abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO maandag 30 april 2012 @ 12:29:25 #26
22592 crew  Ole
pi_110961175
quote:
99s.gif Op zondag 29 april 2012 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
Gisteren was Ratel nog jankend op de TV, dat-ie zo alleen was en zo.

Zijn Tsjakka-geratel was dus al die tijd een act, want hij gelooft er dus zelf niet in.
Bij welk programma?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † maandag 30 april 2012 @ 16:06:34 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_110965348
Oei, al zappenderwijs ergens gezien. Denk SBS of zo. Hij werd getroost door een buddy.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 maandag 30 april 2012 @ 18:42:56 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_110968521
quote:
99s.gif Op maandag 30 april 2012 16:06 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, al zappenderwijs ergens gezien. Denk SBS of zo. Hij werd getroost door een buddy.
Zappend zeg ik ook altijd als ik SBS als bron heb.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 juni 2012 @ 10:45:59 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_112299450
Emile Ratelband heeft een bewogen periode achter de rug."Ik werd de laatste tijd steeds meer een dwaze man die wild om zich heen sloeg",zegt de positiviteitsgoeroe daarover in het AD.

Hoewel Ratelband en zijn vrouw Moon hun huwelijk eerder dit jaar nog wilden beëindigen,is hun liefde nu weer terug en sterker dan ooit,vertelt hij.
"Moon voelde die pijn en is toch bij me gebleven."

Het stel schakelde de hulp in van een 'spiritueel leidsman' om hen door de moeilijke fase te helpen.
Het maakte
Ratelband naar eigen zeggen veel rustiger.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:06:06 #30
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112300074
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:45 schreef tong80 het volgende:
Emile Ratelband heeft een bewogen periode achter de rug."Ik werd de laatste tijd steeds meer een dwaze man die wild om zich heen sloeg",zegt de positiviteitsgoeroe daarover in het AD.

Aparte tijdsbeleving heeft die man.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 juni 2012 @ 11:07:40 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_112300121
:D Daar moest ik ook om lachen. :D

pi_112325868
Als je al zijn akkefietjes van de laatste jaren onder elkaar zou zetten sla je volgens mij steil achterover en vraag je je af waarom die man niet in een gesticht zit :)
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 juni 2012 @ 23:45:48 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_112330994
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je al zijn akkefietjes van de laatste jaren onder elkaar zou zetten sla je volgens mij steil achterover en vraag je je af waarom die man niet in een gesticht zit :)
Alleen al de laatste jaren idd. De jaren daarvoor zien we dan door de vingers. ;)

Trouwste user 2022 maandag 8 oktober 2012 @ 13:10:39 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_117728592
door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Emile Ratelband springt morgen in het diepe met een felle tegenaanval op het openbaar ministerie. De 'positiviteitsgoeroe' staat morgen voor het eerst terecht vanwege veronderstelde betrokkenheid bij een poging tot brandstichting in zijn huis. In hetzelfde onderzoek staan naast Ratelband ook misdaadverslaggever Koen Scharrenberg van Panorama, beroepscrimineel Rob Zegerius en de geschorste advocaat Edwin Troost voor het hekje.

Volgens Ratelband trekt hij morgen in de rechtszaal fel van leer, ondanks dat zijn advocaat heeft geadviseerd verstek te laten gaan. "Het is van de gekke dat ik in deze zaak verdachte ben," vindt Ratelband. "Naast de verklaringen van een kroongetuige - ik noem hem trouwens een verklikker - is er geen spat bewijs. Het openbaar ministerie houdt mij bewust bij het groepje verdachten om de impact van de zaak te vergroten. Dat brengt mij zakelijk grote schade toe." Volgens het openbaar ministerie zijn er nog genoeg redenen om Ratelband als verdachte te blijven beschouwen.

De rechtszaak tegen Ratelband en de andere verdachten drijft voor een belangrijk deel op de verklaringen van huurmoordenaar Richard T., die een deal sloot met justitie. T. biechtte in de zomer van 2010 in gesprekken met deze krant op dat hij in opdracht van Rob Zegerius een moordaanslag had gepleegd en bij een advocatenkantoor een handgranaat naar binnen had gegooid. Daarna werd T. kroongetuige van justitie. Zijn onthullingen leidden tot arrestatie van Rob Zegerius en advocaat Edwin Troost, die volgens justitie samen een moordcomplot smeedden. T. zit sindsdien in een getuigenbeschermingsprogramma.

Als 'bijvangst' werden Ratelband en Koen Scharrenberg opgepakt. Laatstgenoemde zou hand en spandiensten aan Zegerius hebben verleend. Ook pleegde Scharrenberg, die inmiddels door Panorama op non actief is gesteld, volgens justitie verzekeringsfraude. Ook de vrouw van Zegerius werd opgepakt. Zij pleegde begin dit jaar in het huis van bewaring zelfmoord. De rechtszaak begint morgen met een zogeheten regiezitting.

pi_117732270
Nou...we kunnen we dus weer vanuit gaan dat John van den Heuvel straks weer bij RTL Boulevard zit en Albert Verlinden weer zit klaar te komen op de smeuige details hierover.

Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 15:22:24 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_117733255
Zou John dit bewust op deze manier geschreven hebben :D

quote:
Emile Ratelband springt morgen in het diepe
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: