quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
MaJo, heb jij eigenlijk al geld terug van de be .... oh laat maar, het is nog niet eens april.![]()
Ik krijg volgens mij een mooi bedrag terug, kan niet wachten.
Ik vind de kleurstelling an sich ook behoorlijk vroege jaren negentig hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik tachtig of negentig zou schrijven. Maar ik ben er zelf vaker in de jaren negentig geweest, vandaar mijn keus.
De maand mei is wat dat betreft mijn favoriete maandquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik vergeet mijn vakantiegeld! Jeuj, dan kan ik nog een paar maandjes langer studeren (mits de uni niet besluit me opeens meer te laten betalen voor een tweede studie).
Wil wel, maar geen idee...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo sluiten. Helpt iemand even met mijn vraag in de AKQ?
Krijg meestal meteen de WOZ-aanslag er overheen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
De maand mei is wat dat betreft mijn favoriete maand
Sommige mensen hebben geen hart...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef MaJo het volgende:
Bij Opgelicht een vrouw die voor ruim 125.000 euro mensen heeft opgelichtIk snap gewoon niet hoe je dat over je hart kunt verkrijgen
Nee dat blijkt welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen hart...
En hoe. Laatst las ik in de krant over jonge overvallers die het allemaal wel mee vonden vallen wat zij doen, omdat ze mensen alleen maar als het nodig is in hun been schieten. En over waarom ze het doen: gewoon omdat het makkelijk 'verdienen' is. Als ze iets duurs willen kopen, beroven ze even iemand. Daar hebben ze een korte celstraf wel voor over.quote:
Je hebt toch wel eens vakantiewerk gedaan? Voor Thuiszorg ook nooit iets teruggekregen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verheug mij op het jaar dat ik ook eindelijk wat terugkrijg van de BD
Precies, bij mijn vriend komt het ook altijd precies uit, het wordt dan pas weer interessant als je aftrekposten krijgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef wyccie het volgende:
Tachtig euro is ook een leuk bedrag als je nog jong bent en alleen vakantiewerk doet. Volgens mij had ik vroeger ook zulke bedragen.
Sinds ik een contract heb krijg ik loonheffingskorting en krijg ik daarvan nooit meer iets terug.
Als je het niet oer maand laat uit betalen dan. Wij krijgen elke maand ook wat terug. En daarnaast 1x per jaar combinatiekorting. Dat krijgt de minstverdienende (wel werkend)als je een kind hebt.mkan wel oplopen tot ¤ 1.750,= per jaar. Is ons spaarpotje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huis kopen, dan krijg je weer wat "terug"...
De aanrechtsubsisdiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
En anders bestaat er ook nog de huisvrouwenkorting toch?
Wij laten het idd altijd in een keer uitbetalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je het niet oer maand laat uit betalen dan. Wij krijgen elke maand ook wat terug. En daarnaast 1x per jaar combinatiekorting. Dat krijgt de minstverdienende (wel werkend)als je een kind hebt.mkan wel oplopen tot ¤ 1.750,= per jaar. Is ons spaarpotje.
Ja is afgeschaft volgens mij, maar mensen vragen me er nog wel eens naar aan de telefoonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De aanrechtsubsisdieIs die niet afgeschaft? Die heb ik nog wel eens gehad omdat vriend werkte en ik studeerde.
Was nog best een leuk bedrag geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja is afgeschaft volgens mij, maar mensen vragen me er nog wel eens naar aan de telefoon
Dan is het wel een leuk bedrag! Dat lukt ons helaas niet denk ik. We zijn er nu zo aan gewend om te hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De aanrechtsubsisdieIs die niet afgeschaft? Die heb ik nog wel eens gehad omdat vriend werkte en ik studeerde.
[..]
Wij laten het idd altijd in een keer uitbetalen.
Heb een paar jaar geleden al eens een paar afleveringen gezien op aanraden van Etciequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor het eerst?
Ik dacht dat ik traag was
quote:
Ik had dat toen inderdaad, als ik op dinsdagavond oppaste, was dat het enige op tv, en dan blijkt het toch heel leuk te zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb een paar jaar geleden al eens een paar afleveringen gezien op aanraden van EtcieMaar sindsdien nooit meer gezien. Zie het ook nooit voorbij komen maar zag het nu dus ik dacht laat ik het eens kijken
Is Gibbs die oudere man? Die zat er nu niet in maar die vind ik niet zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had dat toen inderdaad, als ik op dinsdagavond oppaste, was dat het enige op tv, en dan blijkt het toch heel leuk te zijn
Ik vind alleen Gibbs niet zo leuk.
Die bedoel ik jaquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:38 schreef MaJo het volgende:
Ik had het net met G. erover hoe je griekse y in het Frans zegt waarop hij igrec antwoord. Ik zo van yeah right, totdat ik besef dat dat gewoon letterlijk Griekse y in het Frans is![]()
![]()
quote:
Dat zeker.quote:
Dat kun je instellen in een masterslidequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
No Gibbs, no NCIS.
Ik heb een dom vraagje: als ik in Powerpoint het lettertype van alle dia's (vantevoren al) wil veranderen, is daar een simpele oplossing voor of moet ik alles per dia slecteren en veranderen?
Dat dacht ik ook, heb dat vroeger in oudere versies van Powerpoint wel eens gezienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Dat kun je instellen in een masterslide
Ik vond het altijd wel een raar woord maar nooit echt over nagedachtquote:
Ok, mn vriend is nu nieuwsgierig, dus die is voor je aan het zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, heb dat vroeger in oudere versies van Powerpoint wel eens gezien
Maar hier kan ik het niet vinden. En mijn Help-functie is kapot.
Cool!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, mn vriend is nu nieuwsgierig, dus die is voor je aan het zoekenmomentje!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool!
Nu hij zijn promotie achter de rug heeft, heeft hij weer tijd voor andere dingen. Misschien heeft hij ook wel zin om mijn presentatie af te maken.
Ik heb als laatste optie Macro (ik krijg dan een Visual Basic toepassingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie, onder View moet het de laatste of op 1 na laatste optie zijn (Office 2007)
Goeie balk, alleen nu staan die masterdingen meer naar links als het goed is!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb als laatste optie Macro (ik krijg dan een Visual Basic toepassing). De één na laatste gaat over vensters (trapsgewijs, naast elkaar...).
Diamodel!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het niet, of kijk ik nou echt zo scheel?
Geef je vriend anders even een aai over zijn bol.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Disclaimer: ik typ alleen maar wat mn vriend zegt hoor, en die zit nu vreselijk zelfingenomen te wezen dat ie dit allemaal weet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:02 schreef wyccie het volgende:
![]()
Komt natuurlijk omdat ik een Nederlandse versie heb? Je vriend en jij zijn geweldig!
Nu kan ik weer gewoon inhoudelijk verder met mijn presentatie. Zo vervelend is dat, ik word afgeleid door dit soort onnozele dingen. Ook dingen zoals punten, komma's, uitlijning wil ik altijd gelijk goed hebben.
Doe dat dan niet.quote:
Dat was een spin off, NCIS LA. Niet zo goed als de hoofdserie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
Is Gibbs die oudere man? Die zat er nu niet in maar die vind ik niet zoDeze aflevering was in Sudan, erg spannend
Idem.quote:
was het maar zo'n feest dat dat kon.quote:
Jojo zal best wel wat tips kunnen geven hoe je uit een koffer kunt leven. En Etcie op korte termijn misschien ook wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest dat dat kon.
geen ruimte voor in mijn kamerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jojo zal best wel wat tips kunnen geven hoe je uit een koffer kunt leven. En Etcie op korte termijn misschien ook wel.
Hopelijk mag je nog wel met PowerPoint, een scholier/student op KLB moest van zijn docente met Prezi (cloudsysteem waarmee je presentaties maakt, red.) werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Cool!
Nu hij zijn promotie achter de rug heeft, heeft hij weer tijd voor andere dingen. Misschien heeft hij ook wel zin om mijn presentatie af te maken.
Ik ken het wel, ik word er altijd een beetje reisziek van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk mag je nog wel met PowerPoint, een scholier/student op KLB moest van zijn docente met Prezi (cloudsysteem waarmee je presentaties maakt, red.) werken.
Je overdrijft graag, hč?quote:Gelukkig heeft hij een voldoende gekregen, maar als ik hem was zou ik eerst de rector hier op aanspreken, daarna uit protest wegblijven.
En mogelijk ook de docente met naam en toenaam zwart maken.
Leuke film he?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jojo zal best wel wat tips kunnen geven hoe je uit een koffer kunt leven. En Etcie op korte termijn misschien ook wel.
Ik kende Tron van lang geleden nog, heb hem wel nogmaals gekeken (en genoten)quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Leuke film he?
Ik heb wel snel eerst Tron gekeken.
En als je die kijkt met het tijdsbeeld in je achterhoofd, dan is het een goede film.
NU PAS!!!quote:
Had het dus wel eens eerder gezien, door jouw gespamquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er vanochtend achtergekomen dat mijn tramhalte morgen vlįkbij het adres van Nik-de-dekbed-dief is
Je kunt hem toch gewoon op zijn werk opzoeken bij het tuincentrum Osdorp?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Vast niet alle 9 seizoenen
Ik ben er vanochtend achtergekomen dat mijn tramhalte morgen vlįkbij het adres van Nik-de-dekbed-dief is
Halte Meervaart?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Een foto van het dekbedquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]je bent toch niks van plan, he?
Ik zal niet ontkennen dat het wel een beetje verleidelijk isquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]je bent toch niks van plan, he?
Moet ik dat ook nog opzoekenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt hem toch gewoon op zijn werk opzoeken bij het tuincentrum Osdorp?
Ruimzicht.quote:
Da's een stukje verderop, moet je overstappen op lijn 1...quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt hem toch gewoon op zijn werk opzoeken bij het tuincentrum Osdorp?
Dat lijkt me wel, kwam vrij stellig over in het mailtje van de marketingafdeling.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een foto van het dekbed
Het is me trouwens niet duidelijk: heeft hij 'm sowieso wel gehad Etc?
In De Meervaart is morgen een Google Analytics User Conference waar ik heen ga.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je daar in hemelsnaam doen, behalve Nik stalken?
Tinu baalt dat ze niet aanwezig kan zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef Etcetera het volgende:
In De Meervaart is morgen een Google Analytics User Conference waar ik heen ga.
Nee dat nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Dan kan je waarschijnlijk van voor de deur van de Meervaart het kamertje van Nik wel zien...quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In De Meervaart is morgen een Google Analytics User Conference waar ik heen ga.
A.s weekend zit ik in Grun (wegens het whisky festival).quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De huizenprijzen in Groningen blijven het sterkst dalen, dat wordt kopen binnenkort Etcie.
Met de auto is het niet veel korterquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
A.s weekend zit ik in Grun (wegens het whisky festival).
Is bijna 2,5 uur met de trein...
Hooghoudt is zo'n beetje het enige wat ze er hebben en dat is niet eens interessant spul.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom denk je dat de huizenprijzen zo hard zakken. Het is ver weg van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |