quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
MaJo, heb jij eigenlijk al geld terug van de be .... oh laat maar, het is nog niet eens april.![]()
Ik krijg volgens mij een mooi bedrag terug, kan niet wachten.
Ik vind de kleurstelling an sich ook behoorlijk vroege jaren negentig hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik tachtig of negentig zou schrijven. Maar ik ben er zelf vaker in de jaren negentig geweest, vandaar mijn keus.
De maand mei is wat dat betreft mijn favoriete maandquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik vergeet mijn vakantiegeld! Jeuj, dan kan ik nog een paar maandjes langer studeren (mits de uni niet besluit me opeens meer te laten betalen voor een tweede studie).
Wil wel, maar geen idee...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo sluiten. Helpt iemand even met mijn vraag in de AKQ?
Krijg meestal meteen de WOZ-aanslag er overheen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
De maand mei is wat dat betreft mijn favoriete maand
Sommige mensen hebben geen hart...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef MaJo het volgende:
Bij Opgelicht een vrouw die voor ruim 125.000 euro mensen heeft opgelichtIk snap gewoon niet hoe je dat over je hart kunt verkrijgen
Nee dat blijkt welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen hart...
En hoe. Laatst las ik in de krant over jonge overvallers die het allemaal wel mee vonden vallen wat zij doen, omdat ze mensen alleen maar als het nodig is in hun been schieten. En over waarom ze het doen: gewoon omdat het makkelijk 'verdienen' is. Als ze iets duurs willen kopen, beroven ze even iemand. Daar hebben ze een korte celstraf wel voor over.quote:
Je hebt toch wel eens vakantiewerk gedaan? Voor Thuiszorg ook nooit iets teruggekregen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verheug mij op het jaar dat ik ook eindelijk wat terugkrijg van de BD
Precies, bij mijn vriend komt het ook altijd precies uit, het wordt dan pas weer interessant als je aftrekposten krijgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
Tachtig euro is ook een leuk bedrag als je nog jong bent en alleen vakantiewerk doet. Volgens mij had ik vroeger ook zulke bedragen.
Sinds ik een contract heb krijg ik loonheffingskorting en krijg ik daarvan nooit meer iets terug.
Als je het niet oer maand laat uit betalen dan. Wij krijgen elke maand ook wat terug. En daarnaast 1x per jaar combinatiekorting. Dat krijgt de minstverdienende (wel werkend)als je een kind hebt.mkan wel oplopen tot ¤ 1.750,= per jaar. Is ons spaarpotje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huis kopen, dan krijg je weer wat "terug"...
De aanrechtsubsisdiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
En anders bestaat er ook nog de huisvrouwenkorting toch?
Wij laten het idd altijd in een keer uitbetalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je het niet oer maand laat uit betalen dan. Wij krijgen elke maand ook wat terug. En daarnaast 1x per jaar combinatiekorting. Dat krijgt de minstverdienende (wel werkend)als je een kind hebt.mkan wel oplopen tot ¤ 1.750,= per jaar. Is ons spaarpotje.
Ja is afgeschaft volgens mij, maar mensen vragen me er nog wel eens naar aan de telefoonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De aanrechtsubsisdieIs die niet afgeschaft? Die heb ik nog wel eens gehad omdat vriend werkte en ik studeerde.
Was nog best een leuk bedrag geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja is afgeschaft volgens mij, maar mensen vragen me er nog wel eens naar aan de telefoon
Dan is het wel een leuk bedrag! Dat lukt ons helaas niet denk ik. We zijn er nu zo aan gewend om te hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De aanrechtsubsisdieIs die niet afgeschaft? Die heb ik nog wel eens gehad omdat vriend werkte en ik studeerde.
[..]
Wij laten het idd altijd in een keer uitbetalen.
Heb een paar jaar geleden al eens een paar afleveringen gezien op aanraden van Etciequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor het eerst?
Ik dacht dat ik traag was
quote:
Ik had dat toen inderdaad, als ik op dinsdagavond oppaste, was dat het enige op tv, en dan blijkt het toch heel leuk te zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb een paar jaar geleden al eens een paar afleveringen gezien op aanraden van EtcieMaar sindsdien nooit meer gezien. Zie het ook nooit voorbij komen maar zag het nu dus ik dacht laat ik het eens kijken
Is Gibbs die oudere man? Die zat er nu niet in maar die vind ik niet zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had dat toen inderdaad, als ik op dinsdagavond oppaste, was dat het enige op tv, en dan blijkt het toch heel leuk te zijn
Ik vind alleen Gibbs niet zo leuk.
Die bedoel ik jaquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
Ik had het net met G. erover hoe je griekse y in het Frans zegt waarop hij igrec antwoord. Ik zo van yeah right, totdat ik besef dat dat gewoon letterlijk Griekse y in het Frans is![]()
![]()
quote:
Dat zeker.quote:
Dat kun je instellen in een masterslidequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
No Gibbs, no NCIS.
Ik heb een dom vraagje: als ik in Powerpoint het lettertype van alle dia's (vantevoren al) wil veranderen, is daar een simpele oplossing voor of moet ik alles per dia slecteren en veranderen?
Dat dacht ik ook, heb dat vroeger in oudere versies van Powerpoint wel eens gezienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Dat kun je instellen in een masterslide
Ik vond het altijd wel een raar woord maar nooit echt over nagedachtquote:
Ok, mn vriend is nu nieuwsgierig, dus die is voor je aan het zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, heb dat vroeger in oudere versies van Powerpoint wel eens gezien
Maar hier kan ik het niet vinden. En mijn Help-functie is kapot.
Cool!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, mn vriend is nu nieuwsgierig, dus die is voor je aan het zoekenmomentje!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool!
Nu hij zijn promotie achter de rug heeft, heeft hij weer tijd voor andere dingen. Misschien heeft hij ook wel zin om mijn presentatie af te maken.
Ik heb als laatste optie Macro (ik krijg dan een Visual Basic toepassingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, onder View moet het de laatste of op 1 na laatste optie zijn (Office 2007)
Goeie balk, alleen nu staan die masterdingen meer naar links als het goed is!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb als laatste optie Macro (ik krijg dan een Visual Basic toepassing). De één na laatste gaat over vensters (trapsgewijs, naast elkaar...).
Diamodel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het niet, of kijk ik nou echt zo scheel?
Geef je vriend anders even een aai over zijn bol.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Disclaimer: ik typ alleen maar wat mn vriend zegt hoor, en die zit nu vreselijk zelfingenomen te wezen dat ie dit allemaal weet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
![]()
Komt natuurlijk omdat ik een Nederlandse versie heb? Je vriend en jij zijn geweldig!
Nu kan ik weer gewoon inhoudelijk verder met mijn presentatie. Zo vervelend is dat, ik word afgeleid door dit soort onnozele dingen. Ook dingen zoals punten, komma's, uitlijning wil ik altijd gelijk goed hebben.
Doe dat dan niet.quote:
Dat was een spin off, NCIS LA. Niet zo goed als de hoofdserie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
Is Gibbs die oudere man? Die zat er nu niet in maar die vind ik niet zoDeze aflevering was in Sudan, erg spannend
Idem.quote:
was het maar zo'n feest dat dat kon.quote:
Jojo zal best wel wat tips kunnen geven hoe je uit een koffer kunt leven. En Etcie op korte termijn misschien ook wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest dat dat kon.
geen ruimte voor in mijn kamerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jojo zal best wel wat tips kunnen geven hoe je uit een koffer kunt leven. En Etcie op korte termijn misschien ook wel.
Hopelijk mag je nog wel met PowerPoint, een scholier/student op KLB moest van zijn docente met Prezi (cloudsysteem waarmee je presentaties maakt, red.) werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool!
Nu hij zijn promotie achter de rug heeft, heeft hij weer tijd voor andere dingen. Misschien heeft hij ook wel zin om mijn presentatie af te maken.
Ik ken het wel, ik word er altijd een beetje reisziek van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk mag je nog wel met PowerPoint, een scholier/student op KLB moest van zijn docente met Prezi (cloudsysteem waarmee je presentaties maakt, red.) werken.
Je overdrijft graag, hè?quote:Gelukkig heeft hij een voldoende gekregen, maar als ik hem was zou ik eerst de rector hier op aanspreken, daarna uit protest wegblijven.
En mogelijk ook de docente met naam en toenaam zwart maken.
Leuke film he?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jojo zal best wel wat tips kunnen geven hoe je uit een koffer kunt leven. En Etcie op korte termijn misschien ook wel.
Ik kende Tron van lang geleden nog, heb hem wel nogmaals gekeken (en genoten)quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Leuke film he?
Ik heb wel snel eerst Tron gekeken.
En als je die kijkt met het tijdsbeeld in je achterhoofd, dan is het een goede film.
NU PAS!!!quote:
Had het dus wel eens eerder gezien, door jouw gespamquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er vanochtend achtergekomen dat mijn tramhalte morgen vlákbij het adres van Nik-de-dekbed-dief is
Je kunt hem toch gewoon op zijn werk opzoeken bij het tuincentrum Osdorp?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet alle 9 seizoenen
Ik ben er vanochtend achtergekomen dat mijn tramhalte morgen vlákbij het adres van Nik-de-dekbed-dief is
Halte Meervaart?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Een foto van het dekbedquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]je bent toch niks van plan, he?
Ik zal niet ontkennen dat het wel een beetje verleidelijk isquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]je bent toch niks van plan, he?
Moet ik dat ook nog opzoekenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt hem toch gewoon op zijn werk opzoeken bij het tuincentrum Osdorp?
Ruimzicht.quote:
Da's een stukje verderop, moet je overstappen op lijn 1...quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt hem toch gewoon op zijn werk opzoeken bij het tuincentrum Osdorp?
Dat lijkt me wel, kwam vrij stellig over in het mailtje van de marketingafdeling.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een foto van het dekbed
Het is me trouwens niet duidelijk: heeft hij 'm sowieso wel gehad Etc?
In De Meervaart is morgen een Google Analytics User Conference waar ik heen ga.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je daar in hemelsnaam doen, behalve Nik stalken?
Tinu baalt dat ze niet aanwezig kan zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef Etcetera het volgende:
In De Meervaart is morgen een Google Analytics User Conference waar ik heen ga.
Nee dat nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Dan kan je waarschijnlijk van voor de deur van de Meervaart het kamertje van Nik wel zien...quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In De Meervaart is morgen een Google Analytics User Conference waar ik heen ga.
A.s weekend zit ik in Grun (wegens het whisky festival).quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De huizenprijzen in Groningen blijven het sterkst dalen, dat wordt kopen binnenkort Etcie.
Met de auto is het niet veel korterquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A.s weekend zit ik in Grun (wegens het whisky festival).
Is bijna 2,5 uur met de trein...
Hooghoudt is zo'n beetje het enige wat ze er hebben en dat is niet eens interessant spul.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom denk je dat de huizenprijzen zo hard zakken. Het is ver weg van alles.
en ze zijn creatief met aardappels verwerken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hooghoudt is zo'n beetje het enige wat ze er hebben en dat is niet eens interessant spul.
oh?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en ze zijn creatief met aardappels verwerken.
Ga zaterdag heen met de trein, zondag terug met de auto.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de auto is het niet veel korter
het komt vaak voor dat geen nieuws goed nieuws is.....quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog steeds geen kaas gegeten van bedrijfspolitiek. We hadden een mail met een uitnodiging voor een bedrijfspresentatie, en ik vond niet dat er heel veel schokkends in die uitnodiging stond, maar iedereen is hier blijkbaar enigszins door van slag
Het gerucht gaat dat er weer bezuinigd moet worden. Nou ja, dan weet ik wel wie er het eerst uitvliegt natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het komt vaak voor dat geen nieuws goed nieuws is.....
En als iedereen op moet komen draven dan kan er iets aan de hand zijn (en de mens houdt van nature niet van verandering)
Ik na 6 jaar ook niet, en het zit ook niet in mijn aard om politiek te zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog steeds geen kaas gegeten van bedrijfspolitiek. We hadden een mail met een uitnodiging voor een bedrijfspresentatie, en ik vond niet dat er heel veel schokkends in die uitnodiging stond, maar iedereen is hier blijkbaar enigszins door van slag
Wat wel erg krom zou zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat er weer bezuinigd moet worden. Nou ja, dan weet ik wel wie er het eerst uitvliegt natuurlijk
Het contract van Ets is de druppelquote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Schrijver 'Opa Bakkebaard' overleden
Die kerel heeft 'Elsje Fiederelsje' geschreven! Ik dacht dat dat veel ouder was
Dat zou zuur zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het contract van Ets is de druppel
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik dacht dat al 200 jaar oud was ofzo
Opa Bakkebaard ken je ook wel toch?
Krom en zuur -> augurk -> komkommer -> fallusvormig -> lullig!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou zuur zijn.
Nu hebben we krom gehad en zuur. What's next?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]dat zegt me niks. Zo eens opzoeken
Krom en zuur -> augurk -> slagroom -> zwanger!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Krom en zuur -> augurk -> komkommer -> fallusvormig -> lullig!
Je vergeet Zwanger->misselijk!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Krom en zuur -> augurk -> slagroom -> zwanger!
Gefeliciteerdquote:
Van slagroom word je niet zwangerquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Krom en zuur -> augurk -> slagroom -> zwanger!
Wanneer komt het lammetje?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
-edit- smerige ninja-edit
Papiergeldquote:
Benbitsquote:
Warenquote:
Ruïnesquote:
* Hawaii_Tim gaat het account iwasredleader registrerenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kastelen -> Hogwarts -> magie -> *poef*weg*
signature: shit happenedquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
* Hawaii_Tim gaat het account iwasredleader registreren
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
* Hawaii_Tim gaat het account iwasredleader registreren
quote:
Niemand zit te wachten op een uitkering. Al was het alleen maar omdat het betekent dat je geen baan hebtquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Nee scratch dat, geen zin om weer in die uitkering te belanden.
Gek. Ik hoor altijd iedereen roepen dat er veels teveel mensen iedere maand op die uitkering zitten te wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op een uitkering.
Dat was toch al weer ingetrokken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
Rare jongens, die Belgen
Belgische voetbalbond straft rouwende spelertjes.
ik noem ze geen hippies, maar naïeve dromers.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor net op de radio iets over Occupy Amsterdam. Bedenk me net dat ik van de week in Rotterdam ook nog steeds langs die hippies ben gelopen. Er is toch werkelijk niemand meer die ook nog maar één keer in de week aan Occupy denkt?
Alhoewel ik het met je eens ben..is het misschien wel hetzelfdequote:Op woensdag 21 maart 2012 15:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ik noem ze geen hippies, maar naïeve dromers.
Occupy? Wasda? Da's toch iets van 2011?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor net op de radio iets over Occupy Amsterdam. Bedenk me net dat ik van de week in Rotterdam ook nog steeds langs die hippies ben gelopen. Er is toch werkelijk niemand meer die ook nog maar één keer in de week aan Occupy denkt?
Dan moet ik even diep graven in mijn geheugen hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Occupy? Wasda? Da's toch iets van 2011?
quote:
quote:
Ik had dus wel gelijk door niet te gaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
John Carter wordt grootste filmflop allertijden?
komt dit door de fok voorpremiere?
Dat jij een type film niets vind, betekend niet automatisch dat het een slechte film isquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had dus wel gelijk door niet te gaanleek me echt niets aan. Wat vonden de mensen die gegaan zijn er eigenlijk van?
En dat een film flopt betekent ook niet automatisch dat het een slechte film is. Boondock Saints, Fight Club, Office Space en Requiem for a Dream maakten geen of nauwelijks winst, maar scoren wel rond de 8 of hoger op IMDB.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat jij een type film niets vind, betekend niet automatisch dat het een slechte film is
Nee dat is waar, maar blijkbaar zijn er wel meer mensen die het niks lijktquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat jij een type film niets vind, betekend niet automatisch dat het een slechte film is
Ik heb pasta van Julia's gehad, was lekker
Klopt, maar nu heb je het ook over veel kleinere producties. Van die grote blockbusters die floppen zijn vaak wel slechtquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat een film flopt betekent ook niet automatisch dat het een slechte film is. Boondock Saints, Fight Club, Office Space en Requiem for a Dream maakten geen of nauwelijks winst, maar scoren wel rond de 8 of hoger op IMDB.
Penne met carbonaraquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Julia's wil ook nog eens heen jaWat voor pasta had je?
Een leuke film. Was mij de reis naar A'dam wel waard.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had dus wel gelijk door niet te gaanleek me echt niets aan. Wat vonden de mensen die gegaan zijn er eigenlijk van?
Daar kwam ik ook achter.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
Disney is al lang niet meer het familiemerk van vroeger.
Met moeitequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Trekt Tinu het rust houden nog een beetje iarl?
Is mijn kaartje nog binnengekomen? Kwam er maandag achter dat die het hele weekend in mijn tas had gezetenquote:
Ik zeg een 7-. echt geen spectaculaire film, het 3d effect is verwaarloosbaar, de acteurs hadden wel lol met het maken van de film, maar ook weer niet de tijd van hun leven, zogezegd. En het verhaal is niet wat je zegt een 10+ (Green Mile bijvoorbeeld wel). Maar het blijft een smaak-zaakquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
Een leuke film. Was mij de reis naar A'dam wel waard.Krijgt van mij wel een 7.5
Voor een Disney film wel geweldadig. Compleet met brandmerken en een onthoofding.
Eehh... neequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is mijn kaartje nog binnengekomen? Kwam er maandag achter dat die het hele weekend in mijn tas had gezeten
Wel een bedrijf met corrupte zakkenvullers en 'blauwe' acteurs/actrices.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:56 schreef wyccie het volgende:
Disney is al lang niet meer het familiemerk van vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:59 schreef Etcetera het volgende:
In bad geweesthet is wel heel lekker, maar zou het thuis niet willen hebben
Hmm vreemd, heb hem maandag voor vijf uur op de bus gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eehh... neemaar de post is tegenwoordig niet zo snel meer, dus het zou prima nog morgen kunnen komen
Ik hou het niet bij, waar zit je nu weer?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:59 schreef Etcetera het volgende:
In bad geweesthet is wel heel lekker, maar zou het thuis niet willen hebben
niet meer in badquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij, waar zit je nu weer?
Ik dacht zoiets te hebben gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:20 schreef MaJo het volgende:
Misschien zit Etcie al in Amsterdam omdat ze daar morgen moet zijn?
Een bad moet je dan ook de tijd voor nemen. Wat te lezen erbij, eventueel een drankje...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er eigenlijk het geduld niet voor, douchen is sneller
quote:
Ik was in Maassluis genieten van een middagborrel, een verdomd lekkere champignonroomsaus met varkenshaas(ja, andersom) en een overlegje met een brouwerquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:51 schreef MaJo het volgende:
Wat is het hier rustig de laatste paar avonden
Waar is nem eigenlijk? Meestal is het druk als hij post
Jij hebt 17 topics over die film gemist?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
Wat die John Carter betreft..ik had dat artikel al gepost. Voor mij is het heel simpel: de film is geweest en ik heb niemand zien posten wat voor goeie film het was. Dat zegt mij genoeg. Leuk zondagmiddagvertier, verder saai en niet interessant. Anders zeg je er wel iets over
Ik heb het hier over de SC. Daarbij zegt 17 topics niets over de kwaliteit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt 17 topics over die film gemist?
Ah. Maar dan is 99,9% van alle films ter wereld slecht. Omdat die niet in de SC besproken worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het hier over de SC. Daarbij zegt 17 topics niets over de kwaliteit.
99,9% van de films worden niet op Fok gespamt en in de SC gespamtquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Maar dan is 99,9% van alle films ter wereld slecht. Omdat die niet in de SC besproken worden.
Welles. http://film.fok.nl/quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
99,9% van de films worden niet op Fok gespamt en in de SC gespamt
Ik ben jaloers maar toch ook weer niet.quote:
Ik zei gisteren precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 maart 2012 07:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Etcie was gisteravond in ieder geval niet thuis gezien haar posts over een bad.
Ik heb helaas zelf geen bad maar als ik bij mijn ouders ben neem ik altijd wel een badquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou mijn badook niet willen missen, al zit ik er niet eens zo vaak in, maar ik heb graag de optie.
Zo, bussen vanuit Haarlem Spaarnwoude waren aardig volquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is iets minder treinweer hier rondom Amsterdam...
Het station hier puilt uit met gestrande reizigers...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo, bussen vanuit Haarlem Spaarnwoude waren aardig vol.
Mompelt iets met strandweerquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het station hier puilt uit met gestrande reizigers...
Dat zou ook mijn voorkeur hebben ja! Doe je goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Ik had in mijn oude huis een bad, max. 5x in geweest in 6 jaar. Ik vond het niets. Lezen lukte niet echt, water werd koud en ik had het geduld er niet voor. In ons huidige huis bad eruit gebroken en nu lekker ruime douche.
Dat geloof ik meteen! Je hebt van die dagen... Heb je er zelf ook last van of valt het mee?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het station hier puilt uit met gestrande reizigers...
Thnx. Gelukkig hoefde ik Peace niet te overtuigen. Die was het meteen eens met me.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn voorkeur hebben ja! Doe je goed.
Ruime douche = lekker met z'n tweeen douchenquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx. Gelukkig hoefde ik Peace niet te overtuigen. Die was het meteen eens met me.
ik heb wel eens een watervalletje de woonkamer in gehadquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:42 schreef Soempie het volgende:
haha met mij had je heibel gehad Diaan. Het lijkt me ook leuk later, als Mattís in bad kan en de hele badkamer vol sop staat en er een watervalletje de keuken inloopt (badkamer beneden).
Ja da's wel leuk ja! Ik zou mijn bad ook niet willen opgeven hoor, ook al heb ik zelf niet zo'n behoefte aan. Mijn badkamer is alleen stom ingedeeld, de douche had makkelijk een stuk groter kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:42 schreef Soempie het volgende:
haha met mij had je heibel gehad Diaan. Het lijkt me ook leuk later, als Mattís in bad kan en de hele badkamer vol sop staat en er een watervalletje de keuken inloopt (badkamer beneden).
Ja, dat lijkt me vrij vervelend als je naar je werk wilt...quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is iets minder treinweer hier rondom Amsterdam...
Dat hebben we bijna nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ruime douche = lekker met z'n tweeen douchen.
Met een gewoon badje gaat dat ook prima. Twan is bijna nooit in bad geweest in het oude huis. We gingen meestal met hem onder de douche. Doen we nu ook met Lennon. Ik vind kinderen in bad doen ook niet leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:42 schreef Soempie het volgende:
Niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben we bijna nog nooit gedaan.
quote:[..]
Met een gewoon badje gaat dat ook prima. Twan is bijna nooit in bad geweest in het oude huis. We gingen meestal met hem onder de douche. Doen we nu ook met Lennon. Ik vind kinderen in bad doen ook niet leuk eigenlijk.
Ik ben met de auto vandaag en heb er dus geen last van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen! Je hebt van die dagen... Heb je er zelf ook last van of valt het mee?
Nee, is er niet van gekomen. We douchen ook vaak 's morgens vroeg en in het weekend doucht Lennon vaak met een van ons mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet?
Wij vinden dat heerlijk, alleen onze douche is net te krap om dat comfortabel te maken.
[..]
Gedoe met aan- en uitkleden, badje vullen, vasthouden in badje... ik vond het altijd maar gedoe. Het wordt leuker als ze zelf kunnen zitten. Maar het liefst gewoon mee onder de douche.quote:
Hoezo eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik krijg bij onder de douche juist schrikbeelden van wegglibberende kinderen en uitglijdende ouders
Daar zijn planken voor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb allemaal muurtjes uit laten breken, omdat ik per se een bad wilde. Maar ik verveel me ook elke keer best snel. Boek lezen in bad vind ik niet echt handig...
Verstandig! Ook al stond er wel meer file dan normaal moet ik zeggen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben met de auto vandaag en heb er dus geen last van.
Ja dat maakt het wel wat.... lastigerquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, is er niet van gekomen. We douchen ook vaak 's morgens vroeg en in het weekend doucht Lennon vaak met een van ons mee.
Ja is denk ik wel gedoe, maar het lijkt mij (geen ervaring) wel dat kinderen in bad meer plezier hebben, en dat is wel leuker om te zien danquote:[..]
Gedoe met aan- en uitkleden, badje vullen, vasthouden in badje... ik vond het altijd maar gedoe. Het wordt leuker als ze zelf kunnen zitten. Maar het liefst gewoon mee onder de douche.
Ik vind het helemaal niet negatief klinkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wat klink ik toch negatief soms. Zo ben ik helemaal niet.
BigFok! is following youquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Wat Etc betreft zie ik allerlei Foursquare checkins in Amsterdam.
Het was eigenlijk puur toeval dat ik het zagquote:
Wij hebben juist voor de tweeling kwam onze douchecabine ingeruild voor zoiets:quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Ik had in mijn oude huis een bad, max. 5x in geweest in 6 jaar. Ik vond het niets. Lezen lukte niet echt, water werd koud en ik had het geduld er niet voor. In ons huidige huis bad eruit gebroken en nu lekker ruime douche.
Plaatje doet het niet...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Wij hebben juist voor de tweeling kwam onze douchecabine ingeruild voor zoiets:
[ afbeelding ]
De kinderen doe je geen groter plezier dan in bad mogen. Zelf douche ik ook liever.
I see! Apart dingquote:
Die is wel mooi..quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Wij hebben juist voor de tweeling kwam onze douchecabine ingeruild voor zoiets:
[ afbeelding ]
De kinderen doe je geen groter plezier dan in bad mogen. Zelf douche ik ook liever.
Douchegedeelte is een platte cirkel, dus je staat niet echt in een bad, zoals je dat wel vaak ziet. Ik vind het ideaal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:43 schreef Bart het volgende:
Hmm mooi concept. Ik heb zelf altijd een hekel aan douchen in bad, maar dit is op zich wel mooi zo! Zou ik ook wel mee kunnen leven.
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Bart, gelukkig vind je me niet negatief klinken. Ik vind het zelf wel soms.
Ja precies, en je hebt geen instap van een halve meter hoog. Mooi hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Douchegedeelte is een platte cirkel, dus je staat niet echt in een bad, zoals je dat wel vaak ziet. Ik vind het ideaal.
Wij hebben ook zoiets overwogen, alleen geen ruimte helaas. Lijkt me ideaal zo'n combo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Douchegedeelte is een platte cirkel, dus je staat niet echt in een bad, zoals je dat wel vaak ziet. Ik vind het ideaal.
Wij hebben er goed naar gezocht, maar er zijn niet veel opties. Deze is een Artweger Twinline, we hebben nog een goedkope versie want er zijn hele luxe varianten mogelijk. Maar wij konden ook maximaal de kleinste variant kwijt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Deze hadden ze niet toen wij de badkamer gingen doen trouwens. Of wij hebben er niet op gelet.
Okay. Erg mooi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Wij hebben er goed naar gezocht, maar er zijn niet veel opties. Deze is een Artweger Twinline, we hebben nog een goedkope versie want er zijn hele luxe varianten mogelijk. Maar wij konden ook maximaal de kleinste variant kwijt.
zou het maar niet zijn, de tijd van mijn vorige post was het tijdstip daar ik klaar was met werken, en de dag was maar net wat langer dan gemiddeld....quote:Op donderdag 22 maart 2012 03:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers maar toch ook weer niet.
Het enige voordeel daaraan vond ik altijd dat ik dan veel geld kon verdienen en geen vrije tijd had om het uit te geven, dus achteraf was dat altijd wel weer prettigquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou het maar niet zijn, de tijd van mijn vorige post was het tijdstip daar ik klaar was met werken, en de dag was maar net wat langer dan gemiddeld....
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:35 schreef Soempie het volgende:
Gatverdamme Nem, ik zit aan een broodje pindakaas en ontdek net je onderschrift.
Gatverdamme Nem, ik zit aan een broodje pindakaas en ontdek net je onderschrift.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik flap zoiets er gerust tijdens het eten uit
Mietjequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Sinds ik met Sven ben niet meer. Die kan niks hebben.
Dat kun je ook niet snappen tenzij je uit het Westland komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:39 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp alleen dat plukkie al? niet.
Yep, al een paar weken, onderrug met uitstraling naar beneden. Heb ik normaal nooit, dus binnenkort maar eens langs een fysio.quote:
quote:
Waarom bestel je dan ook een gigantische computer?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:13 schreef ß het volgende:
Mijn nieuwe PC is binnen. Dat ding is echt gigantisch.
Gadverdamme wat een vervelende prijs om te winnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef ß het volgende:
Ik heb hem niet besteld, maar gewonnen.![]()
Dit is hem: http://tweakers.net/pricewatch/305512/hp-omni-27.html#tab:info
27 inch is echt gigantisch als hij maar een meter van je af staat.
Leuk!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben in ieder geval van plan om deze te bestellen, maar daar moet het nog wat meer zomer voor zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik straks ook weer, tot 19:00 notabenequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:41 schreef iamredleader het volgende:
Technisch weer buiten
Helaas gewoon op kantoor werken
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij, waar zit je nu weer?
sliep het lekker, onder je DD dekbedovertrek?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Etcetera het volgende:
En zonder hotelovernachting was ik nu nog niet hier geloof ik
Jij kan me vast helpen: waar zijn expansievaten van gemaakt? En kan een expansievat tegen vuur? Daarmee bedoel ik: als je zo'n open maakt en je gebruikt 'm als pan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sliep het lekker, onder je DD dekbedovertrek?
van staal, dus dat moet kunnen, ik ken mensen die ze gebruikt hebben als vuurkorfachtig iets.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kan me vast helpen: waar zijn expansievaten van gemaakt? En kan een expansievat tegen vuur? Daarmee bedoel ik: als je zo'n open maakt en je gebruikt 'm als pan?
Bierquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
van staal, dus dat moet kunnen, ik ken mensen die ze gebruikt hebben als vuurkorfachtig iets.
Wat wil je erin bereiden?
wat is je budget en hoe groot moet het zijn? ik weet nog wel een 90 liter boiler, waarvan ik eens kan informeren wat die moet kostenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier![]()
Er zijn zelfs mensen die het doen in boilers.
Maar expansievaten zijn lekker goedkoop en er zijn ook staande modellen. Dus ik was even aan het brainstormen.
Maar ik zit dus wel met roest enzo.
Onder de 100 euquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat is je budget en hoe groot moet het zijn? ik weet nog wel een 90 liter boiler, waarvan ik eens kan informeren wat die moet kosten
nee dat gaat hem niet worden idd, maar hoeveel liter had je op het oog dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder de 100 eu
Dus dat ga je daar niet mee redden denk ik.
40 of 60.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee dat gaat hem niet worden idd, maar hoeveel liter had je op het oog dan?
Die pan uit Zuid-Limburg gaat niet door?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
40 of 60.
Eigenlijk zoek ik daar gewoon een goeie pan voor maar dat hoeft niet perse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |