abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 20:56:33 #1
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_107494552
De titel verraad het eigenlijk al :P; hoewel ik hier nog "trots" vermeld dat ik een nieuwe werkbroek aangeschaft heb van het merk Blaklader valt hij na een klein half jaar in vergelijking met andere werkbroeken die ik gedragen heb toch echt wel tegen.

Vooral de kwaliteit en duurzaamheid van het stiksel werk valt mij persoonlijk erg tegen; ik koop geen broek van ¤ 70,- om er dan achter te komen dat die tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden als elektromonteur waarbij ik veelvuldig op de knieën kniel maar een half jaar mee gaat :X

Kortom ik ben op zoek naar een goede degelijke duurzame werkbroek waar ook nog kniestukken in kunnen mijn knieen moeten namelijk nog een jaar of 55 mee het liefst ook nog met 2 van die losse spijkerzakken aan de voorkant.

In het verleden heb ik al eens beckum werkbroeken gedragen, maar die worden schijnbaar niet meer gemaakt, ook heb ik naar snickers werkbroeken gekeken maar die hebben geen werkbroeken met en stevige kniebescherming en spijkerzakken :{
  woensdag 1 februari 2012 @ 20:59:26 #2
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_107494727
_O-
pi_107495153
Uhm...

Een schilder en een stucadoor hebben werkbroeken nodig, maar een elektricien toch alleen maar een broek?
Hier is net een elektricien 3 uur over de vloer geweest voor verlichting in de kelder met een deurschakelaar, en die heb ik niet zien zweten.... Dus die heeft alleen een broek nodig! _O-
pi_107495270
Na het drama wat 'Tricorp' heet (loslatend stiksel en enorme slijtage) hebben we nu Jobman broeken gekregen van de baas. Net een paar weken (soort van kerstpakket), dus nog geen idee van de degelijkheid.

Eerste indruk: wat een partij zakken :X
Geen idee of het goede zijn, maar als ik op een trapje sta is het soms wel even de macarena doen om te zoeken waar ik nou een onderdeeltje/stuk gereedschap heb gelaten :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_107495448
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef BJDD het volgende:
Uhm...

Een schilder en een stucadoor hebben werkbroeken nodig, maar een elektricien toch alleen maar een broek?
Hier is net een elektricien 3 uur over de vloer geweest voor verlichting in de kelder met een deurschakelaar, en die heb ik niet zien zweten.... Dus die heeft alleen een broek nodig! _O-
Maar ff serieus, al eens gekeken naar werkbroeken van Havep? www.havep.com/
Goeie ervaringen mee!
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 21:22:17 #6
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_107495993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef aequus het volgende:
_O-
Ja, dat rijmt :P

quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef BJDD het volgende:
Uhm...

Een schilder en een stucadoor hebben werkbroeken nodig, maar een elektricien toch alleen maar een broek?
Hier is net een elektricien 3 uur over de vloer geweest voor verlichting in de kelder met een deurschakelaar, en die heb ik niet zien zweten.... Dus die heeft alleen een broek nodig! _O-
Haha, wij vangen gewoon aanwezigheidspremie en doen af en toe alsof wij aan het werk zijn ;)
Je ondertitel mist trouwens een r; er staat nu namelijk schilder van beoep en dat bedoel je vast niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Resistor het volgende:
Na het drama wat 'Tricorp' heet (loslatend stiksel en enorme slijtage) hebben we nu Jobman broeken gekregen van de baas. Net een paar weken (soort van kerstpakket), dus nog geen idee van de degelijkheid.

Eerste indruk: wat een partij zakken :X
Geen idee of het goede zijn, maar als ik op een trapje sta is het soms wel even de macarena doen om te zoeken waar ik nou een onderdeeltje/stuk gereedschap heb gelaten :P
Ik ben wel een voorstander van veel bruikbare zakken aan een broek, je staat vaak als electricien toch al met twee of drie tangen en een paar schroevendraaiers te werken oid.

Die moet ik wel kwijt kunnen zonder dat ik er last van heb, zal het merk eens googlen.

quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef BJDD het volgende:

[..]

Maar ff serieus, al eens gekeken naar werkbroeken van Havep? www.havep.com/
Goeie ervaringen mee!
Al wel nagekeken, maar die hebben veelal bruin als kleur voor werkbroeken en dat gaat heeeeel erg vloeken bij de rest van de blauwe werk-kleding.

[ Bericht 36% gewijzigd door Vonkenboer op 01-02-2012 21:28:31 ]
pi_107496465
Ik heb zelf een Worker Nevada werkbroek, te koop bij Wildkamp voor ¤14,87 ex per stuk.
http://www.wildkamp.nl/wi(...)_924844_cat_12001183
Voor die prijs kun je nog een keer wat verslijten
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 21:34:00 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_107496639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb zelf een Worker Nevada werkbroek, te koop bij Wildkamp voor ¤14,87 ex per stuk.
http://www.wildkamp.nl/wi(...)_924844_cat_12001183
Voor die prijs kun je nog een keer wat verslijten
Zoiets hebben we van de baas ook gekregen, voor sommige misschien goede broeken maar mij irriteren ze mateloos :)
pi_107496846
Hier hebben we Beckum broeken. Net genoeg zakken en niet te veel om van alles kwijt te zijn. Super vind ik die drie zakjes aan de voorkant. Daarin past mijn precies mijn bouwvakkerstelefoon. Nadeel zijn de zakken die aan de binnenkant stuk gaan. Terwijl de broek nog niet versleten is. Kaki van kleur trouwens.

Jeroentje.
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:48:37 #10
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_107497392
Ik heb altijd al kleding van Snickers gehad, bevalt uitermate goed.
Is wel wat duurder dan een ander merk, maar daar is de kwaliteit ook na.
Knie stukken gebruik ik sowieso nooit, alleen maar lastig met autorijden.
Als ik op de knieën moet leg ik wel zo'n matje neer.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 21:58:06 #11
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_107497924
Welke werkbroeken van Snickers hebben jullie dan precies ? Heb al wel gekeken naar de XTR 3244 werkbroek maar die heeft een excl. prijs van 119,- en dan ook nog zonder kniestukken dat gaat voor mijn gevoel wel wat ver.
pi_107498190
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Welke werkbroeken van Snickers hebben jullie dan precies ?
Waar m&m's in de broekzakken zitten! :D
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:10:37 #13
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_107498654
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Welke werkbroeken van Snickers hebben jullie dan precies ? Heb al wel gekeken naar de XTR 3244 werkbroek maar die heeft een excl. prijs van 119,- en dan ook nog zonder kniestukken dat gaat voor mijn gevoel wel wat ver.
Ik heb een eenmanszaak, dus kan ik zelf uitzoeken wat ik mooi vind :P
Ik heb zelf de 3312 serie. Bevalt me erg goed.
XTR 3244 lijkt me ook erg mooi, morgens eens kijken of mijn leverancier die heeft hangen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:11:09 #14
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_107498691
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef BJDD het volgende:

[..]

Waar m&m's in de broekzakken zitten! :D
_O- Dat gaat smelten, denk ik. -O-
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_107499242
ik heb de snickers 3212 en die zijn zeer sterk op de knieen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_107499295
Snickers heeft geen werkbroeken met stevige kniebescherming en holsterpockets/spijkerzakken?
Dan kijk jij niet goed ;)

De reguliere lijn werkbroeken zijn er met en zonder spijkerzakken.
Daarnaast heb je bijvoorbeeld nog de XTR Canvas 3244 broek of je kan kijken naar de vloerenleggersbroek 3223.
Die heeft extra duurzame kniestukken.

Ik draag eigenlijk niets anders dan Snickers en het bevalt me goed.
Heb nu een Motion werkbroek van Engelbert Strauss. Erg comfortabel, maar ik mis de spijkerzakken (kan wel los met een riem)
pi_107499331
Zonder gekheid. Ik zag een paar weken terug een advertentie op marktplaats van een leraar die graag zou willen dat een vakman zijn nieuwe broek een aantal maanden zou dragen zodat deze een versleten look zou krijgen. :D

Helaas niet goed voor de knieën sorry voor de post ;(
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:31:49 #18
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_107499913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef rolfson het volgende:
Zonder gekheid. Ik zag een paar weken terug een advertentie op marktplaats van een leraar die graag zou willen dat een vakman zijn nieuwe broek een aantal maanden zou dragen zodat deze een versleten look zou krijgen. :D

Helaas niet goed voor de knieën sorry voor de post ;(
Die leraar heeft een bouwvakkers-fetisjisme?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 22:37:07 #19
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_107500214
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik heb een eenmanszaak, dus kan ik zelf uitzoeken wat ik mooi vind :P
Ik heb zelf de 3312 serie. Bevalt me erg goed.
XTR 3244 lijkt me ook erg mooi, morgens eens kijken of mijn leverancier die heeft hangen.
Behalve de prijs (incl. btw :P ) spreekt mij de 3244 ook wel aan, vooral omdat het gedeelte om en rond de knieën nog een keer extra verstevigd is, prijzen op internet verschillen weer weinig met de kosten bij mijn leverancier.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef Drexciyan het volgende:
Snickers heeft geen werkbroeken met stevige kniebescherming en holsterpockets/spijkerzakken?
Dan kijk jij niet goed ;)

De reguliere lijn werkbroeken zijn er met en zonder spijkerzakken.
Daarnaast heb je bijvoorbeeld nog de XTR Canvas 3244 broek of je kan kijken naar de vloerenleggersbroek 3223.
Die heeft extra duurzame kniestukken.

Ik draag eigenlijk niets anders dan Snickers en het bevalt me goed.
Heb nu een Motion werkbroek van Engelbert Strauss. Erg comfortabel, maar ik mis de spijkerzakken (kan wel los met een riem)
Ik denk dat mijn leverancier de broeken met holsterpockets niet standaard op voorraad heeft liggen en dat hij daarom voor het gemak maar antwoordde van dat maken ze niet O-).

Heb net de catalogus van snickers nagepluist en idd. ze maken wel broeken met holsterpockets en verstevigde knie stukken.

Vraag mij nog wel af of het prijsverschil tussen de 3244 en de 3314 van ongeveer ¤ 70,- een echt merkbaar betere broek opleverd :?
pi_107500387
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef cvboer het volgende:

[..]

Die leraar heeft een bouwvakkers-fetisjisme?
Ik vond het ook wel een bijzondere advertentie :')
pi_107500783
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Resistor het volgende:
Na het drama wat 'Tricorp' heet (loslatend stiksel en enorme slijtage) hebben we nu Jobman broeken gekregen van de baas. Net een paar weken (soort van kerstpakket), dus nog geen idee van de degelijkheid.

Eerste indruk: wat een partij zakken :X
Geen idee of het goede zijn, maar als ik op een trapje sta is het soms wel even de macarena doen om te zoeken waar ik nou een onderdeeltje/stuk gereedschap heb gelaten :P
Een topic waarin ik reageer is geen reden om mijn broek uit te trekken, maar douchen wel :P

Ik heb dus een Grey Line 2359 :) (geen idee waar die van mij vandaan komt, pakte gewoon eerste link met Jobman).
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:19:56 #22
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_107506699
ik heb deze en die vind ik eigenlijk wel erg lekker, ook genoeg zakken en stevig.



meer info hier
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:34:03 #23
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_107507785
Als je maar geen Cratex koopt, dan kun je die 7 euro beter aan een zwerver geven.
pi_107507815
Cratex..... Komt die van Cranenbroek vandaan?
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:38:25 #25
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_107507865
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:35 schreef BJDD het volgende:
Cratex..... Komt die van Cranenbroek vandaan?
Ja, je herkent meteen de zzp'ers op de bouwplaats. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')