abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:48:30 #1
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_109304458
Probeer net even een kloontje aan te maken voor dit, maar die werd meteen verbannen dus dan maar even aan de schandpaal..

Ik heb afgelopen zondag een huisfeest gehad bij een vriend van me, die avond zijn huisgenoten ontmoet waarvan ook een hele leuke vrouwelijke.
Puntje bij paaltje gewoon enorm dronken geworden, en naast haar geslapen in het logeerbed waar verder niets is gebeurt, denk ik, want ik weet helemaal niks meer. Nu het leuke; rond 8 uur 's ochtends word ik wakker en merk ik dat ik het bed heb ondergezeken. |:(

Hoe ik gehandeld heb in deze situatie? Nou, iedereen sliep nog (+-20 logés!) en ik wist sowieso dat ik ten onder ging als dit überhaubt uit kwam. Dus ik ben een kan met water gaan halen uit de keuken, en deze dus 'per ongeluk-expres' over het bed heen laten vallen.. Kan gebeuren, je bent brak e.d. en het plan leek een tijd te werken want niemand ging nog in het bed liggen ofcourse. Ik kreeg gister alleen geen tijd om de waarheid tegen die maat van mij te vertellen (tsja, dat bed moet alsnog schoon, toch?) omdat iedereen tot laat bleef hangen. Dus gister maar naar huis gegaan met de gedachte dat ik hem vandaag zou bellen. Krijg ik zojuist een smsje met 'wat ben jij een smerig varken zeg!' - Aldus de maat.

Nu kan ik wel raden wat er speelt in het huis. :') Alleen heb ik werkelijk nog nooit zo'n situatie gehad en ik kan werkelijk wel door de grond zakken bij de gedachte dat ze er dus met ~10 man zijn achter gekomen daar..

Ik kan op dit moment niet echt normaal meer functioneren en durf die maat ook niet te bellen (zit ook op werk..) dus heeft iemand misschien tips?

Inb4: TS is 8, TS draagt luiers e.d. even geen zin in nu. :{w
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:49:45 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109304496
Och, kan gebeuren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:51:22 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109304529
Nieuw matras aanbieden.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:51:47 #4
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109304534
Shit happens, je had het bed ook onder kunnen kotsen. Dat is smeriger.

Als je dronken ben kan het gebeuren. Zie het gewoon als een hangover momentje ;)
Domo Arigato!
pi_109304544
Ja, kut voor je - .. volgende keer minder zuipen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_109304563
Je had het bed ook onder kunnen schijten, dit is nog relatief netjes.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:53:08 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109304573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Nieuw matras aanbieden.
Dat. Die urine zal er wel lekker in zijn gedrongen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:55:23 #8
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109304634
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:52 schreef Franknfurter het volgende:
Je had het bed ook onder kunnen schijten, dit is nog relatief netjes.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:55:34 #9
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_109304641
Zeg gewoon even dat je er niks meer van kunt herinneren, dan zegt hij volgend mij heb jij mijn bed ondergezeken.

Bied hem dan een nieuw matras aan als hij zeker weet dat jij dat bent geweest. Zand erover en klaar
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:55:39 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_109304644
Even doorbijten en weer doorgaan denk ik zo. Maak er zelf vooral een grapje van, en zorg dat je de spot voorbent.. En een nieuw matras is een aanrader ;)
pi_109304649
Dit genant vinden :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:57:38 #12
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_109304683
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:55 schreef Bill_E het volgende:
Even doorbijten en weer doorgaan denk ik zo. Maak er zelf vooral een grapje van, en zorg dat je de spot voorbent.. En een nieuw matras is een aanrader ;)
Dit kan ook :). Beetje lacherig doen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 09:57:48 #13
360764 BMS-THAD
pi_109304694
Tot nu toe prima suggesties, zo maar ff bellen. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Eerder schaamte dat ik niks durfde te zeggen en dat bed lekker een dag heb laten staan. ;(
pi_109304720
Je hebt gewoon je mannelijk geurspoor achter gelaten als een echte alpha man.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_109304773
Eerlijk opbiechten natuurlijk. Eigen domme schuld ook verder als je zoveel zuipt.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:00:38 #16
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_109304774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Tussen 20 vreemden, en naast een leuk meisje slapen die je de avond daarvoor voor het eerst ontmoet hebt, waarna je vervolgens haar hele bed onder pist is niet genant in jouw wereld?

Het is echt geen wereldramp ofzo maar deze situatie genant vinden is niet zo heel erg vreemd lijkt me.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_109304871
Zichzelf schamen is voor zwakkelingen, leef onbevreesd en zonder meelijwekkend ontzag voor anderen.
pi_109304893
leermomentje ts. zie het als leermomentje.

wb "hoe nu op te lossen": zeg gewoon eerlijk dat je zo bezopen was dat j echt helemaal niks meer weet, vraag wat je gesloopt hebt en vergoed de schade /los het op.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109304924
idd gewoon je excuus aanbieden, zeggen dat je nog even moed moest verzamelen om het te vertellen maar dat je dat wel ging doen.
en een nieuw matras kopen voor hem natuurlijk.
pi_109304934
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef BMS-THAD het volgende:
Tot nu toe prima suggesties, zo maar ff bellen. :)
Wat ga je zeggen?
pi_109305049
In de nacht van oud en nieuw 1999-2000 heb ik hetzelfde gehad. Alleen dan bij familie thuis terwijl ik met een vriendin samen op een slaapbank sliep. Gelukkig werd ik wakker terwijl ik aan het plassen was dus was de ramp niet extreem maar toch groot genoeg 8-) . Tegen de tijd dat ik gedoucht enzo was, zat de hele familie beneden om elkaar gelukkig nieuwjaar enzo te wensen. Iedereen vond het hilarisch behalve ik.

Maar ach, werkelijk iedereen heeft wel een of meerdere beschamende capriolen uitgehaald tijdens dronkenschap. That's life ^O^ . Inmiddels is het een leuke anekdote geworden.
Spoilers!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:11:50 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_109305054
Je maat heeft over je heen gepist en jij hebt het niet door :Y)
censuur :O
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:12:44 #23
139330 TNA
For the stars that shine
pi_109305073
Vergoed de schade en zie er zelf de humor van in. Als je je vol schaamte gaat opstellen word je alleen maar harder uitgelachen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:17:02 #24
360764 BMS-THAD
pi_109305184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat ga je zeggen?
In ieder geval mijn excuses aanbieden, en dat ik een matras ga regelen voor hem. Ga het nog even uitstellen tot het einde van de middag denk ivbm werk ook.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:21:45 #25
360764 BMS-THAD
pi_109305312
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Je maat heeft over je heen gepist en jij hebt het niet door :Y)
:')!

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
In de nacht van oud en nieuw 1999-2000 heb ik hetzelfde gehad. Alleen dan bij familie thuis terwijl ik met een vriendin samen op een slaapbank sliep. Gelukkig werd ik wakker terwijl ik aan het plassen was dus was de ramp niet extreem maar toch groot genoeg 8-) . Tegen de tijd dat ik gedoucht enzo was, zat de hele familie beneden om elkaar gelukkig nieuwjaar enzo te wensen. Iedereen vond het hilarisch behalve ik.

Maar ach, werkelijk iedereen heeft wel een of meerdere beschamende capriolen uitgehaald tijdens dronkenschap. That's life ^O^ . Inmiddels is het een leuke anekdote geworden.
Haha, thanks for sharing. ^O^
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:31:10 #26
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109305566
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Als we dan toch bezig zijn :P

Ik heb op vakantie zoveel gezopen dat ze me in de discotheek (het personeel) water gevoerd in de hoop me nuchter te krijgen. Uiteindelijk heeft een volslagen onbekende meid me naar het hotel gebracht.

Op miraculeuze wijze ben ik zelf de trap op gekomen. Heb ik een tijdje met mijn pasje tegen de deur staan klooien in de hoop dat die open ging. Tot de maat waarmee ik op vakantie was de deur voor me open deed.

Ik viel voorover in de armen van die maat van me. Die heeft me uitgekleed, me onder een koude douche gezet wat niet hielp :P Al gedurende ik hem heb verteld dat ik van hem hield (we zijn beide 100% hetero :? )

Daarna heeft hij me naar bed gebracht. Daar heb ik mijn bed onder gekotst en heeft hij me hoofd nog goed moeten leggen omdat ik anders gestikt was.

Dit alles terwijl de meid die hij die avond mee had genomen alles zag :P

En de volgende dag wist ik hier allemaal niks meer van :')
Domo Arigato!
pi_109305603
wat heb jij een lieve maat dan black_ninja O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:35:50 #28
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_109305664
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb op vakantie zoveel gezopen dat ze me in de discotheek (het personeel) water gevoerd in de hoop me nuchter te krijgen. Uiteindelijk heeft een volslagen onbekende meid me naar het hotel gebracht.

Op miraculeuze wijze ben ik zelf de trap op gekomen. Heb ik een tijdje met mijn pasje tegen de deur staan klooien in de hoop dat die open ging. Tot de maat waarmee ik op vakantie was de deur voor me open deed.

Ik viel voorover in de armen van die maat van me. Die heeft me uitgekleed, me onder een koude douche gezet wat niet hielp :P Al gedurende ik hem heb verteld dat ik van hem hield (we zijn beide 100% hetero :? )

Daarna heeft hij me naar bed gebracht. Daar heb ik mijn bed onder gekotst en heeft hij me hoofd nog goed moeten leggen omdat ik anders gestikt was.

:D Goeie maat heb jij dan!

Maar TS, het komt wel goed.
Zelf ooit een keer doelloos naar een broodje shoarma zitten staren en daarna m'n (nieuwe) tent maar ondergekotst :')
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:36:36 #29
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109305684
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:32 schreef simmu het volgende:
wat heb jij een lieve maat dan black_ninja O+
Ach, we hebben samen al het een en ander mee gemaakt ;)

En hij had nog wat goed te maken die vakantie :P Die meid kwam namelijk voor de 2e keer mee die vakantie, de eerste keer was haar homoseksuele vriend (niveau Gordon en Joling bij elkaar opgeteld) mee gekomen en die had hij vrolijk in mijn bed gelegd!

Dus ik ben op balkon gaan liggen waar ik mensen ben gaan bellen of ik bij hun kon slapen (vakantie contacten). Toen heb ik dus met mijn dronken kop het verkeerde contact gebeld en heb ik dus om half 5 tegen een Zweeds werkcontact lopen roepen dat er een homo in me bed lag en of ik bij hem kon slapen :|W Erg leuk als je 2 weken later weer aan het werk gaat :')
Domo Arigato!
pi_109305689
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

_O-
Is dit nu een chenante verhalen topic geworden? :D

Ik heb een keer op vakantie bijna een alcoholvergiftiging gehad. (Schoonmaak alcohol in een mix gooien. :') )
Toen heb ik liggen schuimbekken op het strand, en ben ik door 25 man naar de ruimte met wasbakken gebracht waar ze allemaal liepen te schreeuwen wat ik moest doen. :')
Er waren 2 meisjes huilen mijn vader gaan halen omdat ze dachten dat ik dood ging. :') Om 4 uur snachts.
Die zei: ga je mee? Ik: Ja is goed pappieeeeeee. En toen glibberde ik van de wasbakken af op de grond, heeft hij me over een schouder gegooid en mee genomen. :')

De volgende dag bij de 1e stap die ik de veranda op zette stond er 25 man te klappen en te juichen. _O-
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:37:39 #31
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109305718
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Is dit nu een chenante verhalen topic geworden? :D

Ik heb een keer op vakantie bijna een alcoholvergiftiging gehad. (Schoonmaak alcohol in een mix gooien. :') )
Toen heb ik liggen schuimbekken op het strand, en ben ik door 25 man naar de ruimte met wasbakken gebracht waar ze allemaal liepen te schreeuwen wat ik moest doen. :')
Er waren 2 meisjes huilen mijn vader gaan halen omdat ze dachten dat ik dood ging. :') Om 4 uur snachts.
Die zei: ga je mee? Ik: Ja is goed pappieeeeeee. En toen glibberde ik van de wasbakken af op de grond, heeft hij me over een schouder gegooid en mee genomen. :')

De volgende dag bij de 1e stap die ik de veranda op zette stond er 25 man te klappen en te juichen. _O-
Vakantie en zuipen, het blijven epische verhalen _O_
Domo Arigato!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:38:34 #32
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:45:13 #34
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_109305923
en daar komt ie:

Ik met een vriend opstap flink gezopen hij is de sleutel van thuis vergeten en stront bezopen.
Zo goed als ik ben kom maar bij ons slapen nou goed hij een matras gekregen *plof* neer niets meer gehoord van hem ik wordt midden in de nacht wakker omdat ik iets hoor ligt hij vol te kotsen op mijn matras vieze stinkzooi.......

Nou goed ik verwacht dat hij opstaat en naar de douche gaat en ik die zooi moet opruimen hahaha wat doet die mongool staat op draait het matras om en slaapt verder hahaha ik was niet te genieten op dat moment maar goed.....

Ik mijn spullen gepakt want de geur op mijn kamer was niet om aan te ruiken.. Ben ik op de badkamer gaan slapen met mijn spullen daar rook het heerlijk...

Dus volgende morgen opgestaan hem maar eens wakker gerammeld hij goejemorgen gevraagd of hij wist wat gisteren gebeurd was met zijn slaapkop neeuuhhh geen idee was egt een gezellig feest he Storms...

Ja heel gezellig :(

Toen ik hem vertelde waarom het zo stonk op mijn kamer moesten we toch wel stiekemlachen hahaha wat een avond hebben we weer gehad...

Nou fien om het goed te maken heeft hij mij de volgende avond mee opstap genomen :D

PSss.. de sleutel zat in zijn beurs.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:48:26 #35
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109306021
_O- _O- _O-

TS! Laat je maten dit topic lezen en dan weten ze wel dat een bed onder pissen toch echt niet zo genânt is als jullie allemaal denken :D
Domo Arigato!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:50:37 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109306075
Overmatig alcoholgebruik is stoer.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:51:20 #37
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_109306094
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Nee, maar de verhalen daarna zijn wel leuk.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:54:42 #38
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109306167
quote:
In Nederland drink ik eigenlijk niet (behalve als ik niet aan het trainen ben) en ben ik ook zeker geen voorstander van overmatig gebruik maar ik geef eerlijk toe dat de verhalen achteraf episch zijn _O-
Domo Arigato!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:56:13 #39
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109306197
quote:
Partypooper. :')

TS: je had beter dat bed even onder kunnen kotsen. Dat is ook genant, maar nog enigszins maatschappelijk geaccepteerd. Bovendien ruik je na een dag echt niet dat er nog pis tussen die kots zit.

Maargoed, gebeurd is gebeurd. Ten eerste moet je je nu van de domme houden. Dus 'hoezo smerig varken, wat bedoel je? *fluitfluit*

Misschien vindt ie je gewoon een smerig varken, zitten er remsporen op het toilet, is het iets anders. Dan ben je blij dat je niet zelf bent begonnen over dat volgepiste bed. :+

Waarschijnlijk gaat 'ie wel iets zeggen als 'je hebt het bed ondergezeken smeerpijp!'
Dan moet je natuurlijk 'schrikken' en zeggen dat je je er niks van kan herinneren. "Wat, ik? Serieus? Dat is me nooit overkomen!" (en ga zo maar door)

Dan gewoon zeggen dat je een nieuw matras gaat kopen, vriendschap verbreken, nooit meer in de omgeving van dat huis komen en een nieuw leven beginen op de Bahama's. Succes.
Gourmetten of steengrillen?
pi_109306203
quote:
In mijn geval heeft het ervoor gezorgd dat ik daarna nooit meer zoveel gezopen heb dus wat dat betreft is het ergens nog nuttig geweest :P .
Spoilers!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:58:18 #41
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109306252
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Partypooper. :')

TS: je had beter dat bed even onder kunnen kotsen. Dat is ook genant, maar nog enigszins maatschappelijk geaccepteerd. Bovendien ruik je na een dag echt niet dat er nog pis tussen die kots zit.

Maargoed, gebeurd is gebeurd. Ten eerste moet je je nu van de domme houden. Dus 'hoezo smerig varken, wat bedoel je? *fluitfluit*

Misschien vindt ie je gewoon een smerig varken, zitten er remsporen op het toilet, is het iets anders. Dan ben je blij dat je niet zelf bent begonnen over dat volgepiste bed. :+

Waarschijnlijk gaat 'ie wel iets zeggen als 'je hebt het bed ondergezeken smeerpijp!'
Dan moet je natuurlijk 'schrikken' en zeggen dat je je er niks van kan herinneren. "Wat, ik? Serieus? Dat is me nooit overkomen!" (en ga zo maar door)

Dan gewoon zeggen dat je een nieuw matras gaat kopen, vriendschap verbreken, nooit meer in de omgeving van dat huis komen en een nieuw leven beginen op de Bahama's. Succes.
Ik zou het beperken tot het nieuwe matras kopen en gewoon uitleggen dat je je even geen raad wist met de situatie en dat je niet wist hoe je het hem moest vertellen.
Domo Arigato!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:59:16 #42
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_109306286
Op vakantie ben ik ook een keer helemaal van de wereld geweest. Ik had de hele avond bier en vooral veel sterke drank door elkaar gedronken. Op het laatst van de nacht nog 4 tequila erin gegooid en toen ging het mis.
Eerst de wc ondergekotst en toen ben ik buiten op het stoepje gaan zitten en van daarna weet ik weinig meer.
Ik ben toen door de dj van die club terug naar ons appartement gedragen :') Ik weet nog dat ik af en toe een paar seconden bijkwam en toen zag ik mijn vriendinnen om me heen lopen en huilen en in paniek.
En op vakantie is het natuurlijk hartstikke druk op straat dus iedereen zag me halfdood gedragen worden.

Ohh ik schaam me nu nog als ik daaraan terugdenk. Dat ik het zo ver heb laten komen :@
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:59:36 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109306299
Dat kan ook ja. Een echte vriend kan er dan ook wel om lachen.

Ik bedoel, het is een schitterend verhaal.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:01:27 #44
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109306348
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:59 schreef Luxuria het volgende:
Op vakantie ben ik ook een keer helemaal van de wereld geweest. Ik had de hele avond bier en vooral veel sterke drank door elkaar gedronken. Op het laatst van de nacht nog 4 tequila erin gegooid en toen ging het mis.
Eerst de wc ondergekotst en toen ben ik buiten op het stoepje gaan zitten en van daarna weet ik weinig meer.
Ik ben toen door de dj van die club terug naar ons appartement gedragen :') Ik weet nog dat ik af en toe een paar seconden bijkwam en toen zag ik mijn vriendinnen om me heen lopen en huilen en in paniek.
En op vakantie is het natuurlijk hartstikke druk op straat dus iedereen zag me halfdood gedragen worden.

Ohh ik schaam me nu nog als ik daaraan terugdenk. Dat ik het zo ver heb laten komen :@
Even serieus! :o Wanneer was dat en waar? Want als het in Spanje was kan het best zijn dat ik jou ken (jij mij niet meer want wat je zelf al aangeeft ging het licht redelijk uit bij je :P )
Domo Arigato!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:02:21 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109306366
Dat is toch elk meisje wat op vakantie gaat naar Blanes/Salou/Lloret wel eens overkomen? :')
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:02:22 #46
206580 Luxuria
pi_109306367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:01 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Even serieus! :o Wanneer was dat en waar? Want als het in Spanje was kan het best zijn dat ik jou ken (jij mij niet meer want wat je zelf al aangeeft ging het licht redelijk uit bij je :P )
:o In Spanje ja...........
Lloret? En dat is denk ik een jaar of 6 geleden.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:03:05 #47
261438 StormS.A
#46 Valentino Rossi
pi_109306384
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:59 schreef Luxuria het volgende:

dinsdag 20 maart 2012 @ 11:06:18 #48
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_109306469
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:02 schreef Luxuria het volgende:

[..]

:o In Spanje ja...........
Lloret? En dat is denk ik een jaar of 6 geleden.
Nee dat is dan net 2 jaar te vroeg. Verhaal komt me wel heel bekend voor :P
Domo Arigato!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:06:25 #49
206580 Luxuria
pi_109306473
Ik heb toen verder gelukkig niks ondergekotst.
Toen ik de volgende morgen wakker werd, hadden ze me op een matras op de grond gelegd met natte doekjes op mijn hoofd, in mijn nek en op mijn voeten.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:06:55 #50
206580 Luxuria
pi_109306487
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Nee dat is dan net 2 jaar te vroeg. Verhaal komt me wel heel bekend voor :P
Haha gelukkig :P Dat zal inderdaad op die plekken wel vaak genoeg voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')