:
Haha vandaag laatste dag gelukkigquote:Op zondag 25 maart 2012 00:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben langs een vriend gegaan, ff naar buiten geweest haha. Wel de werkspullen mee. Bah morgen laatste dag
What's up man? Ook de weekend blues net als ik? Uitgaan, mooie vrouwen zien en je dan heel wrang ook nog eens realiseren dat je dat ook had, maar nu alles kwijt ben en opnieuw kan beginnen?quote:
Zullen wij gewoon daten? Simpelweg omdat het kan? Gewoon een middagje gal spugen tegen elkaar over exen? Makkelijker kan ik het niet maken, wel leukerquote:
Ik wil mij er absoluut niet mee bemoeien, maar als het mijn huis was, en ik kwam thuis en mijn ex zat met haar nieuwe vriend in mijn achtertuin te chillen terwijl ik nog steeds niet volledig over haar heen ben... dan was het een enkeltje via de achterdeur en de voordeur eruit...quote:Op zondag 25 maart 2012 00:40 schreef InterMilan het volgende:
Hmm shit...
1.5 jaar geleden door ex gedumpt. Veel pijn van gehad, maar alle contact verbroken en ermee leren leven, ze zit nu ergens heel ver in mijn achterhoofd. Zij heeft al ruim een jaar een nieuwe vriend, ik ben nog vrijgezel.
Mijn zus is echter vorig jaar bij de zus van mijn ex in de klas gekomen. ( volgen jullie het nog ) . Sinds dien zijn ze eigenlijk dikke vriendinnen geworden. En aangezien mijn ex, en haar zus op haar beurt ook naast zussen, de dikste vriendinnen waren, is het eigenlijk een vriendengroep bij elkaar..
Nu is het dus zo, dat het gisteren voor het eerst is voorgekomen, dat ik thuiskom, en mijn ex met haar vriend, nog een paar vrienden van hem, een paar vriendinnen van mijn zus, in MIJN achtertuin zitten te ''chillen''..
Hoewel het al best een tijdje geleden is, vind ik het toch allemaal wel extreem pijnlijk en maakt het me erg verdrietig. Ik heb ermee leren leven dat ex het uitgemaakt heeft, maar hield haar graag op een zo groot mogelijke afstand, keek niet meer op haar facebook, nummers verwijderd etc, maar nu zit ze GVD gewoon doodleuk in mijn eigen huis, MET haar nieuwe vriend... Ik vind het echt heel erg, hier kan ik niet tegen...
Volgens mij ben je te oud voor mequote:Op zondag 25 maart 2012 16:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zullen wij gewoon daten? Simpelweg omdat het kan? Gewoon een middagje gal spugen tegen elkaar over exen? Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker
Ik zal waarschijnlijk alleen te oud zijn, op het moment dat er ook daadwerkelijk iets gebeurdquote:
Het aloude vraag en aanbod verhaal.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kijk, nu heb je 2 mensen die het aanbieden.
Wij als mannen hebben het zwaarder....
Als een vrouw in de discotheek zit, alleen komen er 20 mannen op af, als strontvliegen zijn we dan.
Als een man alleen in de discotheek zit, mag hij mazzel hebben als er 1 minder goed uitziende vrouw ook maar enigzins de moeite neemt om hallo te zeggen om vervolgens voor zich te kijken om een drankje te bestellen.
Je kan er beter vanuit gaan dat er wat is tussen hen twee, dan komt het minder hard aan als je ze ooit ziet. Maar kom op, je bent een man. Zit er niet over inquote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Oh dat klopt!
Laat ze alleen hier in de buurt wonen... en ik nu niet naar de plaatselijke kroeg kunnen gaan op het terras zitten want 90% kans dat zij ook komt.. al dan niet met hem.
Dat is nou net iets, waar ik niet op zit te wachten en nog niet ken handelen.
Gister al elders wezen stappen en gister ook...
sta namelijk niet voor de gevolgen in als ik erachter kom dat het zeker is dat die 2 met elkaar gaan
Lees jouw onderschrift nog eens goed..quote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
sta namelijk niet voor de gevolgen in als ik erachter kom dat het zeker is dat die 2 met elkaar gaan
Maakt alles alleen maar moeilijker.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
Hoe moeilijk ik het in de weekenden ook vind, rebounden komt totaal niet bij me op
Een beetje, heerlijk weekend gehad (met vrienden en vriendinnen van me twee dagen in het park gelegen en vrijdag en zaterdag tot diep in de nacht uit gegaan), maar als je bezopen alleen in bed ligt dan mist er toch wat.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
What's up man? Ook de weekend blues net als ik? Uitgaan, mooie vrouwen zien en je dan heel wrang ook nog eens realiseren dat je dat ook had, maar nu alles kwijt ben en opnieuw kan beginnen?
sucks.
Misschien zul je je insteek eens anders moeten doen, want het enige waar jij mee bezig bent en waardoor jij je iedere keer weet kut voelt, is je eens aan jezelf werken en niet met andere bezig zijn of je leegte door een ander willen opvullen. Ik lees het iedere keer weer van je. Blijkbaar is dat niet de oplossing voor je.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Een beetje, heerlijk weekend gehad (met vrienden en vriendinnen van me twee dagen in het park gelegen en vrijdag en zaterdag tot diep in de nacht uit gegaan), maar als je bezopen alleen in bed ligt dan mist er toch wat.
En ik snap geen zak meer van mezelf zo nu en dan. Vrouwen regelen blijkt niet echt een probleem, maar elke keer als dat lukt heb ik direct zon verliefd gevoel.Niet realistisch maar wel vervelend, omdat ik steeds weer een kleine klap voel als er verder niet veel contact uit voortvloeit.
Ach, zal wel bij de verwerking horen.
Ik kan je wel zeggen, dat Mickeys gelijk heeft...quote:Op maandag 26 maart 2012 07:16 schreef Skv het volgende:
Mee eens, maar als ik geen afleiding zoek dan verveel ik me de klere.
Sterkte! Hoe komt het zo?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef LaLouchi het volgende:
Zo.. Mag ik ook bij de club? Na vijf jaar een huwelijk en een koophuis met kind aan de kant gezet... Bleh wat voel ik me akelig. Bah.
Sterkte!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:28 schreef LaLouchi het volgende:
Zo.. Mag ik ook bij de club? Na vijf jaar een huwelijk en een koophuis met kind aan de kant gezet... Bleh wat voel ik me akelig. Bah.
Afleiding: Ga de tuin doen, Ga het huis schilderen, orden je administratie, ga films kijken die je anders nooit keek. Schrijf eens voor jezelf op wat je wel wilt en wat je sowieso niet zoekt/wilt in een relatie. Onderneem leuke dingen. Plan iets waar je naar toe op vakantie wilt gaan en wat je nog allemaal in je leven wilt zien.quote:Op maandag 26 maart 2012 07:16 schreef Skv het volgende:
Mee eens, maar als ik geen afleiding zoek dan verveel ik me de klere.
En welk "precies hetzelfde" bedoel je? Het hele doormaak proces?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:57 schreef RBWO het volgende:
Toch wel apart om precies hetzelfde te lezen als hetgeen wat ik had en nu eigenlijk ook nog af en toe heb. (na 7 maanden).
Al gooi ik geen verhaal hier neer over mijn ervaring. Je weet nooit wie er meeleest
Graagquote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Tjik het volgende:
Sterkte allemaal!
Straks een foto denk ik? Hedge heeft ze, dus i dont know
Hehehe, we zitten er op te wachtenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Tjik het volgende:
Sterkte allemaal!
Naja, ik deed vooral dat taalgebruik naar haar.. en toen zei zij braaf ''Kijk nu hoe we naar elkaar doen, ik ben je vriendin en jij mijn vriend'' terwijl zij niks deed, dus ik baal van m'n eigen gedrag eerder..quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
@Gulmez Allereerst knap van je zo'n verhaal te posten. Veel sterkte dus toegewenst.
Maar, je voelt het al wel aan komen. Hoe oud zijn jullie? En waarom zulke lelijke worden naar elkaar gebruikt? Probeer eens te kijken waar dat bij jezelf vandaan komt. Word sterk!
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Actie lokt reactie uit etc etc. Maar goed, probeer te leren van je fouten. Meer kun je op dit moment niet doen en post hier naar hartelust hoor. Hebben wij ook allemaal gedaan en velen doen het nog steedsquote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Naja, ik deed vooral dat taalgebruik naar haar.. en toen zei zij braaf ''Kijk nu hoe we naar elkaar doen, ik ben je vriendin en jij mijn vriend'' terwijl zij niks deed, dus ik baal van m'n eigen gedrag eerder..
Ik heb zoveel fouten gemaakt.
Ga jij niet wat te snel, jij bent toch nog helemaal niet over je ex heen?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef Tjik het volgende:
Sterkte allemaal!
Dank je voor het meedenken, Mickeys, waardeer ik zeer!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Afleiding: Ga de tuin doen, Ga het huis schilderen, orden je administratie, ga films kijken die je anders nooit keek. Schrijf eens voor jezelf op wat je wel wilt en wat je sowieso niet zoekt/wilt in een relatie. Onderneem leuke dingen. Plan iets waar je naar toe op vakantie wilt gaan en wat je nog allemaal in je leven wilt zien.
Afleiding genoeg lijkt me. En als dat niet voldoende is. Denk eens over je eigen zonden na zodat dit alles een leerschool voor later is. Echt, je kunt het.
Niet dat ik nu een heilige ben hoor, er gaat geen dag voorbij of ik denk minstens een uur aan hem, maar nu wel met wat meer negativiteit dan eerst. Niet alleen ik heb fouten gemaakt wat ik wel dacht
Ach zo waren we ook in het begin, maar gaat al wel beter met ons nu tochquote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Sjonge jonge nog niet eerder meegemaakt dat iemand, die het voor de wind gaat, zo negatief kan zijn zeg. Op je relatie breuk na dan, ik kan begrijpen dat dat kut is maar wat je hier nog verder neer zet, IK krijg er zelfs een depressie van. Je praat vooral jezelf in dat gat. Misschien iets zoeken wat je alleen kan doen.
In tegenstelling tot skv heb ik geen eigen bedrijf, neuk ik geen andere bij de vleet en is mijn vriendengroep ernstig beperktquote:Op maandag 26 maart 2012 20:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ach zo waren we ook in het begin, maar gaat al wel beter met ons nu toch
Ja maar goed, als je alleen maar de negatieve dingen op blijft sommen val je in een zwart gat. Gaat wel redelijk, kan beter maar ik probeer zo veel mogelijk dingen met vriendinnen te doenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In tegenstelling tot skv heb ik geen eigen bedrijf, neuk ik geen andere bij de vleet en is mijn vriendengroep ernstig beperkt. MAAR daar hoor je mij niet over
![]()
Hoe is het met jou dan?
Graag gedaan hoor. Je mag bij mij de heg wel komen snoeien hoor en schilderen en ehm, zoveel wel hahaha.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Dank je voor het meedenken, Mickeys, waardeer ik zeer!
-knip-
Ook heb ik twee eigen bedrijfjes, misschien moet ik daar ook maar weer even aan gaan trekken.[/zeur]
Ik ben gewoon een zeikerd hier, zal er even wat op letten.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Sjonge jonge nog niet eerder meegemaakt dat iemand, die het voor de wind gaat, zo negatief kan zijn zeg. Op je relatie breuk na dan, ik kan begrijpen dat dat kut is maar wat je hier nog verder neer zet, IK krijg er zelfs een depressie van. Je praat vooral jezelf in dat gat. Misschien iets zoeken wat je alleen kan doen.
Hosselaar =Dquote:Op maandag 26 maart 2012 20:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeikerd hier, zal er even wat op letten.Je hebt wel een punt namelijk. Ik zet dingen hier ook zwarter neer dan ze zijn.
En ik neuk niet bij de vleet.
Moet jij zeggen, met je hele weekend met hedge.quote:
quote:
Dankjequote:
Nee, helemaal geen probleem. Wil gewoon een foto zien (net zoals de rest van de mensen hierquote:
zeker een mooi vooruitzicht en eind juni/begin juli naar rockwerchter en 15 juli nog naar peer blues festival om BB King eens te kunnen aanschouwen. mijn vrienden houden me gelukkig goed bezig:).quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef Skv het volgende:
Lekker man, mooi vooruitzicht is dat. Ik heb vier dagen Servië (Belgrado) geboekt met drie vrienden van me.Toch leuk om ergens naartoe te kunnen leven!
Budapest ben ik vorig jaar ook geweest. En ook in Wroclaw en Kiev. Oostblok is wel geinig inderdaad: over het algemeen prima sfeer, goedkope drank en mooie vrouwenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
zeker een mooi vooruitzicht en eind juni/begin juli naar rockwerchter en 15 juli nog naar peer blues festival om BB King eens te kunnen aanschouwen. mijn vrienden houden me gelukkig goed bezig:).
maar Belgrado klinkt ook zeer vet! ben de afgelopen 2 jaar in budapest geweest voor sziget festival. die oostblok steden hebben echt iets aparts..
Leukste is als je een paar chille locals tegenkomt en zo in de wat minder toeristische kroegjes komt:)..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Budapest ben ik vorig jaar ook geweest. En ook in Wroclaw en Kiev. Oostblok is wel geinig inderdaad: over het algemeen prima sfeer, goedkope drank en mooie vrouwen! Ben erg benieuwd naar Belgrado.
Spanje is ook tof, ben ook een paar keer in Madrid op vakantie geweest, vriend van me woonde daar dus lekker cheap, en dat was echt heerlijk relaxed. Maar daar is het vooral uitgaan in disco's terwijl ik het eigenlijk chiller vind om in een kroeg te staanquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef ovoxo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik niks met de Oostblok landen, geef mij maar Amerika of Spanje ofzo
(Zuidelijk) Afrika en Indiaquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef ovoxo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik niks met de Oostblok landen, geef mij maar Amerika of Spanje ofzo
Hoop dat het plan doorgaatquote:Op maandag 26 maart 2012 21:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Leukste is als je een paar chille locals tegenkomt en zo in de wat minder toeristische kroegjes komt:)..
[..]
Spanje is ook tof, ben ook een paar keer in Madrid op vakantie geweest, vriend van me woonde daar dus lekker cheap, en dat was echt heerlijk relaxed. Maar daar is het vooral uitgaan in disco's terwijl ik het eigenlijk chiller vind om in een kroeg te staan.
Als het geen pokemen betreft welquote:Op maandag 26 maart 2012 22:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoort het loslaten van je onbeantwoorde liefde hier ook bij?
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer genoeg is ze geen Pokémon, anders kon ik haar vangen.
Misschien...quote:Op maandag 26 maart 2012 22:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]misschien is er ooit een kans dat jullie een relatie krijgen
Sterktequote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien...Ik weet 100% zeker dat ze me ook heel leuk vond, maar geen idee waarom nu ineens een ander, en waarom ze me nu negeert.
E-dating.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net ff op Paiq gezeten.... er was gelijk een muts die mij eruit knalde... begon te mekkeren dat ik als iemand van 40 klonk.... moest maar iets van me leven maken...
oh dus.......
DATEN?quote:
meende je dat echt dan? ohquote:Op maandag 26 maart 2012 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou zo zou ik het niet eens noemen,
Zit ff tussen het leren van me tentamens door een beetje te ouwehoeren.
Sommige mensen... serieus.... kansloos... dat zullen ze ook van mij vinden, maar atleast I'm trying to make something out of my life
Tja, ovoxo, jij ging niet op mijn aanbod inmoet ik toch iets anders proberen.
Wat betreft het aan mezelf werken, daar ben ik heel heel heel erg mee bezig, it is what it is, dingen van binnen, vanuit jezelf, persoonlijke groei etc etc hele pagina's vol lees ik erover en wordt ik mee gesteund door een vriend van me.
Volgende week de psycholoog eens bezoeken, kijken of die mijn blinde vlekken naar voren kan halen.
Dankjewel!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Sterkte. Ik zou er in ieder geval niet meer veel aandacht aan besteden, als het echt meant to be gebeurt het sowieso, zonder dat je het weet.
Het wordt hier nog een echt datingtopic.quote:
Ja natuurlijk! Ik heb wel ergere dingen gedaan hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou hier een foto hoor
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:07 schreef over_hedge het volgende:
Ziet eruit alsof jullie al jaren een stelletje zijn haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou hier een foto hoorYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Wij zijn mafkezenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof jullie al jaren een stelletje zijn haha!
Mafkezen met Chemie.... Dat straalt er vanaf!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:07 schreef over_hedge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou hier een foto hoor![]()
Het is nog steeds geen neequote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef ovoxo het volgende:
Leuke foto, zo lief samen
en ja het wordt echt een dating topic, lol.
Ga je gangquote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef Lonaa het volgende:
*meld zich
Ik weet even niet zo goed wat te zeggen, maar zou graag af en toe hier uit komen huilen.
gast.quote:
Jij bent echt popcorn straks? Lekker! Mag ik je komen opeten?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef Mattytrix het volgende:
Werkelijk waar ik lees al een tijdje mee maar ik ben echt popcorn nodig straks
En dat.quote:
I know I know hahaquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent echt popcorn straks? Lekker! Mag ik je komen opeten?
[..]
En dat.
Jij hierquote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent echt popcorn straks? Lekker! Mag ik je komen opeten?
[..]
En dat.
Nee, ik lees veel in R&P.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij hierIs er iets wat ik moet weten!
Geeft niets, story of my lifequote:
Niet zo negatiefquote:Op maandag 26 maart 2012 23:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Geeft niets, story of my life
Wassik niet van plan, of Mark moet andere plannen hebbenquote:
nomnomnomnomnquote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef Mattytrix het volgende:
Oh en Heroinjunk ja hoor! eet me gerust opkom ik toch nog ergens goed terecht ja
Hamtaro, haha geniaalquote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat ik hamsterwangen heb en ze noemen me Hamtaro soooo...it could be.
Ik denk het ook niet haha.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:32 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Hamtaro, haha geniaalmaar ik denk niet dat ik in die hamsterwangen ga passen..
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef ovoxo het volgende:
Dit topic gaat echt niet meer over exen.
Boehoe ik mis mn ex, blablablabla. Mn leven is zo kut
![]()
![]()
- voor de dagelijkse dosis.
Harden the fuck up. Serieus.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja de mijne zit nu vanavond waarschijnlijk weer samen met hem bij de jeugd avond van de kerk....
ben maar wezen sporten.
Moest wel, anders krijgen we mensen die gaan zeggen dat we ergens anders moeten pratenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:45 schreef Mattytrix het volgende:
[..]doe nou niet! het gaat net zo gezellig op het moment!
quote:
Ohja shitquote:Op maandag 26 maart 2012 23:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Moest wel, anders krijgen we mensen die gaan zeggen dat we ergens anders moeten praten
Jij zei zelf dat ook dit ff het topic ingeslingerd moest gaan worden.....quote:
Ik mis mijn Marijke zo nu ze me verlaten heeft voor boer Hendrik die 3 koeien meer heeft dan ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef ovoxo het volgende:
Dit topic gaat echt niet meer over exen.
Boehoe ik mis mn ex, blablablabla. Mn leven is zo kut
![]()
![]()
- voor de dagelijkse dosis.
Je hebt het alleen maar over wat je ex aan het doen is met d'r nieuwe vriend. Let it go..quote:Op maandag 26 maart 2012 23:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat ook dit ff het topic ingeslingerd moest gaan worden.....
is het weer niet goed!
Vrouwen.....
Die koeien zijn geniaal geyl jwt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis mijn Marijke zo nu ze me verlaten heeft voor boer Hendrik die 3 koeien meer heeft dan ik.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis mijn Marijke zo nu ze me verlaten heeft voor boer Hendrik die 3 koeien meer heeft dan ik.
Je begrijpt haar verkeerd denk ik.. ze bedoelt dus dat je,je moet vermannenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat ook dit ff het topic ingeslingerd moest gaan worden.....
is het weer niet goed!
Vrouwen.....
en ditquote:Op maandag 26 maart 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je jezelf er voornamelijk overheen gaan zetten en andere dingen gaan doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja ik snap haar heel goed hoor!
Dus eigenlijk moet ik zeggen: "Ik haat het feit dat ze niet meer hier is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |