Dat heet: politiek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:03 schreef Geralt het volgende:
Kut. Hij laat de coalitie niet vallen.
Slappe zak
Je kan het noemen wat je wilt. Hij had zn naam pas eer aan gedaan als hij de coalitie keihard liet vallen.quote:
Opgestaptquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is niet boos, hij is teleurgesteld.
Maar ik heb even gemist of hij nu zelf opstapt of eruit gedonderd is.
Henk en Ingrid kijken SBS.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Wat doet die plopkap van SBS zo groot in beeld?
die rechter is redelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:06 schreef MPC60 het volgende:
Wie is die chick die zo verveelt zit te kijken?
Maar wie is het?quote:
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:35 schreef Arolsen het volgende:
Hopelijk zet de betonrot in de PVV nu flink verder door.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof andere partijen nooit een Kamerlid gekend hebben die uit de fractie stapte. Er is te veel hoop bij sommigen op een LPF-scenario, maar dat vind ik juist onwaarschijnlijk omdat Wilders de touwtjes strak in handen heeft en omdat hij zo ongeveer het meest ervaren Kamerlid is dat er rond loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |