Ik kan het wel waarderen. Brengt een beetje actie terug in de serie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Aysen totaal buiten haar boekje gaat en vervolgens alleen een waarschuwing krijgt is weer zo nep.. Stoor mij daaraan.
Jullie dan ?
Die doet idd ook altijd de shorties plaatsen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:03 schreef GSMboy het volgende:
http://www.youtube.com/user/GTSTNICK
Geniaal(voor zolang het nog zal bestaan)
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef PiraatPiet het volgende:
Bas Muijs in Veronica Magazine bij 13 dingen:
1: ik wilde vroeger heel graag leraar worden
2: mijn favoriete vakantieland is Griekenland
3: voor Italiaans eten mag je me altijd wakker maken
4: een aparte hobby van mij is het verzamelen van dierenschedels
5: ik drink nooit alcohol, behalve af en toe een glas Sambucca
6: ik ben verslaafd aan voetbal kijken, in het stadion en op tv
7: ik maak graag lange fietstochten door Europa
8: Mijn favoriete film is Silence of the Lambs met Jodie Foster en Anthony Hopkins
9: ik heb een grote hekel aan mensen die afval op straat gooien
10: ik heb in mijn leven nog nooit een sigaret gerookt
11: ik zou nooit willen verhuizen uit Den Haag
12: Ooit zou ik graag willen terugkeren in GTST
13: ik ben een verwoed vogelspotter
Seizoen 7, komt december 2012 uitquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja is ook zo,was effe in de war
Whut.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef PiraatPiet het volgende:
Bas Muijs in Veronica Magazine bij 13 dingen:
1: ik wilde vroeger heel graag leraar worden
2: mijn favoriete vakantieland is Griekenland
3: voor Italiaans eten mag je me altijd wakker maken
4: een aparte hobby van mij is het verzamelen van dierenschedels
5: ik drink nooit alcohol, behalve af en toe een glas Sambucca
6: ik ben verslaafd aan voetbal kijken, in het stadion en op tv
7: ik maak graag lange fietstochten door Europa
8: Mijn favoriete film is Silence of the Lambs met Jodie Foster en Anthony Hopkins
9: ik heb een grote hekel aan mensen die afval op straat gooien
10: ik heb in mijn leven nog nooit een sigaret gerookt
11: ik zou nooit willen verhuizen uit Den Haag
12: Ooit zou ik graag willen terugkeren in GTST
13: ik ben een verwoed vogelspotter
Ja Maikel daar heb jij helemaal gelijk in, daar stoor ik mij ook aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Aysen totaal buiten haar boekje gaat en vervolgens alleen een waarschuwing krijgt is weer zo nep.. Stoor mij daaraan.
Jullie dan ?
Jack is echt een ontzettende slappe zak, inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:32 schreef MoiMoi85 het volgende:
Wat een irritant mens die Aysen. Is zij een keer gepakt, kan ze dat niet hebben en doet er alles aan om diegene te pakken. Terwijl zij gewoon Danny de trap afgeduwd heeft alsof het niets is.
En Jack die Aysen bij de dood van Danny totaal niet verdacht, maar wel meteen Lucas en zijn eigen vriendin gaat ondervragen als Aysen iets beweerd. En dan niet genoegen nemen met de antwoorden. En Aysen geloofd hij meteen. Slaat weer helemaal nergens op;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zag je gisteren dat Lucas geboeid in haar auto wordt geduwd, waarna ze in de volgende aflevering van straks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt allemaal zo kortdradig..... Vroeger had je veel meer shots, of hebben ze nu bezuinigd op het aantal camera's?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef GSMboy het volgende:
Ik mis scenes en shots, en dan bedoel ik dat de de verhaallijnen erg kort zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zag je gisteren dat Lucas geboeid in haar auto wordt geduwd, waarna ze in de volgende aflevering van straks...Die camera´s staan allemaal bij Sjors/Bing en Jack/Lorena in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt allemaal zo kortdradig..... Vroeger had je veel meer shots, of hebben ze nu bezuinigd op het aantal camera's?Die scenes duren dan altijd weer veel te lang.
ja ik iets van ja er is een dokter in Zwitserland die jou een baarmoeder kan gevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ff dat Bing ging zeggen: en daar heb ik informatie gevonden over draagmoeders!
ja ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht ff dat Bing ging zeggen: en daar heb ik informatie gevonden over draagmoeders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |