Dat is pas ergerlijk. Moet je er ook nog achter blijven: omdat je niet in kunt halen door tegemoetkomend verkeerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:47 schreef BasEnAad het volgende:
Sporters denken altijd overal maar te mogen zijn
Wielrenners op de autoweg, hardlopers op het fietspad of zelfs op de weg
Dan ging die wel erg hard op zn fietsjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef hoeliefloepie het volgende:
[..]
Ik werd laatst ingehaald door een wielrenner op de snelweg
OMFG
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:09 schreef joeftw het volgende:
mensen die hardlopen
mensen die wielrennen
mensen die aan hun conditie werken
wedde dat ik net zolang leef. waste of ur fuxking time. beste fok!en
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
Weer zo'n smerige vetzak die zich druk maakt om mensen die wel aan het sporten zijn. Ik kots echt zo verschrikkelijk op dat ranzige volk, gadverdamme.
nee is apart verkrijgbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik dacht dat fietsen standaard uitgerust waren met een stuur?
Ik ben niet dik, ik heb er gewoon last van wanneer ze op het fietspad rennen, lees het topic door voordat je je bek open trekt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
Weer zo'n smerige vetzak die zich druk maakt om mensen die wel aan het sporten zijn. Ik kots echt zo verschrikkelijk op dat ranzige volk, gadverdamme.
Het woord fietspad bestaat uit de woorden fiets en pad. Wat zou dat nou betekenen? Het heet in elk geval geen hardloopenfietspad. Ik weet trouwens niet welk fietspad een beetje veert, maar asfalt veert niet voor zo een klein gewicht. Overigens wordt voor hardlopen op niveau een route met straten afgezet, dus dat is een beetje een vreemd argument.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mensen die deze klacht hebben hebben duidelijk nooit op niveau hardgelopen.
Een troitoir loopt gewoon slecht: oneffenheden tussen tegels. lantaarnpalen, verkeersborden, vuilcontainers, voetgangers, ...
Een fietspad is egaal, veert een beetje en er zijn geen obstakels met uitzondering van wat fietsers die even kunnen uitwijken. Big deal dat je als fietser af en toe eventjes moet uitwijken. En ja, als je een beetje verstand hebt dan loop je tegen het verkeer in zodat je de fietsers en auto's ziet aankomen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef Lithia het volgende:
Enige reden wat ik zou kunnen bedenken is dat het lekkerder loopt op de fietspad dan op de stoep.
Nou, jij moet niet gaan klagen als iemand jou een schedelbasisfractuur fietst.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 06:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben een wandelaar en zelfs ik pak regelmatig het fietspad. Klaag me maar aan!
Dat zou ik wel doen, aangezien ik zelf goed uitkijk en indien nodig opzij (de berm in) stap. Wanneer iemand mij een schedelbasisfractuur fietst kan dat enkel doordat die persoon mij bewust aanrijdt. En daar zou ik zeker wel over klagen. Gekkie ben ik!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 06:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, jij moet niet gaan klagen als iemand jou een schedelbasisfractuur fietst.
Gebruik je nou bij al je posts dezelfde emoticon?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 06:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, jij moet niet gaan klagen als iemand jou een schedelbasisfractuur fietst.
En waarom wijkt deze hardloper van niveau dan nooit even uit?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Mensen die deze klacht hebben hebben duidelijk nooit op niveau hardgelopen.
Een troitoir loopt gewoon slecht: oneffenheden tussen tegels. lantaarnpalen, verkeersborden, vuilcontainers, voetgangers, ...
Een fietspad is egaal, veert een beetje en er zijn geen obstakels met uitzondering van wat fietsers die even kunnen uitwijken. Big deal dat je als fietser af en toe eventjes moet uitwijken. En ja, als je een beetje verstand hebt dan loop je tegen het verkeer in zodat je de fietsers en auto's ziet aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |