quote:Samsom: Weglachpremier Rutte moet weg
'In zware economische tijden heeft Nederland een regering nodig die het vertrouwen bij de burgers kan herstellen en maatregelen neemt om mensen aan het werk te helpen en om de overheidsfinanciën op orde te brengen.'
Dat zei PvdA-leider Diederik Samsom vanmiddag in een debat met premier Mark Rutte over het vertrek van Hero Brinkman uit de PVV-fractie. De chaos is daarmee binnen de 'houtje-touwtje-gedoogconstructie' volgens hem compleet. 'Het wordt tijd dat er een einde komt aan de weglachpremier', wierp Samsom Rutte voor de voeten. 'Het is einde oefening', zei Samsom.
Volgens hem is de huidige economische tijd niet ideaal voor verkiezingen, maar zijn die uiteindelijk voor het land wel beter. Samsom riep Rutte verder op nu wel te reageren op het meldpunt van de PVV voor overlast door Midden- en Oost-Europeanen.
Gedooggestuntel
Ook SP-leider Emile Roemer wil nieuwe verkiezingen, omdat met het 'gedooggestuntel' het vertrouwen van de burgers niet terugkomt. Volgens Roemer is de tijd van het koorddansen voorbij, nu het koord is geknapt. 'We kunnen ons niet veroorloven nog een paar weken naar het Catshuis te kijken terwijl we niet eens weten of ze kunnen rekenen op een meerderheid in de Kamer.
Ook GroenLinksleider Jolande Sap wil nieuwe verkiezingen. Rutte heeft volgens haar van Nederland de risee van Europa gemaakt en ook nog eens veel kritiek gekregen van het Centraal Planbureau. Bovendien moet hij rekening houden met de 'nukken en gevoeligheden van twee van de meest fundamentalistische partijen in het parlement', verwijzend naar PVV en SGP.
Ze vraagt Rutte of hij 'twee kinderstoeltjes' voor Hero Brinkman en SGP-leider Kees van der Staaij aanschuift in het Catshuis. 'Het is tijd dat de burger weer de touwtjes in handen krijgt.'
De oppositie geeft aan dat ze niet akkoord gaan met een begrotingsakkoord zonder hervormingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Yreal het volgende:
Als er nu niks komt, vind ik het toch bijzonder laf. Ga hem dan wegstemmen of hou er over op.
De oppositie beticht rutte ervan dat hij vooraf een meerderheid moet zoeken. Wat is dat dan? Gewoon tegen zijn om het tegen zijn, doe normaal.
Ik zei het in het vorige topic al... Volgens mij is er een motie geformuleerd en wordt er getracht om Brinkman er bij te betrekken... Er wordt al een tijd druk overlegd tussen partijenquote:
Fractie bierpul.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
Wat is het nu? Groep Brinkman? Fractie Brinkman? Brinkman & Friends?
Gezien de tekst van de motie, ga ik van een meerderheid uit. Inclusief Brinkman. Mocht dat zo zijn, is dat de zoveelste klap in het gezicht van Wilders door Brinkmanquote:
Ingediend namens is niet hetzelfde als ondersteunen (stemming volgt nog).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef levanteudtherevival het volgende:
Deze motie word niet ondersteund door Brinkman?
Ja. Dat is het.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef rsfxrs020 het volgende:
Landsbelang volgens D66: dubbele paspoorten.
Ongetwijfeld dat Brinkman Wilders wil pakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de tekst van de motie, ga ik van een meerderheid uit. Inclusief Brinkman. Mocht dat zo zijn, is dat de zoveelste klap in het gezicht van Wilders door Brinkman
Praatjes vullen geen gaatjes. Die twee hebben echt nog niets voor elkaar gekregen, wat een droeftoeters.quote:
Nou, ze hebben mooi wel de houten deur van de CDA-fractie op de kaart gezet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes. Die twee hebben echt nog niets voor elkaar gekregen, wat een droeftoeters.
Als de anderen nou eens niet zo hysterisch deden over het verbieden ervan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Als D66 nou ook eens niet zo hysterisch doet over dubbele paspoorten...
Dat is om duidelijk te maken dat er net een dis wasquote:
De mogelijkheid om wereldburger te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef rsfxrs020 het volgende:
Landsbelang volgens D66: dubbele nationaliteit.
Ze proberen de illusie te wekken dat er daarnet ook echt een punt gemaakt is.quote:
Met het wetsvoorstel hebben expats minder rechten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef rsfxrs020 het volgende:
Landsbelang volgens D66: dubbele nationaliteit.
Wss overleg over moties, zodat hij geïnformeerd is en weet hoe hij straks gaat stemmenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef Maraca het volgende:
Brinkman, blijf eens zitten. Dit is jouw debat
Het wordt hem allemaal even te veel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef Maraca het volgende:
Hij moet nog naar Pauw en Witteman heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef Maraca het volgende:
Ze mocht even los van de muur.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef Hippos het volgende:
Heeft Sap TBS gekregen? Soort hangslot om haar nek
En dat is belangrijker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hij moet nog naar Pauw en Witteman heb ik begrepen.
Precies. Dan kun je het gewoon eens hebben over het nationaliteitsrecht en de functie daarvan en hoe je dat dan in zou moeten richten. Ik sta absoluut niet aan de kant van de PVV als het om 'buitenlanders' gaat, maar doen alsof het helemaal geen kwestie is is ook onzin.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de anderen nou eens niet zo hysterisch deden over het verbieden ervan...
Inderdaad terecht dat ze er maar eens op wijst.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sap maakt geen vrienden met de SGP. Ik zou ook geen vrienden kunnen zijn met die lui van de SGP.
Nou ja, als ik eerlijk ben zou ik eerder naar P&W gaan als dat begint dan dit debat afkijkenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef eriksd het volgende:
Dat gelul over "burgers spreken mij wel eens".
Komop zeg. Alsof iemand jou herkent.
Die smelt alleen als Sascha de Boer of Sophie Hilbrand voor zijn neus staan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef Strani het volgende:
Nou, als Rutte nu niet smelt dan weet ik het ook niet meer.
Kan Sascha dan niet het stoeltje van Pia Dijkstra overnemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die smelt alleen als Sascha de Boer of Sophie Hilbrand voor zijn neus staan.
De hele fractie heeft er niet zoveel zin inquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef Hippos het volgende:
Die Fleur Agema heeft er zo te zien ook geen zin meer in...
in ieder geval beter als datgene dat we nu hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
Een groen-rechtse coalitie, daar worden we blij van.....
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:25 schreef Masyl het volgende:
[..]
De hele fractie heeft er niet zoveel zin in
[ afbeelding ]
Die linksonder trekt voorzichtig een facepalmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:25 schreef Masyl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fleur is mentaal babietjes aan het fileren, om niet in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:25 schreef Masyl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verstond in eerste instantie 'verneukend'.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef alors het volgende:
+1 voor het gebruik van het woord fnuikend
Nou, met permissie, nee...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
in ieder geval beter als datgene dat we nu hebben
Denk het wel idd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef remlof het volgende:
Het is nu dagen aftellen naar de val van het kabinet.
Wie zet er een pool op?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef remlof het volgende:
Voor de zomer, hopelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef remlof het volgende:
Bierpulquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef betyar het volgende:
Drinkt Brinkman nu gewoon jenever uit een frisdrankglas?
Zou het?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Brinkman voelt echt wel heel erg de behoefte z'n tong in de reet van de coalitie te stoppen.
Let wel op je taalgebruik, we zitten in POL.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Brinkman voelt echt wel heel erg de behoefte z'n tong in de reet van de coalitie te stoppen.
Nou, meer dat gestotter enzo. Meestal praat hij wel stukken beter. Maar het is natuurlijk ook wel een vreemde dag voor hem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Hij is niet ineens links geworden omdat hij de PVV heeft verlaten.
Ah, ja inderdaad, zal geen makkelijke dag zijn voor 'm.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, meer dat gestotter enzo. Meestal praat hij wel stukken beter. Maar het is natuurlijk ook wel een vreemde dag voor hem.
Hij gaat steeds meer op z'n voorganger lijkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:30 schreef Sound.Cloud het volgende:
Elke keer dat zelfde praatje van Rutte.....
Ik begin serieus meer en meer te twijfelen over wie er nou meer inhoud had... Balkenende of Ruttequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gaat steeds meer op z'n voorganger lijken
Wat bij Rutte groeit kunnen we door dat spreekgestoelte niet zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen deed de neus van Pinokkio wel groeien toen hij loog...
Rutte is het er gewoon mee eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef remlof het volgende:
Hero tegen Polen-meldpunt. En die zak hooi van een premier wil er nog geen afstand van nemen
Maar goed dat die van Rutte dat niet doet, want dan paste 'ie niet meer in de Kamerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen deed de neus van Pinokkio wel groeien toen hij loog...
Hij volgens mij ook niet, als hij er ff naar kijkt...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat bij Rutte groeit kunnen we door dat spreekgestoelte niet zien.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef alors het volgende:
Zeg nog een keer vruchtbaar, Mark. Zeg het! Doe het voor de gristenbroeders!
Die vent kan nog geen liefje vinden.....Laat staan houden......quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat bij Rutte groeit kunnen we door dat spreekgestoelte niet zien.
Lijkt me niet zo moeilijk. (Balkenende)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik begin serieus meer en meer te twijfelen over wie er nou meer inhoud had... Balkenende of Rutte
Maar wel 130 en een beperking van dubbele paspoortenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren met deze regering.
CDA, PVV, VVD en SGP stemmen tegen. Dus kansloze motie.quote:
CDA zal voor de eerste motie stemmen, tenminste... Als HB woord houdtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef mlg het volgende:
[..]
CDA, PVV, VVD en SGP stemmen tegen. Dus kansloze motie.
Wat kost dit debat eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef Yreal het volgende:
en nu, 6 uur vergaderen later.
HE-LE-MAAL NIKS beslist. geweldig.
Was voor mij ook een openbaring.quote:
Welke eerste motie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
CDA zal voor de eerste motie stemmen, tenminste... Als HB woord houdt
Drie hongerbuikjes en twee bijstandsgezinnen met terminaal zieke kindjes per uur.quote:
Dubbele paspoorten. HB wilde weten of deze niet tegen het gedoogakkoord inging, zo niet, kon CDA deze steunen. Pechtold heeft uitgelegd dat het niet tegen het gedoogakkoord ingaat.quote:
Ik zie het nog niet gebeuren dat het valt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
Ok, Rutte mag erg blij zijn als dit kabinet over een week nog zit.
Jij blijft ook maar voorspellingen doen héquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
Rutte is altijd blijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
Waarom niet? Dit houdt langer stand dan het vorige kabinet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
Kan denk ik nog wel een paar weken durenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
Ja, mooi samengevat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
Iemand een korte samenvatting? Kon niet kijken ivm vergadering. Er is dus niets besloten en volgende week dinsdag stemmen?
Maar goed ook, toont meteen iemand zijn besef aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij blijft ook maar voorspellingen doen hé
Zodra het live is, verschijnt de uitzending in beeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..], maar ik zie nergens een link naar de live uitzending... Klopt dat?
cool, dankquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Zodra het live is, verschijnt de uitzending in beeld.
Ik vind je wel volhardend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef remlof het volgende:
Hij gaat automatisch naar 'livestream' als je de site opent rond 23:00quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
Korte samenvatting:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
Iemand een korte samenvatting? Kon niet kijken ivm vergadering. Er is dus niets besloten en volgende week dinsdag stemmen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hij gaat automatisch naar 'livestream' als je de site opent rond 23:00
Grappig, was dat niet iets waar PVV zo vreselijk tegen was? Achterkamertjes politiek. <3quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
PVDA, GL, D66, CU, SP zien dat het kabiner geen meerderheid meer heeft.
Brinkman en SGP zeggen dat ze iha het algemeen het kabinet wel steunen, maar geven niet concreet aan dat ze het begrotingsakkoord willen steunen.
Kortom: VVD, CDA en PVV gaan in het Catshuis iets in elkaar knutselen en dan effe kijken of er steun is in de TK.
Kortom: achterkamertjes politiek in optima forma.
Verder ben ik het wel met Remlof eens dat deze belachelijke regering vlug weg moet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
De wens is de vader, heb ik de indruk.
Hoe harder de linkse toeters toeteren, hoe verder het kabinet gaat staan.quote:
Misschien pas morgen. Op de website staat dat hij vanavond in de uitzending zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
Geen idee, ik ga straks tv kijken dan; uitzending gemist voor P&W als je geen tv tot je beschikking hebt, denk ik...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef RvLaak het volgende:
Zelfs zijn mede-mods vinden het grappig worden. Het is ook een enorme lijst:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
De wens is de vader, heb ik de indruk.
Gasten, om 23:00 is er een link naar de live uitzending.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Misschien pas morgen. Op de website staat dat hij vanavond in de uitzending zit.
Hm.. Remlof, wie wint, Ajax of PSV?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfs zijn mede-mods vinden het grappig worden. Het is ook een enorme lijst:
- PvdA zou verkiezingen winnen.
- Job Cohen premier.
- Formatie paars zou slagen.
- Formatie over rechts zou mislukken.
- CDA congres zou tegen stemmen.
- Kabinet zou voor herfst 2010 vallen.
- Kabinet zou voor kerst 2010 vallen.
- Kabinet zou na provinciale staten vallen.
- Kabinet zou voor zomer 2011 vallen.
- Kabinet zou voor prinsjesdag vallen.
- Kabinet zou voor kerst 2012 vallen.
- Kabinet zou in de winter vallen.
Had ik al begrepenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gasten, om 23:00 is er een link naar de live uitzending.
130 km per uur, lukt wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Brinkman moet er ook nog helemaal naartoe rijden.
Nou ja, je kunt toch moeilijk ontkennen dat Rutte 1 gewoon niet goed is voor he tland, door deze club weten de mensen nog steeds niks, wat schadelijk is voor de economie. Kom met duidelijkheid en trek die onzekerheid weg bij de mensen of stop met deze poppenkast.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe harder de linkse toeters toeteren, hoe verder het kabinet gaat staan.
De meerderheid is er nog altijd wel zolang Brinkman zegt dat hij het kabinet blijft steunen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef Silmarwen het volgende:
Nou ja laten we wel wezen, de meerderheid regeert. En die is er niet. Dus voor alles moet gelobbyed worden, je hebt iig bezinning ten top nu.![]()
Wel of geen kabinet, veel gedaan krijg je sowieso niet op dit moment.
En hoeveel gaat dat kosten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
De meerderheid is er nog altijd wel zolang Brinkman zegt dat hij het kabinet blijft steunen.
Maar je kan niet ontkennen dat de situatie van de regering nu nog instabieler is gewordenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
De meerderheid is er nog altijd wel zolang Brinkman zegt dat hij het kabinet blijft steunen.
Tuurlijk, maar laat het kabinet dan maar rustig uit zichzelf vallen. Daar heb je de oppositie amper voor nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat de situatie van de regering nu nog instabieler is geworden
Ik vind dat gewoon veel te simpel. Zoals je weet ben ik sowieso voor het uitkleden van de verzorgingsstaat, omdat dat simpelweg niet houdbaar is. We moeten blij zijn dat er nu eindelijk een partij is die rekening houdt met de toekomst, ook die van onze kinderen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt toch moeilijk ontkennen dat Rutte 1 gewoon niet goed is voor he tland, door deze club weten de mensen nog steeds niks, wat schadelijk is voor de economie. Kom met duidelijkheid en trek die onzekerheid weg bij de mensen of stop met deze poppenkast.
Idd. Geen meerderheid in TK en EK. Vroeg of laat klapt dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat de situatie van de regering nu nog instabieler is geworden
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Yreal het volgende:
Ik kan niet geloven dat er serieus iemand voorstander is van het voeren van een bezuinigingsdebat in de 2de kamer
Het zou inderdaad een grote chaos worden. Ik vind het verstandig om achter gesloten deuren verder te vergaderen en alles dan in één keer voor te stellen aan de kamer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Yreal het volgende:
Ik kan niet geloven dat er serieus iemand voorstander is van het voeren van een bezuinigingsdebat in de 2de kamer
Naar mijn idee houdt dit kabinet juist volstrekt geen rekening met de toekomst door alle essentiële punten vooruit te schuiven (zoals HRA en pensioenen).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon veel te simpel. Zoals je weet ben ik sowieso voor het uitkleden van de verzorgingsstaat, omdat dat simpelweg niet houdbaar is. We moeten blij zijn dat er nu eindelijk een partij is die rekening houdt met de toekomst, ook die van onze kinderen.
Door ze de zorg, onderwijs, en sociale zekerheid te ontnemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon veel te simpel. Zoals je weet ben ik sowieso voor het uitkleden van de verzorgingsstaat, omdat dat simpelweg niet houdbaar is. We moeten blij zijn dat er nu eindelijk een partij is die rekening houdt met de toekomst, ook die van onze kinderen.
Zijn kinderen; maar die heeft-ie wrs niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Door ze de zorg, onderwijs, en sociale zekerheid te ontnemen?
Maar dan moet je als regering voorstellen doen, om daarvoor een meerderheid te krijgen óf ervoor zorgen dat je uit die gesloten deuren komt met een meerderheid. Niet deze halfslachtige poppenkast.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een grote chaos worden. Ik vind het verstandig om achter gesloten deuren verder te vergaderen en alles dan in één keer voor te stellen aan de kamer.
daaromquote:
En blieft de kamer het niet? Dan verzinnen ze zelf maar eens wat en brengen het in stemmingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een grote chaos worden. Ik vind het verstandig om achter gesloten deuren verder te vergaderen en alles dan in één keer voor te stellen aan de kamer.
Dat laatste vermoed ik ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn kinderen; maar die heeft-ie wrs niet..
Zwaar overtrokken, dan ben je gewoon niet realistisch. Mensen beseffen gewoon niet in wat voor wereld ze jaren lang geleefd hebben en hoe dat toekomst op toekomst verslechtert.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Door ze de zorg, onderwijs, en sociale zekerheid te ontnemen?
Gelukkig weet jij dat wel hè.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Zwaar overtrokken, dan ben je gewoon niet realistisch. Mensen beseffen gewoon niet in wat voor wereld ze jaren lang geleefd hebben en hoe zich dat toekomst op toekomst verslechterd.
Nee.quote:
Zeker. Ik ga niet als huis, tuin en keukenfilosoof te idealistisch denken.quote:
Zwaar overtrokken? Vertel eens, wat is jouw visie dan op de verzorgingsstaat? "Het ontkennen van" dan ben je gewoon niet realistisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Zwaar overtrokken, dan ben je gewoon niet realistisch. Mensen beseffen gewoon niet in wat voor wereld ze jaren lang geleefd hebben en hoe zich dat toekomst op toekomst verslechterd.
linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
Je kan zo beter even naar de nieuwsuur site gaan, die hebben een livestream van hun uitzending, krijg je de samenvatting.
Zoek dat even lekker zelf uit.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
deze zal het zo wel doen http://livestreams.omroep.nl/npo/ned2
Beiden te laat, maar dankquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor één keer dan:
http://nieuwsuur.nl/live/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |