Wees maar blij dat ik niets in mijn handen had.quote:
en ander gespuisquote:
Zou de winterslaap soms voorbij zijn?quote:
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ... koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
Zetten jullie ook wel es de senseo of nespresso aan zonder kopje eronder, of ben ik de enige lulhannes hier?![]()
![]()
de werkdag zit er op. dus terug naar de pc ipv the whatsappenquote:
Ergens heel ver hier vandaan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ...
Ja, daarom juistquote:koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!
Der zit wel een verschil tussen senseo en koffie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ... koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!
Een klysma is er niks bijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef DJMO het volgende:
ah, zou dat dé tip zijn als je kind last heeft van krampjes?
Geen eten meer geven is ook een oplossing maar dat heeft ook weer nadelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef DJMO het volgende:
ah, zou dat dé tip zijn als je kind last heeft van krampjes?
Sinds enkele maanden een welbekend verschijnsel...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
Zetten jullie ook wel es de senseo of nespresso aan zonder kopje eronder, of ben ik de enige lulhannes hier?![]()
![]()
Hmmz.. ik heb zo'n Dolce Gusto, alleen daar moet je bij blijven staan.. Dat ding slaat niet automatisch af als je kopje vol is. Leuk als je het huis vol visite hebt, dan sta je de hele middag koffie te tappen..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Papabear het volgende:
Ik hou het bij de nespresso. Niet echt geschikt voor kinderen, want die darmpjes gieren dan binnen 5 min. geheid helemaal leeg
ik zie ik zie wat jij niet ziet ....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, wat vinden jullie?
Van..
[ afbeelding ]
naar..
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij nu wel erg hoor komt te staan aan de voorkant, dat vind ik niet zo mooi..
Ik zie het ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet ....
Vind het persoonlijk wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, wat vinden jullie?
Van..
[ afbeelding ]
naar..
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij nu wel erg hoor komt te staan aan de voorkant, dat vind ik niet zo mooi..
Op zich heb ik met rijden nergens last van, alleen je hebt meer afrolgeluid natuurlijk.. Andere banden zijn veel stiller, haha! Maar hij is echt wel een cm of 2 omhoog gekomen hoor, ik heb het opgemeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel meevallen hoor
Je kan eventueel nog overwegen er sportveertjes voor onder te gooien waardoor hij iets lager komt met minimaal verlies aan rijcomfort. Maar op de foto lijkt het visueel bedrog met dat hoge hoor. Hoe vind je zelf het rijcomfort nu dan?
Ik niet.quote:
Ze zullen het wel over de rolmaat hebben die bij foto 2 toevallig op de ruitenwisser ligt.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze zullen het wel over de rolmaat hebben die bij foto 2 toevallig op de ruitenwisser ligt.
Alleen daar gaat het helemaal niet om natuurlijk
Wel scherp though!
Als hij met z'n hele been in die andere z'n aars zit zal dat best pijn hebben gedaan ja..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zou dat nou pijn gedaan hebben ?
Al jaren.quote:
Ik zit met draadloos en android te kloten. Dus nog even geen plaatjes voor mij.quote:Op [url=http://foreven even geen plaatjes etc.um.fok.nl/topic/1792638/1/50#109336327]dinsdag 20 maart 2012 22:40[/url] schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze zullen het wel over de rolmaat hebben die bij foto 2 toevallig op de ruitenwisser ligt.
Alleen daar gaat het helemaal niet om natuurlijk
Wel scherp though!
Heb je dat nou NOG niet aan de praat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit met draadloos en android te kloten. Dus nog even geen plaatjes voor mij.
Dat klopt. maar jij ookquote:
ik heb geen eigen forumquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt. maar jij ookBen nieuwsgierig, dus ff rondneuzen
Al lang. Ik snap alleen niet waarom ik achtervolgt wordt door een blauw driehoekje als ik op google maps kijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je dat nou NOG niet aan de praat?
Last van achtervolgingswaanzin?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Al lang. Ik snap alleen niet waarom ik achtervolgt wordt door een blauw driehoekje als ik op google maps kijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Al lang. Ik snap alleen niet waarom ik achtervolgt wordt door een blauw driehoekje als ik op google maps kijk.
GPS schakelt automatisch in als je GM opstart om (voortdurend) je locatie te bepalen. vandaar dat je achtervolgd word door dat driehoekje.quote:
Ja maar dat hoeft dat driehoekje niet te weten. Aan de andere kant is het ook wel handig want nu hoef ik niet meer uit het treinraampje te kijken of ik bijna op het station ben.quote:
Nerdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
GPS schakelt automatisch in als je GM opstart om (voortdurend) je locatie te bepalen. vandaar dat je achtervolgd word door dat driehoekje.
same met foursquare en navigatie etc.
Soms loopt die zelfs voor mij uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
GPS schakelt automatisch in als je GM opstart om (voortdurend) je locatie te bepalen. vandaar dat je achtervolgd word door dat driehoekje.
same met foursquare en navigatie etc.
GPS is dan ook GLOBAL positioning System. Het kan niet bepalen waar je je exact bevind, maar tot op zeg 30 tot 60 meter issie wel nauwkeurig.quote:
Dat is de consumentenversie. De militaire gps is veeeeeel nauwkeurigerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
GPS is dan ook GLOBAL positioning System. Het kan niet bepalen waar je je exact bevind, maar tot op zeg 30 tot 60 meter issie wel nauwkeurig.
ik heb het dan ook over de gangbare consumenten versie. wij zouden een militair exemplaar nooit kunnen bekostigenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is de consumentenversie. De militaire gps is veeeeeel nauwkeuriger
gaat over dezelfde satelieten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over de gangbare consumenten versie. wij zouden een militair exemplaar nooit kunnen bekostigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |