Nee, hij heeft letterlijk "ja" geantwoord op juist die vraag (kwam van Sap).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij het zich niet kon voorstellen dat hij het niet eens zou zijn met hun voorstellen. Nuance.
Oh, dan moet ik dat gemist hebben, excuus. Maar we mogen er van uitgaan dat Brinkman redelijk op de hoogte is van die plannen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij heeft letterlijk "ja" geantwoord op juist die vraag (kwam van Sap).
Geen idee, ik weet niet hoe dit soort onderhandelingen gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik dat gemist hebben, excuus. Maar we mogen er van uitgaan dat Brinkman redelijk op de hoogte is van die plannen.
Klopt, hij heeft idd gezegd (dat hij een handtekening onder het begrotingsakkoord zou zetten als daar om gevraagd werd).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hij heeft letterlijk "ja" geantwoord op juist die vraag (kwam van Sap).
Lol, hoor net dat die uitspraak niet klopt met zijn uitspraken @ nu.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft idd gezegd (dat hij een handtekening onder het begrotingsakkoord zou zetten als daar om gevraagd werd).
Hoor 't ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, hoor net dat die uitspraak niet klopt met zijn uitspraken @ nu.nl
Na ja, blijkt dus net zo richtingvast te zijn als Wilders himself...
Hmm... Lijkt erop alsof de lont in het kruitvat inmiddels is aangestokenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoor 't ook.
Dus toch afwachten wat er gaat gebeuren.
Welke uitspraak?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef Strani het volgende:
Waar ging die uitspraak eigenlijk over? Dat heb ik gemist.
Hoewel ik een bloedhekel heb aan Powned, toch maar opgezetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef eriksd het volgende:
In Pownews zometeen ook Hero.
http://www.powned.tv/
Met nu een reclame van Hero Cassic
bedankt voor de herinneringquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:43 schreef eriksd het volgende:
In Pownews zometeen ook Hero.
http://www.powned.tv/
Met nu een reclame van Hero Cassic
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat ze het 6 jaar lang kunnen hebben over of de Islam een ideologie of een geloof is blijf ik mooi vinden, maar dat terzijde.
Brinkman is oprecht welbespraakt, dat moet hem nagegeven worden.
Idd en dat zou best nog wel eens desastreuze effecten kunnen hebben op de PVV. Hij zegt nu heel rustig en correct precies hetzelfde wat de tegenstanders van Wilders al tijden roepen. Dat zou nog wel eens heel slecht uit kunnen pakken voor de PVV bij de achterbanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:24 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het wel goed van Brinkman hoe hij precies alles aankaart wat er mis is met de PVV.
En hoe fatsoenlijk ie blijft.
Idd. Al zegt hij het op een iets duidelijkere en realistischere manier dan waarop zo'n Sapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd en dat zou best nog wel eens desastreuze effecten kunnen hebben op de PVV. Hij zegt nu heel rustig en correct precies hetzelfde wat de tegenstanders van Wilders al tijden roepen. Dat zou nog wel eens heel slecht uit kunnen pakken voor de PVV bij de achterban
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |