Wees maar blij dat ik niets in mijn handen had.quote:
en ander gespuisquote:
Zou de winterslaap soms voorbij zijn?quote:
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ... koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
Zetten jullie ook wel es de senseo of nespresso aan zonder kopje eronder, of ben ik de enige lulhannes hier?![]()
![]()
de werkdag zit er op. dus terug naar de pc ipv the whatsappenquote:
Ergens heel ver hier vandaan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ...
Ja, daarom juistquote:koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!
Der zit wel een verschil tussen senseo en koffie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af waar je dan met je gedachten zit ... koffie is toch wel 't meest essentiele in het bestaan van de mens om te kunnen functioneren!
Een klysma is er niks bijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef DJMO het volgende:
ah, zou dat dé tip zijn als je kind last heeft van krampjes?
Geen eten meer geven is ook een oplossing maar dat heeft ook weer nadelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef DJMO het volgende:
ah, zou dat dé tip zijn als je kind last heeft van krampjes?
Sinds enkele maanden een welbekend verschijnsel...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
Zetten jullie ook wel es de senseo of nespresso aan zonder kopje eronder, of ben ik de enige lulhannes hier?![]()
![]()
Hmmz.. ik heb zo'n Dolce Gusto, alleen daar moet je bij blijven staan.. Dat ding slaat niet automatisch af als je kopje vol is. Leuk als je het huis vol visite hebt, dan sta je de hele middag koffie te tappen..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Papabear het volgende:
Ik hou het bij de nespresso. Niet echt geschikt voor kinderen, want die darmpjes gieren dan binnen 5 min. geheid helemaal leeg
ik zie ik zie wat jij niet ziet ....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, wat vinden jullie?
Van..
[ afbeelding ]
naar..
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij nu wel erg hoor komt te staan aan de voorkant, dat vind ik niet zo mooi..
Ik zie het ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
ik zie ik zie wat jij niet ziet ....
Vind het persoonlijk wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, wat vinden jullie?
Van..
[ afbeelding ]
naar..
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij nu wel erg hoor komt te staan aan de voorkant, dat vind ik niet zo mooi..
Op zich heb ik met rijden nergens last van, alleen je hebt meer afrolgeluid natuurlijk.. Andere banden zijn veel stiller, haha! Maar hij is echt wel een cm of 2 omhoog gekomen hoor, ik heb het opgemeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel meevallen hoor
Je kan eventueel nog overwegen er sportveertjes voor onder te gooien waardoor hij iets lager komt met minimaal verlies aan rijcomfort. Maar op de foto lijkt het visueel bedrog met dat hoge hoor. Hoe vind je zelf het rijcomfort nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |