Dan zit je n het verkeerde topic. Dit is voor recreatieve wielrenners.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ha, ik heb met min 15 de hele dag buiten gefietst deze winter. Zonder overschoenen. Jullie zijn gewoon kleinzerige homo's.
Best ingewikkeld zo'n grafiek. Eerst dacht ik dat je met 40 km/h nog in herstel zat (kon zijn volgens de grafiek), maar dat is bij nader inzien toch niet zo. (toch?)quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Rode lijn is hartslag.
Blauwe lijn snelheid.
Groene lijn is cadans.
De achtergrond kleuren zijn mijn verschillende hartslag zones.
Blauw is herstel zone
Groen is D1 zone (duurtraining)
Geel is D2 zone (int. duur en interval)
Oranje is MLSS (tegen omslagpunt, uitsluitend interval)
Rood is weerstand (boven omslagpunt, ook uitsluitend interval uiteraard)
Ik dacht dat ik warmbloedig was. Ik had zelfs zondag nog overschoenen aan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ha, ik heb met min 15 de hele dag buiten gefietst deze winter. Zonder overschoenen. Jullie zijn gewoon kleinzerige homo's.
Mag je in Katwijk wel op zondag fietsen dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik warmbloedig was. Ik had zelfs zondag nog overschoenen aan.
Alleen als je je zwarte kousen zichtbaar tot boven je overschoenen hebt opgetrokken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mag je in Katwijk wel op zondag fietsen dan?
Voor zonsopgang weg en na zonsondergang weer terug zodat niemand het ziet. Ook weer niet te laat terugkomen anders is het hek dat rond het dorp loopt dicht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mag je in Katwijk wel op zondag fietsen dan?
Klopt, als je niet weet wat de lijnen betekenen dan is het ingewikkeld. Die achtergrond kleuren zijn de hartslag zones zoals ik zei, alleen die rode grafiek lijn heeft daarmee te maken. De blauwe lijn is de snelheid (niet relevant). Zoals je ziet ga ik in de 5min intensieve gedeelte richting de 40km/h met een hartslag tegen de 185 (oranje d3 zone).quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Best ingewikkeld zo'n grafiek. Eerst dacht ik dat je met 40 km/h nog in herstel zat (kon zijn volgens de grafiek), maar dat is bij nader inzien toch niet zo. (toch?)
Awel, zonder een gelijkwaardige variant is het voor mij nog steeds een regenboogtrui voor de recreatieven.
ik fiets zonder overschoenen maar ik heb de ventilatie roosters op de voorkant van mijn schoen dicht geplakt met ducktape. overschoenen vind ik vaak te warm.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb gene tacx, ik fiets enkel buiten.
ik wil mijn verbranding juist heel opgefokt hebben heb nog geen sixpack nog ongeveer 5 kg en dan zie ik wat als het goed is ;-)quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Patroon het volgende:
Gisteren trouwens 102km gefietst en enkel een broodje met appelstroop en banaan gegeten. Kreeg de laatste 20km wel honger maar enkel water gedronken toen. Natuurlijk moet je genoeg eten maar je kan je lichaam wel trainen om efficiënter met de vetverbranding om te gaan.
Ja gewoon regelmatig blijven eten. Maar sommigen eten tijdens het fietsen er meer bij dan ze verbrandenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef mytec het volgende:
[..]
ik wil mijn verbranding juist heel opgefokt hebben heb nog geen sixpack nog ongeveer 5 kg en dan zie ik wat als het goed is ;-)
In 4 weken? Wat is je geheim?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja gewoon regelmatig blijven eten. Maar sommigen eten tijdens het fietsen er meer bij dan ze verbranden.
Ben in 4 weken van 75kg naar 68kg gegaan, moet er wel bij zeggen dat daarvan ook wat spieren is wat ik door krachttraining had gekregen.
Dus eigenlijk ben je nog meer afgevallen ;-)? doe je goed ik ben nu in 3 week ongeveer 4 kilo kwijt. ( verschilt per dag)quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja gewoon regelmatig blijven eten. Maar sommigen eten tijdens het fietsen er meer bij dan ze verbranden.
Ben in 4 weken van 75kg naar 68kg gegaan, moet er wel bij zeggen dat daarvan ook wat spieren is wat ik door krachttraining had gekregen.
Weet niet wat ik speciaal doe. Ik eet gezond, train 10-13uren per week. Drink geen frisdrank, eet geen chips etc. Goed ontbijten met havermout en regelmatig eten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Narcotical het volgende:
[..]
In 4 weken? Wat is je geheim?
Ik krijg er maar niks vanaf..
Hoe bedoel je meer afgevallen? Ik was 75kg incl. dikkere spieren. Nu ben ik 68kg met minder breed bovenlichaam. Waarschijnlijk dus zo'n 3kg spieren kwijt en 4kg vet ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef mytec het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nog meer afgevallen ;-)? doe je goed ik ben nu in 3 week ongeveer 4 kilo kwijt. ( verschilt per dag)
Ja ik vind het ook wel veel maar voel mij prima. Stuk strakker rond de buikquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is wel een beetje veel Patroon, doe je wel een beetje relaxed?
aah ok spieren afgevallen ;-) denk altijd gelijk aan meer spieren ;-)quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Weet niet wat ik speciaal doe. Ik eet gezond, train 10-13uren per week. Drink geen frisdrank, eet geen chips etc. Goed ontbijten met havermout en regelmatig eten.
[..]
Hoe bedoel je meer afgevallen? Ik was 75kg incl. dikkere spieren. Nu ben ik 68kg met minder breed bovenlichaam. Waarschijnlijk dus zo'n 3kg spieren kwijt en 4kg vet ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door kanovinnie op 22-03-2012 05:56:53 ]
13 is meer dan redelijk hoor ;-) als je dat op een grote afstand kan volhouden dan doe je het heel goed lijkt me.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:34 schreef Oksel het volgende:
Uurtje hardgelopen vandaag. Was zwaar, 2 dagen geleden ook al aardig stuk op redelijk tempo (13km/h) gelopen. Net weer lange beursdag gehad.. dus poten zijn moe alsof ik 100km heb gefietst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |