Hmm, kunnen je vrouwelijke vrienden (mits die aanwezig zijn) je wijzen op dingen die je aan jezelf kan veranderen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef GraagofNiet het volgende:
Tuurlijk heb ik ze. En in mijn situatie zou iedereen onzeker worden.
Wat zeggen anderen daarover?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens.
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens. Niet op ieder potje past een dekseltje.
watquote:Veel mensen zeggen "we zijn verliefd". Hoe kan dit nu. De kans is verschrikkelijk klein dat diegene waar je verliefd op bent ook net toevallig verliefd op jou is.
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat zeggen anderen daarover?
Heb je een foto?
Ben ook wel nieuwsgierig als iemand dat over zichzelf zegtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)
Ik garandeer je dat ik een keiharde mening heb. Graag of niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn.
Dat ligt eerder aan jou...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wees blij man, ik moet nu zo de fucking afwas doen van haar
Ik denk dat daar je probleem zit, niet in je gezicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.
[..]
wat
Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit.
[..]
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.
Opgekropte frustratie toont zich waarschijnlijk in je houding tegenover vrouwen, wat muhahaha zegt dus. Je moet positief zijn en mensen willen leren kennen + er plezier in hebben. Anders heeft deze hele relatiegebeuren sowieso geen nut vind je niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maaer ook vrij serieus.
[..]
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
Een triest geval dat op 29 ontmaagd is door een hoer. Heeft velen topics aangemaakt over dat het maar niet wilde lukken in de liefde, en het is tot op heden niet goed gekomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Wat Moofasah zegt.
Wie is D.D.W. trouwens. Zegt me zo niks
Schenkstroop wel, die heeft uit wanhoop een hoer aan lopen duwen en het heeft niet geholpen. TS, ga niet naar hoeren, daar krijg je écht spijt van. (voor de ontmaagding bedoel ik dan)
Dus jij denkt dat je echt heel lelijk bent waardoor je geen aanspraak maakt? Sorry dát geloof ik nog minder dan dat je je houding meeneemt naar school.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.
Wacht, jij gelooft niet dat jouw geestestoestand reflecteerd op wat jij uitstraalt? Kijk voor de grap eens wat meer in de ogen van mensen en probeer te lezen wat zij uitstralen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.
Maar dat heb ik ook, echt. Ik ga altijd weer vol verwachting nieuwe mensen, dus ook vrouwen tegemoet. Daar heb ik sowieso plezier in, volwassenen, jongeren, iedereen in feite wel. Ik heb niet voor niets veel moeite gedaan om nieuwe mensen te leren kennen via fitness, vakantie, opleiding etc.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Opgekropte frustratie toont zich waarschijnlijk in je houding tegenover vrouwen. Je moet positief zijn en mensen willen leren kennen + er plezier in hebben. Anders heeft deze hele relatiegebeuren sowieso geen nut vind je niet?
Die uitstraling probeer ik dus expres te vermijden omdat ik me goed realiseer dat het dan helemaal niet gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wacht, jij gelooft niet dat jouw geestestoestand reflecteerd op wat jij uitstraalt? Kijk voor de grap eens wat meer in de ogen van mensen en probeer te lezen wat zij uitstralen.
Misschien heb je het niet door als iemand iets voor je voelt. Als je dus te maken had met het 'nooit wederzijds zijn' van gevoelens, denk ik dat je timing misschien niet goed is bij het vertellen wat je voor iemand voelt ofzo, als je altijd te lang wacht met zulke dingen zul je afgewezen worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook, echt. Ik ga altijd weer vol verwachting nieuwe mensen, dus ook vrouwen tegemoet. Daar heb ik sowieso plezier in, volwassenen, jongeren, iedereen in feite wel. Ik heb niet voor niets veel moeite gedaan om nieuwe mensen te leren kennen via fitness, vakantie, opleiding etc.
Kan wel zijn. Maar opgewekt/vrolijk staat nog niet gelijk aan aantrekkelijk. Waarschijnlijk heb je geen sexappeal en ben je voor de meeste dames niet meer als een aardige gezellige jongen. Uitgaande van dat je ook echt bent zoals je beschrijft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maar ook vrij serieus. Gewoon mezelf dus.
Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet door als iemand iets voor je voelt. Als je dus te maken had met het 'nooit wederzijds zijn' van gevoelens, denk ik dat je timing misschien niet goed is bij het vertellen wat je voor iemand voelt ofzo, als je altijd te lang wacht met zulke dingen zul je afgewezen worden.
Misschien kun je hier iets over vertellen, dan hebben wij meer inzicht.
hmm sh*t happens tochquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.
Maar uitvragen voelt pas goed en ongeforceerd alsje elkaar al een aantal maanden kent naar mijn gevoel.
Wat gebeurde er na het uitvragen van het meest recente geval? We prikten een datum, vervolgens zegde ze het af omdat ze een afspraak was vergeten. Ik stelde wat nieuwe dagen voor maar ze zei dat ze me zelf wel zou smsen. Dit heeft ze nooit meer gedaan.
Een paar maanden? Dat duurt veel te lang joh, er zijn meer kapers op de kust.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.
Maar uitvragen voelt pas goed en ongeforceerd alsje elkaar al een aantal maanden kent naar mijn gevoel.
Wat gebeurde er na het uitvragen van het meest recente geval? We prikten een datum, vervolgens zegde ze het af omdat ze een afspraak was vergeten. Ik stelde wat nieuwe dagen voor maar ze zei dat ze me zelf wel zou smsen. Dit heeft ze nooit meer gedaan.
Uit die gedachte volgt dus het gedrag dat je nooit iemand uitvraagt of er veel te lang mee wacht. Je zou je eens moeten afvragen waarom het niet goed voelt om iemand snel uit te vragen, denk dat daar je blokkade ligt. Dan kan je erachter komen dat je het eigenlijk niet wil, of dat je onzeker bent of misschien nog wel wat anders. Als het puur gaat om je eigen veiligheid, dan zijn er genoeg methodes om die te waarborgen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef GraagofNiet het volgende:
[..]
Maakt wel veel uit.. ik heb periodes in mijn leven meegemaakt dat ik veel sportte en je dit ook aan mij kon zien, maar ook periodes waar ik helemaal niets gedaan heb qua sport en je dit helaas ook kon zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |