Gaat hij helemaal weg of blijft hij in de kamer zitten?quote:
`Dat is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat hij helemaal weg of blijft hij in de kamer zitten?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:31 schreef golfer het volgende:
Geen idee waar die tag op slaat, maar gefeliciteerd ermee Steer.
Die snap ik ook nietquote:
Als ie een eenmansfractie gaat vormen is het kabinet mogelijk haar meerderheid kwijt, maar het kan ook heel goed dat ie ook gedoogpartner van dit kabinet blijft.quote:
Hero heeft wel met voorkeurstemmen zijn zetel binnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Best raar, die regeling van eenmansfracties.
Nog niet. Zolang hij wat toezeggingen binnenhaalt. Maar hij is draaikonterig genoeg om over 2 maanden een geheel andere mening te hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:04 schreef borisz het volgende:
Brinkman staat zijn zetel niet af en gaat alleen door. Hij zal het kabinet niet laten vallen.
Oh ok, aparte fantasieën heb je maar goed; iedereen heeft wel wat haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:46 schreef minilot het volgende:
Nee, mét de knoflooklucht.
Als in: "Ilona, neem jij deze geur tot echtgenoot?"
"Ja! *snuif*"
Met de bodem d'r in wil vast nog wel. Maar zie'm er dan maar eens uit te krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:28 schreef MaximusTG het volgende:
De echte bikkels onder de vrouwen hebben dat trouwens met ananas.
he bah
Tijd voor nieuwe bitterballenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:59 schreef golfer het volgende:
Diepvries ontdooit en schoongemaakt. Hij kan weer gevuld worden, want was om dit te bewerkstelligen vrijwel leeg gegeten de afgelopen week.
Yups en de kreeftencroquetten van Holtkamp waren ook al op.quote:
Vervelend! Die moeten nodig aangevuld wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en de kreeftencroquetten van Holtkamp waren ook al op.
Auw.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met de bodem d'r in wil vast nog wel. Maar zie'm er dan maar eens uit te krijgen
Leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ongepland onverwacht leuke avond met AnneX en Mr.X
Ze kwamen 'op de koffie' en zijn net pas weg
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ongepland onverwacht leuke avond met AnneX en Mr.X
Ze kwamen 'op de koffie' en zijn net pas weg
Geloof ik directquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was ontzettend gezellig! AnneX en Mr.X zijn leuk gezekschap
Ze worden steeds brutalerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Tss, er wordt vanmiddag hier aangebeld: "Gas en elektriciteit mogen we even binnenkomen?"
Komt een jonge vent in pak binnen en begint over de elektriciteitsrekening en dat er 20% korting gegeven was in de wijk op de rekening door de beheerder en of dat bij mij ook het geval was.
Ik: geen idee, pakt nietsvermoedend laatste factuur.
Ik dacht dat heeft vast te maken met de stroomstoring laatst.
Blijkt de man in kwestie mij op slinkse wijze een energieabbonement van Nuon aan te willen smeren zeg.![]()
Ik had het door toen hij met een geplastificeerde uitleg van overstappen op de proppen kwam waar allemaal Nuon huisstijl op te herkennen was.
Toen meteen die vent de deur uit gebonjourd, waarna hij schoorvoetend afdroop.
Ja zeker leuk, grappig om Annex en husband eens in het echt te zien. Ik mag haar wel op de fora.quote:
Klacht ingediend of niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
en die Nuon vertegenwoordigers zijn erg zeg, als ik een hulpeloze bejaarde geweest was had ik er gewoon ingestonken.
Wou dit net typen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zou dat uitmaken?
Die gasten werken op provisiebasis natuurlijk
Ja, vreselijk hehquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel eens langsgekomen bij Kassa geloof ik, dat schofterige stiekeme colporteren.
Ze gaan over lijken die mensen
Hij kwam met een vaag verhaal dat mijn energie ging veranderen en dat ik even moest tekenen. Hij probeerde me er echt in te luizen met een blabla verhaaltje. Echt achterbaks.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel eens langsgekomen bij Kassa geloof ik, dat schofterige stiekeme colporteren.
Ze gaan over lijken die mensen
Eigenlijk dieptriest dat dat nodig is zegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
Je hebt sowieso altijd nog 8 dagen wettelijke bedenk- en opzegtijd bij colportage.
Dus zelfs al zou je getekend hebben en er achteraf spijt van krijgen dan zit je er niet aan vast.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:16 schreef LieLie het volgende:
Sun, het ene deel van het cadeautje gaat toch maar hier in de tuin hoor! Die kan ik geen weken meer laten staan
Een bessenstruikje (to be)!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ben nu wel erg nieuwsgierig wat het was eigenlijk!
nu waarschijnlijk droogbloemenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ben nu wel erg nieuwsgierig wat het was eigenlijk!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het beter voor hem is als ie deze week de grond in mag
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef AnneX het volgende:
Mn. Annex maakte een demente indruk door iedere 15 minuten op te merken, dat
de jonge mensen daar zo mooi wonen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:09 schreef AnneX het volgende:
Mn. Annex maakte een demente indruk door iedere 15 minuten op te merken, dat
de jonge mensen daar zo mooi wonen.
Slaap lekker en heel veel plezier de komende dagen in Lisboa!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Trusten
Morgen 8 uur eruit, laatste spullen inpakken en dan op naar Schiphol
Verschrikkelijk hoor! En eigenlijk gewoon geen stijlquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ja zeker leuk, grappig om Annex en husband eens in het echt te zien. Ik mag haar wel op de fora.
en die Nuon vertegenwoordigers zijn erg zeg, als ik een hulpeloze bejaarde geweest was had ik er gewoon ingestonken.
Lekker gaar, uren aan de telefoon hangenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
morguh. ze missen me een beetje op het werk. De telefoon in 1 ochtend leeg gebeld
Ik krijg medelijden met Steer zijn ogen als ie dit leestquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
morguh. ze missen me een beetje op het werk. De telefoon in 1 ochtend leeg gebeld
Dat is oprecht balen, nu het zo goed gingquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik krijg medelijden met Steer zijn ogen als ie dit leest![]()
Over schouders gesproken, mijn schouderslijmbeurs is weer ontstokenzometeen even de dok bellen voor diclo.
Ik sta sinds 2 weken op de crosstrainer, rustig opgebouwd en voelde het de laatste 3 keren al dat het voor mn schouder (die echt helemaal over was in september) niet echt goed was...
Verdorie wat kan een mens dan nog meer met zo'n vreselijk brak lijf het is echt om moedeloos van te worden![]()
![]()
Zo. Klaar
Fok is er weer dus alles komp goe
Het is heerlijk weerquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Maar het is mooi weerDat is belangrijker!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, al het bruikbare van m'n oude fiets afgesloopt, en gisteravond expres buiten gezet zonder slot. Vanochtend weg![]()
brrrquote:In this example the person has a fear of spiders:[1]
Think of a spider
Look at a silly drawing of a spider
Look at a drawing of a spider
Look at a photo of a spider
Look at an empty spider web
Touch an empty spider web
Look at a real spider in a box
Hold the box with the spider
Look at a real spider, from across the room
Look at a real spider, from halfway across the room
Look at a real spider up close
Let a spider crawl on something you are holding, until you are able to have it crawl on you
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en, al het bruikbare van m'n oude fiets afgesloopt, en gisteravond expres buiten gezet zonder slot. Vanochtend weg![]()
Het wordt pas een beetje triest als zo'n fiets dagenlang blijft staan en niet wordt gestolenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |