Ik deed m'n koptelefoon al afquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je kan weer een kwartier aan de gang nu
Dat was dus de grapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:31 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En dan koop je oorbellen van 10 euro?
Straks verkopen ze nog gejatte koper die ze vers los geknipt hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Ze zijn nu echt in de kelder aan het zoeken naar troep he
Zaten bij de extended DVD's toen die voor het eerst uitkwamen. Zijn best vet. Deze BD's zijn leuk voor in de kast. Maar ik heb eigenlijk geen kast meer staan met BR's. Ziet er ouderwets of studentikoos uit. Mensen moeten het bij mij in XBMC zienquote:
De dozen waar de producten in verpakt worden zijn afkomstig uit verschillende Europese steden en hebben zwervers in geslapen in de afgelopen 3 jaar.quote:
Die vraag is al 10021309283 gesteld en is terug te vinden in de vorige 123424545 topics, lees anders de OP ffquote:
Die is inderdaad niet heel erg fantastischquote:
Wil je nog meer zakmesjes en rijbewijs etuisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:43 schreef Melleyn het volgende:
Nou kom maar op met die 3e box dan, neem ik die ook nog even mee
Ik had de vorige keer al een multitoolquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil je nog meer zakmesjes en rijbewijs etuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |