Ha, OK. Niet verrassend inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
72 stemmen voor, vd Staaij heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan zulke moties.
ik vermoed minder, partijen als d66 en cu zullen niet "omdat het kan" tegen stemmen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:18 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
72 stemmen voor, vd Staaij heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan zulke moties.
Het CDA heeft natuurlijk niet zoveel zin om uit het Catshuisoverleg te komen met allerlei keiharde maatregelen, dan van de PvdA de kous op de kop te krijgen wat betreft de Euro en de EU, en dan met die keiharde Catshuismaatregelen de verkiezingen in te moeten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:19 schreef Asphias het volgende:
hoewel er een grote kans is dat iedereen wel blaft maar niet bijt, denk ik dat er toch ook nog wel een kansje is dat het debat een onverwachte wending krijgt, en we bijvoorbeeld het resultaat krijgen dat de vvd en cda samen moeten overleggen zonder de pvv, of juist met pvv én hero brinkman.
ik zie er nog wel wat fout gaan voor het kabinet...
Cohen is ook typisch zo iemand.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Samson is al 10 keer feller dan Job Cohen.
Niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:24 schreef Jovatov het volgende:
Samsom ziet zijn kans schoon om een goede indruk te maken, en dat lukt hem.
dit kabinetquote:
Ik zie het ook niet gebeuren maar redenen voor een val zijn er wel degelijk. Je kunt dit amper nog een kamermeerderheid noemen, als het allemaal afhangt van een eenmans-fractie of de SGP. Zo kan niemand goed regeren.quote:
Jij denkt dat dit kabinet de crisis oplost?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..], het is triest als je je idealen nu voorrang geeft dan aan het oplossen van de crisis.
Oplossen van de crisis wil iedereen, maar die manier die dit kabinet voorstelt is enigzins verwerpelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..], het is triest als je je idealen nu voorrang geeft dan aan het oplossen van de crisis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |