Inderdaad. Ik vind dat er niks mis is met af en toe flink dronken worden en ben het zelf ook wel meer dan af en toe geweest. Maar ik vind het normaal om bepaalde opgedane vaardigheden wel in ere te houden, en zindelijkheid is daar een van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Typisch gevalletje van grenzen niet kennen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef Luxuria het volgende:
Ja dat heb ik ook nog nooit gehoord dat iemand in zijn bed plast als hij dronken is.
Dat doen er zo veel, maar blijkbaar ken jij weinig mensen die écht te veel gezopen haddenquote:
Dat ik een ironische smalende grimas niet kan onderdrukken bij het lezen van het feit dat je daar nog nooooit van gehoord hebt.quote:
Hoe vaak gebeurd het dat mensen echt TE VEEL zuipen? En daar gebeurd het dan wel eens een enkele keer bij. Zo vaak gebeurd het dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:
Nou nee echt niet. Misschien om het feit dat ik een meid ben en in mijn omgeving de meiden waar ik mee omga over het algemeen niet zo ver heen gaan dat zoiets kan gebeuren.
Daarbij zal een man mij echt niet gaan vertellen dat die een keer in zijn bed heeft geplast.
Maar het gebeurt dus schijnbaar vaak als ik jullie moet geloven?
Ouwe maat van mij werd na een avond doorzuipen wakker in naar wat hij dacht zijn eigen kots, echter toen hij het laken opensloeg bleek hij in zijn eigen diarree te rollen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Haha oke nou dan hoop ik het nooit mee te maken bij mijn toekomstige vriend
Bahhh dat is toch wel echt te ranzig!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ouwe maat van mij werd na een avond doorzuipen wakker in naar wat hij dacht zijn eigen kots, echter toen hij het laken opensloeg bleek hij in zijn eigen diarree te rollen.
Zal ik je koppelen?![]()
Waar is je fobo? Kunnen we samen een glaasje pakken *hint* *hint*.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:46 schreef Luxuria het volgende:
Haha oke nou dan hoop ik het nooit mee te maken bij mijn toekomstige vriend
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:14 schreef BMS-THAD het volgende:
Nou, heb net even zitten bellen.
Kon er achteraf wel een beetje om lachen, maar hij vind het vooral erg kut dat ik het niet eerder tegen hem gezegd had. Met name om het matras, en het feit dat ik voor het groepje dat er nog was nu een beetje als een weirdo word gezien.. (Hij had eventueel nog wel willen meehelpen aan damage-control wat dat betreft)
Ga zometeen maar eens een matras regelen denk ik.
En zo valt het altijd achteraf best meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:14 schreef BMS-THAD het volgende:
Nou, heb net even zitten bellen.
Kon er achteraf wel een beetje om lachen, maar hij vind het vooral erg kut dat ik het niet eerder tegen hem gezegd had. Met name om het matras, en het feit dat ik voor het groepje dat er nog was nu een beetje als een weirdo word gezien.. (Hij had eventueel nog wel willen meehelpen aan damage-control wat dat betreft)
Ga zometeen maar eens een matras regelen denk ik.
psies!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat er niks mis is met af en toe flink dronken worden en ben het zelf ook wel meer dan af en toe geweest. Maar ik vind het normaal om bepaalde opgedane vaardigheden wel in ere te houden, en zindelijkheid is daar een van.
geen zorg. ooit wil je kinderen. eerst ben je zwanger en dan wil het niet meer zo met die continentie. en dan een jaartje of wat na die kinderen wordt het definitief allemaal wat minder daaro en dan kom je in de overgangquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef Luxuria het volgende:
Ja dat heb ik ook nog nooit gehoord dat iemand in zijn bed plast als hij dronken is.
Die laat ik dagelijks masserenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef simmu het volgende:
en heren: ooit worden jullie ook ouder. 1 woord. *prostaat*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |