Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan gaat ze weer zo lopen zuchten steunen en kreunen.
Echt zo letterlijk zuchten bedoel ik dan, dat is altijd zo irritant.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
''Je had me nog zo belooft dat je daarmee zou stoppen''.
Klopt ja. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Echt zo letterlijk zuchten bedoel ik dan, dat is altijd zo irritant.
Top!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
In het geval van Pip Pellens (Wiet) welquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is er zo spannend aan een bh?? Je ziet toch niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In het geval van Pip Pellens (Wiet) welHangtettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik heb grotere hoor.quote:
Gezellige vrouwenquote:
Belachelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Rugwervel gebroken. Ze voelt haar benen niet meer.
Jackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
JackVanavond hoeven we dus niet te kijken. Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebruik je firefox? daar heb ik t ook mee namelijk, kijk nu maar rtl filmpjes met chromequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook gedaan. Nog steeds een foutmelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |