Dit jaar nog een keer proberen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha gelukkigDat zal inderdaad op die plekken wel vaak genoeg voorkomen.
The fruits of bromance.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn
Ik heb op vakantie zoveel gezopen dat ze me in de discotheek (het personeel) water gevoerd in de hoop me nuchter te krijgen. Uiteindelijk heeft een volslagen onbekende meid me naar het hotel gebracht.
Op miraculeuze wijze ben ik zelf de trap op gekomen. Heb ik een tijdje met mijn pasje tegen de deur staan klooien in de hoop dat die open ging. Tot de maat waarmee ik op vakantie was de deur voor me open deed.
Ik viel voorover in de armen van die maat van me. Die heeft me uitgekleed, me onder een koude douche gezet wat niet hielpAl gedurende ik hem heb verteld dat ik van hem hield (we zijn beide 100% hetero
)
Daarna heeft hij me naar bed gebracht. Daar heb ik mijn bed onder gekotst en heeft hij me hoofd nog goed moeten leggen omdat ik anders gestikt was.
Dit alles terwijl de meid die hij die avond mee had genomen alles zag
En de volgende dag wist ik hier allemaal niks meer van
Is goed, maar dan wel volledig bij kennisquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dit jaar nog een keer proberen?Dan kom ik ook
Andere middelen willen ook nog wel nuttig blijken trouwens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:20 schreef TNA het volgende:
Je kunt wel roepen het leuk te hebben zonder alcohol, maar er zijn toch echt vele liters drank nodig om écht monumentale gebeurtenissen te beleven.
Ik dacht op dat moment juist dat ik ze wel kendequote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Typisch gevalletje van grenzen niet kennen.
Zo denken veel mensen dus waarop het inderdaad te laat is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik dacht op dat moment juist dat ik ze wel kendeWant ik had dus heel veel gedronken, vanalles en nog wat, maar ik vond zelf dat ik er nog goed aan was. Dus ik was tegen een jongen bezig dat ik nog helemaal niet dronken was, waarop die 2 tequila voor me bestelde
Ik die naar binnen gegooid en zei dat ik nog steeds niet dronken was. Hij er weer twee besteld en toen ging het dus mis
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:19 schreef Ffleamig het volgende:
Ik heb wel eens over mijn vriendin heen gekotst die ik niet had zien liggen om de plee heen geslingerd omdat ze zelf ook had moeten braken en daarna bewusteloos lag te wezen, ze werd op dat moment wakker en toen moest ik ook nog hoognodig mijn grote behoefte doen en ik kon niet lang genoeg ophouden om te wachten tot ze van de plee af was gekropen, dat gezicht was wel onbetaalbaar, de relatie duurde evenwel niet al te lang meer daarna.
zo out als jullie vertellen ben ik nog nooit geweest hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:53 schreef StormS.A het volgende:
erg weinig verhalen zouden niet meer mensen deze leuke dingen meemaken
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:27 schreef Ffleamig het volgende:
Oooh en een vriend van mij met kleine kinderen was met mij op stap en we hadden uren dure whiskey gedronken, wij straalbezopen naar zijn conveniënt gelegen huis, ik op de bank, hij strompelend naar boven, hoorde ik een hoop herrie ineens, bleek dat hij over de slapende oppas heen geplast had, een meisje van 13, hij heeft best een hoop uit te leggen gehad tegenover zijn vrouw en de vader van dat meisje
Hij had meer uit te leggen gehad als hij erop gekropen was omdat hij dacht dat het zijn vrouw was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:27 schreef Ffleamig het volgende:
Oooh en een vriend van mij met kleine kinderen was met mij op stap en we hadden uren dure whiskey gedronken, wij straalbezopen naar zijn conveniënt gelegen huis, ik op de bank, hij strompelend naar boven, hoorde ik een hoop herrie ineens, bleek dat hij over de slapende oppas heen geplast had, een meisje van 13, hij heeft best een hoop uit te leggen gehad tegenover zijn vrouw en de vader van dat meisje
Dat heeft mijn vader ooit meegemaakt, mijn oma woonde in ons ouderlijk huis en bewoonde de slaapkamer naast die van mijn ouders, het was carnaval en het duurde 10 minuten alvorens hij erachter kwam dat haar borsten wel erg laag hingenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hij had meer uit te leggen gehad als hij erop gekropen was omdat hij dacht dat het zijn vrouw was.
Manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ooit meegemaakt, mijn oma woonde in ons ouderlijk huis en bewoonde de slaapkamer naast die van mijn ouders, het was carnaval en het duurde 10 minuten alvorens hij erachter kwam dat haar borsten wel erg laag hingen![]()
Ze heeft hem 10 jaar lang boos aangekeken daarna
Ook nog het bed onder gescheten zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ooit meegemaakt, mijn oma woonde in ons ouderlijk huis en bewoonde de slaapkamer naast die van mijn ouders, het was carnaval en het duurde 10 minuten alvorens hij erachter kwam dat haar borsten wel erg laag hingen![]()
Ze heeft hem 10 jaar lang boos aangekeken daarna
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:51 schreef Black_Ninja het volgende:
Shit Piss happens, je had het bed ook onder kunnen kotsen. Dat is smeriger.
Als je dronken ben kan het gebeuren. Zie het gewoon als een hangover momentje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |