Het was hier vandaag ruim boven de 19 graden, dus ik zou dan gewoon kort/kort gaan.. Maargoed, als jij je hier prettig bij voelt moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, was perfect, niet te warm niet te koud. Wind was nog wel fris.
Sowieso gaat mijn langebroek/beenstukken pas uit als het kwik richting de 20 graden gaat.
Goed bezig Fred!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:45 schreef Freddeh het volgende:
Zo... Dat was lekkerNu douchen en de boel opruimen en inpakken in Dordrecht, morgen naar huis
In Friesland was het 15 graden, vandaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Het was hier vandaag ruim boven de 19 graden, dus ik zou dan gewoon kort/kort gaan.. Maargoed, als jij je hier prettig bij voelt moet je dat vooral doen
Ah oke, ja dan kan kort/kort nog wel frisjes zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
In Friesland was het 15 graden, vandaar.
En mijn vriendin was mee die haar 2e ritje van het jaar deed (70km) dus was rustig aan peddelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:59 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ah oke, ja dan kan kort/kort nog wel frisjes zijn
Daarom moet je ook lekker dat haar op je benen laten staan. Het is te koud daarboven om met van die gladde benen rond te toerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
In Friesland was het 15 graden, vandaar.
Zwart? Dan kan ie misschien met de sportauto van een vriend van me mee de cabine inquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, only in ze imagination. Mijn oude stalen Gazelle Démax. Als 3x overgelakt en wederom afgeragd na 14 jaar bezit.
Ik denk er serieus over om ze een 4e keer te laten spuiten.![]()
Ja, dat was het plan!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zwart? Dan kan ie misschien met de sportauto van een vriend van me mee de cabine in
Ghehquote:
Welke en waar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:07 schreef Blik het volgende:
2 paar overschoenen en 2 paar sokken (laatste zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen...) voor 51 euro gekocht. Toch handig van die aanbiedingen
Ik vind het nog veel meer humor om bij het passeren de voorste van de groep een zwiepert aan z'n stuur te geven en dan het geluid van schurend metaal over het fietspad te beluisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
InderdaadFietsende scholieren in groep ook leuk.
Wat is het nog kort geleden dat ik in zo'n groep fietste en probeerde tegemoetkomende wielrenners de berm in te dwingen
Ik denk dat een full TITANIUM beter is, lichter, meer duurzaam en veel comfortabeler dan een stalen frame.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
En staal is het beste frame materiaal voor wielrenners der lage landen ooit. Ik ben vandaag opnieuw verliefd geworden op mijn oude koersfiets.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, only in ze imagination. Mijn oude stalen Gazelle Démax. Als 3x overgelakt en wederom afgeragd na 14 jaar bezit.
Ik denk er serieus over om ze een 4e keer te laten spuiten.![]()
Bike2build, als je daar al eerder iets besteld hebt kreeg je een kortingsbon van 50% voor winterspullen. 2 paar sokken van BBB (zoals gezegd, om 7,50 bezorgkosten uit te sparen), en Craft en Castelli overschoenenquote:
Erg mooie wielen inderdaad! Foto's van wielsetje kaas?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:34 schreef Tommeke het volgende:
Lijkt me qua rij-eigenschappen wel een fijn setje! Een vriend van me heeft Ambrosio Nemesis velgen met Record-naven. Van die uberlage Parijs-Roubaix velgen. Supermooi!
Niet verkeerd bedoelt maar ik denk dat je meer lange duurtrainingen moet maken met een lage hartslag (optimale vetverbranding). Als je te hard fietst verbrand je lichaam geen vetten (trage energie leveranciers).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zo ff rondje Holterberg doen. Ik blijf godverdomme vet, kutzooi.
Inclusief behaarde poten, want ik ben sowieso te vatsig om soignee te zijn.
Dat ziet een stuk beter uit dan die lightweights in combinatie met de slanke buizen. Heb je al eens naar de Rigida Chrina velgen gekeken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, ik heb handgespaakte wielen in die fiets met halfhoge Ambrosio velgen, platte zwarte sapim spaken radiaal aan 3 kanten en Record naven. Die Ambrosio velgen koop ik niet meer want daar zit zo'n slijtgroef in en daar slijten je remblokjes in en dat remt niet goed meer.
Durf je niet alleen de weg op?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar dan duurt 't fietsen zolang en kan ik niet meer met 't normale groepje mee, maar moet ik met de oude mannen mee.
OK, dan blijf je toch gewoon 2 avonden in de week jezelf helemaal kapot knallen met de snelle jongens, kun je elke keer opscheppen dat je weer belachelijk hard gereden hebt, maar voer je nooit nuttige trainingsarbeid uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar dan duurt 't fietsen zolang en kan ik niet meer met 't normale groepje mee, maar moet ik met de oude mannen mee.
Dan blijf je toch lekker vet!?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:46 schreef Oksel het volgende:
Ja, maar dan duurt 't fietsen zolang en kan ik niet meer met 't normale groepje mee, maar moet ik met de oude mannen mee.
Is wel een stuk leuker. En ik kan steeds beter meekomen. En rij veel uit de wind (net als iedereen, je doet 'slechts 10% tot max 30% kopwerk), dus het grootste gedeelte van de tijd fiets je gewoon in 'oranje'. Kortom; dat trainen is echt niet voor niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
OK, dan blijf je toch gewoon 2 avonden in de week jezelf helemaal kapot knallen met de snelle jongens, kun je elke keer opscheppen dat je weer belachelijk hard gereden hebt, maar voer je nooit nuttige trainingsarbeid uit
Ja, meer spieren maar nog net zoveel vet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Is wel een stuk leuker. En ik kan steeds beter meekomen. En rij veel uit de wind (net als iedereen, je doet 'slechts 10% tot max 30% kopwerk), dus het grootste gedeelte van de tijd fiets je gewoon in 'oranje'. Kortom; dat trainen is echt niet voor niets.
Meer spier = meer verbranding tijdens 'normale' momenten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, meer spieren maar nog net zoveel vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |