SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Hoii Jale, gr. Gr. turq :$quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
waar in de op?quote:
nu wil ik mijn naam op een deel van je lichaam en hier in dit topic een foto er van..quote:
waarheidquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Goed hoor. Hmm, Klapkind. Doen, durf of de waarheid.
Nee alleen bekendequote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb je wel eens een onbekend meisje betast in het openbaar?
Oke momentquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nu wil ik mijn naam op een deel van je lichaam en hier in dit topic een foto er van..![]()
Voor wat hoort wat toch..?
maar jij moet er op staan, dus niet een klein stukje van je buik/borst armquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee alleen bekende
-edit-
wacht misschien 1 meisje maar weet niet meer zeker
Waarheid. Wel lief zijn.quote:
ik ook, whats your point..?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja daaaaah, ik was al op mn hand aan het schrijven.. Jammer dan, ik lig al in bed dude
Ben een keer dronken + stoned geweest. Herinner ik me weinig vanquote:
Heb jij wel eens een onbekende betast?quote:Waarheid. Wel lief zijn.
Ah zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ben een keer dronken + stoned geweest. Herinner ik me weinig vanHet kan zijn dat ik die avond vrij los ben gegaan.
[..]
Heb jij wel eens een onbekende betast?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Laat maar zitten, mn pen werkt niet en ik heb geen zin om op te staan
Nice tryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat ik je niet uit de op haal..
why? Ik kan nog steeds de op editten..quote:
Omg, dat is wel een bazen naam.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Snuffeltje 1 en Snuffeltje 2
Mijne heet gewoon Pikachu.
Zo noem ik mijn penis!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Snuffeltje 1 en Snuffeltje 2
Mijne heet gewoon Pikachu.
Al veel ervaring in de snelle aanval zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo noem ik mijn penis!. Hij wil nooit terug in zijn broek bal.
Serieus? Mijn konijntje is 8 weekjes maar helemaal zindelijk hoor! Ze poept en plast alleen in dr hok op een konijnen wctjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De mijne is groot genoeg dat ie op de bank kan springen maar ik gooi hem er steeds af. Anders poept ie de hele boel onder
Mja we hebben dan ook geen wctje voor hem. Hij rent altijd rond in de tuin maar als we de achterdeur open doen rent ie gelijk naar binnenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Serieus? Mijn konijntje is 8 weekjes maar helemaal zindelijk hoor! Ze poept en plast alleen in dr hok op een konijnen wctje
Het blijven gekke/grappige beestjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja we hebben dan ook geen wctje voor hem. Hij rent altijd rond in de tuin maar als we de achterdeur open doen rent ie gelijk naar binnen
Mja ze kunnen heel erg aan mensen gewend raken. Als je door de tuin loopt rent pikachu achter je aanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het blijven gekke/grappige beestjes
Mobielosquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen, jullie zijn traaaaaaaaag
Nog nooit op gaan staan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja ze kunnen heel erg aan mensen gewend raken. Als je door de tuin loopt rent pikachu achter je aan
En dan ook echt precies voor je voeten
Nou en, ik zit ook mobiel, ik ben niet traaaaaaaaaag!quote:
ik ga niet steeds als een gek op refresh drukken.. Al heb ik een 5 inch scherm, het refreshen en opnieuw scrollen is kut..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nou en, ik zit ook mobiel, ik ben niet traaaaaaaaaag!
Oehquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:46 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker toch. In je boxershirtje op de bank met je laptop.
Ik altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:49 schreef AryaMehr het volgende:
Wie slaapt er wel eens naakt van jullie?
why? Wil je een foto van me ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:49 schreef AryaMehr het volgende:
Opera Mini of Opera Mobile gebruiken. Scrollen naar de bodem van de pagina gaat veel gemakkelijker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ga niet steeds als een gek op refresh drukken.. Al heb ik een 5 inch scherm, het refreshen en opnieuw scrollen is kut..
ii geceler aan iedereen... Xx![]()
je kunt er achter komen? Meer dan een deken op mijn lichaam valt niet te zien btw..quote:
Drop die foto dan maar! Maak de vrouwen gek hier....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
je kunt er achter komen? Meer dan een deken op mijn lichaam valt niet te zien btw..
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:49 schreef AryaMehr het volgende:
is te donker.. Heb je niks aan..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Drop die foto dan maar! Maak de vrouwen gek hier....
mag ik mee?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
Vanavond zo in slaap gevallen en ga zo weer zo slapen.
wat wil je doen mij bespieden? Of kraak je mr kucuk kafir af?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb hier een telescoop liggen dus dat moet wel goed komen.
ik beloif je dat ik je zou goedbruiken..quote:
Wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:34 schreef Doler12 het volgende:
Lolz die maffe Ehsan Jami denkt misschien of te stammen van Alexander de Grote.
Dat zegt hij op twitter. Dat lijkt mij vrij moeilijk trouwens, omdat de twee zonen van Alexander, beide zijn vermoord toen ze nog kinderen waren. Zover de deskundigheid van Jami over Iran.quote:
Ik wilde net zeggen. Of Alexander moet een Koelie zijn geweest:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 04:47 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat zegt hij op twitter. Dat lijkt mij vrij moeilijk trouwens, omdat de twee zonen van Alexander beide zijn vermoord toen ze nog kinderen waren. Zover de deskundigheid van Jami over Iran.
Check, altijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 03:49 schreef AryaMehr het volgende:
jaquote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, ja? Lang niet meer gegeten. Ik heb trek trek trek.
nooriyon saban bey?quote:
heb je therpentine gebruikt ipv oogdruppels?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mwehh mn ogen branden, hoe zou dat nou komeeeeeen!?
Aaaarghhhquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Dankzij Ahmet Türk ga ik zo nog rijk worden
En de Turkse politie niet vergeten, made by them![]()
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar hier heb je een kind dat op het gezicht van zijn slapende vader staat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:05 schreef Eagle_99 het volgende:
mijn tweet is door Zeki Kayahan Coskun geretweetik zit al 2 dagen heel twitter te trollen
zijn er nog kaartjes over dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie gaan er 4 mei nog meer naar Cem Yilmaz in Amsterdam? De show staat al op YouTube, maar ik heb een kaartje gekocht, dus ik kan nog niet gaan kijken.
oh la maarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar hier heb je een kind dat op het gezicht van zijn slapende vader staat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde wel gaan maar was al uitverkocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie gaan er 4 mei nog meer naar Cem Yilmaz in Amsterdam? De show staat al op YouTube, maar ik heb een kaartje gekocht, dus ik kan nog niet gaan kijken.
Ik denk van niet. Ik heb de kaartjes in december besteld en toen was er alleen nog maar plaats op het balkon. Het zal nu wel uitverkocht zijn.quote:
Link? Zie alleen oude showsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Vay hemso!quote:
.- .-.. .-.. .- .... ..- -....- . -.- -... . .-.quote:
Bir. Niet meer, niet minder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Zag ik zojuist een Kangal op de bijrijderstoel naast een Hollandse vrouw
In een Smart Roadster
Kon helaas geen foto maken want moest rijden
Hipsters![]()
watquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vay hemso!![]()
Tijdens onze verwekkingen stond al vast dat we als driepapier zouden eindigen, trek het je niet aan.
Driepapier: üçkagitci.quote:
Te weinig homo-erotisme.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef Ayca het volgende:
Open ik eens een topic is hij binnen 2 min. gesloten.
Het is...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkofoob als mod, dat is duidelijk
Zo nu ff eten en dan PLL kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh, en dit keer zonder het huis bijna in de fik te steken!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
De nieuwe headers zijn me opgevallen dankzij jou..
Lurk je weer aan de waterpijp, ja?!
Dat is zo baas. Trouwens een Kangal is asieldier van de week hier!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Zag ik zojuist een Kangal op de bijrijderstoel naast een Hollandse vrouw
In een Smart Roadster
Kon helaas geen foto maken want moest rijden
Hipsters![]()
Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Uhuh, en dit keer zonder het huis bijna in de fik te steken!
Allahu Akbar!quote:
Psst. Psst. Jongetje. Wat is je Twitter?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:05 schreef Eagle_99 het volgende:
mijn tweet is door Zeki Kayahan Coskun geretweetik zit al 2 dagen heel twitter te trollen
woehoeequote:
Zijn TV talkshow is best wel geflopt toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Volgens mij heb ik een stuk of 1000 tweets getweet vandaagwel 55 eurootjes erbij
edit: jeeeeheeeey, ik kan weer verder![]()
Sivas is door trouwens![]()
volgens mij wel, ik heb het ook nooit kunnen kijken, ik was toen in Turkije volgens mij. In Turkije ben ik in full beweging, niet de hele dag luieren zoals hierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zijn TV talkshow is best wel geflopt toch?
Kwaliteitspostquote:van elke "allochtoonse" bevolking is er wel mensen die goed ingeburgerd zijn, maar het probleem is dat mensen dat nooit zien. "Iedereen" gaat af als er eentje niet goed is, allemaal niet goed zijn ...:(
Zou je op het knopje drukken waarmee je één willekeurig iemand vermoord en daarmee 1 miljoen euro verdient?quote:
Op wat voor school zit jij eigenlijk? Ik vind je schooltijden raar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef Eagle_99 het volgende:
Hoor net dat ik morgen niet met de auto naar school kan, dus dat wordt om 6 uur opstaan![]()
Dan maar slapen![]()
Baba yatar, safak atar
Niet van dezelfde componist, maar hun composities lijken op elkaar: Erik Satie: Gnossienne nº 1. http://www.youtuberepeat.com/watch?v=USP3QpqIE8Yquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Yann Tiersen - Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain
I like
Welke albums/osts zijn nog meer leuk van hem
Alleen als ik 10000% zeker zou weten dat er niemand word getroffen uit mn familie of naaste omgeving, dan zou ik wr zeker over nadenkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je op het knopje drukken waarmee je één willekeurig iemand vermoord en daarmee 1 miljoen euro verdient?
Zometeen maar eens wat van binnentrekkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet van dezelfde componist, maar hun composities lijken op elkaar: Erik Satie: Gnossienne nº 1. http://www.youtuberepeat.com/watch?v=USP3QpqIE8Y
Op een school dat om 08.30 begintquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op wat voor school zit jij eigenlijk? Ik vind je schooltijden raar..
Slaap ze!
Cagri in het Turks, denk dat ieder Turk wel kapot mee is gebombardeerd tijdens de Ramadan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeft iemand van jullie wel is de Arabische film Al Risalah gezien? Erg indrukwekkende film over het leven van Mohamed(saw).. Duurt wel 4 uur ofzo
Ben je moslim?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeft iemand van jullie wel is de Arabische film Al Risalah gezien? Erg indrukwekkende film over het leven van Mohamed(saw).. Duurt wel 4 uur ofzo
Troost je, de Islam bestaat niet, wat dat betreft heb je wellicht meer kennis dan sommige moslims.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vond het wel een hele mooie film. Vooral voor iemand zoals ik, die verder dan niet zo erg veel verstand had van de Islam, en erin wilde verdiepen, is het een erg duidelijk verhaal.
Als je interesse hebt kan ik je het boek 'In de voetstappen van de Profeet' van Tariq Ramadan wel aanraden. Geeft mijns inziens een hele mooie introductie in het leven van Mohammed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vond het wel een hele mooie film. Vooral voor iemand zoals ik, die verder dan niet zo erg veel verstand had van de Islam, en erin wilde verdiepen, is het een erg duidelijk verhaal.
Thnx! Ik ga morgen eens even kijken.. Mobiel werkt het traagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je interesse hebt kan ik je het boek 'In de voetstappen van de Profeet' van Tariq Ramadan wel aanraden. Geeft mijns inziens een hele mooie introductie in het leven van Mohammed.
http://www.bol.com/nl/s/b(...)books_all/index.html
Ben je gelovig?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx! Ik ga morgen eens even kijken.. Mobiel werkt het traag
Waar was je gisteren?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hé smeerlap, dan ben ik er en negeer je me volkomen, vanavond heb ik verder hoofdpijn dan!
Thanks, even binnenhalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag Once Upon a Time in Anatolia van Nuri Bilge Ceylan gezien. Wat een briljante, diepzinnige film. Echt een meesterwerk.
DMquote:
quote:
Sommige dingen hoeven nou eenmaal niet openlijk op Fok! Besproken te wordenquote:
groeps PM dan!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven nou eenmaal niet openlijk op Fok! Besproken te worden
quote:
quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 21 maart 2012 00:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
En ik dacht nog wel dat hij mijn minnaar was
Nee nooit, ik sta er mijlen bovenquote:
Mja, niet zo raar gezien ik met beide benen op de grond staquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee nooit, ik sta er mijlen boven
jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ook, betekend dat dan dat jij een dwerg bent?
Wat voor pareltjesquote:
Kun je dit onderbouwen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Troost je, de Islam bestaat niet,
De mannen dansen nog vrouwelijker dan de vrouwenquote:
Dat hebben we nog niet helemaal uitgezocht, maar ze komt zo langs dus dan gaan we het nog even bespreken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Leuk man!! Waar wil je dan allemaal heen? En hoelang?
quote:
Deze mensenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
.- .-.. .-.. .- .... ..- -....- . -.- -... . .-.
Domme ultranationalistquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:16 schreef Ayca het volgende:
De koerden verpesten het gewoon door het aan te grijpen voor andere zaken.
Feest zelf is geen onzin hoor.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
De mannen dansen nog vrouwelijker dan de vrouwen
Amerikanen.quote:
Entwen? Was is das?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef Blocko het volgende:
Turken uit entwen die mij kunnen vertellen wat the fuck ik hier nou moet gaan doen?
Leuk!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:00 schreef Ayca het volgende:
Woosh, ga misschien met een vriendin roadtrip door europa doen in de zomer!
Moet nog kijken wat m'n ouders ervan vinden maar goedEn nu maar gauw met m'n rijbewijs beginnen zodat ik ook kan rijden.
Wat een leuk idee!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:00 schreef Ayca het volgende:
Woosh, ga misschien met een vriendin roadtrip door europa doen in de zomer!
Moet nog kijken wat m'n ouders ervan vinden maar goedEn nu maar gauw met m'n rijbewijs beginnen zodat ik ook kan rijden.
Hmm, dat is ook een idee inderdaad, zal het in overweging nemen, alhoewel je met de auto wel meer vrijheid hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een leuk idee!
Zou je niet liever zo'n kaartje voor de trein kopen waarmee je door heel Europa mag? In de meeste Europese steden is een auto eerder een vloek dan een zegen... Bordeaux behoort tot mijn favoriete steden
Awhwhwquote:
Waar in Twente ben je? Wat doe je in Twente dan? Ga terug naar je eigen land als je het hier niet leuk vindt :s. Je bedoelt Twente, tochquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef Blocko het volgende:
Turken uit entwen die mij kunnen vertellen wat the fuck ik hier nou moet gaan doen?
Türkiye Süper Lig #2 - Karabükspor verrast vriend en vijandquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:02 schreef Julis het volgende:
Türkiye Süper Lig #2 - Karabükspor verrast vriend en vijand Begrepen?
quote:
Ik heb al 3 jaar ervaring ..........quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook een idee inderdaad, zal het in overweging nemen, alhoewel je met de auto wel meer vrijheid hebt.
Punt is dat die vriendin maar net haar rijbewijs heeft en dat vonden m'n ouders niet zo'n geweldig idee..Maar ze zouden er over nadenken
![]()
Of kijken of er iemand is die al meer ervaring heeft en mee wil.
Turkenoverhemdquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:50 schreef zarGon het volgende:
Ik kreeg net een foto van mijn zus van jaren geleden...
[ afbeelding ]
wuuut
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Turkenoverhemd. Was wel een harde party, zo te zien. Jouw ogen
. emmmhmmm
Hij gaat rijdenquote:
Nee, dat beweer ik niet. Er zijn ook andere opties.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:25 schreef Ayca het volgende:
Een kind achter het stuur plaatsen is een beter plan wil je zeggen?
Op mijn schoot.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik niet. Er zijn ook andere opties.
Ik zeg toch ook alleen maar dat kofferbak beter is dan achter het stuur. Niet dat dat de beste optie is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik niet. Er zijn ook andere opties.
Jij hebt zeker nog nooit achter het stuur gezeten als kind?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook alleen maar dat kofferbak beter is dan achter het stuur. Niet dat dat de beste optie is.
Ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja... laat deniz bij yavuz achter, dat is vast goed voor zijn ontwikkeling.
wtf..?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:02 schreef Julis het volgende:
Tof als je mag gaan, Ayça. Lijkt me wel verstandiger om iemand mee te hebben die er ervaring mee heeft.
Waar in Twente ben je? Wat doe je in Twente dan? Ga terug naar je eigen land als je het hier niet leuk vindt :s. Je bedoelt Twente, toch?
[..]
Ik had ook nooit van entwen gehoord hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wtf..?entwen is eindhoven la.. Wahahaha
Dat wist ik niet. Ik dacht aan Twente. Omdat, naja, entwen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
wtf..?entwen is eindhoven la.. Wahahaha
jij bent nederlander, alleen turken wetendat..quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik had ook nooit van entwen gehoord hoor
Wil je zeggen dat ik geen Turk ben?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
jij bent nederlander, alleen turken wetendat..
Nee echt..
vraag aan mams of paps wat of waar entwen ligt.. In het turks uiteraardquote:
Ah, ik ga ze wel een keertje testenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
vraag aan mams of paps wat of waar entwen ligt.. In het turks uiteraard
Enshkedequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef Eagle_99 het volgende:
Het is gewoon een Turkse uitspraak van Eindhoven.
Net zoals mijn opa pashaport zei![]()
Of Enshkede
Die laatste twee klinken me bekend in de oren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:20 schreef Eagle_99 het volgende:
Het is gewoon een Turkse uitspraak van Eindhoven.
Net zoals mijn opa pashaport zei![]()
Of Enshkede
juistemquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die laatste twee klinken me bekend in de oren.
Şıkıdam (Schiedam), Filibis (Philips) en pintıkas/pinterkas (pindakaas)..
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef Eagle_99 het volgende:
ik kan Şıkıdam niet schrijven hierboven
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je eerst op 'Preview' geklikt en dan pas 'Invoeren'?
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daarom dus.. Meteen op 'Invoeren' klikken.
Serieus? Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe ze bij jou in de buurt de Nederlandse steden uitspreken. Zoals ze tegen Amsterdam Amisiterdam zeggen zeggen ze tegen Eindhoven Entwen.quote:
Nee dus, Eindje...quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:02 schreef Julis het volgende:
Tof als je mag gaan, Ayça. Lijkt me wel verstandiger om iemand mee te hebben die er ervaring mee heeft.
[..]
Awhwhw.
[..]
Waar in Twente ben je? Wat doe je in Twente dan? Ga terug naar je eigen land als je het hier niet leuk vindt :s. Je bedoelt Twente, toch?
[..]
Türkiye Süper Lig #2 - Karabükspor verrast vriend en vijand
Olifantengeheugen + Google-skills.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef Eagle_99 het volgende:
ik kan niet op preview drukken(sinds vandaag trouwens) ik had wel ge-edit, waarschijnlijk daardoor.
Hoe kan jij trouwens zo snel oude berichten vinden? Ik kom er nooit op
Entwente.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:57 schreef Blocko het volgende:
Ow wacht, jullie zijn me voor.
Maar snap niet hoe jullie dan massaal (zargon en Julis dus) erbij dat Entwen staat voor Twente?
Als een anagram, ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef Blocko het volgende:
Aha, maar dan zie je het als een soort typo?
effe toevoegen bij favo'squote:
Dan is er een kleine kans dat we binnenkort concurrenten worden op de zelfde markt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef Blocko het volgende:
@zarGon, je denkt te "diep" insecption style zeg maar.
@Bilge; Evet.
Ik doe het niet vanuit een motivatie om winst te maken zeg maar alhoewel ik de kosten wel eruit kan halenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan is er een kleine kans dat we binnenkort concurrenten worden op de zelfde markt.![]()
Jouw website ziet er vrij gelikt en up to date uit. Jammer dat er zo weinig gebruikersreacties zijn. Hoe zijn de reclameinkomsten, als ik vragen mag?
Wat motiveert je dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik doe het niet vanuit een motivatie om winst te maken zeg maar alhoewel ik de kosten wel eruit kan halen
Hoezo concurrenten dan?
Genoeg Nederlandse Turcofielen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef zarGon het volgende:
Waarom zou je Turks nieuws in het Nederlands lezen? Of nou ja, speciaal daarnaar op zoek gaan?
Holy shit... Als je goed kijkt zie je dat zijn gezicht onderste boven ook klopt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Eagle_99 het volgende:
ey mijn tosun pasa valt in een andere categorie![]()
[ afbeelding ]
oke nu ga ik echt weg, niet te veel schrijven, anders kan ik het niet meer lezen de volgende dag![]()
Ja, okay.quote:
Oh, die heb ik net van de week op facebook in m'n lijst gezetquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:03 schreef Blocko het volgende:
@zarGon, je denkt te "diep" insecption style zeg maar.
@Bilge; Evet.
Nou, waarom niet? Er zijn meer van dat soort pagina's sites. Vind het wel interessant en ik ben vast niet de enigequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef zarGon het volgende:
Waarom zou je Turks nieuws in het Nederlands lezen? Of nou ja, speciaal daarnaar op zoek gaan?
Nou, ik zou bijvoorbeeld het wel makkelijker vinden. Turks nieuws lezen kost toch wat extra moeite.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:17 schreef zarGon het volgende:
Jouw kat is zelfs te lui/ verwend om medelijden op te wekken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef Eagle_99 het volgende:
ey mijn tosun pasa valt in een andere categorie![]()
[ afbeelding ]
oke nu ga ik echt weg, niet te veel schrijven, anders kan ik het niet meer lezen de volgende dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |