Ik begin ook altijd gelijk met masturberenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik voel me kut als ik word uitgescholden
Oh sorry jij was serieus denkquote:Op maandag 19 maart 2012 22:20 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik voel me zoals een hoofd vol snot zich voelt.
veel beterschapquote:Op maandag 19 maart 2012 22:32 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Haha jep. Ben strontverkouden en nies me een liesbreuk.
Zo flauw dat ik moest lachen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begin ook altijd gelijk met masturberen
wat is dat vandaagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik voel mij extreem moe, steeds het gevoel hebben dat ik omval
quote:
awwwquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:21 schreef scrub_nurse het volgende:
ik voel me kutter dan ik me wil voelen![]()
ach bad memories and feelingsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:55 schreef Beach het volgende:
[..]
awwwwat is er loos
ot: zonnig net zoals het weer
Ajoh tentamens zijn nog LAAANNGGG nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Belabberd, want ik stel mijn planning voor de tentamenweek uit.
en toch kon het vele malen erger.
Voor jou misschienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ajoh tentamens zijn nog LAAANNGGG niet
What's up?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef La_Vita het volgende:
Verdrietig. Zou zo graag de tijd even wat doorspoelen
Ik heb nog een hele week de tijd (om in de zon te zitten en niets te doen)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Voor jou misschienik studeer dus zit er nu eigenlijk middenin..
in de ideale wereld zouden tentamens niet bestaan.. *zucht*
Het levenquote:
Gosh daar word ik jaloers van..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele week de tijd (om in de zon te zitten en niets te doen)
[..]
Het leven![]()
Bij deze welkom terug in het forum leven. Is jouw username toevallig iets uit de Griekse mythologie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:29 schreef Hedonia het volgende:
Superheb net weer ontdekt dat op fora zitten heel leuk is, dus ik ben happy ^^
Nog aangenomen bij je potentiele baan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij deze welkom terug in het forum leven. Is jouw username toevallig iets uit de Griekse mythologie?
OT: Hooooofdpijn. Nare menstruatie is gelukkig bijna over.
Welke?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nog aangenomen bij je potentiele baan?
O, van die tweede wist ik niet eens afquote:Op woensdag 21 maart 2012 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke?Bij de eerste wel, maar dat is maar voor 5 uurtjes per maand. Voor de tweede zou ik nog gebeld worden voor een sollicitatiegesprek. Waarschijnlijk deze week.
Ja, is weinig. Maar ik help een dame in de huishouding. Het is de eerste keer dat ze daarvoor iemand aanneemt, dus ik neem aan dat ze eerst gewoon even wil kijken of het bevalt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
O, van die tweede wist ik niet eens af
5u per week is wel weinig zeg. Succes in ieder geval met je gesprek!
OT: kut onderzoek wordt lastiger en lastiger. Ik ga zo maar eens slapen
Oh, en dat ook!quote:
Als je het over de duivel hebtquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
Ben zojuist nog gebeld, heb morgen een sollicitatiegesprek!!!Super excited dus!
Waarom gloeit mijn hoofd altijd als onbekende mensen mij bellen ...
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:15 schreef Unsub het volgende:
Gespannen & excited: morgen dan toch maar dat leuke meisje mee uit vragen..
Tweeëntwintig oud noemen ... Maak me niet depressief alsjeblieft.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Thanks iedereenLeuk om al die felicitaties te ontvangen
@ Fera, deze meneer is 22 geworden. Ik word oudddd![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:49 schreef Mishu het volgende:
Gefeliciteerd Neo-Mullen!
Ontopic: druk aan het leren maar het lukt niet en ik ben moe.
Sorryquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Tweeëntwintig oud noemen ... Maak me niet depressief alsjeblieft.
OT: Gesprek vandaag ging goed! Hele aardige man, was ook wel interessant: er werd vooral gevraagd naar mijn persoonlijkheid en hoe ik ben, ook privé. Ik wordt morgen of maandag gebeld met een 'ja' of een 'nee'. Ben benieuwd!
Onze nieuwe onderburen (sinds drie weken) zijn echt de hele tent aan het verbouwen. Het plafond hebben ze er zowat uitgesloopt en ik kan gewoon alles horen. Reuze irritant.
tuurlijk, vragen staat vrijquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:39 schreef Mishu het volgende:
Iemand ervaring met vrij vragen van werk ivm tentamen? Mag dat/is dat normaal om te doen?
Hehe.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ot: een tikkeltje aangeschoten,voelt wel lekker eigenlijk
Ik drink een bacardi black met een vleugje honing op je! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het is bijna 2u en jullie raden het nooit: mijn onderzoek is AF!!
Wat ben ik blij, godsamme
Wat Flipsjequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:21 schreef Flippiee het volgende:
Jaloers op iets wat ik van tevoren al wist dat het toch te mooi was om waar te zijn en toch trapte ik erin
hoop dattie heeft gesmaaktquote:Op vrijdag 23 maart 2012 02:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik drink een bacardi black met een vleugje honing op je! Gefeliciteerd!
Oeh, krijg spontaan trekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit heerlijk in het zonnetje en steek straks de bbq aan, wat wil
je nog meer? Mij hoor je niet meer klagen vandaag!![]()
Logischquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Thanks iedereenLeuk om al die felicitaties te ontvangen
@ Fera, deze meneer is 22 geworden. Ik word oudddd![]()
iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logischje kondigt het al 2 weken aan
.
Een uitnodiging graag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit heerlijk in het zonnetje en steek straks de bbq aan,
wat wil je nog meer?
Mij hoor je niet meer klagen vandaag!![]()
hehequote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Logischje kondigt het al 2 weken aan
.
OT:Begint er op te lijken, trots.
Waarom ben je de laatste weken zo moe als ik het vragen mag?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Doodmoe. Zo dus weer even m'n bed in, net zoals eigenlijk elke dag de afgelopen 2 ( of 3?) weken.
Volgende keer!quote:
ik ben morgen aan de beurt..moet alleen nog bedenken wat ik mee ga nemen..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Volgende keer!
Het was heerlijk! Zijn lekker vroeg begonnen zodat we in het zonnetje konden zitten.
Stress denk ik, want ik heb laatst een uitgebreid bloedonderzoek gehad en er is niks mis ...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:15 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Waarom ben je de laatste weken zo moe als ik het vragen mag?
Ja maar ik zag jou de laatste tijd heel laat nog op fok rondhangenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Stress denk ik, want ik heb laatst een uitgebreid bloedonderzoek gehad en er is niks mis ...
Omdat ik telkens heel moe ben en dan een paar uur kan slapen, weer klaarwakker ben, dan weer doodmoe ben en een paar uur kan slapen, dan weer klaarwakker ben, etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja maar ik zag jou de laatste tijd heel laat nog op fok rondhangen![]()
slaapproblemen zijn altijd lastig, vooral als je stress hebt. wat bij mij werkt als ik stress heb en daardoor niet kan slapen is 'savonds een lange wandeling van 3 km maken. Op de 1 of andere manier raakt dan m'n hoofd leeg en kan ik rustig naar bed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Stress denk ik, want ik heb laatst een uitgebreid bloedonderzoek gehad en er is niks mis ...
Sterkte, is nooit leuk..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Net gehuild.Het meisje waar ik al maanden smoorverliefd op ben, vindt een ander leuk.
GODVERDOMME!
Ik had mezelf 4 jaar geleden nog zó beloofd om nooit meer om een meisje te huilen.
Zit je in de beginfase dan ofzo van diabetes?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:53 schreef Sylvana het volgende:
Ik baal dat ik niet kan uitslapen omdat ik op tijd moet ontbijten vanwege mn diabetes. En er zit heel veel spanning in mn lichaam die er niet uit wil
Ja, ben gisteren begonnen met insuline spuiten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:01 schreef Høken het volgende:
[..]
Zit je in de beginfase dan ofzo van diabetes?Ik heb het ook en kan ontbijten wanneer ik wil.
Aaaaaaah, oké verklaard een boel! Haha. Als je een vraag over diabetes in het algemeen hebt mag je me altijd DMen hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ben gisteren begonnen met insuline spuiten.
Is goed, heb pas ook een topic in LIF erover geopendquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:06 schreef Høken het volgende:
[..]
Aaaaaaah, oké verklaard een boel! Haha. Als je een vraag over diabetes in het algemeen hebt mag je me altijd DMen hoor.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:50 schreef scrub_nurse het volgende:
wat n tijdstip o te bowlen![]()
OT langzaamaandag vandaag
Je komt niet interessanter over dan je bent door in italic te schrijven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:37 schreef marleneke1980 het volgende:
Ik slaap nog steeds niet, mijn geest is niet moe, maar moet vanavond naar een feestje tot in de nacht![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:58 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele dag in de foetushouding in bed gelegen.
Hierom...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dan?Depri of ziekjes?
Ik voel me wel goed.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:35 schreef Gary_Oak het volgende:
Net gehuild.Het meisje waar ik al maanden smoorverliefd op ben, vindt een ander leuk.
GODVERDOMME!
Ik had mezelf 4 jaar geleden nog zó beloofd om nooit meer om een meisje te huilen.
Precies dit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben niet klaar meer voor de liefde, ik voel niets meer bij jongens waar ik eerst wel iets voor voelde.
Ik mis vrienden, de vrienden van vroeger, maar het is niet meer zoals eerst. Ieder zijn weg zijn leven, met nieuwe vrienden, maar ik ben hier alleen achter met alleen 2 vage die ik paar keer per jaar zie vriendinnen.
Veel te moeilijk om vrienden te maken, als niemand er voor open staat, of niet aardig is
En ik heb wel geleerd dat jongens je vrienden niet vaak kunnen zijn..
?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoe weet je dat ik daar woonquote:
de laatste tijd elke keer als ik contact met een vent had en ik vriendschappelijk wat leuks ging doen kreeg ik daarna toch altijd weer andere berichtjes dat ze me leuk vonden/vinden en dat is niet leuk..quote:
Fobo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik daar woon
[..]
de laatste tijd elke keer als ik contact met een vent had en ik vriendschappelijk wat leuks ging doen kreeg ik daarna toch altijd weer andere berichtjes dat ze me leuk vonden/vinden en dat is niet leuk..
in ieder geval niet als je je vrienden kring wilt opbouwen..
Gewoon alles. Je aanstellerij.quote:
Het lijkt alsof je de schuld neerlegt bij die jongens... Beetje jammer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:42 schreef kruidkoekje het volgende:
de laatste tijd elke keer als ik contact met een vent had en ik vriendschappelijk wat leuks ging doen kreeg ik daarna toch altijd weer andere berichtjes dat ze me leuk vonden/vinden en dat is niet leuk..
in ieder geval niet als je je vrienden kring wilt opbouwen..
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Aliana het volgende:
[..]
Gewoon alles. Je aanstellerij.
Huilen om iemand die je niet wil en waar je nooit een relatie mee hebt gehad, man-o-man.
Hilarisch,
Een relatie is ook maar een betekenis qua woorden als hij het gevoel heb gehad zo blij van haar te worden, gelukkig en dat gevoel word weg gehaald , is dat erg logisch dat je daar verdrietig om bentquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Aliana het volgende:
[..]
Gewoon alles. Je aanstellerij.
Huilen om iemand die je niet wil en waar je nooit een relatie mee hebt gehad, man-o-man.
Hilarisch,
wat moet ik anders?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je de schuld neerlegt bij die jongens... Beetje jammer.
Dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef kruidkoekje het volgende:
ja kan. Maar tis gewoon niet leuk zo simpel is het.
Da's idd niet leuk. Wie weet valt die gozer haar uiteindelijk toch tegen en maak je alsnog een kans.quote:
En yet again zeer herkenbaar. Al ben ik momenteel druk bezig om mijn vriendschappen te intensiveren dan wel nieuwe vrienden te zoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik ben niet klaar meer voor de liefde, ik voel niets meer bij jongens waar ik eerst wel iets voor voelde.
Ik mis vrienden, de vrienden van vroeger, maar het is niet meer zoals eerst. Ieder zijn weg zijn leven, met nieuwe vrienden, maar ik ben hier alleen achter met alleen 2 vage die ik paar keer per jaar zie vriendinnen.
Veel te moeilijk om vrienden te maken, als niemand er voor open staat, of niet aardig is
Vanwaar deze reactie?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik lees zoveel bullshit hier op fok! dat ik me niet vaak meer verwonder..
Maar wanneer 2 mensen met kinderen gaan scheiden en allebei de vuile was op fok! neergooien vraag ik me serieus af, waar je dan mee bezig bent.
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik lees zoveel bullshit hier op fok! dat ik me niet vaak meer verwonder..
Maar wanneer 2 mensen met kinderen gaan scheiden en allebei de vuile was op fok! neergooien vraag ik me serieus af, waar je dan mee bezig bent.
Ik ben verbaasd, da's alles. Dat 2 volwassenen het nodig vinden de vuile was buiten te hangen op een forum, terwijl hun kinderen dit alles later na zouden kunnen lezen. Het is voor hen wellicht iets om over na te denken.quote:
Hoop dat t je luktquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:42 schreef Mishu het volgende:
Dat t
[..]
En yet again zeer herkenbaar. Al ben ik momenteel druk bezig om mijn vriendschappen te intensiveren dan wel nieuwe vrienden te zoeken.
Ik moet er over een uurtje ook aan gelovenquote:Op zondag 25 maart 2012 09:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
sporten op zondagochtend wie verzint dat
Wat fijn...en van het beestje zolang het kanquote:Op zondag 25 maart 2012 10:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Weer dat lekkere weer en niets om te doen!![]()
On the other hand, ben ik super blij.
Mijn hondje is er weer redelijk bovenop! (Gister darmslijm infectie geconstateerd, dus van de voorkant bleef het er maar uitkomen.....) Maar de 17 jarige muts ziet er vandaag al weer redelijk goed uit! Ze drinkt weer zelf en wilt ook weer eten als een dijker (maar dat mag ze ofc nog even niet!) Al weet ik dat het einde in zicht komt op deze leeftijd, toch is ze al 17 jaartjes bij mij van mijn 23 jaartjes bestaan op dit wereldje!
En mijn moppie!
Ik ben jaloers, ik moet werkenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:22 schreef Frag_adder het volgende:
weeer een dagje prachtig weer, tijd voor met een wijntje op mn balkon te zonnenahhh ik hou van het voorjaar
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn hondje is er weer redelijk bovenop! (Gister darmslijm infectie geconstateerd, dus van de voorkant bleef het er maar uitkomen.....) Maar de 17 jarige muts ziet er vandaag al weer redelijk goed uit! Ze drinkt weer zelf en wilt ook weer eten als een dijker (maar dat mag ze ofc nog even niet!) Al weet ik dat het einde in zicht komt op deze leeftijd, toch is ze al 17 jaartjes bij mij van mijn 23 jaartjes bestaan op dit wereldje!
En mijn moppie!
Wat voor een hond heb je?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:39 schreef Bienelientjee het volgende:
En mijn moppie!
De mensen waar ze het meeste van houden zijn vaak de pineut, omdat ze weten dat die het 'kunnen hebben'. Maar sterkte in ieder geval.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef Mishu het volgende:
Lastig want ik heb een conflict met mijn zieke zus die onredelijk is en eerlijk gezegd ook niet erg aardig, en het is heel moeilijk om daar mee om te gaan omdat je aan de ene kant het heel erg vind dat zo iemand ziek is maar aan de andere kant wil je ook graag dat mensen een beetje leuk met je omgaan.
Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoiets zwaars meegemaakt.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die Rocknijn?
Is dat alweer kapot?
Neen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 02:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die Rocknijn?
Is dat alweer kapot?
Ja, ik denk dat het ook met woede en onmacht te maken heeft. Maar ik voel een verwijt dat ik er niet genoeg voor haar ben, ook vanuit 1 ander familielid, en die gooit alleen maar gas op het vuur.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De mensen waar ze het meeste van houden zijn vaak de pineut, omdat ze weten dat die het 'kunnen hebben'. Maar sterkte in ieder geval.
OT: meh, beetje ziek maar daar heb ik geen tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |