abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109324802
Dat is mijn lot. Ik ben 24, heb nog nooit een vriendin gehad. Ik heb nog nooit gezoend. Mij is nooit de liefde verklaard, er is nooit interesse getoond vanaf een vrouw.

Dit frustreert me al sinds ik 20 was en elke maand frustreerde het meer en meer. Ik dacht en denk altijd aan mijn uiterlijk, kapsel, kleding, uitstraling etc. Elk jaar doe ik moeite om nieuwe mensen te ontmoeten. Via opleiding, vakanties, fitness, ik heb veel mensen gekend. Ik doe altijd sociaal, probeer met anderen te praten maar het mag niks baten.

Verliefdheid is voor anderen een gevoel van vreugde, voor mij een tergend iets. Sinds mijn 15e ben ik regelmatig verliefd geweest, heb ik ze laten merken, langzaam maar zeker. Maar het was nooit wederzijds. Dat voelt verschrikkelijk.

Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens. Niet op ieder potje past een dekseltje.

Veel mensen zeggen "we zijn verliefd". Hoe kan dit nu. De kans is verschrikkelijk klein dat diegene waar je verliefd op bent ook net toevallig verliefd op jou is.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:43:58 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_109324982
lekker depressief
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_109325690
Dat is je lot inderdaad. Met een lelijk gezicht wordt je over het algemeen lelijk beschouwd want het gezicht zorgt voor de eerste indruk bij mensen.

Leg je erbij neer en maak je druk om belangrijkere dingen, zoveel leuke dingen die kan doen! :Y .
pi_109325743
Altijd maar vallen voor vrouwen verander dat eens?
pi_109325831
Onzin, ik zie genoeg lelijke mensen die getrouwd zijn etc :'). Ben je over t algemeen ook zo onzeker naar anderen toe of heb je wel vrienden?
pi_109325952
Tuurlijk heb ik ze. Groep van zo'n 10 man. En in mijn situatie zou iedereen onzeker worden.
pi_109325991
Eehm minder hoge eisen aan jezelf stellen en aan je potentiële partner misschien, TS.
Als je een gemiddeld gezicht hebt, kun je misschien niet de meest knappe dames krijgen.
Wat als je nou probeert om vrienden te worden met een redelijk knap meisje? Als ze je uiteindelijk alleen maar als een vriend ziet, hoef je er niet over in te zitten.. je kunt veel van haar leren en van hoe meiden in elkaar zitten.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 20:02:50 ]
pi_109326005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef GraagofNiet het volgende:
Tuurlijk heb ik ze. En in mijn situatie zou iedereen onzeker worden.
Hmm, kunnen je vrouwelijke vrienden (mits die aanwezig zijn) je wijzen op dingen die je aan jezelf kan veranderen?
pi_109326065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens.
Wat zeggen anderen daarover?

Heb je een foto?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109326164
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef GraagofNiet het volgende:
Ik kom maar tot de conclusie dat mijn gezicht niet knap is, daar komt het blijkbaar op aan bij de mens. Niet op ieder potje past een dekseltje.
Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.

quote:
Veel mensen zeggen "we zijn verliefd". Hoe kan dit nu. De kans is verschrikkelijk klein dat diegene waar je verliefd op bent ook net toevallig verliefd op jou is.
wat
pi_109326173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:02 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Wat zeggen anderen daarover?

Heb je een foto?
Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)
pi_109326272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Ja idd, dan kunnen we kijken of je echt zo lelijk bent als je zegt (ik betwijfel het)
Ben ook wel nieuwsgierig als iemand dat over zichzelf zegt :Y
pi_109326340
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
pi_109326362
Been there, done that. Toch nog een vriendin gekregen.

Je post weinig over hoe die contacten gaan, wat verwacht je wat wij zeggen? Het standaard riedeltje van niet wanhopig zijn, jezelf goed verzorgen, op een teamsport gaan, ook de vrouwen waar je geen klik mee hebt aanspreken?

Zoiets?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:07:10 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_109326372
Sta je al 10 jaar in dezelfde kroeg of ga je ook nog wel eens ergens anders heen?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_109326382
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:06 schreef GraagofNiet het volgende:
Er komen geen foto's hier. Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn. Onzekerheid gaat daardoor niet weg.
Ik garandeer je dat ik een keiharde mening heb. Graag of niet.
(haha)

+ ik zou best een van die meiden kunnen zijn die je zou proberen te versieren dus hieerrr die foto's. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 20:08:28 ]
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 20:09:11 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_109326485
Wees blij man, ik moet nu zo de fucking afwas doen van haar :r
pi_109326529
quote:
Stel dat jullie zeggen dat ik gemiddeld of knap ben kan dat uit beleefdheid zijn.
:D.

Meestal is men bang voor het tegenovergestelde.
pi_109326535
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wees blij man, ik moet nu zo de fucking afwas doen van haar :r
Dat ligt eerder aan jou... :')
pi_109326573
quote:
Ik denk dat daar je probleem zit, niet in je gezicht. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 20:12:01 #21
138438 crew  Pizzakoppo
pi_109326638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat ligt eerder aan jou... :')
:D
pi_109326759
Je hele instelling TS. Vrouwen vallen niet op dit type zeurpiet. Onzekerheid en klaagzang maken je onaantrekkelijk.

Jou wacht inderdaad hetzelfde lot als Schenkstroop en D.D.W. als je deze houding blijft hebben. Jij bent het type dat bij vrouwen hoogstens de moedergevoelens triggert en dan medelijden krijgt. Maar als het erop aankomt zullen ze dan niet voor je vallen, maar gaan ze er vandoor met een onbeschofte eikel die het voortouw neemt.

Dus wil je een vrouw, zorg er dan al voor dat je de ''mij wil toch niemand'' houding afleert. Want niemand zit te wachten op een overblijver.

Soms krijgen lelijke mannen toch aandacht doordat ze een bepaalde houding over zich heen hebben die vrouwen aantrekt. Wees iets meer een man en geen voetveeg.
pi_109326958
Wat Moofasah zegt.

Wie is D.D.W. trouwens :@. Zegt me zo niks :D
Schenkstroop wel, die heeft uit wanhoop een hoer aan lopen duwen en het heeft niet geholpen :'). TS, ga niet naar hoeren, daar krijg je écht spijt van. (voor de ontmaagding bedoel ik dan)
pi_109327022
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maar ook vrij serieus. Gewoon mezelf dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik denk dat je je conclusie uitstraalt, wat in jouw nadeel werkt.

[..]

wat
Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
pi_109327086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef GraagofNiet het volgende:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit.

[..]

Wat? Er zijn zoveel stelletjes. In je klas heeft misschien 20% een relatie. Ik begrijp niet dat bij elk van die stelletjes verliefdheid van 2 kanten komt. Dan zou je zeggen dat iets die verliefdheid triggert, bij beide kanten tegelijk zeg maar. Was het maar zo simpel.
Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.

Verliefdheid kan ook groeien... doordat je elkaar leert kennen en ziet dat er toch een klik is.
pi_109327150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Uitstraling doe je wel, onbewust. Mensen zien dat, ze lezen het van je af terwijl jij denkt dat het wel snor zit. Niet dus want anders had je meer aanspraak.
Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.
pi_109327188
quote:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maaer ook vrij serieus.

[..]

Opgekropte frustratie toont zich waarschijnlijk in je houding tegenover vrouwen, wat muhahaha zegt dus. Je moet positief zijn en mensen willen leren kennen + er plezier in hebben. Anders heeft deze hele relatiegebeuren sowieso geen nut vind je niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 20:22:25 ]
pi_109327225
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Wat Moofasah zegt.

Wie is D.D.W. trouwens :@. Zegt me zo niks :D
Schenkstroop wel, die heeft uit wanhoop een hoer aan lopen duwen en het heeft niet geholpen :'). TS, ga niet naar hoeren, daar krijg je écht spijt van. (voor de ontmaagding bedoel ik dan)
Een triest geval dat op 29 ontmaagd is door een hoer. Heeft velen topics aangemaakt over dat het maar niet wilde lukken in de liefde, en het is tot op heden niet goed gekomen.
pi_109327252
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef GraagofNiet het volgende:

[..]

Sorry, daar geloof ik niet in. Op school of waar dan ook denk ik niet eens aan deze zaken. Daar denk ik pas aan als ik de recente ontwikkelingen reflecteer.
Dus jij denkt dat je echt heel lelijk bent waardoor je geen aanspraak maakt? Sorry dát geloof ik nog minder dan dat je je houding meeneemt naar school.
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 20:23:02 #30
138438 crew  Pizzakoppo
pi_109327286
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef GraagofNiet het volgende:

[..]

Wacht, jij gelooft niet dat jouw geestestoestand reflecteerd op wat jij uitstraalt? Kijk voor de grap eens wat meer in de ogen van mensen en probeer te lezen wat zij uitstralen.
pi_109327309
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Opgekropte frustratie toont zich waarschijnlijk in je houding tegenover vrouwen. Je moet positief zijn en mensen willen leren kennen + er plezier in hebben. Anders heeft deze hele relatiegebeuren sowieso geen nut vind je niet?
Maar dat heb ik ook, echt. Ik ga altijd weer vol verwachting nieuwe mensen, dus ook vrouwen tegemoet. Daar heb ik sowieso plezier in, volwassenen, jongeren, iedereen in feite wel. Ik heb niet voor niets veel moeite gedaan om nieuwe mensen te leren kennen via fitness, vakantie, opleiding etc.
pi_109327399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wacht, jij gelooft niet dat jouw geestestoestand reflecteerd op wat jij uitstraalt? Kijk voor de grap eens wat meer in de ogen van mensen en probeer te lezen wat zij uitstralen.
Die uitstraling probeer ik dus expres te vermijden omdat ik me goed realiseer dat het dan helemaal niet gaat.
pi_109327566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef GraagofNiet het volgende:

[..]

Maar dat heb ik ook, echt. Ik ga altijd weer vol verwachting nieuwe mensen, dus ook vrouwen tegemoet. Daar heb ik sowieso plezier in, volwassenen, jongeren, iedereen in feite wel. Ik heb niet voor niets veel moeite gedaan om nieuwe mensen te leren kennen via fitness, vakantie, opleiding etc.
Misschien heb je het niet door als iemand iets voor je voelt. Als je dus te maken had met het 'nooit wederzijds zijn' van gevoelens, denk ik dat je timing misschien niet goed is bij het vertellen wat je voor iemand voelt ofzo, als je altijd te lang wacht met zulke dingen zul je afgewezen worden.
Misschien kun je hier iets over vertellen, dan hebben wij meer inzicht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 20:28:58 ]
pi_109327610
quote:
Denken jullie dat ik dat uitstraal in RL? Niet dus. In dit topic post ik mijn frustratie van me af die opgekropt zit. In RL ben ik vrij opgewekt/vrolijk maar ook vrij serieus. Gewoon mezelf dus.
Kan wel zijn. Maar opgewekt/vrolijk staat nog niet gelijk aan aantrekkelijk. Waarschijnlijk heb je geen sexappeal en ben je voor de meeste dames niet meer als een aardige gezellige jongen. Uitgaande van dat je ook echt bent zoals je beschrijft.

En dan is er nog iets. Je moet wel zelf op die dames afgaan hè. De meeste vrouwen willen versiert worden en gaan jou dus ook niet versieren. Enige wat ze zullen doen is signalen naar je zenden dat ze je wel zien zitten, als ze dat al doen.

Ik ben b.v. groot en in de ogen van de gemiddelde bevolking gespierd. Ook is er al vaker tegen me gezegd dat ik knap ben. Maar ook ik krijg geen aandacht van vrouwen. Niet zozeer om mijn uiterlijk, maar omdat ik niet ondernemend ben op dat gebied. Voor mij is het echter geen probleem, maar voor jou wel. Dus als je er verandering in wilt brengen zul je toch echt over een paar hordes moeten springen. Je onzekerheid overwinnen en alle andere clichés.
pi_109328198
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Misschien heb je het niet door als iemand iets voor je voelt. Als je dus te maken had met het 'nooit wederzijds zijn' van gevoelens, denk ik dat je timing misschien niet goed is bij het vertellen wat je voor iemand voelt ofzo, als je altijd te lang wacht met zulke dingen zul je afgewezen worden.
Misschien kun je hier iets over vertellen, dan hebben wij meer inzicht.
Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.

Maar uitvragen voelt pas goed en ongeforceerd alsje elkaar al een aantal maanden kent naar mijn gevoel.

Wat gebeurde er na het uitvragen van het meest recente geval? We prikten een datum, vervolgens zegde ze het af omdat ze een afspraak was vergeten. Ik stelde wat nieuwe dagen voor maar ze zei dat ze me zelf wel zou smsen. Dit heeft ze nooit meer gedaan.
pi_109329536
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef GraagofNiet het volgende:

[..]

Zou kunnen. Laatste keer dat ik verliefd was heb ik regelmatig met haar gepraat, steeds langere gesprekken, maar het ging wel langzaam, idd. Toch uitgevraagd. De keer daarvoor was ik veel te snel, en heb ik iemand uitgevraagd die ik nauwelijks gesproken had.

Maar uitvragen voelt pas goed en ongeforceerd alsje elkaar al een aantal maanden kent naar mijn gevoel.

Wat gebeurde er na het uitvragen van het meest recente geval? We prikten een datum, vervolgens zegde ze het af omdat ze een afspraak was vergeten. Ik stelde wat nieuwe dagen voor maar ze zei dat ze me zelf wel zou smsen. Dit heeft ze nooit meer gedaan.
hmm sh*t happens toch
ik denk niet dat je te 'lelijk' zou kunnen zijn om een vriendin te hebben, je hebt gewoon veel slechte ervaringen met dates. Denk dat het echt aan je timing ligt, wat je eraan kan doen is een raadsel voor mij.
Nieuw topic? Misschien kunnen anderen je helpen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:26:23 #37
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_109331466
Joh, ik had een vriend die op zijn 28e pas ontmaagd is.
En nu woont ie samen met best een leuke meid.

Sindsdien weet ik dat er hoop is voor iedereen.
pi_109333106
Ik val soms ook op meisjes die niet persé heel knap zijn. (oké zeker niet lelijk, maar gaat om het voorbeeld) Waar ik dan op val is de uitstraling op het eerste gezicht, en hoe die persoon qua innerlijk is.

Zorg dat je niet ongelukkig voelt omdat je je doel niet haalt (liefde), verzet je doel naar gelukkig worden zonder liefde. Als jij gelukkig bent, straal je heel wat anders uit en dan is de kans veel groter dat iemand jou opmerkt.

Een gelukkig mens telt voor 2!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 22:07:51 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109334242
uiterlijk staat er los vna, het is je onzekerheid die je sloopt. Daar zal je wat aan moeten gaan doen :) maar er is hoop, zelfs mij is het gelukt :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109342887
gewoon sporten en verzorg je zelf goed (lichaam en geest). Een getraind lichaam kan je vertrouwen ook al een boost geven. Als je gewoon wat aandacht besteed aan je kleding ook (mocht je dat niet doen) dan kan dit je uitstraling al zoveel meer verbeteren.

Soms zie ik weleens jongens lopen die qua uiterlijk het iets minder getroffen hebben, maar die stralen dit vervolgens ook nog uit. Suffe kleding, geen aandacht besteed aan het haar bijvoorbeeld en ja dan is het logisch dat je niet echt snel aantrekkelijk gevonden word.

Het klinkt misschien beetje cliché, maar een mooi uiterlijk is uiteraard bevorderlijk voor het contact met meiden, maar dit is echt geen must. Mocht je wat introvert zijn, probeer je dan daarop te richten. Dus meer werken aan sociale vaardigheden. Het allerbelangrijkst is nog wel dat je het voor eeuwig single zijn zelf in de hand heb. Richt je eerst op jezelf voordat jij je bezig gaat houden met een relatie aangaan. Je bent nog jong en niet iedereen hoeft voor zijn 20ste al met een meid het bed in gedoken te zijn.
pi_109343000
Vooral druk om maken gaat je niet helpen, in mei alweer 25 ook nog niks gedaan etc.
Dat blauwtjes lopen ben ik wel een beetje zat na paar jaar, gewoon gaan doen wat je leuk vind man.
Lekker werken motorrijden met kameraden de kroeg in.

Verliefd worden zit ook niet echt op te wachten idd, altijd het friendzone gezeik _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_109343007
Er zit maar 1 ding op, ga voor de poen en macht, dan komen de vrouwen vanzelf.
  woensdag 21 maart 2012 @ 04:43:01 #43
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_109344353
Er is overigens niks mis mee eeuwig single zijn.

Zie het als Forever Available.
Mooiste vrouwen versieren? http://www.versiernuvrouwen.nl
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:02:10 #45
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_109344476
quote:

[..]

Een paar maanden? Dat duurt veel te lang joh, er zijn meer kapers op de kust.

Mijn tip: zelfvertrouwen. Werkt voor iedereen. Gewoon een beetje meer schijt-aan-mentaliteit. Jij mag er ook zijn, straal dat ook uit. Ik ken zoveel mensen die qua uiterlijk niet eens zo heel knap zijn, maar door dat zelfvertrouwen/die zelfverzekerdheid gewoon aantrekkelijk zijn. En andersom natuurlijk, knappe mensen met een hele onzekere houding zijn juist onaantrekkelijk...

Heb gewoon wat meer lak aan wat mensen denken, stap op meiden af en vraag ze gewoon mee uit. En niet na een paar maanden, maar gewoon als je denkt goh daar zou ik nog wel eens wat mee willen drinken (of een beschuitje mee willen eten hehehe). Dat kan ook gewoon dezelfde avond zijn als dat je iemand ontmoet. Ik weet verder niet hoe je er uit ziet, maar uiterlijke verzorging is ook belangrijk, verzorg jezelf, draag niet te saaie kleren etc., beetje fris ruiken. En dan moet het wel goedkomen ^O^ en je straalt ECHT uit hoe je je voelt, probeer daar ook aan te denken.
pi_109345956
quote:

[..]

Uit die gedachte volgt dus het gedrag dat je nooit iemand uitvraagt of er veel te lang mee wacht. Je zou je eens moeten afvragen waarom het niet goed voelt om iemand snel uit te vragen, denk dat daar je blokkade ligt. Dan kan je erachter komen dat je het eigenlijk niet wil, of dat je onzeker bent of misschien nog wel wat anders. Als het puur gaat om je eigen veiligheid, dan zijn er genoeg methodes om die te waarborgen.

Maar uit je gedrag volgt op dit moment dus wel weer dat er ook geen respons komt. En dat kan bijvoorbeeld komen omdat je onzeker over komt als je niet direct op een date durft. Ook kan het doodsimpel zijn dat iemand een overvolle agenda heeft en daardoor niet de ruimte heeft om het initiatief te nemen, dan heeft het niet eens met jou te maken. Maar door je gevoelens erover interpreteer je het wel zo en blijf je de cirkel in stand houden. Gevoelens komen doorgaans voort uit gedachtes en daar kan je de cirkel het makkelijkste breken.
pi_109345960
Aan TS; de meeste mensen hier zullen je gevoel niet herkennen; ze zullen je nooit volledig kunnen begrijpen; omdat ze jou situatie niet hebben meegemaakt. Toch zit er bij heel veel van hen een kern van waarheid in wat ze zeggen; dus probeer daar ook wat mee te doen; ook al laten hun reacties jou onbegrepen voelen.

Wat het grootste probleem volgens mij is; is niet je leeftijd en je onervarenheid op zichzelf; maar de manier waarop jij dat interpreteerd. Je gooit het op een hoop, gaat jou situatie vergelijken met de mensen om je heen, en komt tot de conclusie dat je op een belangrijk aspect van je leven aan het falen bent. Het moment dat het anders voor jou zal gaan, is het moment dat je die gedachte om kan zetten. Je moet niet alle negatieve ervaringen van de afgelopen jaren in je gedachte telkens voor jezelf op gaan stapelen; ieder mens wordt daar negatief en gefrustreerd van. Jij bent niet zwak, jij bent geen loser, je moet alleen een knop omzetten en op een andere manier tegen jou leven aan kijken. Maak jezelf NOOIT dit soort verwijten, praat jezelf NOOIT in de put... dat maakt het alleen maar moeilijker. Accepteer waar je nu staat, ben trots op jezelf en kijk met een positieve blik naar het leven. Dat is waar de kern van je probleem zit.

Vervolgens is het inderdaad niet bang zijn en gewoon open en jezelf zijn. Sociale contacten uitnodigen om leuke dingen te gaan doen in je vrije tijd en inderdaad daar de leuke meiden aanspreken die je om je heen ziet. Ben niet bang om iemand gewoon te vragen om een keer samen wat koffie te drinken, een terrasje te pakken of te gaan lunchen. Hou het leuk en luchtig in het begin. Het komt goed zolang jij er positief over blijft.

Was getekend; iemand die op zijn 24ste zijn eerste vriendin kreeg.
pi_109352958
Conclusie : Je bent wanhopig. get a grip -. Dat is de werkelijke reden waarom je onaantrekkelijk bent. Je straalt overduidelijk uit dat je ze wilt, dat je persé een vriendin MOET hebben, en dat komt behoorlijk freaky over. En ja, dit heb je zelf niet door, maar als iemand van hetzelfde geslacht al gemakkelijk van je af kunt lezen wat je intenties zijn, dan kun je wel nagaan hoe zoiets bij een vrouw overkomt. Ik heb jouw type vaker gezien, jammer dat je het zelf nog niet inziet. ;(

Uiterlijk is niet persé relevant.
pi_109353551
Een geruststelling TS: toen ik 24 was, had ik ook nog nooit gezoend (laat staan geneukt). Inmiddels is dit goed gekomen (ben nu 29).
Als ik foto's van toen terug zie, begrijp ik ook waarom. Ik was mager, lelijke huid, gele tanden etc.

Dus misschien geldt dit ook voor jou?

heb je wel eens overwogen te daten via internet? Het is op die voor bijna iedereen wel mogelijk om vrouwen te leren kennen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_109353874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:56 schreef Suncatcher het volgende:
Uiterlijk is niet persé relevant.
Maakt wel veel uit.. ik heb periodes in mijn leven meegemaakt dat ik veel sportte en je dit ook aan mij kon zien, maar ook periodes waar ik helemaal niets gedaan heb qua sport en je dit helaas ook kon zien.

Zodra ik meer sportte en er breder en gespierder uitzag, had ik meteen meer aandacht van vrouwen.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')