Hij zet die nicht wel ontzettend goed neerquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef Klipnap het volgende:
Lucas trouwens
"Een drama! Dan ben ik niet meer in shape!"
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]Hahaha geweldig.. Thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bianca is ontoerekeningsvatbaar, psyco bitch
en Aysen haat ikstomme kut. Ze hadden cyanide
ik haar zuiperij moeten flikkeren.
Nah, een teentje knoflook werkt prima (en het is nog legaal ook).quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bianca is ontoerekeningsvatbaar, psyco bitch
en Aysen haat ikstomme kut. Ze hadden cyanide
ik haar zuiperij moeten flikkeren.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Lucas meer dan Biancaquote:
Graaf Draculaquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nah, een teentje knoflook werkt prima (en het is nog legaal ook).
Fucking vampier dat ze is.
Je vergeet "ik vindt".quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje zeg.. gaat niet goed met m'n spelling ook nog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik Lucas meer dan Bianca
[..]
Graaf Dracula![]()
hahaha. Duivelin
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ach ja kan gebeurenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Jeetje zeg.. gaat niet goed met m'n spelling ook nog.![]()
Lorena die zich nu nog meer in de problemen lult is ook lekker slim
Nog even en Sjoerd krijgt de voogdij van Bram
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:24 schreef Frey het volgende:
Toen was het ook nog spannend. Geweldige cliffhanger ook.
Dat vond ik ook een leuk seizoen ja, tijdje geleden al die afleveringen uit 2007/2008/2009 gekeken die op YT staan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:22 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk is het best leuk om door seizoen 18 te bladeren. Gewoon ook veel leuker dan nu en betere cliffhangers.
Dat einde.
Was met Suzanne.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kan mij die Cliffhanger nog herinneren van Daniel die op dat dak stond
van die parkeer garage > en bijna viel, met Linda ?!
Voor een anti homo gebed in een moskeequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:29 schreef GSMboy het volgende:
Benieuw waar Aysen Lucas mee naar toe wilt nemen?
Naar haar SM-kelder.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:29 schreef GSMboy het volgende:
Benieuw waar Aysen Lucas mee naar toe wilt nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |