Dat. Die urine zal er wel lekker in zijn gedrongen.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:52 schreef Franknfurter het volgende:
Je had het bed ook onder kunnen schijten, dit is nog relatief netjes.
Dit kan ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:55 schreef Bill_E het volgende:
Even doorbijten en weer doorgaan denk ik zo. Maak er zelf vooral een grapje van, en zorg dat je de spot voorbent.. En een nieuw matras is een aanrader
Eerder schaamte dat ik niks durfde te zeggen en dat bed lekker een dag heb laten staan.quote:
Tussen 20 vreemden, en naast een leuk meisje slapen die je de avond daarvoor voor het eerst ontmoet hebt, waarna je vervolgens haar hele bed onder pist is niet genant in jouw wereld?quote:
Wat ga je zeggen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef BMS-THAD het volgende:
Tot nu toe prima suggesties, zo maar ff bellen.
In ieder geval mijn excuses aanbieden, en dat ik een matras ga regelen voor hem. Ga het nog even uitstellen tot het einde van de middag denk ivbm werk ook.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Je maat heeft over je heen gepist en jij hebt het niet door
Haha, thanks for sharing.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
In de nacht van oud en nieuw 1999-2000 heb ik hetzelfde gehad. Alleen dan bij familie thuis terwijl ik met een vriendin samen op een slaapbank sliep. Gelukkig werd ik wakker terwijl ik aan het plassen was dus was de ramp niet extreem maar toch groot genoeg. Tegen de tijd dat ik gedoucht enzo was, zat de hele familie beneden om elkaar gelukkig nieuwjaar enzo te wensen. Iedereen vond het hilarisch behalve ik.
Maar ach, werkelijk iedereen heeft wel een of meerdere beschamende capriolen uitgehaald tijdens dronkenschap. That's life. Inmiddels is het een leuke anekdote geworden.
Als we dan toch bezig zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
In de nacht van oud en nieuw 1999-2000 heb ik hetzelfde gehad. Alleen dan bij familie thuis terwijl ik met een vriendin samen op een slaapbank sliep. Gelukkig werd ik wakker terwijl ik aan het plassen was dus was de ramp niet extreem maar toch groot genoeg. Tegen de tijd dat ik gedoucht enzo was, zat de hele familie beneden om elkaar gelukkig nieuwjaar enzo te wensen. Iedereen vond het hilarisch behalve ik.
Maar ach, werkelijk iedereen heeft wel een of meerdere beschamende capriolen uitgehaald tijdens dronkenschap. That's life. Inmiddels is het een leuke anekdote geworden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn
Ik heb op vakantie zoveel gezopen dat ze me in de discotheek (het personeel) water gevoerd in de hoop me nuchter te krijgen. Uiteindelijk heeft een volslagen onbekende meid me naar het hotel gebracht.
Op miraculeuze wijze ben ik zelf de trap op gekomen. Heb ik een tijdje met mijn pasje tegen de deur staan klooien in de hoop dat die open ging. Tot de maat waarmee ik op vakantie was de deur voor me open deed.
Ik viel voorover in de armen van die maat van me. Die heeft me uitgekleed, me onder een koude douche gezet wat niet hielpAl gedurende ik hem heb verteld dat ik van hem hield (we zijn beide 100% hetero
)
Daarna heeft hij me naar bed gebracht. Daar heb ik mijn bed onder gekotst en heeft hij me hoofd nog goed moeten leggen omdat ik anders gestikt was.
Dit alles terwijl de meid die hij die avond mee had genomen alles zag
En de volgende dag wist ik hier allemaal niks meer van
Ach, we hebben samen al het een en ander mee gemaaktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:32 schreef simmu het volgende:
wat heb jij een lieve maat dan black_ninja
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie zoveel gezopen dat ze me in de discotheek (het personeel) water gevoerd in de hoop me nuchter te krijgen. Uiteindelijk heeft een volslagen onbekende meid me naar het hotel gebracht.
Op miraculeuze wijze ben ik zelf de trap op gekomen. Heb ik een tijdje met mijn pasje tegen de deur staan klooien in de hoop dat die open ging. Tot de maat waarmee ik op vakantie was de deur voor me open deed.
Ik viel voorover in de armen van die maat van me. Die heeft me uitgekleed, me onder een koude douche gezet wat niet hielpAl gedurende ik hem heb verteld dat ik van hem hield (we zijn beide 100% hetero
)
Daarna heeft hij me naar bed gebracht. Daar heb ik mijn bed onder gekotst en heeft hij me hoofd nog goed moeten leggen omdat ik anders gestikt was.
Vakantie en zuipen, het blijven epische verhalenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dit nu een chenante verhalen topic geworden?
Ik heb een keer op vakantie bijna een alcoholvergiftiging gehad. (Schoonmaak alcohol in een mix gooien.)
Toen heb ik liggen schuimbekken op het strand, en ben ik door 25 man naar de ruimte met wasbakken gebracht waar ze allemaal liepen te schreeuwen wat ik moest doen.
Er waren 2 meisjes huilen mijn vader gaan halen omdat ze dachten dat ik dood ging.Om 4 uur snachts.
Die zei: ga je mee? Ik: Ja is goed pappieeeeeee. En toen glibberde ik van de wasbakken af op de grond, heeft hij me over een schouder gegooid en mee genomen.
De volgende dag bij de 1e stap die ik de veranda op zette stond er 25 man te klappen en te juichen.
Nee, maar de verhalen daarna zijn wel leuk.quote:
In Nederland drink ik eigenlijk niet (behalve als ik niet aan het trainen ben) en ben ik ook zeker geen voorstander van overmatig gebruik maar ik geef eerlijk toe dat de verhalen achteraf episch zijnquote:
Partypooper.quote:
In mijn geval heeft het ervoor gezorgd dat ik daarna nooit meer zoveel gezopen heb dus wat dat betreft is het ergens nog nuttig geweestquote:
Ik zou het beperken tot het nieuwe matras kopen en gewoon uitleggen dat je je even geen raad wist met de situatie en dat je niet wist hoe je het hem moest vertellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Partypooper.
TS: je had beter dat bed even onder kunnen kotsen. Dat is ook genant, maar nog enigszins maatschappelijk geaccepteerd. Bovendien ruik je na een dag echt niet dat er nog pis tussen die kots zit.
Maargoed, gebeurd is gebeurd. Ten eerste moet je je nu van de domme houden. Dus 'hoezo smerig varken, wat bedoel je? *fluitfluit*
Misschien vindt ie je gewoon een smerig varken, zitten er remsporen op het toilet, is het iets anders. Dan ben je blij dat je niet zelf bent begonnen over dat volgepiste bed.
Waarschijnlijk gaat 'ie wel iets zeggen als 'je hebt het bed ondergezeken smeerpijp!'
Dan moet je natuurlijk 'schrikken' en zeggen dat je je er niks van kan herinneren. "Wat, ik? Serieus? Dat is me nooit overkomen!" (en ga zo maar door)
Dan gewoon zeggen dat je een nieuw matras gaat kopen, vriendschap verbreken, nooit meer in de omgeving van dat huis komen en een nieuw leven beginen op de Bahama's. Succes.
Even serieus!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:59 schreef Luxuria het volgende:
Op vakantie ben ik ook een keer helemaal van de wereld geweest. Ik had de hele avond bier en vooral veel sterke drank door elkaar gedronken. Op het laatst van de nacht nog 4 tequila erin gegooid en toen ging het mis.
Eerst de wc ondergekotst en toen ben ik buiten op het stoepje gaan zitten en van daarna weet ik weinig meer.
Ik ben toen door de dj van die club terug naar ons appartement gedragenIk weet nog dat ik af en toe een paar seconden bijkwam en toen zag ik mijn vriendinnen om me heen lopen en huilen en in paniek.
En op vakantie is het natuurlijk hartstikke druk op straat dus iedereen zag me halfdood gedragen worden.
Ohh ik schaam me nu nog als ik daaraan terugdenk. Dat ik het zo ver heb laten komen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Even serieus!Wanneer was dat en waar? Want als het in Spanje was kan het best zijn dat ik jou ken (jij mij niet meer want wat je zelf al aangeeft ging het licht redelijk uit bij je
)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:59 schreef Luxuria het volgende:
Op vakantie ben ik ook een keer helemaal van de wereld geweest. Ik had de hele avond bier en vooral veel sterke drank door elkaar gedronken. Op het laatst van de nacht nog 4 tequila erin gegooid en toen ging het mis.
Eerst de wc ondergekotst en toen ben ik buiten op het stoepje gaan zitten en van daarna weet ik weinig meer.
Ik ben toen door de dj van die club terug naar ons appartement gedragenIk weet nog dat ik af en toe een paar seconden bijkwam en toen zag ik mijn vriendinnen om me heen lopen en huilen en in paniek.
En op vakantie is het natuurlijk hartstikke druk op straat dus iedereen zag me halfdood gedragen worden.
Ohh ik schaam me nu nog als ik daaraan terugdenk. Dat ik het zo ver heb laten komen
Nee dat is dan net 2 jaar te vroeg. Verhaal komt me wel heel bekend voorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]In Spanje ja...........
Lloret? En dat is denk ik een jaar of 6 geleden.
Haha gelukkigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Nee dat is dan net 2 jaar te vroeg. Verhaal komt me wel heel bekend voor
Dit jaar nog een keer proberen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha gelukkigDat zal inderdaad op die plekken wel vaak genoeg voorkomen.
The fruits of bromance.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
)
Is goed, maar dan wel volledig bij kennisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dit jaar nog een keer proberen?Dan kom ik ook
Andere middelen willen ook nog wel nuttig blijken trouwens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:20 schreef TNA het volgende:
Je kunt wel roepen het leuk te hebben zonder alcohol, maar er zijn toch echt vele liters drank nodig om écht monumentale gebeurtenissen te beleven.
Ik dacht op dat moment juist dat ik ze wel kendequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Typisch gevalletje van grenzen niet kennen.
Zo denken veel mensen dus waarop het inderdaad te laat is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht op dat moment juist dat ik ze wel kendeWant ik had dus heel veel gedronken, vanalles en nog wat, maar ik vond zelf dat ik er nog goed aan was. Dus ik was tegen een jongen bezig dat ik nog helemaal niet dronken was, waarop die 2 tequila voor me bestelde
Ik die naar binnen gegooid en zei dat ik nog steeds niet dronken was. Hij er weer twee besteld en toen ging het dus mis
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb wel eens over mijn vriendin heen gekotst die ik niet had zien liggen om de plee heen geslingerd omdat ze zelf ook had moeten braken en daarna bewusteloos lag te wezen, ze werd op dat moment wakker en toen moest ik ook nog hoognodig mijn grote behoefte doen en ik kon niet lang genoeg ophouden om te wachten tot ze van de plee af was gekropen, dat gezicht was wel onbetaalbaar, de relatie duurde evenwel niet al te lang meer daarna.
zo out als jullie vertellen ben ik nog nooit geweest hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:53 schreef StormS.A het volgende:
erg weinig verhalen zouden niet meer mensen deze leuke dingen meemaken
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:27 schreef Ffleamig het volgende:
Oooh en een vriend van mij met kleine kinderen was met mij op stap en we hadden uren dure whiskey gedronken, wij straalbezopen naar zijn conveniënt gelegen huis, ik op de bank, hij strompelend naar boven, hoorde ik een hoop herrie ineens, bleek dat hij over de slapende oppas heen geplast had, een meisje van 13, hij heeft best een hoop uit te leggen gehad tegenover zijn vrouw en de vader van dat meisje
Hij had meer uit te leggen gehad als hij erop gekropen was omdat hij dacht dat het zijn vrouw was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:27 schreef Ffleamig het volgende:
Oooh en een vriend van mij met kleine kinderen was met mij op stap en we hadden uren dure whiskey gedronken, wij straalbezopen naar zijn conveniënt gelegen huis, ik op de bank, hij strompelend naar boven, hoorde ik een hoop herrie ineens, bleek dat hij over de slapende oppas heen geplast had, een meisje van 13, hij heeft best een hoop uit te leggen gehad tegenover zijn vrouw en de vader van dat meisje
Dat heeft mijn vader ooit meegemaakt, mijn oma woonde in ons ouderlijk huis en bewoonde de slaapkamer naast die van mijn ouders, het was carnaval en het duurde 10 minuten alvorens hij erachter kwam dat haar borsten wel erg laag hingenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij had meer uit te leggen gehad als hij erop gekropen was omdat hij dacht dat het zijn vrouw was.
Manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ooit meegemaakt, mijn oma woonde in ons ouderlijk huis en bewoonde de slaapkamer naast die van mijn ouders, het was carnaval en het duurde 10 minuten alvorens hij erachter kwam dat haar borsten wel erg laag hingen![]()
Ze heeft hem 10 jaar lang boos aangekeken daarna
Ook nog het bed onder gescheten zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ooit meegemaakt, mijn oma woonde in ons ouderlijk huis en bewoonde de slaapkamer naast die van mijn ouders, het was carnaval en het duurde 10 minuten alvorens hij erachter kwam dat haar borsten wel erg laag hingen![]()
Ze heeft hem 10 jaar lang boos aangekeken daarna
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:51 schreef Black_Ninja het volgende:
Shit Piss happens, je had het bed ook onder kunnen kotsen. Dat is smeriger.
Als je dronken ben kan het gebeuren. Zie het gewoon als een hangover momentje
Inderdaad. Ik vind dat er niks mis is met af en toe flink dronken worden en ben het zelf ook wel meer dan af en toe geweest. Maar ik vind het normaal om bepaalde opgedane vaardigheden wel in ere te houden, en zindelijkheid is daar een van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Typisch gevalletje van grenzen niet kennen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef Luxuria het volgende:
Ja dat heb ik ook nog nooit gehoord dat iemand in zijn bed plast als hij dronken is.
Dat doen er zo veel, maar blijkbaar ken jij weinig mensen die écht te veel gezopen haddenquote:
Dat ik een ironische smalende grimas niet kan onderdrukken bij het lezen van het feit dat je daar nog nooooit van gehoord hebt.quote:
Hoe vaak gebeurd het dat mensen echt TE VEEL zuipen? En daar gebeurd het dan wel eens een enkele keer bij. Zo vaak gebeurd het dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:
Nou nee echt niet. Misschien om het feit dat ik een meid ben en in mijn omgeving de meiden waar ik mee omga over het algemeen niet zo ver heen gaan dat zoiets kan gebeuren.
Daarbij zal een man mij echt niet gaan vertellen dat die een keer in zijn bed heeft geplast.
Maar het gebeurt dus schijnbaar vaak als ik jullie moet geloven?
Ouwe maat van mij werd na een avond doorzuipen wakker in naar wat hij dacht zijn eigen kots, echter toen hij het laken opensloeg bleek hij in zijn eigen diarree te rollen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Haha oke nou dan hoop ik het nooit mee te maken bij mijn toekomstige vriend
Bahhh dat is toch wel echt te ranzig!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ouwe maat van mij werd na een avond doorzuipen wakker in naar wat hij dacht zijn eigen kots, echter toen hij het laken opensloeg bleek hij in zijn eigen diarree te rollen.
Zal ik je koppelen?![]()
Waar is je fobo? Kunnen we samen een glaasje pakken *hint* *hint*.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Haha oke nou dan hoop ik het nooit mee te maken bij mijn toekomstige vriend
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:14 schreef BMS-THAD het volgende:
Nou, heb net even zitten bellen.
Kon er achteraf wel een beetje om lachen, maar hij vind het vooral erg kut dat ik het niet eerder tegen hem gezegd had. Met name om het matras, en het feit dat ik voor het groepje dat er nog was nu een beetje als een weirdo word gezien.. (Hij had eventueel nog wel willen meehelpen aan damage-control wat dat betreft)
Ga zometeen maar eens een matras regelen denk ik.
En zo valt het altijd achteraf best meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:14 schreef BMS-THAD het volgende:
Nou, heb net even zitten bellen.
Kon er achteraf wel een beetje om lachen, maar hij vind het vooral erg kut dat ik het niet eerder tegen hem gezegd had. Met name om het matras, en het feit dat ik voor het groepje dat er nog was nu een beetje als een weirdo word gezien.. (Hij had eventueel nog wel willen meehelpen aan damage-control wat dat betreft)
Ga zometeen maar eens een matras regelen denk ik.
psies!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat er niks mis is met af en toe flink dronken worden en ben het zelf ook wel meer dan af en toe geweest. Maar ik vind het normaal om bepaalde opgedane vaardigheden wel in ere te houden, en zindelijkheid is daar een van.
geen zorg. ooit wil je kinderen. eerst ben je zwanger en dan wil het niet meer zo met die continentie. en dan een jaartje of wat na die kinderen wordt het definitief allemaal wat minder daaro en dan kom je in de overgangquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef Luxuria het volgende:
Ja dat heb ik ook nog nooit gehoord dat iemand in zijn bed plast als hij dronken is.
Die laat ik dagelijks masserenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef simmu het volgende:
en heren: ooit worden jullie ook ouder. 1 woord. *prostaat*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |