Heb je een vorige box kunnen scoren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus nou: komt er nou nog een box of niet?
zal ff zoeken om het lijstje dat iedereen heeft gekregen via de e-mail..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus nou: komt er nou nog een box of niet?
Ah daar kun je je geen buil aan vallenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb vanmorgen dat nasje van 79 al gekocht. Daar eerst maar eens mee spelen
dan een box?quote:
precies, heb er een tijdje terug ook een van aangeschaft, maar dan met 4 2TB schijven, was een dikke 800 kwijt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is wel nice inderdaad, zeker in deze tijd met de huidige prijzen
02:10 / 10:10 / 18:10quote:
Ik ga toch maar even wat doen dan tussendoor. Ik hoor het belletje van verafquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
02:10 / 10:10 / 18:10
Lijkt me een logische volgordeMaar misschien té voor de hand liggend
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
02:10 / 10:10 / 18:10
Lijkt me een logische volgordeMaar misschien té voor de hand liggend
Als je het belletje hoort is het al te laatquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga toch maar even wat doen dan tussendoor. Ik hoor het belletje van veraf
Ik weet het, in vergelijking met de "advies prijzen" scheelt het meestal best wat. Maar met de huidige laagste prijzen niet altijd evenveel. Sommige aanbiedingen zijn uiteraard gewoon erg netjes!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Philips Wake up light, bij ibood 39,95 in de winkel 129
Onkyo iPhone dock 99,95 bij ibood in de winkel 189
Klopt maar ik heb het over de huidige laagste pijzen, adviesprijzen kijk ik niet naarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het, in vergelijking met de "advies prijzen" scheelt het meestal best wat. Maar met de huidige laagste prijzen niet altijd evenveel. Sommige aanbiedingen zijn uiteraard gewoon erg netjes!
Ah ok, ik dacht dat de prijzen die je noemde ook op de iBOOD website erboven stondenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb het over de huidige laagste pijzen, adviesprijzen kijk ik niet naar
Voor de box wel inderdaad, maar voor iets anders niet, ik wacht nog op een leuke internetradioquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je het belletje hoort is het al te laat
snelheid licht -> snelheid geluid
Ja die adviesprijzen slaan meestal nergens opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat de prijzen die je noemde ook op de iBOOD website erboven stonden
was er vanacht 1 voor 40 a 50quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de box wel inderdaad, maar voor iets anders niet, ik wacht nog op een leuke internetradio
Inderdaad, vandaar ook mijn opmerkingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja die adviesprijzen slaan meestal nergens op
bluetooth toetsenborden en muizen zijn me te traagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:40 schreef exaCtly het volgende:
Hmm.. Deze werkt anders wel op bluetooth.
Een muis voor tablets? Lijkt me sterk..quote:
Android laptop(jes) dusquote:Speciaal ontwikkeld voor het Android besturingssysteem! Verbeter je productiviteit met deze draadloze toetsenbord met zijn ultradun ontwerp waardoor gemakkelijk mee te nemen en snelle toegang tot Android applicaties via de snel toetsen. Erg handig tijdens het surfen op het web of het opstellen van documenten.
koop dan idd gewoon een laptopquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een muis voor tablets? Lijkt me sterk..
hahahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat iemand ooit een weegschaal app maakt
Er staat dat hij vooral geschikt is voor de Motorola Zoom en Atrix. Dat zijn tablets en smartphones.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een muis voor tablets? Lijkt me sterk..
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:44 schreef Piger het volgende:
een ibood box app. Een spelletje waar steeds producten langskomen, maar wanneer de box komt moet je snel door 5 schermen heen klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |