Bike2build, als je daar al eerder iets besteld hebt kreeg je een kortingsbon van 50% voor winterspullen. 2 paar sokken van BBB (zoals gezegd, om 7,50 bezorgkosten uit te sparen), en Craft en Castelli overschoenenquote:
Erg mooie wielen inderdaad! Foto's van wielsetje kaas?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:34 schreef Tommeke het volgende:
Lijkt me qua rij-eigenschappen wel een fijn setje! Een vriend van me heeft Ambrosio Nemesis velgen met Record-naven. Van die uberlage Parijs-Roubaix velgen. Supermooi!
Niet verkeerd bedoelt maar ik denk dat je meer lange duurtrainingen moet maken met een lage hartslag (optimale vetverbranding). Als je te hard fietst verbrand je lichaam geen vetten (trage energie leveranciers).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zo ff rondje Holterberg doen. Ik blijf godverdomme vet, kutzooi.
Inclusief behaarde poten, want ik ben sowieso te vatsig om soignee te zijn.
Dat ziet een stuk beter uit dan die lightweights in combinatie met de slanke buizen. Heb je al eens naar de Rigida Chrina velgen gekeken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, ik heb handgespaakte wielen in die fiets met halfhoge Ambrosio velgen, platte zwarte sapim spaken radiaal aan 3 kanten en Record naven. Die Ambrosio velgen koop ik niet meer want daar zit zo'n slijtgroef in en daar slijten je remblokjes in en dat remt niet goed meer.
Durf je niet alleen de weg op?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar dan duurt 't fietsen zolang en kan ik niet meer met 't normale groepje mee, maar moet ik met de oude mannen mee.
OK, dan blijf je toch gewoon 2 avonden in de week jezelf helemaal kapot knallen met de snelle jongens, kun je elke keer opscheppen dat je weer belachelijk hard gereden hebt, maar voer je nooit nuttige trainingsarbeid uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar dan duurt 't fietsen zolang en kan ik niet meer met 't normale groepje mee, maar moet ik met de oude mannen mee.
Dan blijf je toch lekker vet!?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Oksel het volgende:
Is wel een stuk leuker. En ik kan steeds beter meekomen. En rij veel uit de wind (net als iedereen, je doet 'slechts 10% tot max 30% kopwerk), dus het grootste gedeelte van de tijd fiets je gewoon in 'oranje'. Kortom; dat trainen is echt niet voor niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
OK, dan blijf je toch gewoon 2 avonden in de week jezelf helemaal kapot knallen met de snelle jongens, kun je elke keer opscheppen dat je weer belachelijk hard gereden hebt, maar voer je nooit nuttige trainingsarbeid uit
Ja, meer spieren maar nog net zoveel vet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Is wel een stuk leuker. En ik kan steeds beter meekomen. En rij veel uit de wind (net als iedereen, je doet 'slechts 10% tot max 30% kopwerk), dus het grootste gedeelte van de tijd fiets je gewoon in 'oranje'. Kortom; dat trainen is echt niet voor niets.
Meer spier = meer verbranding tijdens 'normale' momenten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, meer spieren maar nog net zoveel vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |