quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Scarface88 het volgende:
AysenBen ik nou de enige hier die dit een tof karakter in de serie vind? Brengt eindelijk weer een beetje spanning terug.
Tja Ludo kan alles, maar achterlijk is hij niet. Wordt nog leuk als blijkt dat Lucas dus wel schuldig is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:42 schreef Frey het volgende:
Ik voelde een beetje spanning toen Lucas over zijn stiefvader begon.
Zolang Aysen wegkomt met de moord op Danny, kan Lucas hier ook mee wegkomen..quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:44 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja Ludo kan alles, maar achterlijk is hij niet. Wordt nog leuk als blijkt dat Lucas dus wel schuldig is.
Normaal gesproken in soaps wel ja.. karma is a bitchquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang Aysen wegkomt met de moord op Danny, kan Lucas hier ook mee wegkomen..
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mike mag ook deaud, slijmerige rot Belg
Als je Sjors, Bing, Mike en Nina overslaat wel ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef loezzzje het volgende:
Heb de aflevering van vanavond nog niet gezien. Moeite waard?
Die shortie van morgen, dat einde![]()
Vooral Jef en Laura horen al heel lang alleen nog maar bij het interieur, echt een spannende verhaallijn hebben ze al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef MoiMoi85 het volgende:
Eén ding moet ik toegeven. Het wordt nu wel weer spannend. Nina, psycho Bianca en ben benieuwd wat die Mike van plan is.
De benen van Sjors interesseren mij niet. Die is waarschijnlijk eerst verlamd, maar kan vervolgens weer lopen. En Lucas praat zijn mond vast voorbij. Jack en Lorena krijgen ruzie blablabla. En de affaire van Anton en Maxime komt ook uit, omdat Janine zich ermee gaat bemoeien. Rik en Nuran krijgen een relatie, maar daar wordt nog eerst een paar maanden naar toe gewerkt.
Maar waar blijft de rol van Ludo en Jef? En Laura?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef loezzzje het volgende:
Heb de aflevering van vanavond nog niet gezien. Moeite waard?
Die shortie van morgen, dat einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang duurt het voor je antwoord krijgt op de mail?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:02 schreef Frey het volgende:
Vandaag ook de disc met de ontbrekende aflevering ontvangen.
Kan een paar weken duren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor je antwoord krijgt op de mail?
Oke, maar dan weet ik dat ze me niet vergeten zijn, maar het ws nog niet gelezen hebben ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Kan een paar weken duren.
Ze zijn niet zo snel, maar ik vind het wel netjes dat ze gewoon gratis die disc opsturen.
Laura zo'n anderhalf jaar terug nog met Ome Willem die niet zo lief was.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vooral Jef en Laura horen al heel lang alleen nog maar bij het interieur, echt een spannende verhaallijn hebben ze al heel lang niet meer.
De climax is al jaren niet meer echt aanwezig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laura zo'n anderhalf jaar terug nog met Ome Willem die niet zo lief was.Maar dat is ook al te lang geleden.
En Jef wad onlangs nog door psycho dinges achtergelaten in Verweggistan. Overigens toch vreemd gelopen met haar, dacht echt dat het nog wel spannender zou aflopen of een staartje zou krijgen.
Gemiste kans.
Goede verhaallijnen + interessante karakters evenminquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:31 schreef Frey het volgende:
[..]
De climax is al jaren niet meer echt aanwezig.
Ik krijg al een orgasme bij het idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heeft Ludo trouwens het adres van die loods waar Aysen Lucas vasthield? Kan hij dat binnenkort met Aysen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |