Hmm, kunnen je vrouwelijke vrienden (mits die aanwezig zijn) je wijzen op dingen die je aan jezelf kan veranderen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef GraagofNiet het volgende:
Tuurlijk heb ik ze. En in mijn situatie zou iedereen onzeker worden.
Wat zeggen anderen daarover?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens.
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens. Niet op ieder potje past een dekseltje.
watquote:Veel mensen zeggen "we zijn verliefd". Hoe kan dit nu. De kans is verschrikkelijk klein dat diegene waar je verliefd op bent ook net toevallig verliefd op jou is.
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat zeggen anderen daarover?
Heb je een foto?
Ben ook wel nieuwsgierig als iemand dat over zichzelf zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)
Ik garandeer je dat ik een keiharde mening heb. Graag of niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn.
Dat ligt eerder aan jou...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wees blij man, ik moet nu zo de fucking afwas doen van haar
Ik denk dat daar je probleem zit, niet in je gezicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.
[..]
wat
Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit.
[..]
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.
Opgekropte frustratie toont zich waarschijnlijk in je houding tegenover vrouwen, wat muhahaha zegt dus. Je moet positief zijn en mensen willen leren kennen + er plezier in hebben. Anders heeft deze hele relatiegebeuren sowieso geen nut vind je niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maaer ook vrij serieus.
[..]
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
Een triest geval dat op 29 ontmaagd is door een hoer. Heeft velen topics aangemaakt over dat het maar niet wilde lukken in de liefde, en het is tot op heden niet goed gekomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Wat Moofasah zegt.
Wie is D.D.W. trouwens. Zegt me zo niks
Schenkstroop wel, die heeft uit wanhoop een hoer aan lopen duwen en het heeft niet geholpen. TS, ga niet naar hoeren, daar krijg je écht spijt van. (voor de ontmaagding bedoel ik dan)
Dus jij denkt dat je echt heel lelijk bent waardoor je geen aanspraak maakt? Sorry dát geloof ik nog minder dan dat je je houding meeneemt naar school.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.
Wacht, jij gelooft niet dat jouw geestestoestand reflecteerd op wat jij uitstraalt? Kijk voor de grap eens wat meer in de ogen van mensen en probeer te lezen wat zij uitstralen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.
Maar dat heb ik ook, echt. Ik ga altijd weer vol verwachting nieuwe mensen, dus ook vrouwen tegemoet. Daar heb ik sowieso plezier in, volwassenen, jongeren, iedereen in feite wel. Ik heb niet voor niets veel moeite gedaan om nieuwe mensen te leren kennen via fitness, vakantie, opleiding etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Opgekropte frustratie toont zich waarschijnlijk in je houding tegenover vrouwen. Je moet positief zijn en mensen willen leren kennen + er plezier in hebben. Anders heeft deze hele relatiegebeuren sowieso geen nut vind je niet?
Die uitstraling probeer ik dus expres te vermijden omdat ik me goed realiseer dat het dan helemaal niet gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wacht, jij gelooft niet dat jouw geestestoestand reflecteerd op wat jij uitstraalt? Kijk voor de grap eens wat meer in de ogen van mensen en probeer te lezen wat zij uitstralen.
Misschien heb je het niet door als iemand iets voor je voelt. Als je dus te maken had met het 'nooit wederzijds zijn' van gevoelens, denk ik dat je timing misschien niet goed is bij het vertellen wat je voor iemand voelt ofzo, als je altijd te lang wacht met zulke dingen zul je afgewezen worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook, echt. Ik ga altijd weer vol verwachting nieuwe mensen, dus ook vrouwen tegemoet. Daar heb ik sowieso plezier in, volwassenen, jongeren, iedereen in feite wel. Ik heb niet voor niets veel moeite gedaan om nieuwe mensen te leren kennen via fitness, vakantie, opleiding etc.
Kan wel zijn. Maar opgewekt/vrolijk staat nog niet gelijk aan aantrekkelijk. Waarschijnlijk heb je geen sexappeal en ben je voor de meeste dames niet meer als een aardige gezellige jongen. Uitgaande van dat je ook echt bent zoals je beschrijft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maar ook vrij serieus. Gewoon mezelf dus.
Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet door als iemand iets voor je voelt. Als je dus te maken had met het 'nooit wederzijds zijn' van gevoelens, denk ik dat je timing misschien niet goed is bij het vertellen wat je voor iemand voelt ofzo, als je altijd te lang wacht met zulke dingen zul je afgewezen worden.
Misschien kun je hier iets over vertellen, dan hebben wij meer inzicht.
hmm sh*t happens tochquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.
Maar uitvragen voelt pas goed en ongeforceerd alsje elkaar al een aantal maanden kent naar mijn gevoel.
Wat gebeurde er na het uitvragen van het meest recente geval? We prikten een datum, vervolgens zegde ze het af omdat ze een afspraak was vergeten. Ik stelde wat nieuwe dagen voor maar ze zei dat ze me zelf wel zou smsen. Dit heeft ze nooit meer gedaan.
Een paar maanden? Dat duurt veel te lang joh, er zijn meer kapers op de kust.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.
Maar uitvragen voelt pas goed en ongeforceerd alsje elkaar al een aantal maanden kent naar mijn gevoel.
Wat gebeurde er na het uitvragen van het meest recente geval? We prikten een datum, vervolgens zegde ze het af omdat ze een afspraak was vergeten. Ik stelde wat nieuwe dagen voor maar ze zei dat ze me zelf wel zou smsen. Dit heeft ze nooit meer gedaan.
Uit die gedachte volgt dus het gedrag dat je nooit iemand uitvraagt of er veel te lang mee wacht. Je zou je eens moeten afvragen waarom het niet goed voelt om iemand snel uit te vragen, denk dat daar je blokkade ligt. Dan kan je erachter komen dat je het eigenlijk niet wil, of dat je onzeker bent of misschien nog wel wat anders. Als het puur gaat om je eigen veiligheid, dan zijn er genoeg methodes om die te waarborgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Maakt wel veel uit.. ik heb periodes in mijn leven meegemaakt dat ik veel sportte en je dit ook aan mij kon zien, maar ook periodes waar ik helemaal niets gedaan heb qua sport en je dit helaas ook kon zien.quote:
Hij heeft geld obviously, en TS waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef Godshand het volgende:
Wees gerust, TS. Zelf de grootste lelijkerds krijgen nog beroemde vrouwen!
Voorbeeld, Lyle Lovett (vind ik best wel lelijk imho) de ex van Julia Roberts:
[ afbeelding ]
Wat is het verschil tussen jou en Lyle? Hij maakte zich niet druk om hoe ie eruit zag en had gewoon zijn eigen leven
Dat dus.quote:Kortom, vrouwen doen het nog met een gnoom, zolang hij maar interessante verhalen heeft en enige macht/geld heeft!
De oplossing is vrij simpel. Je moet je frustratie opzij zetten en gewoon harde keuzes maken. Ik heb ook een deadline voor mezelf gezet. Mijn situatie moet aan het eind van dit jaar behoorlijk verbeterd zijn en anders ga ik heel wat anders doen. Dan kap ik gewoon volledig met wat ik deed. Dat heb ik een maand geleden ook gedaan. Ik heb hetgeen wat ik deed (en de mensen) gewoon volledig opzij gezet omdat er geen progressie meer was na een beetje dom oppervlakkig contact. Als ze toch verder niets te zeggen hebben dan hoef ik ze ook nooit meer te zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Dit frustreert me al sinds ik 20 was en elke maand frustreerde het meer en meer. Ik dacht en denk altijd aan mijn uiterlijk, kapsel, kleding, uitstraling etc. Elk jaar doe ik moeite om nieuwe mensen te ontmoeten. Via opleiding, vakanties, fitness, ik heb veel mensen gekend. Ik doe altijd sociaal, probeer met anderen te praten maar het mag niks baten.
Ik ken een vrijgezelle dame en mijn zusje vroeg of ik interesse in haar had, hm nee dacht ik bij mezelf, word er niet echt warm van. Nu ik dit zo lees realiseer ik me dat ze soms best wel wanhopig overkomt op facebook. Ergens pik ik het onbewust toch op en schrikt het af. Ze is helemaal niet lelijk of onaardig en toch voel ik er niks voor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:39 schreef keste010 het volgende:
Herken me wel veel in je verhaal TS. Ook wat je zei dat je het vaak pas ongeforceerd vind om iemand mee uit te vragen als het al weer een paar maanden verder is (en de dame vaak al weer andere intenties heeft) dat snap ik heel goed.
Aan de andere kant moet je wel het ijzer smeden zodra het heet is. Wat ik daarmee bedoel is niet alleen op tijd afspreken, maar vooral ook op tijd inzien wanneer mensen je leuk vinden. 99% van de gevallen gebeurt dat niet verbaal, dus dat zal je moeten herkennen.
Tegelijkertijd zal je ook aan je uiterlijk moeten werken. En dan niet aan je knapheid, maar je uitstraling. Zorg dat als je uitgaat of een praatje met iemand maakt, je er zin in hebt en geinteresseerd in degene bent, maar ook niet je hele leven er aan ophangt. Vrouwen ruiken het van kilometers afstand als je teveel naar 1 van de 2 kanten reikt.
Ik ben overigens alleen maar bekend met de theorie hoor, zelf faal ik in de praktijk ook keer op keer, al denk ik dat het eerder komt doordat ik te selectief bent dan zij
ik ben ook 23, daten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben 23 en heb nog nooit een vriend gehad en mij is ook nog nooit de liefde verklaart. Terwijl ik wel al zeker vanaf m'n 12e potentiële mannen zie. Ik begrijp 100% hoe frustrerend het is. Ik ga zelf over steeds meer verschillende mannen fantaseren op een seksuele en/of romantische manier. Lang en zeker niet bij iedere man (!), maar het worden er wel steeds meer. Seksueel en op andere manieren (kan niet uitleggen hoe precies, fantaseren kan heel breed). Dan zie ik bv. een man (op tv of in het echt) die ik, al is het maar een beetje, 'iets' vind hebben en hop, m'n fantasieën beginnen weer. (Het zijn overigens wel altijd oudere mannen.)
Kan je iemand zo snel mee uitvragen ja?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:02 schreef Eva4Evah het volgende:
maar gewoon als je denkt goh daar zou ik nog wel eens wat mee willen drinken (of een beschuitje mee willen eten hehehe). Dat kan ook gewoon dezelfde avond zijn als dat je iemand ontmoet.
Zoenen met vrouwen? Als je commu kak is net als hier, enigste wat je er mee bereikt is weer zoon leuke vriendinquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef Mishu het volgende:
Zoen je wel eens met vrouwen? Heb je dates/one night stands?
Wablief?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zoenen met vrouwen? Als je commu kak is net als hier, enigste wat je er mee bereikt is weer zoon leuke vriendin
Om het maar beetje plat te zeggen.
het gaat om wat je uitstraalt. als ik een kutdag heb en in de kroeg kom om dingen te vergeten heb ik geen aandacht van vrouwen. als ik een geweldige dag heb en in de kroeg kom om lol te maken dan zijn ze niet van me weg te slaan (bij wijze van)quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:19 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maakt wel veel uit.. ik heb periodes in mijn leven meegemaakt dat ik veel sportte en je dit ook aan mij kon zien, maar ook periodes waar ik helemaal niets gedaan heb qua sport en je dit helaas ook kon zien.
Zodra ik meer sportte en er breder en gespierder uitzag, had ik meteen meer aandacht van vrouwen.
Duikelen nog welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:32 schreef Mishu het volgende:
Nog een tip: ga naar een fantasybeurs en duikel daar een chick op. Klinkt raar maarja.
Mwa alleenstaande jonge moeders zijn ook dan nog wel een haalbare kaartquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:53 schreef Friek_ het volgende:
Nou ja, het klopt wel dat als je ontzettend lelijk bent je genaaid bent. Dan zul je nooit een vrouw krijgen of alleen met enorm veel moeite (veel geld en status ontvangen).
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:08 schreef Maanvis het volgende:
Precies, GSbrder. Ik heb lang gelee ooit een film gezien daarbij zij een neger tegen een type als TS : "You're putting the pussy on a pedestal", "Don't put the pussy on the pedestal". Je moet dus meer schijt hebben aan vrouwen. Ze willen een emotioneel sterke man die duidelijk z'n grenzen aangeeft.
Klinkt wel bekend jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het aan uiterlijk, geld, status, spontaniteit en sociaal voorkomen ligt.
Het heeft veeleer te maken met mannen die maar niet aan de vrouw komen - in mijn omgeving ken ik er een paar - dat ze veel te krampachtig worden zodra het een beetje serieus of gezellig begint te worden met een meid.
Niet dat ik hier nu pretendeer de oplossing te hebben voor je probleem, bij mij is het min of meer vanzelf gegaan vanaf mijn 16e, maar een vrouw die interesse in je heeft, je bevestiging geeft en je zelfvertrouwen helpt op te vijzelen, helpt gewoon enorm om uit je negatieve spiraal te raken. Voor elke positieve ervaring krijg je meer zelfvertrouwen en als je deze op je 24e nog nooit hebt gehad, ben jij voor wat betreft weerbaarheid enorm in het nadeel.
Een jongen van 24 die al een paar serieuze flings heeft gehad, hier en daar wat heeft gescharreld en ook meisjes heeft afgewezen omdat hij zelf niet geinteresseerd was, neemt het daten niet superserieus. Hij zal niet bij elk teken van affectie, elke aanraking van een vrouw of een flirterige lach in de stress schieten, maar gewoon meegaan, een beetje casual reageren en zeker niet desperate gaan lopen texten, mailen, toevoegen op facebook en hopen dat nachten lang haar gezeur aanhoren hem een plek in haar broekje gaat opleveren.
Vrouwen testen je tijdens het kennismaken nogal. Hoe reageer jij op plagerige opmerkingen. Hoezeer probeer je het haar maar naar de zin te maken en in hoeverre blijf je jezelf en geef je jouw grenzen aan. Vooropgesteld dat je wel spontaan en leuk contact hebt met vrouwen, maar altijd in het vriendschappelijke stadium blijft hangen, ligt daar je probleem. Je bent te gedwongen en maakt een te groot probleem van je eigen zwakte, waardoor het je vooral aan zelfvertrouwen en daadkracht ontbreekt, die andere mannen met positieve ervaringen in de liefde wel vrouwen opleveren.
Jup dat weet ik van mezelf daarom begin ik er tot nu toe niet eens aan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helaas komt TS me over als het type dat tien minuten na een ontmoeting met een leuke meid al op zijn telefoontje loopt te pielen en vraagt of ze zin heeft om weer af te spreken, waarbij een tweede kennismaking begint met een mompelend “waar jij zin in hebt”-antwoord op de vraag wat ze dan kunnen doen.
No offense verder, maar het gaat erom wat je doet en wat je voor een verrijking kan zijn aan het leven van een meisje die je leuk vindt. Wees tevreden met jezelf, wees blij met wat je in te brengen hebt en zorg dat je elke keer iets leuks te vertellen hebt. You can’t love anybody else unless you love yourself.
Waar aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup dat weet ik van mezelf daarom begin ik er tot nu toe niet eens aan.
Een dame uitvragen, eerste 15min op weg naar waar dan ook zal nog wel lukken maar dan is mijn spraak water wel opquote:
vrouwen vinden het helemaal niet leuk als een man het woord voert, dus dat komt wel uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een dame uitvragen, eerste 15min op weg naar waar dan ook zal nog wel lukken maar dan is mijn spraak water wel op
Je hebt vast hobbies, leuke ervaringen, reizen/vakanties meegemaakt, een carrière, interesses en sporten waar je eindeloos over kunt praten met je vrienden. Gebruik dat materiaal dan ook tijdens datesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een dame uitvragen, eerste 15min op weg naar waar dan ook zal nog wel lukken maar dan is mijn spraak water wel op
Kak ik niet, ja motor rijden, wat voor een rij je dan?? Triumph! Ohw cool!! Dat is toch zoon Blauwe???quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt vast hobbies, leuke ervaringen, reizen/vakanties meegemaakt, een carrière, interesses en sporten waar je eindeloos over kunt praten met je vrienden. Gebruik dat materiaal dan ook tijdens dates.
En het is helemaal niet verkeerd haar het hemd van het lijf te vragen, goed kunnen luisteren is net zo goed belangrijk!
Het is zo leuk als je het zelf maakt. Wat maak je mee bij de NS, waar wil je heen met je motor?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kak ik niet, ja motor rijden, wat voor een rij je dan?? Triumph! Ohw cool!! Dat is toch zoon Blauwe???
Werk?? Werk bij de Ns, ohw dus je knipt hele dag kaartjes??
Nee niet echt de ideale job hobby constructie![]()
Nouja je zou kunnen vertellen over alle ritten die je maakt en mooie, grappige dingen die je daarbij meemaakt. Haar terstond vragen achterop een keer een ritje mee te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kak ik niet, ja motor rijden, wat voor een rij je dan?? Triumph! Ohw cool!! Dat is toch zoon Blauwe???
Werk?? Werk bij de Ns, ohw dus je knipt hele dag kaartjes??
Nee niet echt de ideale job hobby constructie![]()
Sja wel gehad hoor, sla compleet dicht zelfs tijdens werk krijg ik welleens iets meer aandacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is zo leuk als je het zelf maakt. Wat maak je mee bij de NS, waar wil je heen met je motor?
Je denkt niet de hele tijd aan knippende kaartjes en de kleur van je motor, je hebt dromen, ideeen, hersenspinsels en laat de vrolijke kant van je zien.
Het is ook maar een mensquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja wel gehad hoor, sla compleet dicht zelfs tijdens werk krijg ik welleens iets meer aandacht.
Dan weet ik me geen weg te vinden want dan is het nog een mooi ding ook![]()
![]()
Ik denk dat het in mijn geval ook niet geheel verstandig is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:45 schreef GSbrder het volgende:
Politiek is voor mij nog nooit een onderwerp geweest tijdens dates.
Vaak komt dat net iets te dichtbij en verwarren ze mijn politieke wensen met mijn persoonlijke voorkeuren.
Maja dan ben ik aan het werk hey, altijd oppassen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook maar een mens.
Geen goddelijke zeemeermin die je opvreet als je een flater slaat.
Ik neem aan dat je ook buiten werktijd vrouwen tegenkomt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja dan ben ik aan het werk hey, altijd oppassen.
Niet over standpunten en issues. Maar het ging meer over het actief zijn in en de anekdotes daarom heen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:45 schreef GSbrder het volgende:
Politiek is voor mij nog nooit een onderwerp geweest tijdens dates.
Vaak komt dat net iets te dichtbij en verwarren ze mijn politieke wensen met mijn persoonlijke voorkeuren.
Sja meer dan blauwtjes nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook buiten werktijd vrouwen tegenkomt?
Denk je werkelijk dat jouw leven zoveel minder spannend is dan 80% van de mensen die in een relatie zit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja meer dan blauwtjes nietprobeer het wel hoor maar niks, gewone spijker nette bloes.
Maja maak er zelf niet zoon prob van, alleen collega's vrienden van me ouders, eigen zus, kameraden.
Pfff, heb net weer even tegels besteld voor me plee keuken en gangetje, maarja dat soort verhalen zit ook niemand op te wachten hahaha
Maar ik neem aan dat zo'n motorhobby toch wel de nodige verhalen oplevert?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja meer dan blauwtjes nietprobeer het wel hoor maar niks, gewone spijker nette bloes.
Maja maak er zelf niet zoon prob van, alleen collega's vrienden van me ouders, eigen zus, kameraden.
Pfff, heb net weer even tegels besteld voor me plee keuken en gangetje, maarja dat soort verhalen zit ook niemand op te wachten hahaha
Ja oke dat lees je overal, maar als der nu iemand die mij ook leuk vond op bed zat, zat ik nu hier niet, en slaap ik vandaag ook niet uit tot 1600 ofzo, tuurlijk wat je eenmaal kent zwakt wel af.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat jouw leven zoveel minder spannend is dan 80% van de mensen die in een relatie zit?
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja oke dat lees je overal, maar als der nu iemand die mij ook leuk vond op bed zat ik nu hier niet, en slaap ik vandaag ook niet uit tot 1600 ofzo, tuurlijk wat je eenmaal kent zwakt wel af.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Ook mannen met de mooiste vrouwen en meest avontuurlijke levens bestellen nog weleens tegels!
Iemand antwoord?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kan je iemand zo snel mee uitvragen ja?
Ik bedoel is dat niet raar als je nog zo weinig weet van haar? En wat als ze een vriend heeft?
Nu zijn we natuurlijk nieuwsgierig naar wat die rare manier was?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef FReemdeling het volgende:
Ook als je onzeker bent. De meeste dames houden niet van onzekere kerels, maar dat neemt niet weg dat je daar niets tegen kan doen. Ik ben zelf altijd onzeker geweest en heb mijn ex ontmoet via twitter op een vrij rare manier eigenlijk.
Ja je kunt iemand op dezelfde avond mee uitvragen. Dat doe ik ook telkens eigenlijk, als het klikt dan meteen nummer vragen en vragen of ze een keer iets mee wil drinken. Ik heb dan ook al gevraagd of ze een vriend heeft. Is het antwoord daarop ja dan zeg ik gewoon "Ok jammer, anders had ik je nummer wel gevraagd" en dan zijn ze een beetje gevleidquote:
/fixedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja je kunt iemand op dezelfde avond mee uitvragen. Dat doe ik ook telkens eigenlijk, als het klikt dan meteen nummer vragen en vragen of ze een keer iets mee wil drinken. Ik heb dan ook al gevraagd of ze een vriend heeft. Is het antwoord daarop ja dan zeg ik gewoon "Ok jammer, anders had ik je nummer wel gevraagd daar voel ik niks van" en dan zijn ze een beetje gevleid.
whehequote:
Bedoelde niet tijdens het uitgaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja je kunt iemand op dezelfde avond mee uitvragen. Dat doe ik ook telkens eigenlijk, als het klikt dan meteen nummer vragen en vragen of ze een keer iets mee wil drinken. Ik heb dan ook al gevraagd of ze een vriend heeft. Is het antwoord daarop ja dan zeg ik gewoon "Ok jammer, anders had ik je nummer wel gevraagd" en dan zijn ze een beetje gevleid.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bedoelde niet tijdens het uitgaan.
Bijv. gewoon een meisje dat je pas net kent en wel ziet zitten.
Een gesprek mee aanknopen, vragen of ze een vriend heeft en zo niet dan haar mee uitvragen met gelijk haar nummer?
Of is dat verkeerd?
Eigenlijk best stom om te vragen of ze een vriend heeft
Ja, dan beland je zekersteweten in de friendzonequote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leer eerst eens iemand kennen voor je enige hosselpogingen gaat doen. Voor jezelf ook wat prettiger.
Preciesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan beland je zekersteweten in de friendzone
Vragen of ze een vriend heeft / haar telefoonnummer ok echter het mee uit vragen voor een drankje is imo niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies. Dan heb je als meisje ook meteen zoiets van ''iew, ga weg, blijf van me af
''. En het komt er wanhopig over.
Je moet iemand de tijd geven, ook jezelf.
Hee dit klinkt bekendquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:43 schreef arachide. het volgende:
Ik ben ook niet de knapste en toch kan ik vriendjes hebben, dus dat is geen excuus.
Mja, velen vinden het fijner om gewoon leuk te praten en dat het eventueel later wat wordt ipv meteen gehosseld te wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vragen of ze een vriend heeft / haar telefoonnummer ok echter het mee uit vragen voor een drankje is imo niks mis mee.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:43 schreef arachide. het volgende:
Ik ben ook niet de knapste en toch kan ik vriendjes hebben, dus dat is geen excuus.
Mij dus helaas niet.quote:
Via FOK! leren kennenquote:
Vrouwen kunnen altijd aan mannen komen. Hoe lelijk ze ook zijn. Dus dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:43 schreef arachide. het volgende:
TS komt als een zeurderige nerd over. Niet sexy.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Via FOK! leren kennen. Het fijne daaraan is dat iemand verliefd wordt op je innerlijk, niet je uiterlijk
.
Jazekerquote:
Lol wie is de gelukkige FOK!ker dan? Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Via FOK! leren kennen. Het fijne daaraan is dat iemand verliefd wordt op je innerlijk, niet je uiterlijk
.
Dit snappen ze nooitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen altijd aan mannen komen. Hoe lelijk ze ook zijn. Dus dat is geen excuus.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wilde al vragen naar wie enzo, maar dat feest gaat dus niet door
Fobo says it allquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol wie is de gelukkige FOK!ker dan? Nu ben ik wel benieuwd.
Dat werkt voor mij niet. Of de klik is er of hij is er niet. Als ie d'r wel is voel je meteen een soort van 'chemie'. Dan ga je niet eerst kijken of je vrienden kunt worden. Sowieso ben ik niet geïnteresseerd in vrouwelijke 'just friends' relaties, m'n vriendengroep is groot genoeg en vrouwen in de vriendengroep heb je altijd geëtter mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mja, velen vinden het fijner om gewoon leuk te praten en dat het eventueel later wat wordt ipv meteen gehosseld te worden.
Is hij niet 'n stuk ouder?quote:
Sorry dat ik me ermee bemoeiquote:
Maar HOE dan precies??quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen altijd aan mannen komen. Hoe lelijk ze ook zijn. Dus dat is geen excuus.
Omdat mannen zich al aangetrokken voelen tot de stofzuigerslang.quote:
Nou, daten dan maar? Ik ben ook lelijk en singlequote:
Dan trek je denk ik ook niet de juiste aanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon beetje optutten, uitgaan, lief lachen naar alles met een penis en dan lukt het vanzelf
Dat vroeg ze nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:55 schreef DeJunkie het volgende:
[..]
Dan trek je denk ik ook niet de juiste aan
Zij is maar 14 ofzo he, hij lijkt 20.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar aangezien mijn voorkeur uitgaat naar veeeeel oudere mannen wilde ik even zeggen dat dat niets uitmaakt.
Ik hoop toch dat dit eerste sarcasme is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:56 schreef QBay het volgende:
Dat is je lot inderdaad. Met een lelijk gezicht wordt je over het algemeen lelijk beschouwd want het gezicht zorgt voor de eerste indruk bij mensen.
Leg je erbij neer en maak je druk om belangrijkere dingen, zoveel leuke dingen die kan doen!.
Niet echt, het is serieus. Vraag maar aan mensen, een beschadiging of lelijk gezicht in het algemeen wordt meteen in negatieve zin opgemerkt. Een litteken op bijvoorbeeld je arm/been wordt niet als lelijk gezien terwijl datzelfde litteken in je gezicht als lelijk wordt beschouwd...Als je een lelijk gezicht hebt dan is dat sowieso een handicap.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:58 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat dit eerste sarcasme is.
quote:
Ik ben over 2 weken 16 en hij is 18.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zij is maar 14 ofzo he, hij lijkt 20.
Pedooooowquote:Op maandag 26 maart 2012 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben over 2 weken 16 en hij is 18.
Bitch pleasequote:
Je wilt zeggen dat het met de jaren erger wordt? Ik begin mijn ouders vies te vinden met hun 2 jaar verschil..quote:Op maandag 26 maart 2012 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bitch please. Als je dat al pedo vindt... 2 jaar verschil is zelfs op deze leeftijd niks
.
Maar goed, je zal wel trollen.
* RockNijntje mompelt iets over 10 en 12, 14 en 16, etc...quote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat het met de jaren erger wordt? Ik begin mijn ouders vies te vinden met hun 2 jaar verschil..
Ik mompel niet en zeg gewoon dat je mijn comment blijkbaar niet begrijpt.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje mompelt iets over 10 en 12, 14 en 16, etc...
Ik begreep je wel hoor. En ik bedoel dat naarmate je ouder wordt het verschil juist minder hinderlijk wordt. Zal ik wel verkeerd verwoord hebben dan.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mompel niet en zeg gewoon dat je mijn comment blijkbaar niet begrijpt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:22 schreef QBay het volgende:
Een litteken op bijvoorbeeld je arm/been wordt niet als lelijk gezien terwijl datzelfde litteken in je gezicht als lelijk wordt beschouwd...
Waar in ZA?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:46 schreef Salah-al-Din het volgende:
Serieuze tip: Ga eens rondreizen in delen van Zuid Amerika die niet overwegend licht blank zijn. Daar vinden ze je knap als blanke en heb je massa's sjans, zelfs als je thuis een lelijke trol bent.
Het punt is niet om daar een vrouw te gaan "halen" maar puur het veranderen van je paradigma. Je realiseert je dan namelijk dat je gewoon een keus hebt. En met die wetenschap verlies je de wanhoop en de wanhopige uitstraling. Immers, je kunt daar veel leukere meiden krijgen dus heb je er vette schijt aan als ze je in NL niet zien staan. Het gevolg is dat je dat gaat uitstralen en daarmee in NL plotseling ook aantrekkelijk wordt.
Landen met relatief grote niet-blanke bevolking zoals Colombia, Peru en Bolivia. In al die landen scoor je gewoon. En dan heb ik het dus niet over betaalde sex of golddiggers maar gewoon meisjes die je in het dagelijks leven ontmoet of tijdens het uitgaan. Het is erg passioneel volk daar met geen zorgen voor morgen....quote:
Kloptquote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Landen met relatief grote niet-blanke bevolking zoals Colombia, Peru en Bolivia. In al die landen scoor je gewoon. En dan heb ik het dus niet over betaalde sex of golddiggers maar gewoon meisjes die je in het dagelijks leven ontmoet of tijdens het uitgaan. Het is erg passioneel volk daar met geen zorgen voor morgen....
Dan zit ik wel goed, heb er eentje boven mijn rechteroogquote:Op maandag 26 maart 2012 17:44 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk/science/2008/nov/18/scar-attraction
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Landen met relatief grote niet-blanke bevolking zoals Colombia, Peru en Bolivia. In al die landen scoor je gewoon. En dan heb ik het dus niet over betaalde sex of golddiggers maar gewoon meisjes die je in het dagelijks leven ontmoet of tijdens het uitgaan. Het is erg passioneel volk daar met geen zorgen voor morgen....
Eigen ervaringquote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Dat wordt een te lang verhaal, maar uitgaan met studentes (21jr) die je overdag in een eetcafe ontmoet (en dan scoren), een tweedaags (+ 1 nacht) uitstapje boeken bij een lokaal reisburootje en tijdens de overnachting stiekum met de reisleidster (22jr) naar bed. De receptioniste (27jr) van een hotel waar je overnacht die je midden in de nacht in je kamer komt opzoeken, dat soort dingen....quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Dat wordt een te lang verhaal, maar uitgaan met studentes (21jr) die je overdag in een eetcafe ontmoet (en dan scoren), een tweedaags (+ 1 nacht) uitstapje boeken bij een lokaal reisburootje en tijdens de overnachting stiekum met de reisleidster (22jr) naar bed. De receptioniste (27jr) van een hotel waar je overnacht die je midden in de nacht in je kamer komt opzoeken, dat soort dingen....En zo was er nog veel meer....
Serieus, niets van dit alles is verzonnen. Zo gaat dat daar gewoon....
Brazilië wil sekstoerisme uitbannenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:30 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Hij hoeft niet noodzakelijk spijt te krijgen. Ik heb dat gedaan en ik had er ook geen spijt van. Misschien is het dat ik liefde en seks goed kan loskoppelen, wat de meeste mensen niet kunnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Wat Moofasah zegt.
Wie is D.D.W. trouwens. Zegt me zo niks
Schenkstroop wel, die heeft uit wanhoop een hoer aan lopen duwen en het heeft niet geholpen. TS, ga niet naar hoeren, daar krijg je écht spijt van. (voor de ontmaagding bedoel ik dan)
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet noodzakelijk spijt te krijgen. Ik heb dat gedaan en ik had er ook geen spijt van. Misschien is het dat ik liefde en seks goed kan loskoppelen, wat de meeste mensen niet kunnen.
Ik dacht dat vrouwen geëmancipeerd waren. Als ze interesse hebben in een man, waarom ondernemen zij dan geen actie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar opgewekt/vrolijk staat nog niet gelijk aan aantrekkelijk. Waarschijnlijk heb je geen sexappeal en ben je voor de meeste dames niet meer als een aardige gezellige jongen. Uitgaande van dat je ook echt bent zoals je beschrijft.
En dan is er nog iets. Je moet wel zelf op die dames afgaan hè. De meeste vrouwen willen versiert worden en gaan jou dus ook niet versieren. Enige wat ze zullen doen is signalen naar je zenden dat ze je wel zien zitten, als ze dat al doen.
Ik ben b.v. groot en in de ogen van de gemiddelde bevolking gespierd. Ook is er al vaker tegen me gezegd dat ik knap ben. Maar ook ik krijg geen aandacht van vrouwen. Niet zozeer om mijn uiterlijk, maar omdat ik niet ondernemend ben op dat gebied. Voor mij is het echter geen probleem, maar voor jou wel. Dus als je er verandering in wilt brengen zul je toch echt over een paar hordes moeten springen. Je onzekerheid overwinnen en alle andere clichés.
Ik snap niet waarom mensen seks zonder liefde zo belangrijk vinden. Als je seks hebt gehad met iemand waar je echt van houdt, dan weet je hoe het moet zijn en is seks zonder liefde maar een slap aftreksel van die beleving.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:46 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet noodzakelijk spijt te krijgen. Ik heb dat gedaan en ik had er ook geen spijt van. Misschien is het dat ik liefde en seks goed kan loskoppelen, wat de meeste mensen niet kunnen.
Tsja, ik heb nog nooit seks gehad met iemand waar ik van houd, dus ik zou het niet weten. Ik ben daarbovenop sowieso niet zo'n emotioneel persoon. Typisch geval van Asperger Syndroom, al is het een licht geval.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen seks zonder liefde zo belangrijk vinden. Als je seks hebt gehad met iemand waar je echt van houdt, dan weet je hoe het moet zijn en is seks zonder liefde maar een slap aftreksel van die beleving.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen seks zonder liefde zo belangrijk vinden. Als je seks hebt gehad met iemand waar je echt van houdt, dan weet je hoe het moet zijn en is seks zonder liefde maar een slap aftreksel van die beleving.
Pfff, uitstraling. Vrouwen zijn geen wezens die beschikken over telepathie. Al eens gehoord van 'fake it till you make it'? Je lichaamstaal kun je bewust controleren als je erop let.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:56 schreef Suncatcher het volgende:
Conclusie : Je bent wanhopig. get a grip -. Dat is de werkelijke reden waarom je onaantrekkelijk bent. Je straalt overduidelijk uit dat je ze wilt, dat je persé een vriendin MOET hebben, en dat komt behoorlijk freaky over. En ja, dit heb je zelf niet door, maar als iemand van hetzelfde geslacht al gemakkelijk van je af kunt lezen wat je intenties zijn, dan kun je wel nagaan hoe zoiets bij een vrouw overkomt. Ik heb jouw type vaker gezien, jammer dat je het zelf nog niet inziet.
Uiterlijk is niet persé relevant.
Komt me bekend voor dit soort incidentenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Dat wordt een te lang verhaal, maar uitgaan met studentes (21jr) die je overdag in een eetcafe ontmoet (en dan scoren), een tweedaags (+ 1 nacht) uitstapje boeken bij een lokaal reisburootje en tijdens de overnachting stiekum met de reisleidster (22jr) naar bed. De receptioniste (27jr) van een hotel waar je overnacht die je midden in de nacht in je kamer komt opzoeken, dat soort dingen....En zo was er nog veel meer....
Serieus, niets van dit alles is verzonnen. Zo gaat dat daar gewoon....
Juist, jij snapt het. Als je eenmaal in die negatieve spiraal zit, is het moeilijk om er weer uit te komen, zeker als je pogingen daartoe niet succesvol zijn; als je jezelf probeert te verbeteren en het levert niks op, dan is dat heel ontmoedigend. Het volledig ontbreken van positieve stimulansen nemen toch die motivatie weg om te blijven proberen, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik denk niet eens zozeer dat het aan uiterlijk, geld, status, spontaniteit en sociaal voorkomen ligt.
Het heeft veeleer te maken met mannen die maar niet aan de vrouw komen - in mijn omgeving ken ik er een paar - dat ze veel te krampachtig worden zodra het een beetje serieus of gezellig begint te worden met een meid.
Niet dat ik hier nu pretendeer de oplossing te hebben voor je probleem, bij mij is het min of meer vanzelf gegaan vanaf mijn 16e, maar een vrouw die interesse in je heeft, je bevestiging geeft en je zelfvertrouwen helpt op te vijzelen, helpt gewoon enorm om uit je negatieve spiraal te raken. Voor elke positieve ervaring krijg je meer zelfvertrouwen en als je deze op je 24e nog nooit hebt gehad, ben jij voor wat betreft weerbaarheid enorm in het nadeel.
Een jongen van 24 die al een paar serieuze flings heeft gehad, hier en daar wat heeft gescharreld en ook meisjes heeft afgewezen omdat hij zelf niet geinteresseerd was, neemt het daten niet superserieus. Hij zal niet bij elk teken van affectie, elke aanraking van een vrouw of een flirterige lach in de stress schieten, maar gewoon meegaan, een beetje casual reageren en zeker niet desperate gaan lopen texten, mailen, toevoegen op facebook en hopen dat nachten lang haar gezeur aanhoren hem een plek in haar broekje gaat opleveren.
Vrouwen testen je tijdens het kennismaken nogal. Hoe reageer jij op plagerige opmerkingen. Hoezeer probeer je het haar maar naar de zin te maken en in hoeverre blijf je jezelf en geef je jouw grenzen aan. Vooropgesteld dat je wel spontaan en leuk contact hebt met vrouwen, maar altijd in het vriendschappelijke stadium blijft hangen, ligt daar je probleem. Je bent te gedwongen en maakt een te groot probleem van je eigen zwakte, waardoor het je vooral aan zelfvertrouwen en daadkracht ontbreekt, die andere mannen met positieve ervaringen in de liefde wel vrouwen opleveren.
Zelf ben ik 21, en heb ook nooit een vriendin of sjans gehad, wel meerdere keren geprobeerd vanaf m'n 17e/18e, trouwens. Waar het aan ligt? Geen idee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:56 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Pfff, uitstraling. Vrouwen zijn geen wezens die beschikken over telepathie. Al eens gehoord van 'fake it till you make it'? Je lichaamstaal kun je bewust controleren als je erop let.
Dat zegt niks. Vrouwen kunnen iemand krijgen wanneer ze maar wellen, zelfs de niet zo knappe. Komt vaak genoeg voor dat ik een knappe gozer zie met een niet zo knappe vriendin. Het omgekeerde daarentegen zie ik zelden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:43 schreef arachide. het volgende:
TS komt als een zeurderige nerd over. Niet sexy.
Wil je seks of een relatie of allebei? In het eerste geval is prostitutie een optie, zeker als je je onervarenheid wil wegwerken. Veel meiden knappen erop af ja. Gewoon niet vertellen dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dat van wanhopige uitstraling is gelul. Iedereen weet dat zoiets afstoot en mensen met een beetje verstand verbergen het. Oftewel, wat hij zegt:
[..]
Zelf ben ik 21, en heb ook nooit een vriendin of sjans gehad, wel meerdere keren geprobeerd vanaf m'n 17e/18e, trouwens. Waar het aan ligt? Geen idee.Ik blijf echter wel hoop houden en ben er niet te druk mee maar het is een kwestie van tijd (enkele jaren nog misschien) voor ik me ook depri ga voelen als het dan nog niet is gelukt.
Klinkt een beetje als mijn leven. Ik had in de middelbare school ook nauwelijks vrienden, werd gepest en uitgaan vond ik niks aan. Dat veranderde toen ik ging studeren in Leuven: hier ga ik wel uit en heb ook een redelijk sociaal leven opgebouwd. Tot op heden willen vrouwen me echter nog niet helaas (ik ben overigens zelf ook al heel lang niet meer verliefd geweest dus het boeit niet echt).quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nee, ik pieker er niet over. Zo erg ben ik de wanhoop niet nabij en mijn nieuwsgierigheid bewaar ik wel tot ik weer een leuk meisje tegenkom. Het probleem is dat ze mij nooit willen tot op heden. Ik ben nog steeds in stijgende lijn doordat ik tot mijn 18e nooit vrienden had en uitging enz. Ik kan dus nog dingen aan mezelf verbeteren en verzamel gewoon hoop dat het de volgende keer wel lukt.
Pff prostitutie, van mijn leven zal ik daar niet met een voldaan gevoel bij wegkomen.
Gaat een beetje moeilijk als er van vrouwen uit alleen maar negatieve stimulansen blijven komen. Ons verleden maakt ons bovendien wie we zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Volgens mij moeten alle mensen in dit topic die nooit een vriendin hebben gehad en tig jaar oud zijn de toekomst rooskleuriger inzien ipv blijven kniezen op het verleden..
Vrouwen vinden mannen die negatief zijn over zichzelf onaantrekkelijk. Dus met die instelling zul je nooit een vriendin krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk als er van vrouwen uit alleen maar negatieve stimulansen blijven komen. Ons verleden maakt ons bovendien wie we zijn.
Nederland vrouwen stellen over het algemeen hogere eisen dan buitenlandse vrouwen. Ze staan ook bekend als zeer onafhankelijk en zelfstandig. Als man moet je dus van goede huize komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nee, ik pieker er niet over. Zo erg ben ik de wanhoop niet nabij en mijn nieuwsgierigheid bewaar ik wel tot ik weer een leuk meisje tegenkom. Het probleem is dat ze mij nooit willen tot op heden. Ik ben nog steeds in stijgende lijn doordat ik tot mijn 18e nooit vrienden had en uitging enz. Ik kan dus nog dingen aan mezelf verbeteren en verzamel gewoon hoop dat het de volgende keer wel lukt.
Pff prostitutie, van mijn leven zal ik daar niet met een voldaan gevoel bij wegkomen.
Dat boeit me ook niet echt meer. De laatste tijd interesseer ik me steeds minder voor relaties, ik ben meer bezig met mijn academische doeleinden. Daar ligt mijn toekomst wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen vinden mannen die negatief zijn over zichzelf onaantrekkelijk. Dus met die instelling zul je nooit een vriendin krijgen.
Z'n stelling slaat echt nergens op. Mensen zijn mensen en vrouwen zijn vrouwen. Als je denk dat Nederlandse vrouwen bijzondere eisen stellen vergeleken de rest van de wereld heb je het echt flink mis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Nederland vrouwen stellen over het algemeen hogere eisen dan buitenlandse vrouwen. Ze staan ook bekend als zeer onafhankelijk en zelfstandig. Als man moet je dus van goede huize komen.
Een vrouw kan ook z'n lijstje maken met punten waarop vrouwen worden 'afgekeurd' en vervolgens klagen dat mannen daar geen last van hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Marx1990 het volgende:
En hoe komt het dat vrouwen met dit soort problemen wel iemand kunnen krijgen?[ afbeelding ]
Die twee maten in de datingwereld zijn me een doorn in het oog.
Ik kan wel voorstellen dat vrouwen in ontwikkelingslanden meer naar de salaris kijken en de rest niet belangrijk vinden. Maar naar mijn mening kijken Nederlandse vrouwen minder naar het salarisstrookje dan bijvoorbeeld Amerikaanse.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:06 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Z'n stelling slaat echt nergens op. Mensen zijn mensen en vrouwen zijn vrouwen. Als je denk dat Nederlandse vrouwen bijzondere eisen stellen vergeleken de rest van de wereld heb je het echt flink mis.
toch klopt de stelling in de praktijk wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:06 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Z'n stelling slaat echt nergens op. Mensen zijn mensen en vrouwen zijn vrouwen. Als je denk dat Nederlandse vrouwen bijzondere eisen stellen vergeleken de rest van de wereld heb je het echt flink mis.
Omdat mannen initiatief nemen, omdat vrouwen geen prikkel krijgen door zomaar iemand te zien omdat ze minder visueel ingesteld zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Marx1990 het volgende:
En hoe komt het dat vrouwen met dit soort problemen wel iemand kunnen krijgen?[ afbeelding ]
Precies. Dat depressieve gedoe:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef pietkanarie het volgende:
Ik ben ook al best een eind op weg om eeuwig single te blijvenMaar het interesseert me niet zoveel. Wat niet is, kan zomaar komen. Maar het komt niet als je wanhopig op zoek gaat. Want te graag willen is niet aantrekkelijk. En de ander merkt dat heus wel aan je, ook al denk je zelf van niet.
Inderdaad. Alsof je als vrouw zijnde trouwens altijd maar de keus hebt. Ik vind dat behoorlijk tegenvallen hoor haha. Ik heb wel veel sjans, maar nooit een jongen/man die me echt versiert.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Een vrouw kan ook z'n lijstje maken met punten waarop vrouwen worden 'afgekeurd' en vervolgens klagen dat mannen daar geen last van hebben
Dat moet je ook zelf doen. Maar dan wel op zo'n manier dat hij denkt dat hij het doet. Klinkt ingewikkeld, maar is het niet hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef julia22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof je als vrouw zijnde trouwens altijd maar de keus hebt. Ik vind dat behoorlijk tegenvallen hoor haha. Ik heb wel veel sjans, maar nooit een jongen/man die me echt versiert.
Hoe zie je dat versieren dan voor je?quote:Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef julia22 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof je als vrouw zijnde trouwens altijd maar de keus hebt. Ik vind dat behoorlijk tegenvallen hoor haha. Ik heb wel veel sjans, maar nooit een jongen/man die me echt versiert.
Vertel mij, hoe wil jij versierd worden?quote:Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef julia22 het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel mij, hoe wil jij versierd worden?
Wel als je met mij te maken hebtquote:Op zondag 1 april 2012 11:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet je ook zelf doen. Maar dan wel op zo'n manier dat hij denkt dat hij het doet. Klinkt ingewikkeld, maar is het niet hoor.
Op je afstappen om een praatje te maken?quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe zie je dat versieren dan voor je?
Iedere man denkt dat die heel speciaal is, maar jullie hebben allemaal dezelfde globale parametersquote:
Het was zelfspot. Hoe makkelijk jij het ook voor mij zou maken, ik ben te onschuldig om te happen.quote:Op zondag 1 april 2012 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedere man denkt dat die heel speciaal is, maar jullie hebben allemaal dezelfde globale parameters
Ohhhquote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het was zelfspot. Hoe makkelijk jij het ook voor mij zou maken, ik ben te onschuldig om te happen.
Ik heb geen idee hoe het moet eerlijk. Als het iets zou worden dan lees ik dat puur af op het fysiek... Intiem dansen oid.quote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh
Tja, dan moet er gewoon een schepje bovenop.
Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het moet eerlijk. Als het iets zou worden dan lees ik dat puur af op het fysiek... Intiem dansen oid.
Gewoon leuke zinnetjes oefenen. Leuke grapjes enzo. Flirterige grapjes.quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Ik kom niet goed uit m'n woorden vaak, denk dat ik daarom geen vriendin heb
Inderdaad!quote:Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef julia22 het volgende:
[..]
Dat is een symptoom. Je werkelijke probleem is een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef OpenDeurIsOpen het volgende:
Ik kom niet goed uit m'n woorden vaak, denk dat ik daarom geen vriendin heb
Sja zoals ts al zei dat heeft tie nog nooit gehadquote:Op zondag 1 april 2012 17:11 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ach, iedereen ( ik iig wel ) heeft weleens zo'n fase. Totdat je opeens toch iets magisch meemaakt met de een of ander. En meestal zie je dat vantevoren niet aankomen, dus zou het ook kunnen dat het nog niet voorgekomen is, zoals bij TS. Die kans zit erin.
dat dus, kom maar pas echt klagen wanneer je de dertig gepasseerd bentquote:Op zondag 1 april 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
in de twintig zijn en het dan al hebben over eeuwig single zijn vind ik eigenlijk best wel gefrustreerd klinken. en dat is verre van aantrekkelijk.
En dat doen jongens/mannen niet bij je?quote:Op zondag 1 april 2012 15:25 schreef julia22 het volgende:
[..]
Op je afstappen om een praatje te maken?
Nee..helaas, want stiekem ben ik best aardig..quote:Op zondag 1 april 2012 18:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
En dat doen jongens/mannen niet bij je?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef julia22 het volgende:
[..]
Nee..helaas, want stiekem ben ik best aardig..![]()
Ik snap het niet helemaal.quote:Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef julia22 het volgende:
[..]
dat kun je niet zien aan de buitenkant. bovendien zeggen ze dat allemaal.quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef julia22 het volgende:
[..]
Nee..helaas, want stiekem ben ik best aardig..![]()
Je bent te knap, ze durven niet naar je toe te komen omdat ze denken dat je out of their league bent.quote:Op zondag 1 april 2012 21:08 schreef julia22 het volgende:
Sjans bedoel ik mee dat ik wel aandacht krijg op afstand (bouwvakkers hebben we het dan niet over), maar dat ze niet op me af stappen om een praatje te maken.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Tja, je weet het hea...quote:Op zondag 1 april 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent te knap, ze durven niet naar je toe te komen omdat ze denken dat je out of their league bent.
Dat denk ik ook. Materiële bezittingen worden minder belangrijk naar mate je economische situatie stabieler wordt. Dan wordt er plaats gemaakt voor selectietactieken die evolutionair veel belangrijker zijn, en ook niet beinvloed worden door externe factoren. Denk bijvoorbeeld aan de compatibiliteit van immuunsystemen. Hormonen en feromonen, dat is het niveau waar echte liefde ontstaatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:34 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik kan wel voorstellen dat vrouwen in ontwikkelingslanden meer naar de salaris kijken en de rest niet belangrijk vinden. Maar naar mijn mening kijken Nederlandse vrouwen minder naar het salarisstrookje dan bijvoorbeeld Amerikaanse.
Versier er dan zelf een. Waarom moet het initiatief steeds van de man uitkomen?quote:Op zondag 1 april 2012 10:41 schreef julia22 het volgende:
[..]
Ik gok toch dat daar een of andere biologische kern in zit.. Mannen die pakken wat ze pakken kunnen zullen wel meer neuken voor meer nageslacht zorgen, waardoor ze een evolutionair voordeel hebben tov andere mannen, wat aantrekkelijk is omdat de vrouw dan haar genen doorgeeft aan een succesvol mannetje.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Versier er dan zelf een. Waarom moet het initiatief steeds van de man uitkomen?
Geen moer mee te maken, die biologische kern. Vrouwen zijn geëmancipeerd, dat ze zich ook eens eindelijk daarnaar gedragen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok toch dat daar een of andere biologische kern in zit.. Mannen die pakken wat ze pakken kunnen zullen wel meer neuken voor meer nageslacht zorgen, waardoor ze een evolutionair voordeel hebben tov andere mannen, wat aantrekkelijk is omdat de vrouw dan haar genen doorgeeft aan een succesvol mannetje.
Maar et gaat natuurlijk nergens over.
Vrouwen zijn alleen geëmancipeerd op de momenten dat dit hun het beste uitkomt.quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Geen moer mee te maken, die biologische kern. Vrouwen zijn geëmancipeerd, dat ze zich ook eens eindelijk daarnaar gedragen.
Goh, je meent het...quote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vrouwen zijn alleen geëmancipeerd op de momenten dat dit hun het beste uitkomt.
Helaas zijn mensen hypocriet voor eigen gewin.quote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vrouwen zijn alleen geëmancipeerd op de momenten dat dit hun het beste uitkomt.
Dit is dus het verschil tussen mannen en vrouwen. Bovenstaande dame kan zo te lezen heel veel krijgen, maar vindt de meeste mannen niets. Veeleisend dusquote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Selestha het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik ben zelf nu al zo'n 3 jaar vrijgezel, heb tussendoor wel eens heel kort een scharrel gehad, maar ik kom steeds mannen tegen die óf een ''open relatie'' willen, of géén relatie willen en alleen seks.
Open relaties heb ik gehad, en ben ik door een behoorlijk nare ervaring klaar mee. Alleen seks hoef ik niet meer, want vroeger heb ik dat genoeg gedaan. Ik wil nu gewoon liefde, vriendje/vriendinnetje. En ik heb geen trouwplannen of kinderwens, noch wil ik samen gaan wonen. Ik hou van vrijheid in een relatie, alleen wil door mijn eerdere ervaringen wèl een monogame relatie. Mannen die dat ook willen, kom ik gewoon niet tegen. Ligt misschien aan de types waar ik op val ofzo.
Inmiddels heb ik het zoeken opgegeven, iedere keer als ik een man tegenkom krijg ik hetzelfde riedeltje te horen en daar heb ik geen zin meer in. Ik heb het leuk in mijn eentje, heb veel vrienden, een eigen huis, een aantal hobbies die erg belangrijk voor me zijn en genoeg wat me bezig houd.
Soms vind ik het wel jammer hoor, en heb ik het gevoel dat er wat aan me voorbijgaat omdat ik geen relatie heb. Maar dat is maar soms, en het overheerst mijn leven niet. Ik ben pas 24, dus misschien kom ik nog wel iemand tegen die wèl gewoon alleen mijn vriendje wil zijn. En misschien niet, maar dat zij dan zo.
Ik ben vrijgezel.quote:Op maandag 2 april 2012 22:09 schreef julia22 het volgende:
Hypocriet? Ik verlang niet dat een jongen mij versiert, vind het alleen jammer dat ze het niet doen. En bij andere meiden doen ze het wel.. Heb trouwens zelf ook wel initiatief genomen in het verleden, maar dat waren achteraf hypocriete mannetjes die zich voordeden als vrijgezel, maar het niet waren.
Zo ongeveer zijn we wel evolutionair geprogrammeerd ja. Voor het verspreiden van de genen hoeven mannen niet kieskeurig te zijn. Maar vrouwen wel, want die kunnen immers maar één kind tegelijk maken, en dan liever wel met een man die enigszins kan helpen met het kind.quote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik gok toch dat daar een of andere biologische kern in zit.. Mannen die pakken wat ze pakken kunnen zullen wel meer neuken voor meer nageslacht zorgen, waardoor ze een evolutionair voordeel hebben tov andere mannen, wat aantrekkelijk is omdat de vrouw dan haar genen doorgeeft aan een succesvol mannetje.
Maar et gaat natuurlijk nergens over.
Same. Blind dates, geen probleemquote:
Je moet ook realistisch blijven, dit is gewoon jezelf voor de gek houden. Je kunt wel geloven dat je George Clooney bent en dat er voor jou duizend knappe vrouwen staan na elke afwijzing, maar dat maakt niet dat het ook werkelijk zo is. Ik kan ook geloven dat ik stoer ben: zelfde verhaal, ben ik namelijk niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:03 schreef davidov2009 het volgende:
Ik ben in dit topic geloof ik al zeker 10 ('wanhopige') vrijgezellen dames en heren tegengekomen. Volgens mij heb ik wel een oplossing, of in ieder geval een begin; spreek met de hele groep af, mss klikt het tussen sommigen al direct, en daarna met de hele groep uitgaan, nieuwe mensen leren kennen etc.![]()
Aangezien dit een dertien-in-een-dozijn topic is (no offense) in R&P, kan imho best een soort Centraal topic van gemaakt worden, geschikt naar regio zo u wilt.
Verder kan ik me wel vinden met wat er hier in grote lijnen gezegd wordt over uitstraling, houding, jongens/meisjes aanspreken, zelfvertrouwen etc. Het klopt dat dit alles best lastig (te faken) is als je onervaren bent, maar probeer jezelf er telkens aan te herinneren (en uit te stralen) dat jij de catch bent, enigszins overtrokken; 'Ik ben een aantrekkelijke, stoere, leuke, interessante gozer en ik kom eventjes polshoogte nemen of jij mij waard zou zijn door een casual gesprek te houden alsof ik over 15 minuten een andere afspraak heb' (of v.v. in geval van dame). Als de dame in kwestie ongeïnteresseerd begint te doen, 'daaaag bitch voor jou duizend anderen' (weer overtrokken hè), hebben jullie het gezellig in de zin van is er enige klik/chemie, vraag haar dan mee uit.
Dat gezegd hebbende, ik zit op een opleiding met 70-80% vrouw (rara), daar zitten ook wel genoeg knappe dames tussen. Alleen al een klik van mijn kant is echter bijzonder zeldzaam, dat heeft dus weinig met uiterlijk te maken, maar met hele persoonlijkheid/uitstraling, vriendengroep etc. Laat staan een klik van beide kanten. Plenty of fish in the sea dus, maar slechts een enkeling heeft een ring in z'n buik, zie die maar eens te vangen; zoals Michael Buble (laat de *alsjeblieft zeg* reacties maar komen) het zo mooi verwoord 'half of it's timing, half of it's luck'In bijv. uitgaansleven ligt dat anders, daar vaar je meer op uiterlijk alleen, maar kans dat dit na je fling relatiemateriaal wordt, is daardoor wel klein ime.
edit: *davidov wordt ook wakker en ziet dat er iig al ongeveer zon topic is voor jongeren 18-25jaaranyways, made my point.
Geen slecht idee eigenlijk! Gewoon simpel een kroeg induiken, waar je fatsoenlijk kunt communiceren. Alleen is man/vrouw verhouding toch wel altijd een issue denk ik. Er is wel een topic die gaat meeten in Amsterdam: Het-serieuze-als-versieren-moeilijk-is. Maar daar lopen de leeftijden geloof ik ook uiteen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:03 schreef davidov2009 het volgende:
Ik ben in dit topic geloof ik al zeker 10 ('wanhopige') vrijgezellen dames en heren tegengekomen. Volgens mij heb ik wel een oplossing, of in ieder geval een begin; spreek met de hele groep af, mss klikt het tussen sommigen al direct, en daarna met de hele groep uitgaan, nieuwe mensen leren kennen etc.![]()
Aangezien dit een dertien-in-een-dozijn topic is (no offense) in R&P, kan imho best een soort Centraal topic van gemaakt worden, geschikt naar regio zo u wilt.
edit: *davidov wordt ook wakker en ziet dat er iig al ongeveer zon topic is voor jongeren 18-25jaaranyways, made my point.
Wat voor types val je op danquote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef Selestha het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik ben zelf nu al zo'n 3 jaar vrijgezel, heb tussendoor wel eens heel kort een scharrel gehad, maar ik kom steeds mannen tegen die óf een ''open relatie'' willen, of géén relatie willen en alleen seks.
Open relaties heb ik gehad, en ben ik door een behoorlijk nare ervaring klaar mee. Alleen seks hoef ik niet meer, want vroeger heb ik dat genoeg gedaan. Ik wil nu gewoon liefde, vriendje/vriendinnetje. En ik heb geen trouwplannen of kinderwens, noch wil ik samen gaan wonen. Ik hou van vrijheid in een relatie, alleen wil door mijn eerdere ervaringen wèl een monogame relatie. Mannen die dat ook willen, kom ik gewoon niet tegen. Ligt misschien aan de types waar ik op val ofzo.
Inmiddels heb ik het zoeken opgegeven, iedere keer als ik een man tegenkom krijg ik hetzelfde riedeltje te horen en daar heb ik geen zin meer in. Ik heb het leuk in mijn eentje, heb veel vrienden, een eigen huis, een aantal hobbies die erg belangrijk voor me zijn en genoeg wat me bezig houd.
Soms vind ik het wel jammer hoor, en heb ik het gevoel dat er wat aan me voorbijgaat omdat ik geen relatie heb. Maar dat is maar soms, en het overheerst mijn leven niet. Ik ben pas 24, dus misschien kom ik nog wel iemand tegen die wèl gewoon alleen mijn vriendje wil zijn. En misschien niet, maar dat zij dan zo.
Ik kan me wel gelukkig voelen zonder relatie, maar ik denk dat ik gelukkiger zou zijn met relatie. Ik wil in ieder geval toch eens weten hoe dat voelt, gewoon om te zien of het nu de moeite waard is of niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:24 schreef Michielos het volgende:
Het is niet voor iedereen weggelegd, klaar. Er zijn zoveel singles op planeet Aarde, zoveel mensen sterven zonder ook maar liefde gekend te hebben. Het is evolutie en natuur. We kunnen Disney films citen, we kunnen feelgood factoren implementeren, en we kunnen lekker naïef met zijn allen gaan doen alsof het niet bestaat en fantaseren dat er op elk potje een deksel past.
Wake up and smell the coffee ofzo. Gewoon doorgaan met je leven, andere leuke dingen gaan doen. Er is genoeg waarbij je kunt uitblinken, iets kunt betekenen voor een ander. Het leven is meer dan een relatie hebben. Sowieso merk je dat veel mensen niet helemaal gelukkig zijn in een relatie. Sad but true
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef Catch_me het volgende:
Ach als je rond je 20e nog steeds geen ervaring in de liefde heb kun je het wel vergeten hoorFocus je op andere, leuke dingen zou ik zeggen
Niet helemaal waar. Ik zit echt heel bagger in mijn vel, maar flirten op een uitgaansavond is momenteel geen enkel probleem. Het is gewoon een moment in mijn leven dat ik het opeens begreep... ongeveer een half jaar geleden.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:43 schreef Godshand het volgende:
Maar hoe dan ook, om het dan maar op te geven is onzin natuurlijk. Na mijn 24e was ik gewoon wat zekerder geworden, en dat straal je dan ook uit. Als je slecht in je vel zit gaat het ook voor geen meter, qua flirten.
Wat begreep?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik zit echt heel bagger in mijn vel, maar flirten op een uitgaansavond is momenteel geen enkel probleem. Het is gewoon een moment in mijn leven dat ik het opeens begreep... ongeveer een half jaar geleden.
Dat lijkt me nou echt een waardeloze, kansloze, totaal ongefundeerde uitspraak. Er zijn nog best veel mensen (i.h.b. in het WO) die pas een tussen 20-30 eerste relaties/seks hebben. Rond diezelfde leeftijd komen de mensen die op hun 13e zijn onmaagd en in tienertijd met bangalijstjes rondliepen op de bank van de psycholoog, zelfs psychiater terecht met ernstige psychosociale problemen; i've seen them. In het bijzonder (bipolaire) stemmingsstoornissen, angst- en stress-stoornissen, seksuele stoornissen en disfunctie, middelenmisbruik en verslaving. Er is niets mis mee wat later dan gemiddeld te beginnen in het liefdesleven, daar kunnen allerlei redenen voor zijn, alleen je moet je niet blijvend in de greep laten houden door een onderliggend structureel probleem als verlegenheid en laag zelfbeeld. 'De aandoening heeft de patiënt' (beet), ipv andersom, is een bijzonder vervelende uitgangsituatie.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:37 schreef Catch_me het volgende:
Ach als je rond je 20e nog steeds geen ervaring in de liefde heb kun je het wel vergeten hoorFocus je op andere, leuke dingen zou ik zeggen
Ik zei ook duidelijk dat het overtrokken was. Het gaat om je instelling. Het is een vicieuze cirkel die je moet doorbreken; als je eenmaal wat ervaring hebt geeft dat bergen zelfvertrouwen. Je hoeft daar niet alleen voor te staan, er is o.a. relatie- en verlegenheidstherapie, maar ik zou het eerst zelf (met de mensen om je heen) proberen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Je moet ook realistisch blijven, dit is gewoon jezelf voor de gek houden. Je kunt wel geloven dat je George Clooney bent en dat er voor jou duizend knappe vrouwen staan na elke afwijzing, maar dat maakt niet dat het ook werkelijk zo is. Ik kan ook geloven dat ik stoer ben: zelfde verhaal, ben ik namelijk niet.
Ik ben een introverte, verlegen, sociaal onhandige lichte (hoog functionerende) autist met beperkte interesses. Dat is een realistischere inschatting.
Geen idee eigenlijk; ik probeerde vanalles, maar had nooit succes... ik denk dat het hem met name zit in dat het me niets meer kan schelen wat de reacties zijn als ik flirt.quote:
Dat is natuurlijk een goeie, want dan toon je zelfstandigheid en niet dat je naar de pijpen van een ander danst, zoals je in je jeugd denkt dat het hoort. Mensen die bij elke scheet voor hun meisje klaar staan zijn zeer vermoeiend voor de meiden...quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Axel1988 het volgende:
ik denk dat het hem met name zit in dat het me niets meer kan schelen wat de reacties zijn als ik flirt.
Oneerlijk eigenlijk he. Er zijn er die wisselen om de week van partner en er zijn er die nooit iemand tegenkomen. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Sowieso best een raar idee: misschien loopt de persoon die het best bij je past wel rond in een heel ander werelddeel. Je kent eigenlijk maar zo weinig mensen (vergeleken met de hele wereldbevolking).quote:Op woensdag 4 april 2012 00:24 schreef Michielos het volgende:
Het is niet voor iedereen weggelegd, klaar. Er zijn zoveel singles op planeet Aarde, zoveel mensen sterven zonder ook maar liefde gekend te hebben. Het is evolutie en natuur. We kunnen Disney films citen, we kunnen feelgood factoren implementeren, en we kunnen lekker naïef met zijn allen gaan doen alsof het niet bestaat en fantaseren dat er op elk potje een deksel past.
Wake up and smell the coffee ofzo. Gewoon doorgaan met je leven, andere leuke dingen gaan doen. Er is genoeg waarbij je kunt uitblinken, iets kunt betekenen voor een ander. Het leven is meer dan een relatie hebben. Sowieso merk je dat veel mensen niet helemaal gelukkig zijn in een relatie. Sad but true
die vrouwen kunnen juist op elk moment iemand krijgen, doordat er wanhopige kerels zijn. zonder die kerels bleven alleen de echte mannen over, die niet te trots zijn om de zoveelste dikke lelijke trol af te wijzen.quote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit is dus het verschil tussen mannen en vrouwen. Bovenstaande dame kan zo te lezen heel veel krijgen, maar vindt de meeste mannen niets. Veeleisend dus
Net als die andere reaktie een endje terug van de dame die 'veel sjans' had.
Nu moet je even voorstellen dat je dus geen sjans hebt, geen sex, geen enkel initiatief van de mannen naar jouw kant en als je dan wat probeert, dat ze je dan niet zien staan. Dat is het verschil met veel van de mannen die hier posten.
Elke normaal uitziende vrouw kan elk moment een relatie krijgen met een normaal uitziende man. Een normaal uitziende man lukt dat alleen maar als hij initiatief neemt en aan het eisenpakket van de dame voldoet. Zo simpel is het
Maar goed; zolang je maar genoeg kansen creeert, dus veel dingen onderneemt waarbij je vrouwen ontmoet, dan zit er vanzelf wel eentje tussen met wie het klikt. Dan zit het initiatief nemen niet zozeer in op een vrouw afstappen, maar je inschrijven voor die singlesgroepsreis of die cursus salsadansen. Dat lijkt me toch veruit de beste manier.
My life sucks wat dat betreft haha.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
Anger, hoe ziet jouw leven mbt tot uitgaan er uit? (Ga je vaak alleen uit, heb je een vaste kroeg.. Veel andere steden... Met vrienden, etc)
Want? Zelfde issues?quote:
Iets uitgebreider misschien?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
Soms... Spreek de laatste tijd niet zoveel mensen meer aan.. (En dan valt het gelijk helemaal stil)
Ben je homo of a-sexueel? (zou kunnen?) Dat je daarom niet meer op vrouwen afstapt?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nee ik stap niet alleen, heb een redelijk aantal vrienden, sociaal gezien gaat het wel ok.. Maar niet geweldig. Heb wel voldoende zelfvertrouwen maar ben door gebrek aan motivatie / lust / zin om dingen te doen een beetje passief geworden.
Ook omdat je als je contact wilt met mensen grotendeels altijd zelf moet beginnen met contact...
Kortom: Ik ben een passief persoon geworden dat niet zovaak meer mensen aanspreekt.
De stap verder lukt al helemaal niet trouwens, dat er wat flirterige opmerkingen bij komen kijken etc... Ik strand meestal bij gewoon interesse in iemand hebben.
Dat geforceerde, echt moeten aanspreken is natuurlijk ook het sterkst het geval met uitgaan? Zelf vind ik dat ook niet wat, totaal niet spontaan. Hoewel het gesprek dat er op volgt natuurlijk wel spontaan kan verlopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, ik ben gewoon uitermate passief geworden omdat het me nooit iets opgeleverd heeft.
Daarbij komt wel kijken dat ik atm ook wat depressief ben. Dus het gaat niet helemaal soepel.
Het meeste wat me tegen houdt is dat het moeite kost om iemand aan te spreken... Zolang iemand niet naast je staat / iets spontaan gebeurt waarop je kunt inspelen zal je echt op iemand af moeten stappen en een bepaald woordje klaar hebben liggen. Dat kost wat meer moeite.
En tjah, thats it.
Maar als er oogcontact is wat ergens een beetje speciaal is mis je toch een kans, ook al is het niet ''spontaan''quote:Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat geforceerde, echt moeten aanspreken is natuurlijk ook het sterkst het geval met uitgaan? Zelf vind ik dat ook niet wat, totaal niet spontaan. Hoewel het gesprek dat er op volgt natuurlijk wel spontaan kan verlopen.
Maar als je een bepaalde sport/hobby of wat dan ook hebt, dan is dat al een stuk minder geforceerd toch?
Oh ja, ja op die manier is het dan wel een gemiste kans inderdaad. Als er wel oogcontact is maar dat het daarbij blijft.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar als er oogcontact is wat ergens een beetje speciaal is mis je toch een kans, ook al is het niet ''spontaan''
Tjah, ik merk het niet echt, welke plekken bedoel je? Werkvloer? School? Bibliotheek? Sport?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:04 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oh ja, ja op die manier is het dan wel een gemiste kans inderdaad. Als er wel oogcontact is maar dat het daarbij blijft.
Maar niet iedereen is even geschikt voor dat 'kroeg-versieren'. Dus om maar aan te geven dat het op andere plekken misschien meer vanzelf gaat/gewoon ontstaat.
Maar die drempel om 1 na het oogcontact wat te zeggen is al wat, zow overdag in het openbaar. En 2 kunnen meiden daar ook nog al eens van schrikken als je eerlijk en direct bent.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik merk het niet echt, welke plekken bedoel je? Werkvloer? School? Bibliotheek? Sport?
Dan ja, dan snap ik het wat je bedoelt, maar dan moet je nog steeds geluk hebben.
Klopt, dat soort momenten bedoel ik inderdaad... op school in samenwerkingsgroepjes, omdat je bij elkaar op kantoor werkt/bij dezelfde vereniging zit. Moet je wel nog steeds geluk hebben ja, da's waar. En vooral veel geduld denk ikquote:Op woensdag 4 april 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, ik merk het niet echt, welke plekken bedoel je? Werkvloer? School? Bibliotheek? Sport?
Dan ja, dan snap ik het wat je bedoelt, maar dan moet je nog steeds geluk hebben.
Maar als je beiden wat aan het doen bent (sporten, werken) dan is het wel een stuk minder geforceerd. Maar dat geldt misschien vooral voor 'doeners' zoals ik zelf... gewoon staan/zitten praten vind ik niet echt fijn. Liever ondertussen wat doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:11 schreef SarnamiG het volgende:
[..]
Maar die drempel om 1 na het oogcontact wat te zeggen is al wat, zow overdag in het openbaar. En 2 kunnen meiden daar ook nog al eens van schrikken als je eerlijk en direct bent.
Dat is zeer zeker wel het beste denk ik. Dan is er gelijk weer afleiding door hetgeen waar je mee bezig was. Meteen die gedachten uitschakelen mocht het dus een "sorry, maar" moment zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:13 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Maar als je beiden wat aan het doen bent (sporten, werken) dan is het wel een stuk minder geforceerd. Maar dat geldt misschien vooral voor 'doeners' zoals ik zelf... gewoon staan/zitten praten vind ik niet echt fijn. Liever ondertussen wat doen.
Maar dat is toch lastig.. Vind ik..quote:Op woensdag 4 april 2012 19:13 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Maar als je beiden wat aan het doen bent (sporten, werken) dan is het wel een stuk minder geforceerd. Maar dat geldt misschien vooral voor 'doeners' zoals ik zelf... gewoon staan/zitten praten vind ik niet echt fijn. Liever ondertussen wat doen.
Naar school gaan (wel echt een vrouwenopleiding met op de hele opleiding misschien maar vier mannen ofzo en niet bij mij in de klasquote:Op woensdag 4 april 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat is toch lastig.. Vind ik..
Want wat doe jij dan zoal op een dag? Dat je ergens mee bezig bent waar je structureel wat mensen tegenkomt?
Initiatief tonen en boeiend zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef justme1234 het volgende:
Helaas is het voor de man totaal omgekeerde wereld, je moet zelfverzekerd zijn, goed uit de hoek komen, lekker in je vel zitten, uitstraling hebben, humor. De waslijst is oneindig.
haha, nee geen verpleegkunde. Nog meer een vrouwenopleiding... pedagogiekquote:Op woensdag 4 april 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
True,
Doe je verpleegkunde?
En wat doe je voor sporten?
Hardlopen door het bos of over akkers. Soms zwemmen in het kanaal of een slootloop. En tussendoor hindernissen doen (in touwen klimmen enzo)quote:Op woensdag 4 april 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ok nu ben ik wel geïnteresseerd, wat is ''survival''?
Zou prima met ze'n 2en kunnen.. Lijkt me wel lache eigenlijk, je geeft de een 50 meter voorsprong en dan... Rennen en de ander inhalen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:43 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Hardlopen door het bos of over akkers. Soms zwemmen in het kanaal of een slootloop. En tussendoor hindernissen doen (in touwen klimmen enzo)
Doen we met een grote groep. En als ik hun 50 meter voorsprong geef zie ik de meesten nooit meer terugquote:Op woensdag 4 april 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou prima met ze'n 2en kunnen.. Lijkt me wel lache eigenlijk, je geeft de een 50 meter voorsprong en dan... Rennen.
Mooie post.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef Hexagon het volgende:
Je komt inderdaad te wanhopig over. Dat is een lastige deadlock dat begrijp ik. In mijn directe omgeving ken ik wel jongens die precies hetzelfde hadden aangezien ik een achtergrond in de ICT heb kom ik die wel eens tegen.
Maar de enige manier om eraan te ontsnappen is toch meer zelfverzekerd worden. Dat is in die situatie moeilijk maar kan wel. Focus eens op die dingen die wel goed gaan en die je wel kunt. Als jij een beetje een interessante vent bent die een duidelijke eigen mening heeft dan kun je ook een veel betere houding aannemen die veel meer aantrekkelijk is.
En al zou je wellicht geen knappe kerel zijn. Probeer er in ieder geval gewoon goed verzorgd en goed gekleed uit te zien. Dat scheelt al een slok op de borrel. En genoeg hele lelijke mannen met een vriendin.
Enne ik heb het ook met schade en schande geleerd. Je zult moeten blijven proberen en steeds van je fouten moeten leren. Dan komt er wel een moment dat het lukt. Je moet iig niet stilletjes afwachten en denken dat het vanzelf wel goedkomt.
Als je stopt met jezelf ontwikkelen.. Is het leven toch minder spannend, je kent alles al en wordt nauwelijks meer geprikkeld...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef justme1234 het volgende:
Maar als ik mezelf niet verder wil ontwikkelen, het eigenlijk verder wel prima zo vind.
De wereld verkennen? Vind het wel prima in Nederland, andere landen boeit me nou gewoon eenmaal niet veel.
Het is meer dat ik het doe om inhoud bij mezelf te creeren en om interessant over te komen bij de vrouwen en andere mensen. Lijkt me een zeer ongezonde situatie vind je niet??
Er zijn geen vrouwen die genoegen nemen met een man, die geen ambities heeft, gewoon werkt thuiskomt TV kijkt en weekends lekker rustig aan doet.
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Doen we met een grote groep. En als ik hun 50 meter voorsprong geef zie ik de meesten nooit meer terugVoor 2 tallen zijn er koppelwedstrijden. Mag je elkaar helpen met de hindernissen.
Die zijn er zat, maar die ga je niet op dating sites tegenkomen. De vrouwen op datingsites krijgen dusdanig veel reakties dat ze vanzelf hogere eisen gaan stellen. Als jij uit 100 vrouwen die jouw allemaal willen hebben kan kiezen, kies je ook degene die het knapst/intelligentst/rijkst/interessantste leven heeft. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:46 schreef justme1234 het volgende:
Er zijn geen vrouwen die genoegen nemen met een man, die geen ambities heeft, gewoon werkt thuiskomt TV kijkt en weekends lekker rustig aan doet.
Is ook een erg kleine sport. De meeste mensen denken meteen aan de Ardennen. Maar het kan ook gewoon in Nederland. Inmiddels zijn er over het hele land verspreid wel verenigingen maar nog niet zoveel als dat er bijvoorbeeld voetbalverengingen zijn ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |