Wees maar blij dat ik niets in mijn handen had.quote:
en ander gespuisquote:
Zou de winterslaap soms voorbij zijn?quote:
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ... koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
Zetten jullie ook wel es de senseo of nespresso aan zonder kopje eronder, of ben ik de enige lulhannes hier?![]()
![]()
de werkdag zit er op. dus terug naar de pc ipv the whatsappenquote:
Ergens heel ver hier vandaan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ...
Ja, daarom juistquote:koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!
Der zit wel een verschil tussen senseo en koffie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ... koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!
Een klysma is er niks bijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef DJMO het volgende:
ah, zou dat dé tip zijn als je kind last heeft van krampjes?
Geen eten meer geven is ook een oplossing maar dat heeft ook weer nadelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef DJMO het volgende:
ah, zou dat dé tip zijn als je kind last heeft van krampjes?
Sinds enkele maanden een welbekend verschijnsel...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
Zetten jullie ook wel es de senseo of nespresso aan zonder kopje eronder, of ben ik de enige lulhannes hier?![]()
![]()
Hmmz.. ik heb zo'n Dolce Gusto, alleen daar moet je bij blijven staan.. Dat ding slaat niet automatisch af als je kopje vol is. Leuk als je het huis vol visite hebt, dan sta je de hele middag koffie te tappen..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Papabear het volgende:
Ik hou het bij de nespresso. Niet echt geschikt voor kinderen, want die darmpjes gieren dan binnen 5 min. geheid helemaal leeg
ik zie ik zie wat jij niet ziet ....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, wat vinden jullie?
Van..
[ afbeelding ]
naar..
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij nu wel erg hoor komt te staan aan de voorkant, dat vind ik niet zo mooi..
Ik zie het ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet ....
Vind het persoonlijk wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, wat vinden jullie?
Van..
[ afbeelding ]
naar..
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij nu wel erg hoor komt te staan aan de voorkant, dat vind ik niet zo mooi..
Op zich heb ik met rijden nergens last van, alleen je hebt meer afrolgeluid natuurlijk.. Andere banden zijn veel stiller, haha! Maar hij is echt wel een cm of 2 omhoog gekomen hoor, ik heb het opgemeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel meevallen hoor
Je kan eventueel nog overwegen er sportveertjes voor onder te gooien waardoor hij iets lager komt met minimaal verlies aan rijcomfort. Maar op de foto lijkt het visueel bedrog met dat hoge hoor. Hoe vind je zelf het rijcomfort nu dan?
Ik niet.quote:
Ze zullen het wel over de rolmaat hebben die bij foto 2 toevallig op de ruitenwisser ligt.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze zullen het wel over de rolmaat hebben die bij foto 2 toevallig op de ruitenwisser ligt.
Alleen daar gaat het helemaal niet om natuurlijk
Wel scherp though!
Als hij met z'n hele been in die andere z'n aars zit zal dat best pijn hebben gedaan ja..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zou dat nou pijn gedaan hebben ?
Al jaren.quote:
Ik zit met draadloos en android te kloten. Dus nog even geen plaatjes voor mij.quote:Op [url=http://foreven even geen plaatjes etc.um.fok.nl/topic/1792638/1/50#109336327]dinsdag 20 maart 2012 22:40[/url] schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze zullen het wel over de rolmaat hebben die bij foto 2 toevallig op de ruitenwisser ligt.
Alleen daar gaat het helemaal niet om natuurlijk
Wel scherp though!
Heb je dat nou NOG niet aan de praat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit met draadloos en android te kloten. Dus nog even geen plaatjes voor mij.
Dat klopt. maar jij ookquote:
ik heb geen eigen forumquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat klopt. maar jij ookBen nieuwsgierig, dus ff rondneuzen
Al lang. Ik snap alleen niet waarom ik achtervolgt wordt door een blauw driehoekje als ik op google maps kijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je dat nou NOG niet aan de praat?
Last van achtervolgingswaanzin?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Al lang. Ik snap alleen niet waarom ik achtervolgt wordt door een blauw driehoekje als ik op google maps kijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Al lang. Ik snap alleen niet waarom ik achtervolgt wordt door een blauw driehoekje als ik op google maps kijk.
GPS schakelt automatisch in als je GM opstart om (voortdurend) je locatie te bepalen. vandaar dat je achtervolgd word door dat driehoekje.quote:
Ja maar dat hoeft dat driehoekje niet te weten. Aan de andere kant is het ook wel handig want nu hoef ik niet meer uit het treinraampje te kijken of ik bijna op het station ben.quote:
Nerdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
GPS schakelt automatisch in als je GM opstart om (voortdurend) je locatie te bepalen. vandaar dat je achtervolgd word door dat driehoekje.
same met foursquare en navigatie etc.
Soms loopt die zelfs voor mij uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
GPS schakelt automatisch in als je GM opstart om (voortdurend) je locatie te bepalen. vandaar dat je achtervolgd word door dat driehoekje.
same met foursquare en navigatie etc.
GPS is dan ook GLOBAL positioning System. Het kan niet bepalen waar je je exact bevind, maar tot op zeg 30 tot 60 meter issie wel nauwkeurig.quote:
Dat is de consumentenversie. De militaire gps is veeeeeel nauwkeurigerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
GPS is dan ook GLOBAL positioning System. Het kan niet bepalen waar je je exact bevind, maar tot op zeg 30 tot 60 meter issie wel nauwkeurig.
ik heb het dan ook over de gangbare consumenten versie. wij zouden een militair exemplaar nooit kunnen bekostigenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is de consumentenversie. De militaire gps is veeeeeel nauwkeuriger
gaat over dezelfde satelieten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over de gangbare consumenten versie. wij zouden een militair exemplaar nooit kunnen bekostigen![]()
Maak daar maar 30 cm van. Ik heb er heel Ijburg ermee in gemeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
GPS is dan ook GLOBAL positioning System. Het kan niet bepalen waar je je exact bevind, maar tot op zeg 30 tot 60 meter issie wel nauwkeurig.
als ik IN de aldi sta, zegt hij dat ik er 27 meter vandaan ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maak daar maar 30 cm van. Ik heb er heel Ijburg ermee in gemeten.
Er is een verschil met een telefoon en meetapparatuur hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik IN de aldi sta, zegt hij dat ik er 27 meter vandaan ben.
Ja maar dat was ook spul van mijn werk. Was wel tof om er mee te spelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik IN de aldi sta, zegt hij dat ik er 27 meter vandaan ben.
is ook als ik vóór de deur sta. bij onze aldi heb je idd fucking slecht bereik binnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Btw: in winkels is je ontvangst ook meestal slechter dan buiten
Ik heb in de supermarkt meestal zelfs nauwelijks tot helemaal géén bereik..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
is ook als ik vóór de deur sta. bij onze aldi heb je idd fucking slecht bereik binnen.
Dat komt waarschijnlijk door de stalen constructie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Btw: in winkels is je ontvangst ook meestal slechter dan buiten
Apperatuur van een paar jaarsalarissen helpt wel om die boom te compenseren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef DJMO het volgende:
zelfs een boom kan je positie al verplaatsen omdat het GPS signaal weerkaatst wordt. 't mooie resultaat heb je in volledig open veld.
Of ze hangt boven de potquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Of ze is door de alcohol al zwaar aan het snurken
Was gewoon nieuwsgierig, omdat ik zelf namelijk ook licht autistisch benquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ghehehe ik ben niet dronken hoor alleen mn hoofd zwet een beetje maar mn denkvermogen is nog redelijk op niveau voor zover ik vandaag kon denken.
Jalees, heb die andere post inderdaad niet gelezen. Ik heb wel wat ervaring maar ik heb geen opleiding oid in die richting.. Moet ook zeggen dat ik sommige dingen nu achteraf ook beter begrijp.. Dat komt met de jaren... Maar waar heb je interesse in?
Ik heb adhd :pquote:Op woensdag 21 maart 2012 01:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Was gewoon nieuwsgierig, omdat ik zelf namelijk ook licht autistisch ben
Heb je wel goede vriendinnen dan? Ik heb er welgeteld 1 en die zie ik ook niet zo vaak. Hoeft ook niet we hebben allebeineen druk schema en wonen 40 km bij elkaar vandaan. Ik heb vaak korte contacten doe snel verwatern. Niks aan...quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het syndroom van asperger, online is alles makkelijker he.. Irl is het voor toch best moeilijk.. En merk ik zelf goed dat ik er nooit echt 'tussen pas' zoals op school enz
Klinkt zielig, maar nee, heb ik niet...quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heb je wel goede vriendinnen dan? Ik heb er welgeteld 1 en die zie ik ook niet zo vaak. Hoeft ook niet we hebben allebeineen druk schema en wonen 40 km bij elkaar vandaan. Ik heb vaak korte contacten doe snel verwatern. Niks aan...
Sorry voo de trage reactie, ik zoek een windscherm voor op de fiets. Heb ik een super leuk kinderzitje op de kop getikt lees ik later dat het een pre is om een windscherm op je fiets te monteren :s
quote:
Fok lag plat vanmorgen.quote:
Net terug... Erg lekker weer buiten. Jammer dat ik weer binnen zit.....quote:
Dat dus...quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Net terug... Erg lekker weer buiten. Jammer dat ik weer binnen zit.....
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zit al een aantal uur op mn balkon, heerlijk.. Sapje met ijsklontjes erbij. Mjam!
Wat een leven..quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zit al een aantal uur op mn balkon, heerlijk.. Sapje met ijsklontjes erbij. Mjam!
Jaa 1e verdiepingquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef JK1982 het volgende:
Oh, je zit nog vrij laag? Wel lekker een beetje een vrij uitzicht
Hoog inzetten, doch nog enigzins realistisch..quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:25 schreef maffemuts het volgende:
Pfff ben mijn individuele gesprek met directie morgen aan het voorbereiden.
Situatie: m.i.v 1feb is onze werkgever zich aan het algemeen bindend verklaard CAO gaan houden. Nu moeten we dus onse wensen/eissen/kanttekeningen etc gaan toelichten morgen... heb er wel heel veel maar zijn een hoop onrealistische dingen bij haha...
Nu vertoon ik ontwijkend gedrag ivm weer, maar moet het vanmiddag af hebben, vanavond werken tot laat, morgen ochtend werken in de wijk en morgenmiddag gesprek...
tips anyone ?
(hoger salaris kunnen we vergeten)
Doe es toelichten toepasbaar in het VVTCAOquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoog inzetten, doch nog enigzins realistisch..
Jij zegt:quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Doe es toelichten toepasbaar in het VVTCAOdaar kun je hoog inzetten, en een schop toe krijgen... is het niet van je baas, is het wel vanuit de 2e-kamer
Dus doe jij es toelichtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:25 schreef maffemuts het volgende:
Nu moeten we dus onse wensen/eissen/kanttekeningen etc gaan toelichten morgen... heb er wel heel veel maar zijn een hoop onrealistische dingen bij haha...
Dezelfde vraag stellen in WGR, is dat een idee?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:52 schreef maffemuts het volgende:
Situatie: werkgever moet noodgedwongen (door algemeen bindend verklaring CAO-VVT in Dec. 2011) zich hier aan gaan houden. inmiddels is de FWG (loonsalarissen etc) geimplementeerd, maar er blijft nog een hoop over wat eigenlijk zou moeten maar nog niet gebeurd is, nu wordt individueel bekeken aan welke dingen en hoe er vorm gegeven kan worden aan de invoering van het CAO...
moeilijk uit te leggen, maar tis wel k*t, genoeg in mijn kop, maar krijg gewoon niets met de juiste onderbouwing/motivatie/woorden op papier... :s
Nouja goed, maar dat bedoel ik dus. Er moeten blijkbaar bepaalde zaken doorgevoerd worden, maar aangezien waarschijnlijk toch niet alles mogelijk is kun je misschien maar beter hoog inzetten. Des te meer blijft er onder de streep misschien over dat wel geregeld kan worden..quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef maffemuts het volgende:
Ben nu eerst met een vel papier naast me door het CAO aan het lezen, kernpunten die in mijn ogen belangrijk zijn die zsm ingevoerd zouden moeten worden opschrijvend... (en weer kijk ik niet alleen naar little me, maar ook gedeeltelijk m'n collega's in de wijk (die geen dergelijk gesprek krijgen), ben ook te goed voor deze wereld denk ik)
Zo, een aantal dingen op papier nu, wat een k*t klus zegquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja goed, maar dat bedoel ik dus. Er moeten blijkbaar bepaalde zaken doorgevoerd worden, maar aangezien waarschijnlijk toch niet alles mogelijk is kun je misschien maar beter hoog inzetten. Des te meer blijft er onder de streep misschien over dat wel geregeld kan worden..
En dan heb ik het niet over salaris, maar wel over het aantal veranderingen dat er doorheen komt..
Leef jij ook nogquote:
Is dat zo? Jou een beetje kennende zou het kunnen maar dan zou het wel een hele lichte vorm zijn. Toen ik vertelde dat ik naar Rotterdam verhuisde bood jij je aan om te helpen met verhuizen/uitladen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 01:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb het syndroom van asperger, online is alles makkelijker he.. Irl is het voor toch best moeilijk.. En merk ik zelf goed dat ik er nooit echt 'tussen pas' zoals op school enz
Het was al vastgesteld toen ik 4/5 jaar was Ruck, ik neem aan dat er dan nog niet heel veel ervaringen zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is dat zo? Jou een beetje kennende zou het kunnen maar dan zou het wel een hele lichte vorm zijn. Toen ik vertelde dat ik naar Rotterdam verhuisde bood jij je aan om te helpen met verhuizen/uitladen.![]()
Ik heb eerder het vermoeden dat jij door ervaringen mensen moeilijk durft te vertrouwen.
Heeeeeel weinigquote:
nah.. je gedrag toen je hier was sprak `boekdelen` om het maar even zo te zeggen. Weinig tot geen oogcontact, je focus op vertrouwde zaken (je zoontje) en snel weer weg willen naar huis, je eigen vetrouwde omgeving, gaf voor mij wel aan dat je je zeer ongemakkelijk voelde. Niet zozeer vanwege de omgeving, of juist wel want niet eigen. Daarom hield ik je ook niet tegen toen je er vandoor wilde. Ik had nl anders graag nog even met je gebabbeld...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar ik heb het inderdaad in lichte vorm, zolang ik het niemand vertel weten ze het ook niet.. Pas wanneer ik vertel war de 'symptomen' zijn, hebben ze door dat het idd zo is
Toen was ik jeugdleiding en werd er soms bij aanmeldingen ook gezegd dat ze adhd of asperge hadden. Maar eigenlijk bleken ze gewoon een opgroeiend kind te zijn. Soms even opletten met de voeding maar het waren toch toffe kinderen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het was al vastgesteld toen ik 4/5 jaar was Ruck, ik neem aan dat er dan nog niet heel veel ervaringen zijn
Maar jij hebt zo te horen 'ervaring' met autisme, en dan is het makkelijk te herkennen.. Maar veel mensen weten amper wat autisme inhoud...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
nah.. je gedrag toen je hier was sprak `boekdelen` om het maar even zo te zeggen. Weinig tot geen oogcontact, je focus op vertrouwde zaken (je zoontje) en snel weer weg willen naar huis, je eigen vetrouwde omgeving, gaf voor mij wel aan dat je je zeer ongemakkelijk voelde. Niet zozeer vanwege de omgeving, of juist wel want niet eigen. Daarom hield ik je ook niet tegen toen je er vandoor wilde. Ik had nl anders graag nog even met je gebabbeld...
mss dat ik er 'feeling' mee heb, maar ik heb er geen daadwerkelijke ervaring mee. ja, hooguit dat m'n dochter ADHD zou hebben. De enige verklaring zou zijn dat ik het zelf zou hebben en het daarom herken, maar volgens Psyq mankeer ik niks, dusquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar jij hebt zo te horen 'ervaring' met autisme, en dan is het makkelijk te herkennen.. Maar veel mensen weten amper wat autisme inhoud...
Maargoed, ondanks dat ik het in lichte vorm heb, blijft het altijd moeilijk voor me om nieuwe onbekende dingen te ondernemen.. Zoals jou dus wel was opgevallen
Zeer zeker waar!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:46 schreef Papabear het volgende:
Heel erg herkenbaar inderdaad. Mijn jongste zoon Stefan is autistisch (13 jaar). DJMO heeft het naar mijn idee zeer netjes verwoord.
Maar anderzijds is iedereen natuurlijk weer anders (gelukkig maar)
Een beetje van jezelf....quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rode kool, gekookte krieltjes en dit met hamlapjes
jij bent een insider!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rode kool, gekookte krieltjes en dit met hamlapjes
Jahaa! Zit met smart te wachten of ik de Purina One ook mag testenquote:
ik mocht smulpannetje ook testen, maar die was naar de verkeerde kiala gestuurd. ik mag deze week wel dat koffie ding ophalen bij kiala hoogvliet!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa! Zit met smart te wachten of ik de Purina One ook mag testen(en ben ook bezig met Nivea van Buzzer
)
Sorry schat, maar eten... geen optie atm, en die douche, komt morgenvroeg welquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
hoi!
*mafemuts onder hete douche zet*
doei!
*maffe broodje gebakken ei met bacon dwingt op te eten*
*trusten*
zorg goed voor m'n derde petekinde
quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
(buiten dat... n broodje ei onder de douche opeten... dat wordt sompig)
Ach, tis een drukke dag geweest, dus je hebt een goed excuus..quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:25 schreef maffemuts het volgende:
Hoi!
Doei!
Truste!
(niet spraakzaam en gezellig, maar ben total-loss)
voor jullie
DVD in laptop?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik lig al in bed, en heb helaas geen tv op mn kameri wish
Op de grond wel, heb er ook geen meubel voor whahaquote:
Stonden toch paar tv's hier in FHF die van eigenaar moesten wisselenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Op de grond wel, heb er ook geen meubel voor whaha
Heb je wel een antenne aansluiting?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht oM een tv in mn kamer te plaatsen
Yezzurquote:
Hoe hoog moet hij komen te staan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha ik vind het superlief Ruck, maar ik heb niks waar ik de tv op kwijt kan
Hij staat op een kastje van ongeveer 1 meter die van mij ook weg mag. Als je wilt kan ik wel aan de huiseigenaar vragen of ik het weg kan geven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Euhmmm, op 1 meter hoogte ofzo? Geen idee eigenlijk
Het mag ook wel eens meezitten tochquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:35 schreef Merlijn het volgende:
Murning... Ik had eens een keer *geen* file! was in 25 minuten op de zaak...
Ja, jij sjeest overal lekker doorheen hequote:Op donderdag 22 maart 2012 08:56 schreef JK1982 het volgende:
Lang leve de brommert!
Goedemorgen allemaal..
Mwoah, sjezen.. Je moet nog behoorlijk opletten. Ik heb al meerdere keren gehad dat er opeens een auto voor je neus naar de andere baan wil. "Spiegelen? Nooit van gehoord.."quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, jij sjeest overal lekker doorheen heOok goeiesmorgens
storing is gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, jij sjeest overal lekker doorheen heOok goeiesmorgens
Ik hou maar gewoon de site van de NS in de gaten en ik zie wel wanneer de eerste trein die kant opgaatquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
storing is gevondentegen de middag komt het wel weer op gang
Ik kan gewoon rechtstreeks online bij de NS declareren. Altijd binnen een week iets van 14 euro terug bij een vertraging van >1uurquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:29 schreef Rucky het volgende:
Alleen jammer dat je vertragingen niet bij je werk kan declareren.
Serieus? Nee, dat wordt hier gewoon doorbetaald wegens overmacht. Ik stond immers gewoon vanmorgen om 7:00 uur op het station en ik heb geen vrij genomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
Dat wel maar het is zonde van de uren die gaan bij mij van me vrije dagen af of ik moet ze weer inhalen.
Gadverredamme...quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
VIES! Ik nam een hap uit een bolletje, ik kauw een keer en ik proef SCHIMMEL bahbahbah
Ja echt vies! Ook echt zo'n dikke groene plek!!!! Maar dan heb ik dus wel oud brood bij de AH gekocht want normaal is dat niet zo in 4/5 dagen :squote:
Graag!quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij staat op een kastje van ongeveer 1 meter die van mij ook weg mag. Als je wilt kan ik wel aan de huiseigenaar vragen of ik het weg kan geven.
En een goede morgen iedereen.![]()
gvd ik heb vertraging door problemen met een brug.
Brrr... Alleen het idee al..quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja echt vies! Ook echt zo'n dikke groene plek!!!! Maar dan heb ik dus wel oud brood bij de AH gekocht want normaal is dat niet zo in 4/5 dagen :s
Ik wil meee!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Brrr... Alleen het idee al..
Ik moet nog verzinnen wat ik straks eens zal gaan eten, alleen ik moet ook werken vanavond.
Dus waarschijnlijk wordt het iets onderweg, met de motor door de McDrive misschien?
Is goed, dan mag jij de milkshakes vasthoudenquote:
Ik moet werken van 6 tot 9.. Voor die tijd verstauw ik geen volledige avondmaaltijd en als ik rond half 10 richting huis fiets dan is de taco mundo veel aantrekkelijker!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Brrr... Alleen het idee al..
Ik moet nog verzinnen wat ik straks eens zal gaan eten, alleen ik moet ook werken vanavond.
Dus waarschijnlijk wordt het iets onderweg, met de motor door de McDrive misschien?
Ik moet morgen voor de hele familiequote:Op donderdag 22 maart 2012 15:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is goed, dan mag jij de milkshakes vasthouden
Nee, ik weet serieus nog niet wat ik met eten doe.. Gets..
Maar wel gezellig! Of iig daar ga je vanuit :pquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor de hele familie
Paella (met kip, geen vis) en een toetje met mascarpone (soort teramisu) maken.. Dat word de hele dag in de keuken staan
Jaaa mn zus is jarig! Dus is altijd wel gezelligquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar wel gezellig! Of iig daar ga je vanuit :p
Nee, ik sla hem zelfs wel eens over als ik 's avonds moet werken. Tegen de tijd dat ik thuis ben (21.00) heb ik soms geen honger meer. Alleen het nadeel is dat je dan laat op de avond weer honger krijgt als je zo laat opblijftquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik moet werken van 6 tot 9.. Voor die tijd verstauw ik geen volledige avondmaaltijd en als ik rond half 10 richting huis fiets dan is de taco mundo veel aantrekkelijker!
Klinkt goed.. Met vis lijkt me trouwens ook wel lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet morgen voor de hele familie
Paella (met kip, geen vis) en een toetje met mascarpone (soort teramisu) maken.. Dat word de hele dag in de keuken staan
Eet je serieus brood van 4 of zelfs 5 dagen oud? Ik gooi het na de 2e dag al weg. En dan komt het nog wel van de bakkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja echt vies! Ook echt zo'n dikke groene plek!!!! Maar dan heb ik dus wel oud brood bij de AH gekocht want normaal is dat niet zo in 4/5 dagen :s
Sterktequote:
Euh ja, en al helemaal als het van de bakker is dan is het soms na een week nog primaquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eet je serieus brood van 4 of zelfs 5 dagen oud? Ik gooi het na de 2e dag al weg. En dan komt het nog wel van de bakker
Toch niet weer satésaus in de vorm van een fallus hè..quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:30 schreef DJMO het volgende:
nasi goreng met satehsaus en kroepoek. oh en mss een gebakken of gepocheerd ei. even kijken ...
Je moet brood ook rustig laten ontdooien hè, en niet in de magnetron..quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Euh ja, en al helemaal als het van de bakker is dan is het soms na een week nog prima
Je klinkt als mn broertje die wil geen brood dat ouder dan 24u is.
Ik wil dan weer geen brood uit de vriezer, dat vind ik dan weer smerig. Of iig, als je 3 plakjes ontdooit in de magnetron. Droog brood, bah :p
jij bent degene die dat er in zagquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch niet weer satésaus in de vorm van een fallus hè..
Dat is zo ranzig brood in de magnetron ontdooien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Euh ja, en al helemaal als het van de bakker is dan is het soms na een week nog prima
Je klinkt als mn broertje die wil geen brood dat ouder dan 24u is.
Ik wil dan weer geen brood uit de vriezer, dat vind ik dan weer smerig. Of iig, als je 3 plakjes ontdooit in de magnetron. Droog brood, bah :p
Ja en als het rustig ontdooit is er ook weinig aan de handquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch niet weer satésaus in de vorm van een fallus hè..
[..]
Je moet brood ook rustig laten ontdooien hè, en niet in de magnetron..
Ik eet juist brood uit de vriezer, omdat het dan juist het langste lekker is, volgens mij..
Ik lust geen visquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik sla hem zelfs wel eens over als ik 's avonds moet werken. Tegen de tijd dat ik thuis ben (21.00) heb ik soms geen honger meer. Alleen het nadeel is dat je dan laat op de avond weer honger krijgt als je zo laat opblijft
[..]
Klinkt goed.. Met vis lijkt me trouwens ook wel lekker
Of lust je dat niet?
Ik houd nog wel van harinkje en paling maar daarna houd het wel op.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja en als het rustig ontdooit is er ook weinig aan de handMaar ik ken genoeg mensen die trekken gewoon 1 of 2 plakjes brood uit de vriezer en gooien het in de magnetron. Nou doe mij dan maar brood van 4 dagen oud wat gewoon in een zak in de broodtrommel ligt
Oja mijn vriezer zit momenteel nokkie vol :p daar past geen brood meer bij.. Langleve de enorme zakken uienringen van de Makro :p de zakken van de jumbo zijn kleiner maar minder lekker volgens M. sowieso zou ik wel zo'n enorme vriezer willen hebben. Past alleen niet in huis :p
edit: ik heb nu trouwens yoghurt met zwarte puntjes.. Ik dacht dus eerst dat het kapot was toen ik dat voor het eerst had gekocht... Vanille extract dat ken ik wel, maar echte vanillestokjes met de daaruit voorkomende zwarte spikkels kende ik niet :p nu wel hoor :p
Oh, lekker man..quote:
Ben jij nou zo vaak ziek of zo lang ziek?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:38 schreef maffemuts het volgende:
Vooravond, ben thuis... ga zo m'n bed in, ben wederom totalloss kan niet helder denken en voel me belabberd+punt, rijk voor me alleen, kids en man zijn naar schoonouders voor verjaardag schoonpaps, die het pas Zondag echt viert
Aangezien ik moet werken het weekend (avondroutes) vind ik t wel best met een bakkie koffie en een plakje cake zondagmiddag ofzo... niet nu.
A ik ben 20 weken zwangerquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben jij nou zo vaak ziek of zo lang ziek?
Lees nu al meer dan een week dat het niet zo lekker gaat....sterkte!
Ik maar zoeken naar een lasapparaat om te huren, er moet blik gelast worden.
Electrisch heb ik zelf wel maar ja, dat gaat dus niet.
Zonet ff een ex-buurman gebeld die lasser is, of hij een apparaatje heeft voor me.
Kom maar langs zegt ie, doe ik wel ff voor je.![]()
![]()
Dus nu snel koken, eten en daar heen.
Dit weekend alleen nog een stukje remleiding vervangen en hoppa!! weer een jaartje apk op m'n budgetgebakje.
Oeps...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
A ik ben 20 weken zwanger
B werk fulltime
C heb ik geen andere keus dan fulltime te blijven aankloten
D Wil het allemaal niet zo lekker herstellen van het griepje
E Werkt een andere ziekte atm niet lekker samen met mijn lichaam
F Ben ik emotioneel en hormonaal onvoorspelbaar
Het is geen multiplechoice vraag, en je mag er niet meer dan 6 omcirkelen maar ook niet 5 of minder
Shit happensquote:
Thanksquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oeps...
Dan blijf ik bij mijn laatste woordje: Sterkte!
LOLquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:14 schreef vannelle het volgende:
Heeeeel effetjes he, geen zwembad van gemaakt.
Ow, zijn er al weer jonkies?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:28 schreef DJMO het volgende:
ik heb zojuist besloten om zondag weer naar blijdorp te gaanjonge leeuwtjes bekijken met Jan
Ow, okee dan. Niet gezien idd. Doe je wel foto's maken?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
'k weet niet meer of die er op de meet al waren, volgens mij wel... maar toen zaten ze nog in de hokken achter de schermen.
"We hebben heel veel beesten, maar je moet ze wel goed zoeken"quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef vannelle het volgende:
Zo kan ik ook een dierentuin beginnen:
"Hier zitten de wolven maar ze zijn nogal schuw."
Ben ik ook...quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
ik heb ze wel gezien hoorze zijn alleen verdomde schuw...
Daarom ben ik ook niet bang voor wolven, zelfs als je wéét dat ze er zijn zie je ze niet eens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
ik heb ze wel gezien hoorze zijn alleen verdomde schuw...
Dat dus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
"We hebben heel veel beesten, maar je moet ze wel goed zoeken"![]()
Schuw?quote:
Met de krant van die dag als bewijs?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
babyleeuwtjes waren wel te zien op een cam btw!
Ouwehands Dierenpark in Rhenen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef vannelle het volgende:
Heb je daar de wolven eigenlijk al eens gezien?
Ik nog nooit in het buitenverblijf, in geen enkele dierentuin trouwens.
Zo kan ik ook een dierentuin beginnen:
"Hier zitten de wolven maar ze zijn nogal schuw."
Ik was er ook bij. Is mijn getuigenis ook voldoende?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Met de krant van die dag als bewijs?
Veel plezier zondag, en dat meen ik wél serieus.
Ik ben waar in slaap gevallen en nu kom ik laat op mijn werk.quote:
Mama Rambo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:23 schreef DJMO het volgende:
stelletje verslaperds! ik lag er pas om drie uur in en en was om zeven uur wakker
daar doelde ik ook opquote:
het is natuurlijk NIET de bedoeling dat je me jaloers gaat zitten maken hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:50 schreef Ganzz het volgende:
Vandaag een heerlijk dagje thuis werken. Misschien is de laptop in de zon hier wel een optie
Ronde is pas geweest, dus gaat weer even een poosje duren, zal m iig inlichten dat je ff op de hoogte gebracht wilt worden als ze er weer zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:56 schreef DJMO het volgende:
Zeg muts, kon hips niet via z'n werk aan afgedankte lappies komen?
Ik mag nog tot eind vd dag op mijn werk zitten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:50 schreef Ganzz het volgende:
Vandaag een heerlijk dagje thuis werken. Misschien is de laptop in de zon hier wel een optie
Nadeel van oude laptops is dat de accuduur vaak laag is. Ik zal iig ook even mijn oren open houden of er iemand één over heeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:19 schreef DJMO het volgende:
sweet't heeft geen haast iig hoor
en hij hoeft maar goed genoeg te zijn om opera op te kunnen draaien (en draadloos te kunnen werken ofc![]()
)
Pauze.quote:
Het was idd lekker buiten.quote:
GUO (extra nauwkeurige 20-weken-echo) gehad vanmorgen en beeb is 99% gezond (1%kans op ofc as ussual)quote:
Dat is heel mooi nieuws. Superquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
GUO (extra nauwkeurige 20-weken-echo) gehad vanmorgen en beeb is 99% gezond (1%kans op ofc as ussual)
Kijk aan! gaat een goed weekend tegemoet!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
GUO (extra nauwkeurige 20-weken-echo) gehad vanmorgen en beeb is 99% gezond (1%kans op ofc as ussual)
Oh wat fijn voor je zeg, dat is inderdaad heel goed nieuws!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
in't donker wel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef Rucky het volgende:
Ben ik op zoek naar een fiets dan krijg je zo'n foto te zien.
[ afbeelding ]
Lekker duidelijk.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
in't donker wel jazou fijn zijn als elke fietser zo goed zichtbaar zou zijn in het donker!
Wat mij stoort is roekeloos rij gedrag. Als ik de bus neem nam ik de eerste stoel die vrij is. Ik heb het net te vak goed zien gaan dus ik kruip maar naar achteren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:13 schreef vannelle het volgende:
Utopie.
Ook al zijn ze zichtbaar, ze zijn nog steeds afhankelijk van de rest van het verkeer dat er op let.
Zelfde als met motorrijders en fluorhesjes.
Ik zorg altijd dat als ik het OV gebruik, dicht bij de nooduitgang zitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat mij stoort is roekeloos rij gedrag. Als ik de bus neem nam ik de eerste stoel die vrij is. Ik heb het net te vak goed zien gaan dus ik kruip maar naar achteren.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat als ik het OV gebruik, dicht bij de nooduitgang zit
Gelukkig duurt die nog maar 24 min.quote:
Ik ga ze overslaan. Morgen weer een nieuwe kans....quote:
Heb je iedereen naar bed gestuurt het is rustig geweest vannacht en dat voor een vrijdag avond.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga ze overslaan. Morgen weer een nieuwe kans....
Ik ben al lekker geweest en hoef er nu verder niet meer op uit. Lekker van het weekend genieten ik heb net de balkon deuren open gegooid.quote:
Als je daar geen zin in hebt dan heb ik hier nog wel een aantal klusjes liggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:13 schreef vannelle het volgende:
Wil iemand mij een schop onder m'n hol geven aub?
Moet aan de auto werken maar heb geen zin.
En komen lopen is ook zo moeilijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:43 schreef vannelle het volgende:
Moet ik toch echt eerst m'n auto doen, ik mis nog een meter remleiding.
Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:08 schreef DJMO het volgende:
de navigatie op m'n smartie doet anders ook loop routes uitstippelen hoor vannelle![]()
en het is saaaaaaaaaaaaaaai hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:14 schreef DJMO het volgende:
*stripact weggeeftIk heb allang gezien hoe jouw borst eruitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, goed bezig op de fp.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Jaloers! Al was het hier echt extreem druk! Je kon over de koppen lopen!!!! Dus ik heb me maar snel gemeld op mn werk, mn baas was weer erg gelukkig met mequote:
gewoon de boodschappen doen noem ik ook shoppen. maak ik van iets saais toch nog een klein feestjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaloers! Al was het hier echt extreem druk! Je kon over de koppen lopen!!!! Dus ik heb me maar snel gemeld op mn werk, mn baas was weer erg gelukkig met me
Als ik de stad in moet dan neem ik op dinsdag middag wel vrij. Ik ga echt niet op een zaterdag naar de stad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaloers! Al was het hier echt extreem druk! Je kon over de koppen lopen!!!! Dus ik heb me maar snel gemeld op mn werk, mn baas was weer erg gelukkig met me
Aaaah ja dat shoppen moet ik ook nog doen. En ik moet wel naar een grote ah omdat ik een paar dingen heb die ze alleen daar verkopen. Maar ik heb maar 10 dingen op t lijstje staan. Heb eigenlijk geen zin om daar de auto voor op te halen (mijn fietsband is lek en M. Zijn fiets het licht doet t niet)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon de boodschappen doen noem ik ook shoppen. maak ik van iets saais toch nog een klein feestje
Het is rustig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaaah ja dat shoppen moet ik ook nog doen. En ik moet wel naar een grote ah omdat ik een paar dingen heb die ze alleen daar verkopen. Maar ik heb maar 10 dingen op t lijstje staan. Heb eigenlijk geen zin om daar de auto voor op te halen (mijn fietsband is lek en M. Zijn fiets het licht doet t niet)
Maar ik wil wel echt shoppen shoppen!! Maarrrrr ik heb nu een schema bij de sportschool. Als het goed is heb ik over 8 weken een andere broekmaat (als ik 3 x in de week ook daadwerkelijk ga natuurlijk) dus het misschien verstandiger nog even te wachten :p
Haha maargoed hoe is het hier?
Je kest een kanon afskiete!quote:
zie de quotes: Fotoboek van DJMOquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Rucky het volgende:
DJMO maakt tegenwoordig toffe fp berichten.![]()
Misschien dat het daardoor komt.
De eer, ik ben sprakeloos.quote:
SPEECH SPEECHquote:
De volgende eer is ook voor jou, maak jij het nieuwe topic maar aan :pquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:12 schreef Rucky het volgende:
Even bij komen van de eer. Dit maak je ook niet zomaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |