abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:49:06 #26
364886 Rusty_Nail_
Roll The Dice..
pi_109325246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef Farenji het volgende:
Sukkels die rondjes rennen. :')
Beter dan de hele dag met je vette reet achter de pc zitten ;)
Hoi...
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:50:35 #27
350968 kedge
cicatrix manet
pi_109325331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:47 schreef BasEnAad het volgende:
Sporters denken altijd overal maar te mogen zijn :')
Wielrenners op de autoweg, hardlopers op het fietspad of zelfs op de weg :')
Dat is pas ergerlijk. Moet je er ook nog achter blijven: omdat je niet in kunt halen door tegemoetkomend verkeer :')

Soms ff lekker claxoneren en proberen ze een hartaanval te bezorgen.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 19:51:18 #28
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_109325374
Weer zo'n smerige vetzak die zich druk maakt om mensen die wel aan het sporten zijn. Ik kots echt zo verschrikkelijk op dat ranzige volk, gadverdamme.
pi_109399014
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef hoeliefloepie het volgende:

[..]

Ik werd laatst ingehaald door een wielrenner op de snelweg
OMFG
Dan ging die wel erg hard op zn fietsje :)
Haters gonna hate.
pi_109399315
terechte klacht, haat aan dat volk
Het moet niet gekker worden!
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:09:54 #31
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_109400663
mensen die hardlopen :')
mensen die wielrennen :')
mensen die aan hun conditie werken :')

wedde dat ik net zolang leef. waste of ur fuxking time. beste fok!en
Syndroom van Kraepelin
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:13:41 #32
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109400891
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:09 schreef joeftw het volgende:
mensen die hardlopen :')
mensen die wielrennen :')
mensen die aan hun conditie werken :')

wedde dat ik net zolang leef. waste of ur fuxking time. beste fok!en
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
Weer zo'n smerige vetzak die zich druk maakt om mensen die wel aan het sporten zijn. Ik kots echt zo verschrikkelijk op dat ranzige volk, gadverdamme.
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:13:55 #33
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109400906
Ik dacht dat fietsen standaard uitgerust waren met een stuur?
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_109400950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat fietsen standaard uitgerust waren met een stuur?
nee is apart verkrijgbaar
pi_109401475
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben niet dik, ik heb er gewoon last van wanneer ze op het fietspad rennen, lees het topic door voordat je je bek open trekt.
pi_109416317
Mensen die deze klacht hebben hebben duidelijk nooit op niveau hardgelopen.
Een troitoir loopt gewoon slecht: oneffenheden tussen tegels. lantaarnpalen, verkeersborden, vuilcontainers, voetgangers, ...
Een fietspad is egaal, veert een beetje en er zijn geen obstakels met uitzondering van wat fietsers die even kunnen uitwijken. Big deal dat je als fietser af en toe eventjes moet uitwijken. En ja, als je een beetje verstand hebt dan loop je tegen het verkeer in zodat je de fietsers en auto's ziet aankomen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_109416391
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een troitoir loopt gewoon slecht: oneffenheden tussen tegels. lantaarnpalen, verkeersborden, vuilcontainers, voetgangers, ...
Een fietspad is egaal, veert een beetje en er zijn geen obstakels met uitzondering van wat fietsers die even kunnen uitwijken. Big deal dat je als fietser af en toe eventjes moet uitwijken. En ja, als je een beetje verstand hebt dan loop je tegen het verkeer in zodat je de fietsers en auto's ziet aankomen.
Het woord fietspad bestaat uit de woorden fiets en pad. Wat zou dat nou betekenen? Het heet in elk geval geen hardloopenfietspad. Ik weet trouwens niet welk fietspad een beetje veert, maar asfalt veert niet voor zo een klein gewicht. Overigens wordt voor hardlopen op niveau een route met straten afgezet, dus dat is een beetje een vreemd argument.
pi_109416473
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef Lithia het volgende:
Enige reden wat ik zou kunnen bedenken is dat het lekkerder loopt op de fietspad dan op de stoep.
pi_109416897
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef Rezania het volgende:
Een fietspad loopt lekkerder.
Deze.

En een stoep fietst niet lekker.
pi_109416907
Ik ben een wandelaar en zelfs ik pak regelmatig het fietspad. Klaag me maar aan!

Voetpaden zijn vaak ontzettend bobbelig en daar loop ik mijn voeten op kapot, terwijl de naastgelegen fietspaden netjes geasfalteerd zijn. Nou dan ga ik over het fietspad.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109416944
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 06:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben een wandelaar en zelfs ik pak regelmatig het fietspad. Klaag me maar aan!
Nou, jij moet niet gaan klagen als iemand jou een schedelbasisfractuur fietst.
pi_109416962
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 06:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat zou ik wel doen, aangezien ik zelf goed uitkijk en indien nodig opzij (de berm in) stap. Wanneer iemand mij een schedelbasisfractuur fietst kan dat enkel doordat die persoon mij bewust aanrijdt. En daar zou ik zeker wel over klagen. Gekkie ben ik!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109416973
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 06:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Gebruik je nou bij al je posts dezelfde emoticon?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 06:53:21 #45
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_109416989
TS kan het gewoon niet hebben dat hardlopers sneller zijn dan TS op zijn fietsje
^O^
pi_109417310
Fietsers op de autoweg

Waarom?
Denken ze dat ze gelijk zijn aan auto's?
Denken ze dat ze even snel zijn als auto's?
Denken ze dat ze te goed zijn voor het fietspad.

Het fucking autoweg is voor wanneer je je auto gebruikt, het fietspad is voor als je je fiets gebruikt.

Klacht: Fietsers/wielrenners op de autoweg.
pi_109419628
Fietsers... Die zijn pas vervelend.
Ik woon aan het strand en loop dus ook 's-avonds graag mijn rondje over het duinpad.
Altijd netjes links lopen en als het schemerig wordt heb ik netjes een band met lampjes op me rechterarm. Dan komen er twee wielrenners aan die met ze tweeen naast elkaar aan komen fietsen en geen krimp geven en je in de berm moet springen.
Ze zien je aankomen en doen niks. Vaak kijken ze je nog vuil aan en geven ze nog even een mompel als ze voorbij zijn.
Of van die dikke mormels die dan af en toe even de fiets pakken en met een slakken gang op je afkomen en dan je dan aankijken: HUUUH WAT DOET HIJ OP DE LINKER HELFT ????
MENSEN DAT HOORT. DAT IS VEILIGER VOOR BEIDEN |:(
Je loopt niet graag op een voetpad. Zoals bovengenoemd teveel obstakels en vaak oneven tegels.
Ik sport graag en heb geen zin om me enkels kapot te lopen.
pi_109420514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
En waarom wijkt deze hardloper van niveau dan nooit even uit?
Haters gonna hate.
pi_109420641
Niet eens zozeer hardlopers, maar sowieso lopers op het fietspad. Moet jij eens op het voetpad gaan fietsen..... vooral in recreatiegebieden, allemaal lopen op het fietspad en het voetpad wordt niet gebruikt.
pi_109421596
Hardlopen op het fietspad :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')