Gaat hij helemaal weg of blijft hij in de kamer zitten?quote:
`Dat is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat hij helemaal weg of blijft hij in de kamer zitten?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:31 schreef golfer het volgende:
Geen idee waar die tag op slaat, maar gefeliciteerd ermee Steer.
Die snap ik ook nietquote:
Als ie een eenmansfractie gaat vormen is het kabinet mogelijk haar meerderheid kwijt, maar het kan ook heel goed dat ie ook gedoogpartner van dit kabinet blijft.quote:
Hero heeft wel met voorkeurstemmen zijn zetel binnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Best raar, die regeling van eenmansfracties.
Nog niet. Zolang hij wat toezeggingen binnenhaalt. Maar hij is draaikonterig genoeg om over 2 maanden een geheel andere mening te hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef borisz het volgende:
Brinkman staat zijn zetel niet af en gaat alleen door. Hij zal het kabinet niet laten vallen.
Oh ok, aparte fantasieën heb je maar goed; iedereen heeft wel wat haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef minilot het volgende:
Nee, mét de knoflooklucht.
Als in: "Ilona, neem jij deze geur tot echtgenoot?"
"Ja! *snuif*"
Met de bodem d'r in wil vast nog wel. Maar zie'm er dan maar eens uit te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef MaximusTG het volgende:
De echte bikkels onder de vrouwen hebben dat trouwens met ananas.
he bah
Tijd voor nieuwe bitterballenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:59 schreef golfer het volgende:
Diepvries ontdooit en schoongemaakt. Hij kan weer gevuld worden, want was om dit te bewerkstelligen vrijwel leeg gegeten de afgelopen week.
Yups en de kreeftencroquetten van Holtkamp waren ook al op.quote:
Vervelend! Die moeten nodig aangevuld wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en de kreeftencroquetten van Holtkamp waren ook al op.
Auw.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met de bodem d'r in wil vast nog wel. Maar zie'm er dan maar eens uit te krijgen
Leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ongepland onverwacht leuke avond met AnneX en Mr.X
Ze kwamen 'op de koffie' en zijn net pas weg
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ongepland onverwacht leuke avond met AnneX en Mr.X
Ze kwamen 'op de koffie' en zijn net pas weg
Geloof ik directquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was ontzettend gezellig! AnneX en Mr.X zijn leuk gezekschap
Ze worden steeds brutalerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Tss, er wordt vanmiddag hier aangebeld: "Gas en elektriciteit mogen we even binnenkomen?"
Komt een jonge vent in pak binnen en begint over de elektriciteitsrekening en dat er 20% korting gegeven was in de wijk op de rekening door de beheerder en of dat bij mij ook het geval was.
Ik: geen idee, pakt nietsvermoedend laatste factuur.
Ik dacht dat heeft vast te maken met de stroomstoring laatst.
Blijkt de man in kwestie mij op slinkse wijze een energieabbonement van Nuon aan te willen smeren zeg.![]()
Ik had het door toen hij met een geplastificeerde uitleg van overstappen op de proppen kwam waar allemaal Nuon huisstijl op te herkennen was.
Toen meteen die vent de deur uit gebonjourd, waarna hij schoorvoetend afdroop.
Ja zeker leuk, grappig om Annex en husband eens in het echt te zien. Ik mag haar wel op de fora.quote:
Klacht ingediend of niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
en die Nuon vertegenwoordigers zijn erg zeg, als ik een hulpeloze bejaarde geweest was had ik er gewoon ingestonken.
Wou dit net typen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zou dat uitmaken?
Die gasten werken op provisiebasis natuurlijk
Ja, vreselijk hehquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel eens langsgekomen bij Kassa geloof ik, dat schofterige stiekeme colporteren.
Ze gaan over lijken die mensen
Hij kwam met een vaag verhaal dat mijn energie ging veranderen en dat ik even moest tekenen. Hij probeerde me er echt in te luizen met een blabla verhaaltje. Echt achterbaks.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel eens langsgekomen bij Kassa geloof ik, dat schofterige stiekeme colporteren.
Ze gaan over lijken die mensen
Eigenlijk dieptriest dat dat nodig is zegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
Je hebt sowieso altijd nog 8 dagen wettelijke bedenk- en opzegtijd bij colportage.
Dus zelfs al zou je getekend hebben en er achteraf spijt van krijgen dan zit je er niet aan vast.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, het ene deel van het cadeautje gaat toch maar hier in de tuin hoor! Die kan ik geen weken meer laten staan
Een bessenstruikje (to be)!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ben nu wel erg nieuwsgierig wat het was eigenlijk!
nu waarschijnlijk droogbloemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ben nu wel erg nieuwsgierig wat het was eigenlijk!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het beter voor hem is als ie deze week de grond in mag
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef AnneX het volgende:
Mn. Annex maakte een demente indruk door iedere 15 minuten op te merken, dat
de jonge mensen daar zo mooi wonen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef AnneX het volgende:
Mn. Annex maakte een demente indruk door iedere 15 minuten op te merken, dat
de jonge mensen daar zo mooi wonen.
Slaap lekker en heel veel plezier de komende dagen in Lisboa!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Trusten
Morgen 8 uur eruit, laatste spullen inpakken en dan op naar Schiphol
Verschrikkelijk hoor! En eigenlijk gewoon geen stijlquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ja zeker leuk, grappig om Annex en husband eens in het echt te zien. Ik mag haar wel op de fora.
en die Nuon vertegenwoordigers zijn erg zeg, als ik een hulpeloze bejaarde geweest was had ik er gewoon ingestonken.
Lekker gaar, uren aan de telefoon hangenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
morguh. ze missen me een beetje op het werk. De telefoon in 1 ochtend leeg gebeld
Ik krijg medelijden met Steer zijn ogen als ie dit leestquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
morguh. ze missen me een beetje op het werk. De telefoon in 1 ochtend leeg gebeld
Dat is oprecht balen, nu het zo goed gingquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg medelijden met Steer zijn ogen als ie dit leest![]()
Over schouders gesproken, mijn schouderslijmbeurs is weer ontstokenzometeen even de dok bellen voor diclo.
Ik sta sinds 2 weken op de crosstrainer, rustig opgebouwd en voelde het de laatste 3 keren al dat het voor mn schouder (die echt helemaal over was in september) niet echt goed was...
Verdorie wat kan een mens dan nog meer met zo'n vreselijk brak lijf het is echt om moedeloos van te worden![]()
![]()
Zo. Klaar
Fok is er weer dus alles komp goe
Het is heerlijk weerquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Maar het is mooi weerDat is belangrijker!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, al het bruikbare van m'n oude fiets afgesloopt, en gisteravond expres buiten gezet zonder slot. Vanochtend weg![]()
brrrquote:In this example the person has a fear of spiders:[1]
Think of a spider
Look at a silly drawing of a spider
Look at a drawing of a spider
Look at a photo of a spider
Look at an empty spider web
Touch an empty spider web
Look at a real spider in a box
Hold the box with the spider
Look at a real spider, from across the room
Look at a real spider, from halfway across the room
Look at a real spider up close
Let a spider crawl on something you are holding, until you are able to have it crawl on you
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, al het bruikbare van m'n oude fiets afgesloopt, en gisteravond expres buiten gezet zonder slot. Vanochtend weg![]()
Het wordt pas een beetje triest als zo'n fiets dagenlang blijft staan en niet wordt gestolenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:58 schreef borisz het volgende:
Gaat niet goed met Bloemendaal trouwens in de hockeycompetitie. Voor het eerst sinds 1583 staan ze buiten de top4.
Avocadoquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:21 schreef borisz het volgende:
Ik ga zowaar avocado nog leren waarderen.. Heb het zonder problemen opgegeten en vond het stiekem nog lekker ook
.
.
^^quote:
Je kan ze ook plantenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond.
Mijn vergeet-mij-nieten zijn verpot,wat was het warm op mijn balkon! Heerlijk!
En ik houd niet van avocado's.
Nou ja, ik wilde ook liever fietsen of heftig het balkon schoonmaken, maar ik ben al 2 dagen gammel. Alsof ik verkouden word.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ze ook planten
Het was vandaag idd weer heerlijk weer. Ik moest helaas werken! Er belde nog wel een vriendin of ik wilde wandelen en ik riep vanuit de grond van mijn hart: Oh ja, graag!! - maar ik zit op mijn werk
Ik heb wel eens een pit laten kiemen. Maar eenmaal in de aarde ging het altijd mis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ze ook planten
Het was vandaag idd weer heerlijk weer. Ik moest helaas werken! Er belde nog wel een vriendin of ik wilde wandelen en ik riep vanuit de grond van mijn hart: Oh ja, graag!! - maar ik zit op mijn werk
Ik voel me altijd beroerd voordat ik gewoon verkouden word, dus ik maak me geen zorgen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Er schijnt een griepgolf te heersen, nu maar hopen dat dat het niet is, krak!
En ik heb een enorm luxeprobleem. Ik heb een iPod Touch gekregen. En ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb zoiets nergens voor nodigIk heb net de timer een minuut laten lopen
Jee.
Nope, ik heb m nog niet opgehangen. Eergister geen zin in, gister onverwacht bezoek, vandaag wat slapjes na een bezoek aan de bloedbank. Morgen weer een dagquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Er schijnt een griepgolf te heersen, nu maar hopen dat dat het niet is, krak!
En ik heb een enorm luxeprobleem. Ik heb een iPod Touch gekregen. En ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb zoiets nergens voor nodigIk heb net de timer een minuut laten lopen
Jee.
Sterkte! Ik had gewoon maar 3 draadjes, dus toen kon ik het wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope, ik heb m nog niet opgehangen. Eergister geen zin in, gister onverwacht bezoek, vandaag wat slapjes na een bezoek aan de bloedbank. Morgen weer een dag
Een gadget. En je kan er 'van alles' mee, maar niets wat me eigenlijk interesseertquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik voel me altijd beroerd voordat ik gewoon verkouden word, dus ik maak me geen zorgen.
Wat is een iPod Touch?
Ik heb nu klokken voor NY, Amsterdam en Melbourne toegevoegd!quote:
Hoezeequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Een gadget. En je kan er 'van alles' mee, maar niets wat me eigenlijk interesseert
Maar misschien kan ik nu ook Fokken in de trein. En Wordfeud spelen. En andere Belangrijke en Onmisbare dingen doen.
Gewoon in de browser, als je wifi hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu klokken voor NY, Amsterdam en Melbourne toegevoegd!
Ik heb nog niet ontdekt hoe ik Fok! kan vinden.
Kan je ermee bellen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een gadget. En je kan er 'van alles' mee, maar niets wat me eigenlijk interesseert
Maar misschien kan ik nu ook Fokken in de trein. En Wordfeud spelen. En andere Belangrijke en Onmisbare dingen doen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:37 schreef Isabeau het volgende:
Dat 'maps' is wel leuk, kan je de weg vinden. Als je wifi hebt.
En Ross kan zien waar ik ben overdag. Als ik de iPod meeneem. Mocht ik vreemd willen gaan moet ik de iPod eerst maar even op mijn werk afleveren
Daar moet je dan weer een apart gadget voor bijkopen, maar is niet belangrijk want ik heb een mobiele telefoon.quote:
D'r zit ook youtube opquote:
Ben je trouwens al begonnen met lezen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:38 schreef Isabeau het volgende:
Daar moet je dan weer een apart gadget voor bijkopen, maar is niet belangrijk want ik heb een mobiele telefoon.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben je trouwens al begonnen met lezen?
Een speledingetje dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar moet je dan weer een apart gadget voor bijkopen, maar is niet belangrijk want ik heb een mobiele telefoon.
Mijn papa heeft al die draden getrokken en hij weet hoe het zit. Hij is alleen nu skiën en volgende week weer zuruck.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sterkte! Ik had gewoon maar 3 draadjes, dus toen kon ik het wel.
Ocherm.......quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Fit is po de iPod Getty! Worstenvimgertjed!! Hoe form Julie DIY??
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Mooi filmpje! Ik gok dat Kaas verliefd is op Lein, die de lamp heeft opgehangen....quote:
Geen idee, ik heb alleen een mobiele telefoon voor als het ziekenhuis belt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Qua apps, welke app zou je niet zonder willen/kunnen en waarom niet?
* Isabeau heeft geen flauw idee wat er allemaal is, het is echt héél veel in die applestore.
Och, als het er op aankomt kan ik overal wel zonderquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau heeft geen flauw idee wat er allemaal is, het is echt héél veel in die applestore.
Goeiequote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef LieLie het volgende:
Och, als het er op aankomt kan ik overal wel zonder
Maar Foodgawker heeft ook een app, die is wel leuk.
Je hebt ook Draw Free!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Top 25. #1: Draw Something
Kost nog geld ook. Hoe betaal je dat eigenlijk? Want als ik snel in het lijstje keek zie ik alleen creditcards staan en die heb ik niet.
Je moet een payment method selecteren voor Free apps.quote:
Dat kan wel zonder creditcard volgens mij, maar hoe weet ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet een payment method selecteren voor Free apps.
Hmm, ik kom er vast nog wel uit.
Ja, erg hè. En nog wel een apple ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:10 schreef golfer het volgende:
Het moet niet gekker worre, Isa aan de apps.
Recept van de Volkskrant. Volgens mijn vriendin die in Italie gewoond heeft, een soort basisrecept. Dat lijkt me lekker.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, erg hè. En nog wel een apple ook
Je moet er zelf ook wel 1 nemen, Lie!Veel te lekker om niet een klein stukje te nemen.
krak, lang geleden dat ik verse ossestaart heb gehad
Klein stukje, maar moet eerst afkoelenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, erg hè. En nog wel een apple ook
Je moet er zelf ook wel 1 nemen, Lie!Veel te lekker om niet een klein stukje te nemen.
krak, lang geleden dat ik verse ossestaart heb gehad
Mee eens. Vond je het niet heel confronterend, dat kotsen enzo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
Net Komt een vrouw bij de dokter gekekenIk neem mijn mening terug: er zijn sporadisch goede nederlandse producties
Yup! Heftigquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mee eens. Vond je het niet heel confronterend, dat kotsen enzo?
kaas luistert Lali Punaquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Mooi filmpje! Ik gok dat Kaas verliefd is op Lein, die de lamp heeft opgehangen....
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef Isabeau het volgende:
En ik ga naar bedMet een boek van papier en de IsaPod blijft gewoon hier.
Smaakbijbel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
Over een boek van papier gesproken.....Ik heb veel plezier van de Smaakbijbel!
Dank!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)010981279/index.html
Ja. Een boek waar smaken vergeleken worden. Wacht, ik zoek een link.quote:
Dag 1: Zoutquote:
Nee joh!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Dag 1: Zout
Dag 2: Bitter
Dag 3: Zoet
Dag 4: Zuur
Dag 5: umami
Dag 6: Combinaties
Dag 7: Rust
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
http://www.kookboekenshop.nl/productpage.php?id=5277
hier zit er ook genoeg onkruid en mos tussen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
De buurman was hier gisteren ook al bezig met maaien, maar ik wacht nog even een weekje voordat ik ons voor gazon door moeten gaande groene onkruidtapijt ga maaien.
http://www.fatwatchapp.com/quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 22 maart 2012 07:04 schreef Bluezz het volgende:
Hullo!
Geen treinen rond A'dam CS, hopelijk rijdt mijn boemelke wel }:}
Dat is dan 1 bak Ben & Jerry's minderquote:Op donderdag 22 maart 2012 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.fatwatchapp.com/
Ik gebruik de PalmOS versie al sinds 2007. Daarna in 2010 data geïmporteerd in de iPhone, gestopt met de fuckarounditis en er werk van gemaakt, gebruik het nog iedere dag.
Helaas moet je ervoor betalen.
Ik heb geen cc joh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:28 schreef Anthraxx het volgende:
Je kan het koppelen aan een Credit Card, je bankrekening of prepaid kaarten kopen.
Gaat er nu iets aan veranderen ? nu je met de harde feiten bent geconfronteerd. ..quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zo'n extension in m'n browser geinstalleert dat de websites bijhoudt die ik bezoek, en de bezoekduur ook. Confronterend.
Het gaat nu beter.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef borisz het volgende:
Skinny Vos ik heb perongeluk iets getekend wat niet bij de opdracht hoort
En bij Vork blijft het spel hangen
Leuk he? Voor mij echt een sport om het niet te laten mislukken anders komen we weer op 1 uit en dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het gaat nu beter.
Heb een aantal maal moeten resetten.
En eindelijk gelukt om te raden bij jou.
Bij Trude gaat het al bijna 50 x goed, bij Dude ook zoiets.
als je dan met rek nr doet, dan doen ze een 0,01 cent actie ter verificatie en dan kun je als dat gelukt is, ook de gratis dingen gewoon downloaden. wel ff dan goed opletten wat betaald is, dat wordt meteen verrekendquote:Op donderdag 22 maart 2012 07:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen cc joh.
Maar die laatste twee opties klinken wel ok![]()
Ross had geloof ik alle instellingen in het Engels gedaan en ik zag daar alleen cc mogelijkheden.
Wat goed ! dat je die kans neemt! Onmisbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk he? Voor mij echt een sport om het niet te laten mislukken anders komen we weer op 1 uit en dat moeten we niet hebben
Oh en golfer kan heul goed raden als ik er echt niet uitkom
Vanochtend lang moeten wachten op stationnetje, zonder berichtgevingEr kwamen wel 2 sneltreinen langs
En ik ben op het werk weer een nieuwe weg ingeslagen : de financiële afhandeling
No way dat ze mij ontslaan, ik maak mezelf nog onmisbaarderderder
Voelen als een Puppyquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef MissHobje het volgende:
En dem wat een lekker weer![]()
![]()
Vandaag zou de monteur komen voor mijn keuken boiler tussen 12 -17, nou had de wekker dus rond 12 gezet (kwam uit laatste nacht) belt monteur om 11.45 mvr ik ben er met 15 minhelemaal geweldig
!
Ding is volledig vervangen en nu heb ik weer kokend heet waterohh echt zo lekker met poetsen in de keuken etc
!! en dan deze dag
*zucht* ben gewoon helemaal als een puppy
Heerlijk weer idd! Net zonder jas aan gewandeld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef MissHobje het volgende:
En dem wat een lekker weer![]()
![]()
Vandaag zou de monteur komen voor mijn keuken boiler tussen 12 -17, nou had de wekker dus rond 12 gezet (kwam uit laatste nacht) belt monteur om 11.45 mvr ik ben er met 15 minhelemaal geweldig
!
Ding is volledig vervangen en nu heb ik weer kokend heet waterohh echt zo lekker met poetsen in de keuken etc
!! en dan deze dag
*zucht* ben gewoon helemaal als een puppy
Dat haalt EZIS automatisch opquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat goed ! dat je die kans neemt! Onmisbaar![]()
Ga je nu ook met Vecozo stoeien?
J a daar was ik absoluut blij mee, ondertussen huisje ook weer redelijk opgeruimd, was naar buiten etcquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk weer idd! Net zonder jas aan gewandeld.
En fijn dat die monteur zo snel kon komen!
`ja wat een bak ellende met die treinen vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:54 schreef borisz het volgende:
![]()
Zo'n woordvoerder van de NS geeft nu de media de schuld van de warrige berichtgeving. Was net op de radio *proest* komt niet meer bij.
Grappenmakers zeg, het is ook weer eens mis tussen NS en Prorail, vandaar dat er geen bussen ingezet worden.. Man man man.
Afgelopen week al 5 keer buiten kunnen eten. En het blijft nog wel even mooi weer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef borisz het volgende:
De poezen liggen voor het eerst echt voor een langere tijd buiten.
Dan kunnen we zeggen. De lente is begonnen.
Paulaner Dunkel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:29 schreef MaximusTG het volgende:
Weizen![]()
![]()
!
Weihenstephaner, Erdinger, Paulaner.. Heerlijk is dat. En in Munster hebben ze ook lekkere bij de Pinkus brouwerij!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef jerney het volgende:
Een beetje doorposten, mensen!
Dat liedje zit zo de hele tijd in mijn kop
Wat doe je daar da-a-an ? / zeurmodus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
weer even een zwaai. Gaat goed hier, schiet allemaal mooi op. Ik zit inmiddels in een bos
Helaas niets van het mooie weer gezien, en het is nog fris ook hier binnen..
Ze zijn een bos aan het bouwen voor mijn infobaliequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat doe je daar da-a-an ? / zeurmodus.
In een bos ? Waaro?
Nog niet naar Nieuwegein vertrokken dan ? / heeft geen bos...
Belachuluk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Noh! Moet je zien, dit artikel. Het gaat over de luchtkwaliteit in Zuid Holland, en dan met name rond de snelwegen tussen Delft en Rotterdam. En vervolgens wordt er een foto bij geplaatst van het Noordereiland, want dat ligt pal aan de snelweg (???). StereotyperingZe besmeuren de naam van mijn eiland
Ik heb het net onder mijn wandeling nog in mijn hoofd gehadquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:17 schreef jerney het volgende:
... Dat kun je.... ook niet weten... want ik heb je pas één keer ontmoet...
Ik leef oprecht met je meequote:Op donderdag 22 maart 2012 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het net onder mijn wandeling nog in mijn hoofd gehad
Nietus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:17 schreef jerney het volgende:
... Dat kun je.... ook niet weten... want ik heb je pas één keer ontmoet...
Oh, die ene die ik een keer gemist heb.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:49 schreef jerney het volgende:
Ja, maar dan had je maar naar die ene meet moeten komen
quote:AMSTERDAM - Bank en crediteuren van boekhandelketen Selexyz zijn het niet eens geworden met de potentiële investeerder. Daarom vraagt het bedrijf uitstel van betaling aan.
"Deze week zijn de commissarissen, bank en crediteuren van Selexyz boekhandels b.v. het niet eens geworden met de potentiële investeerder", aldus de verklaring van het bedrijf op donderdag.
"Ondanks de relatief goede resultaten in winkel- en internetomzet van de Boekenweek is er onvoldoende liquiditeit in kas om de winkelhuur en salaris kosten te kunnen betalen. Daarom is besloten surseance van betaling aan te vragen."
Knoflook, rode peper, citroensap, oestersaus en ketjap.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:41 schreef AnneX het volgende:
Oh Lein, als je er toch bent...
Wil je de mix van de marinade posten?
Zo aan de klets en snijwerk dat ik niet heb opgelet wat je erin gooide.
Iets met sojasaus en knof en ?
Innieder geval lekker...
/ geen Guus Meeuwis fan. leuke vent though...
Zoals?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier druk 's avondsEn mensen vragen gekke dingen waar ik geen antwoord op weet
Stuk beter dan die kraampjes vorig jaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Annex: mijn uitzicht
[ afbeelding ]
![]()
wordt nog verder aangekleed
Dat is inderdaad een bos in ouwelol...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor Annex: mijn uitzicht
[ afbeelding ]
![]()
wordt nog verder aangekleed
cutequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef LieLie het volgende:
Ik denk dat dit mijn nieuwe fiets wordt:
[ afbeelding ]
Modieus. Je ziet in dit trendy dorp nauwelijks andere fietsen meer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een hippe omafiets met een bakkersmand volgens dit boekjequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Modieus. Je ziet in dit trendy dorp nauwelijks andere fietsen meer.
Vroeger heette dat en bakkersfiets, maart nu schijnt het een stadsfiets te heten
Ik doe er wel een bagagedrager bij, dus dan kan hetquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
,,
En kan mn. Lie dan achterop?
En heb je nu een werkgeversbonus oid. voor de fiets?
Goed zo !!! Arnoldquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Leuke fiets
Annexx ik weet je tekening niegolfer wel
![]()
Dus een foto ...?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:54 schreef z80 het volgende:
vandaag geen zin om te gaan sporten. aangezien ik nog boodschappen nodig had de fiets gepakt.
en een keer niet de kortste weg genomen. blijkt er in Kleve nog veel meer te zien is dan ik dacht.
net achter het winkel centrum ligt een parkje met prachtig uitzicht.
de cam gaat niet mee met boodschappen doen. ik had ook niet verwacht dat dit uitzicht daar in de stad te vinden zou zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dus een foto ...?
Handig hé , een fiets : het brengt je nog eens ergens.
Ga je nu fietsen ipv zwemmen ?
Wat was sporten anders geweest? Lukt het met aftrainen?
Nee, éen lettertje minder. Wat dan welquote:
Nice nicequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:07 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
als je dertig jaar lang meerder keren per week met veel plezier traint in een zwembad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, éen lettertje minder. Wat dan wel
Eerst dacht dat je het colon tekende, gevuld met poo...
Wat is het nu met 4 letters ?![]()
En Zet mist de geur van chloor !
Dat kan ik wel begrijpen, Zet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
als je dertig jaar lang meerder keren per week met veel plezier traint in een zwembad.
dan ga je de gloor lucht vanzelf koppelen aan een goed gevoel. gloor is voor mij geen schoonmaak middel.
Leuk zegquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Kunstproject over waar en wanneer mensen hun avondeten eten. Ik vond het leuk!
http://www.mihophoto.com/projects/dinnerinny/
(als je ook op de i in het rondje klikt krijg je ook een beschrijving van de foto's)
leukquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Kunstproject over waar en wanneer mensen hun avondeten eten. Ik vond het leuk!
http://www.mihophoto.com/projects/dinnerinny/
(als je ook op de i in het rondje klikt krijg je ook een beschrijving van de foto's)
Wij!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Wie eet hier elke avond aan tafel (zonder laptop, tv oid)? Ik kan me voorstellen dat je dat doet met kinderen, maar daarna...
Doordeweeks meestal voor de TVquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Wie eet hier elke avond aan tafel (zonder laptop, tv oid)? Ik kan me voorstellen dat je dat doet met kinderen, maar daarna...
Ikke niet. Alleen met bezoekquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Wij. Sinds we in Rotterdam wonen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef Isabeau het volgende:
telt de tafel in de woonkamer ook? en hier staat wel de tv aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Dan nog ben je dus ook iets anders aan het doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef z80 het volgende:
telt de tafel in de woonkamer ook? en hier staat wel de tv aan.
van de keuken tafel is het blad niet zichtbaar door alle zooi die er op ligt.
ja. tv staat aan of de reclame zooi aan het doorbladeren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan nog ben je dus ook iets anders aan het doen
Plaatje doet het niet. Had er al over gelezen. Zo bejaard zijn we nou ook weer niet, maar we gaan op zoek ernaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Aanrader voor B&G. Gaat over bejaardendie met pensioen gaan in India. Heel mooie film vond ik het.
Wat is de aanleiding voor je vraag?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan nog ben je dus ook iets anders aan het doen
Mijn linkquote:
Ik legde de relatie niet helemaal eigenlijkquote:
'waar mensen eten' en 'waar eten jullie?'quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik legde de relatie niet helemaal eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |