Ja, maar jij bent het gewend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Stelletje kleinzerige homo's...een spoiler voor wat gangreen en voetrot![]()
Wees blij dat dit geen geur internet is
Wat heeft de wind daarmee te maken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen oostenwind![]()
Zaterdag maar eens over de 100.
Ga morgen weer op de fiets naar m'n werk en normaal is dat 60 km tegen de wind in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat heeft de wind daarmee te maken?
Is toch niet erg? Als ik 100+ fiets doe ik ook altijd zo'n 60 tegenwind omdat je voor de wind veel sneller gaat, dus te vroeg weer thuis bent. Afstand is niet belangrijk, wel de fietstijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga morgen weer op de fiets naar m'n werk en normaal is dat 60 km tegen de wind in.
Morgen niet
Allemaal leuk en aardig inderdaad voor een vrij tochtje op zaterdag, maar ik wil ook nog een beetje op tijd op m'n werk komen. Best lekker dus om een keer een wat hoger gemiddelde te kunnen trappen, wat eerder te beginnen en ook weer wat eerder m'n weekend te kunnen startenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Als ik 100+ fiets doe ik ook altijd zo'n 60 tegenwind omdat je voor de wind veel sneller gaat, dus te vroeg weer thuis bent. Afstand is niet belangrijk, wel de fietstijd.
Maar je doet dus 100km in 2 delen?
Ik doe het ook verspreid over 2 dagen als ik naar mn werk fiets. Gisteravond met een mooie omweg naar huis, 65 km. Vanochtend de kortst mogelijke route (anders moet ik er helemaal zo vroeg uit..) , 50 km naar kantoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Als ik 100+ fiets doe ik ook altijd zo'n 60 tegenwind omdat je voor de wind veel sneller gaat, dus te vroeg weer thuis bent. Afstand is niet belangrijk, wel de fietstijd.
Maar je doet dus 100km in 2 delen?
Beentjes zijn hier baby gladquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef the_critic het volgende:
Doen de hardcore soigneetjes hier eigenlijk ook aan benen scheren?! of is dat alleen voor de echte wedstrijdrijders en profs weggelegd?
Glad!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:27 schreef the_critic het volgende:
Doen de hardcore soigneetjes hier eigenlijk ook aan benen scheren?! of is dat alleen voor de echte wedstrijdrijders en profs weggelegd?
quote:
Dit soort vuiligheid voortaan graag in KPD posten, doe dat maar bij "Heren we willen jullie naakt zien"quote:
Haha wat heb je het zwaar hequote:Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef Freddeh het volgende:
Ik scheer ze niet dit jaar. Samen met het besef dat ik een dikkerd ben, en toch al niet soignee ben, kwam het besef dat het dan ook geen enkel nut heeft voor mij.
Haha nu ik het terug lees is het idd vrij dubbelzinnig, maar niet zo bedoelt!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:34 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Weer een steek onder water over m'n gewicht![]()
het heeft vooral geen nut omdat je toch amper op de fiets zit, en dan dus alleen maar op de bank/kantoor zit met mooie gladde poten die na 3 dagen toch weer stoppelig worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef Freddeh het volgende:
Ik scheer ze niet dit jaar. Samen met het besef dat ik een dikkerd ben, en toch al niet soignee ben, kwam het besef dat het dan ook geen enkel nut heeft voor mij.
Hij heeft gisteren nog een rondje rottemeren gedaan hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
het heeft vooral geen nut omdat je toch amper op de fiets zit, en dan dus alleen maar op de bank/kantoor zit met mooie gladde poten die na 3 dagen toch weer stoppelig worden.
Is dat zo? Heb dinsdag nog gefietst hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
het heeft vooral geen nut omdat je toch amper op de fiets zit, en dan dus alleen maar op de bank/kantoor zit met mooie gladde poten die na 3 dagen toch weer stoppelig worden.
Freddeh:quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb dinsdag nog gefietst hoor.
En hoorde dat ik vanmiddag thuis moet werken, dus kan best zijn dat ik direct na werk weer op de fiets spring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |