SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lees nu pas de laatste zin uit je sigquote:
dat zie je niet vaakquote:
ah, das wel vrij in de buurtquote:
nee nee, geen sjeng.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef gianni61 het volgende:
en ik maar denken dat alle fokkers ver weg wonen
quote:
De Ierse pub.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh ?is er een meet dan ?
welke plek moeten we vermijden daarvoor ?
Wordt het vechten?quote:
quote:
Strandmeetquote:
In april lekker hapje eten?quote:
ik ga jullie bekijken vanaf dat ene bankje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vrijdag chillen in het Vondelpark toch. Zie jullie daar.
Zonder tijdstip en specifieke locatie ben ik er niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Amsterdam Vondelpark lijkt me toch wel specifiek. You in?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Zonder tijdstip en specifieke locatie ben ik er niet.
Leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ga jullie bekijken vanaf dat ene bankje.
Lekker kratje bier erbij en lekkere hapjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar kan ik de ongepaste foto's naar toe mailen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam Vondelpark lijkt me toch wel specifiek. You in?'s Middags gewoon, uur of 12?
[..]
Leuk.
Ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam Vondelpark lijkt me toch wel specifiek. You in?'s Middags gewoon, uur of 12?
[..]
Leuk.
Precies, dit is de pre-zomer-chill-dingest weetjewel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lekker kratje bier erbij en lekkere hapjesLaten we dit in de zomer doen
Zullen er niet zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waar kan ik de ongepaste foto's naar toe mailen?
ik ben een expert in kutfoto's maken. geleoof me er zitten ongepaste foto's tussen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies, dit is de pre-zomer-chill-dingest weetjewel.
[..]
Zullen er niet zijn.
Komt door de telefoon, is niet jouw fout.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben een expert in kutfoto's maken. geleoof me er zitten ongepaste foto's tussen.
Heb je ook zulke van Appel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben een expert in kutfoto's maken. geleoof me er zitten ongepaste foto's tussen.
telefoon?? dikke toestelletje met oneindige zooms bedoel je.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt door de telefoon, is niet jouw fout.
Ikweetwelquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies, dit is de pre-zomer-chill-dingest weetjewel.
lolnerdquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
telefoon?? dikke toestelletje met oneindige zooms bedoel je.
Alsof jij komt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
IkweetwelMaar volgende keer gewoon op de zaterdag doen?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik maakte fa2tje ouwes nie happe tog.
Vrijdagquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]![]()
Als er duidelijk een tijd is en alles
Maak het nog ingewikkelder..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je jezelf in de dekens wikkelen met je ingewikkelde relatiegenoot ?![]()
liefde is heel simpel hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wikkelen in de dekens..
[..]
Liefde
lukt nog wel voor vandaag toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn iets meer dan drie topics volposten
Kliboquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn iets meer dan drie topics volposten
waarom daar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hopelijk vragen ze mij om exa mod te worden, mja anders geen idee
Jij zou wel een goede mod maken jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hopelijk vragen ze mij om exa mod te worden, mja anders geen idee
omdat ik dat leuk vindquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod maken ja
jij wilt gewoon "vozen met modje" van je lijstje afschrijven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede mod maken ja
helegaar niet, als ik wil vozen met een modje zou ik gewoon een willekeurige mod aanspreken toch TOCHquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij wilt gewoon "vozen met modje" van je lijstje afschrijven.
Dat was voor Janquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helegaar niet, als ik wil vozen met een modje zou ik gewoon een willekeurige mod aanspreken toch TOCH
wat bob zei!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helegaar niet, als ik wil vozen met een modje zou ik gewoon een willekeurige mod aanspreken toch TOCH
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:19 schreef HappyBob het volgende:
Als jij mod wordt, dan kan Jan 'neuqen met een mod' van z'n bucketlist afstrepen.
Ahhquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:19 schreef HappyBob het volgende:
Als jij mod wordt, dan kan Jan 'neuqen met een mod' van z'n bucketlist afstrepen.
Machtigquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Hey KoelkastHoe is het om mod te zijn?
oowja ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shitquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:19 schreef HappyBob het volgende:
Laat maar komen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:19 schreef HappyBob het volgende:
Goed, goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
!
Hoe is het met Popjepopje?
Mooizo! En lolquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed, goed![]()
Maar jij bent ook altijd welkom
Oowja ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beetje persoonlijke vraag niet?
Goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowja ?niet dat ik weet
[ afbeelding ]
RIPquote:
udowuerquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeHeb die dag een meet ergens in een café
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat had ik ook alweer voor je getekend eigenlijk ?
ooowja hahahaquote:
Datzelfde gevoel had ik bij teabagquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooowja hahahatoen ik de keuze voor 'birthday' had en ik zag dat het voor jou was besloot ik meteen om daarvoor te gaan heheh
Hahaha dat was ook een mooi kunststukje inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel had ik bij teabag![]()
Teabagging![]()
Daar is maar 1 manier om achter te komenquote:
Jan houdt wel van teabaggingquote:Basic Info:
Sex: Male
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar is maar 1 manier om achter te komen
Facebook profiel Jan:
[..]
Jan houdt wel van teabagging
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik heb het nooit gepropeerd.
wat mot jequote:
nty doe maar met boboquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat gaan wij zeker nog een keer doen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat mot je
[..]
nty doe maar met bobo
Kapsalon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Furdinand het volgende:
ik heb nog ¤7,79 op mijn paypal staan en heb zin om het uit te geven aan iets. wat zal ik kopen?
money op pokerstarsquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Furdinand het volgende:
ik heb nog ¤7,79 op mijn paypal staan en heb zin om het uit te geven aan iets. wat zal ik kopen?
Eetsmakelijk.quote:
lekker voor jequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gelijk zo direct enzo dat maakt me onzeker.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eetsmakelijk.
[..]
lekker voor je
Grote Kapsalon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
liever iets wat ik lang kan koesteren.
Of doe een grote salade, daar heb je uiteindelijk veel meer aanquote:
Kom heads upje doen dan heb je nog maar 0quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb nog $10 op de pokerstars staan
ja maar dan heb ik nog maar 0quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kom heads upje doen dan heb je nog maar 0
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef Furdinand het volgende:
http://www.megagadgets.nl/mini-violin.html
zal ik dit kopen? dan kan ik die mr. krabs stylo zetten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
liever iets wat ik lang kan koesteren.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie posten niet genoeg naaktpics van julliezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er een rechtzaak komt wanneer ik dat doe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jullie posten niet genoeg naaktpics van julliezelf.
NeoCash is nieuw meeeen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
en het zijn neopoints toch? niet neocash..
Mag uiteraard ook via de niet-openbare kanalen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk dat er een rechtzaak komt wanneer ik dat doe.
Nee. Je bent nu dingen aan het zoeken om te kopenquote:
via paypal voor 7,79?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee. Je bent nu dingen aan het zoeken om te kopenJe hebt het dus niet nodig, dus kun je er beter iets voor je moeder voor kopen. Koop een lekkere fles rode wijn en drink die samen met je ouders op.
Alles is te koop op het internet toch?quote:
Ontvrienden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:35 schreef Trollscience het volgende:
"le quote"
ALSTJEBLIEFT 9GAG TUIG ROT OP UIT MIJN TIMELINE GVD AHAHAHHAS
Start een internetoorlog tegen 9gag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:35 schreef Trollscience het volgende:
"le quote"
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:35 schreef Trollscience het volgende:
"le quote"
Ik gebruikte 'le' in de Franse lessen op school.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik gebruikte 'le' voor het hip was
[reciesquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik gebruikte 'le' in de Franse lessen op school.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
In mijn tijd werd precies nog met een p geschreven.
ik schrijf nog steeds met pen hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
In mijn tijd werd precies nog met een p geschreven.
[ spreek je uit als pen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik schrijf nog steeds met pen hoor
Ik had veel van die kaboutertjes!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een een trol was zo'n figuur uit David de Kabouter.
Samen met Alfred Jodocus Kwak één van de beste tekenfilmseriesquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een een trol was zo'n figuur uit David de Kabouter.
Waterschapsheuvel, was helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je had ook dat hazenleger enzo met allemaal andere dieren en wasberen enzo. Dát was tof.
Wel. En mooi getekend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waterschapsheuvel, was helemaal niet leuk.
ja hoorrquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:42 schreef HappyBob het volgende:
Na 2 uur kijken kom ik erachter dat die kat de hele tijd hetzelfde doet
Zullen we samen Villa Achterwerk kijken op de zondagochtend?quote:
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen we samen Villa Achterwerk kijken op de zondagochtend?
vind je lastige situatie dat wel goed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zullen we samen Villa Achterwerk kijken op de zondagochtend?
Weet ik nietquote:
Zolang ik niet ga slapen zie ik haar toch nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vind je ingewikkelde relatie dat wel goed?
Ik edit wel al, alleen omdat jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ja
[..]
Zolang ik niet ga slapen zie ik haar toch nietEn wat zit je mijn Facebook info op FOK! te zetten
Voor deze ene keer zie ik het door de vingers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik edit wel al, alleen omdat jij.
En oh dat is waar, dan maar doen op zondagochtend
Dan zal ik hier maar geen plaatje posten van een klein schattig jongetje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:51 schreef Flippiee het volgende:
Gelukkig maar, anders slapeloze nachten en ik heb al zo een last van insomnia
quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan zal ik hier maar geen plaatje posten van een klein schattig jongetje.
Volgens mij heeft hij die een tijdje terug gevraagd. Maar niet gebruikt blijkbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Bietsj dreigde laatst om link daarvan aan jou te vragen omdat ik hem aan het plagen was.
Hij heeft hem al een paar keer gebruikt, jammer wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij die een tijdje terug gevraagd. Maar niet gebruikt blijkbaar
Ooit zal je de schattigheid van het jongetje inzienquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij heeft hem al een paar keer gebruikt, jammer wel.
De dag dat ik lach om een horrorfilm, is de dag dat ik het jochie ook schattig zal vindenquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ooit zal je de schattigheid van het jongetje inzien
Jawel, ik weet altijd precies hoe dat jochie zit. Zo onder een tafel over zn knieen te wrijven met dat maffe zwarte haar en bleke lichaam en oh shit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar zie je hem nu Niet voor je dan Flipp?
Dit is dus hoe ik hem altijd ziequote:
Gewoon elke keer terugdenken aan die puppy-oogjes.quote:
Okeequote:Op donderdag 22 maart 2012 01:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon elke keer terugdenken aan die puppy-oogjes.
love
Of aan kleine Chinese jongetjesquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OkeeDenk wel aan mijn hondje
Liefde terug
Waaaaaaaaaar?!quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Trouwens Bobje, komende zomer ga ik naar Portugal
Ook goedquote:
Algarve waarschijnlijkquote:[..]
Waaaaaaaaaar?!
Jaaaaaa nouja ze komt tot mn knie, groter wordt ze niet meer. Maar ze is overduidelijk geen puppy meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is je hondje al grooooot flippo?
Lekker slapen toch weer schattiequote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ziekjes, weinig geslapen chagrijnigheid alles.
beterschapquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ziekjes, weinig geslapen chagrijnigheid alles.
Hahahaquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef HappyBob het volgende:
Pas wel op voor deze chick.
Edit: even doorspoelen naar 3:05 ongeveer als je geen geduldig persoon bent
Gaan we met KB doen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahadamn die is gevaarlijk ja
niet eens japan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet berichtjes uitwisselen met een meisje uit Indonesië
Ik wil niet eindigen als van de figuren die ik gister in een programma zag. Ging over mannen die chicks vanuit het buitenland naar Nederland haalden. Kwamen over als diehard FOK!kers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet berichtjes uitwisselen met een meisje uit Indonesië
Ja ik weet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil niet eindigen als van de figuren die ik gister in een programma zag. Ging over mannen die chicks vanuit het buitenland naar Nederland haalden. Kwamen over als diehard FOK!kers.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt.
Exotische liefde #2
Allesbehalve wat ik wil
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef 2Happy4U het volgende:
furdi, praat jij ook net zoals die mensen in Exotische liefde #2 met appel?
implicaties implicerenquote:
viespeukquote:
Waarom? Als Klinky mod zou zijn hadden wij zo al onze notes kunnen wetenquote:
Helegaar niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom? Als Klinky mod zou zijn hadden wij zo al onze notes kunnen weten
Ik ben daar niet heel nieuwsgierig naar, ik weet al wel wat er ongeveer in staat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom? Als Klinky mod zou zijn hadden wij zo al onze notes kunnen weten
Ik gun je al het geluk van de wereld, maar dit zal je geen geluk brengen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je gunt mij een rang hoger niet he.
oud nieuws, ook komt er geen scquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
yvon heeft dr modjes voor exa al rond! $
Lekker bruin wordenquote:
Story of my lifequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uiteindelijk heeft Bobje gelijk.
As if.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lekker bruin worden
[..]
Story of my life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |