Ja dat is waar, maar ik kan me er echt aan ergeren wanneer er gewoon een fucking leeg voetpad naast is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte klacht, behalve voor die situaties wanneer er geen trottoir of voetpad is. Dan loop ik ook gewoon op het fietspad hoor.
Dan is het wel aso ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik kan me er echt aan ergeren wanneer er gewoon een fucking leeg voetpad naast is.
Dat is ook de redenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef Lithia het volgende:
Enige reden wat ik zou kunnen bedenken is dat het lekkerder loopt op de fietspad dan op de stoep.
In het perspectief van de fietser geld dit dan ook voor hardlopers,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook de redenEn dan hoef je niet steeds om obstakels heen, zoals langzame voetgangers of kinderen met stoepkrijt.
Ik wisselde meestal een beetje bij het hardlopen. Maar niet zonder achterom te kijken hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is ook de redenEn dan hoef je niet steeds om obstakels heen, zoals langzame voetgangers of kinderen met stoepkrijt.
Wat nou er omheen? Dat zijn gewoon extra hindernissen waar je overheen kunt springenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar nooit echt last van hebt, fietspaden zijn vaak breed genoeg om er moeiteloos langs te kunnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In het perspectief van de fietser geld dit dan ook voor hardlopers,
dat ze dan steeds langs slome hardlopers heen moeten fietsen.
Voor de hordelopers onder onsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat nou er omheen? Dat zijn gewoon extra hindernissen waar je overheen kunt springen.
Wielrenners sowiesoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:47 schreef BasEnAad het volgende:
Sporters denken altijd overal maar te mogen zijn
Wielrenners op de autoweg, hardlopers op het fietspad of zelfs op de weg
Het verschil is dat fietsers op de autoweg rechts rijden en niet links tegen het verkeer inrijden zoals de meeste hardlopers op het fietspad doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:42 schreef ecktebaas123 het volgende:
Fietser op de autoweg
Waarom?
Denken ze dat ze gelijk zijn aan auto's?
Denken ze dat ze even snel zijn als auto's?
Denken ze dat ze te goed zijn voor het fietspad.
Het fucking fietspad is voor wanneer je je fiets gebruikt, de autoweg is voor als je je auto gebruikt.
Klacht: fietsers op de autoweg.
Niet zo vreemd aangezien je anders het verkeer niet ziet aankomen... Ik loop ook nooit met het verkeer mee als ik op straat loop.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:53 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Het verschil is dat fietsers op de autoweg rechts rijden en niet links tegen het verkeer inrijden zoals de meeste hardlopers op het fietspad doen
Op straat niet, maar op het fietspad kun je toch in de goede richting lopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zo vreemd aangezien je anders het verkeer niet ziet aankomen... Ik loop ook nooit met het verkeer mee als ik op straat loop.
Ik werd laatst ingehaald door een wielrenner op de snelwegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is pas ergerlijk. Moet je er ook nog achter blijven: omdat je niet in kunt halen door tegemoetkomend verkeerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:47 schreef BasEnAad het volgende:
Dan ging die wel erg hard op zn fietsjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef hoeliefloepie het volgende:
[..]
Ik werd laatst ingehaald door een wielrenner op de snelweg
OMFG
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |