ja, en die vieze homo's ook. En eigenlijk ook mensen die denken dat de aarde plat is. En gereformeerden die hun dochters neuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef lukoki het volgende:
Geen problemen mee in het geval van die smerige kankerpedo.
Hij heeft een baby van 19 dagen oud misbruikt! Zo iemand verdient het toch niet nog tot deze samenleving te behoren?!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Hij heeft een baby van 19 dagen oud misbruikt! Zo iemand verdient het toch niet nog tot deze samenleving te behoren?!
Om met Gandalf te spreken:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Hij heeft een baby van 19 dagen oud misbruikt! Zo iemand verdient het toch niet nog tot deze samenleving te behoren?!
'Soberso'quote:
Ze halen hem ook uit de samenleving om deze reden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Precies dit. Je kan een rechter niet laten bepalen of iemand dood moet, hoe zwaar het delict ook is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:09 schreef Drietebuul het volgende:
Onderbuikgevoelenstopic in 3...2...1...
Ik ben tegen de doodstraf. Hoe erg het ook is dat iemand een 19 dagen oud baby'tje heeft misbruikt, dit is geen argument voor de doodstraf. Wetten en rechters zijn niet onfeilbaar, laat ze daarom zo min mogelijk onomkeerbare straffen en maatregelen opleggen.
Al die boe-roepers moeten zich maar troosten aan het feit dat Nederland een van de twee (of drie?) Europese landen is waar levenslang daadwerkelijk levenslang is.
quote:
ik moet altijd denken aan die film: escape from new york, zet ze maar lekker op een eilandje ofzo bijelkaar en ze zoeken het maar uit met elkaar.doodstraf nee, is te licht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:03 schreef QM84 het volgende:
Nee. Naast het feit dat geen enkel mens over het leven van een ander zou mogen beslissen, vind ik ook dat zo'n crimineel er dan te makkelijk mee wegkomt.. Het is even een spuitje/schok/..., en dan is het voorbij, terwijl het slachtoffer de rest van zijn/haar leven er last van blijft houden.
Graaf maar ergens een diepe put en gooi al dat soort beesten daar maar in. 1x per dag een paar broden en een fles met water naar beneden flikkeren en laat ze het voor de rest zelf maar uitzoeken.
overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:15 schreef Drietebuul het volgende:
En daarbij is het argument "TBS kost 400 euro per dag" fucked. Volgens mij is 400 enkel voor longstay, en zijn doorsnee TBS'ers ongeveer 800 euro per dag. Als TS liever in een land woont waar ze geen geld overhebben voor het professioneel opvangen en rehabiliteren van mensen die buiten de samenleving vallen maar ze liever een kogel door het achterhoofd ziet worden gejaagd raad ik TS aan naar het altijd zonnige China/Iran/Saudi-Arabië te gaan verhuizen. Ohnee, TS vindt "allochtonen" waarschijnlijk ook eng.
Haha als het aan die god is voorbehouden is dat toch een geweldige sadist zeg! Gelukkig laat hij deze gast leven maar neemt hij die Belgische kindjes van het busongeluk tot zich.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:17 schreef fruityloop het volgende:
Ik persoonlijk geloof daarnaast dat het nemen/geven van een leven is voorbehouden aan een hogere macht, die ik "God" noem, maar onder vele andere namen genoemd wordt, en ook mede daardoor ben ik tegen de doodstraf.
hope so.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
Koningin geen politieke macht meer ; doodstraf terug ; onderwijs kapot bezuinigen ; meer PVV stemmen = op naar een 3e wereld land?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |