Hmm dat is eigenlijk niet zo'n heel slecht idee. 1 dag had gelukkig mijn nichtje gekookt voor ons. Ik ga eens ff wat bedenken voor komend weekend.. Heb ik idd nog helemaal niet aan gedacht om dat zo te doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:22 schreef deerntie het volgende:
[..]
Is het geen optie om van te voren bv op donderdag, voor het hele weekend eten te maken? Zoals ovenschotels ofzo (kun je zelf bepalen hoe gezond het wordt) of een keertje iets invriezen als in rijst met kip ofzo? kwestie van in de oven/magnetron en klaar, niet de drukte van een maaltijd in elkaar zetten op het moment zelf en toch redelijk gezond!
ja, ik ben woest.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:47 schreef Silmarwen het volgende:
Mirjam, wat onwijs kut zeg! Het zit je idd absoluut niet mee he.
Hier gaat het kut. Vind het moeilijk mij in te houden, 5 paaseitjes, teveel crackers. Ik ben dood en dood op, heb 4 uur geslapen, daar ga ik zo van snaaien. Goed
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu weer normaal doen.
ik ben bang dat er nu even geen houden aan isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
nee mir niet gaan eten joh! Daar schiet je niks mee op
nee, ik voel me niet beter, maar toch ook weer wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
maar waarom gaan eten? Voel je je dan beter daarna?
Ik wil je niet pesten, maar je moet echt de associatie tussen troost en eten loslaten meissie
Probeer je nu eerst voor te stellen dat je een pak koekjes naar binnen werkt en dan hoe je je voelt na dat pak koekjes... Is dat gevoel je die calorieën waard? Of ga je liever iets echt lekkers uitzoeken waar je mega van kunt genieten bij een grote kop theequote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, ik voel me niet beter, maar toch ook weer wel.
ik weet dat die associatie nergens op slaat, maar toch zit het er. best moeilijk om het dan niet te doen zeg maar
Dat is al in ieder geval iets!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga vroeg naar bed Isa.Moet helpen.
Mirje kan het! Niet doen! Het is ook moeilijk om dat niet te doen, denk dat ik hetzelfde zou voelen. Kun je jezelf niet ergens mee afleiden? Visite, filmpje ofzo?
Nee hoor, die is vandaag begonnen om 6:15 http://nl.wikipedia.org/wiki/Lentequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
ja joh! De lente begint ook morgen jonge!
Wat at je voor avondeten als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bleh en wil mee'en maar voel me vooral
Moe moe moe, morgen vroege dienst (kreeg net telefoon) en er komt nog iemand helpen met m'n belastingen vanavond en daar heb ik echt geen energie voor
Driekwart van mijn avondeten laten staan.
Spaghetti met groente en zalm. Paar hapjes op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef summer2bird het volgende:
Wat at je voor avondeten als ik vragen mag?
Lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spaghetti met groente en zalm. Paar hapjes op.
Ik heb nog wat overquote:
Schattepoemeltje, die belastingen invullen, dat stelt toch helemaal niks meer voor tegenwoordig? Dat heb ik gisteren op tijd van 10 minuten gedaan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wat over
En geloof dat het wel lekker was, maar echt geen zin in eten.
En al helemaal geen zin in de belastinghulp, ik wil nu eigenlijk naar bed maar hij is natuurlijk al lang onderweg.
Yep, het is nog makkelijker dan sexquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schattepoemeltje, die belastingen invullen, dat stelt toch helemaal niks meer voor tegenwoordig? Dat heb ik gisteren op tijd van 10 minuten gedaan...
Wandelen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
zo, een nieuw avondrecord gezet, dertien kilometer
In 2 uur?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, in 2 uur, dus mooi 800 kcal verbrand en dat zonder muffe sportschool
Ik doe het al sinds 2 januari 3-4 keer per week he. De eerste keren kwam ik ook niet verder dan 5 kilometer en dan was ik redelijk kapot, maar oefening baart echt kunstquote:
jesses dan loop je goed door zeg!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, in 2 uur, dus mooi 800 kcal verbrand en dat zonder muffe sportschool
Jeetje wat goed zeg! Toevallig bezig voor de 4 daagsequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
zo, een nieuw avondrecord gezet, dertien kilometer
Nee, ik haat hardlopen en sportscholen, dus dan maar zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef Chezzeel het volgende:
[..]
Jeetje wat goed zeg! Toevallig bezig voor de 4 daagse?
Dan ga je nu lekker naar bed, flink slapen, en dan is er morgen weer een frisse nieuwe dagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Lonaa het volgende:
Qua eten een goede dag gehad vandaag.
Gezond, veel fruit, veel groente, genoeg gedronken.
Veel gezonde boodschappen gedaan op de markt voor een prikkie en genoeg bewogen.
Maar om een of andere reden voel ik me ruk tot op het bot.
Nicequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe het al sinds 2 januari 3-4 keer per week he. De eerste keren kwam ik ook niet verder dan 5 kilometer en dan was ik redelijk kapot, maar oefening baart echt kunst
Dat is natuurlijk ook heel fijn! Fijn ook als je man je support! Mijn vriend support me ook gelukkig ook al is hij uhm.. vrij dun haha. Af en toe is dat best lastig. Hij kan alles eten wat hij wil en ik moet maar opletten.. unfair!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik haat hardlopen en sportscholen, dus dan maar zo
En twee uur quality time met mijn man, da's ook wat waard
haha oh nee van mij is dus wel dun! Maar goed dat hij al 9 kilo kwijt is!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ah nee, mijn vriend is ook een beetje pappig, dus we kunnen het beiden prima gebruiken. Hij is ook al 9 kilo kwijt
Het moest vanaf 2008 en er waren wat speciale postenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef Sjeen het volgende:
Schattepoemeltje, die belastingen invullen, dat stelt toch helemaal niks meer voor tegenwoordig? Dat heb ik gisteren op tijd van 10 minuten gedaan...
Ik moet vanaf 2005 alles opnieuw invullenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moest vanaf 2008 en er waren wat speciale posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |