Dat volgens mij sowieso niet (geen openbare wegquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Treces het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik niet zomaar foto's mag maken in de achtertuin van de buren?
Nog niet, maar ik verwacht dat dat er zeker gaat komen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Woehoe! Mijn zomerhorloge komt er weer aan. Mooi wit horloge op een bruine huid, permanent. Alleen jammer dat ie het niet doet.
...werken... binnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:16 schreef SP22 het volgende:
Ik ben nog steeds knalrood van deze week... :/
400-100 ongeveer, viel me nog mee eigenlijkquote:
Neuh, morgen weg en zondag uitslapen en circuitmotor klaarmaken voor Assenquote:
Voor dat geld koop je bijna een nieuwequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
400-100 ongeveer, viel me nog mee eigenlijk.
[..]
Neuh, morgen weg en zondag uitslapen en circuitmotor klaarmaken voor Assen.
Sowieso geen idee waar ik foto's van zou willen maken.
Oja? Veel succes dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je bijna een nieuwe
Mag ik ook wat hebben? Ik ben armquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Eens gegeven blijft gegeven, ik PM je m'n rekeningnummer wel.
Die kwam een tijdje terug ook voorbij.quote:
Zoveel kom ik niet aan...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, ja ik was hier ook ff bezig. Maar met 2800 euro aftrekbare studiekosten is het de moeite waard![]()
Idd. Lig dubbelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef problematiQue het volgende:
Dit is geweldig: http://www.lensrentals.com/blog/2012/03/hammerforum-com
ook erg leuk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:26 schreef problematiQue het volgende:
Dit is geweldig: http://www.lensrentals.com/blog/2012/03/hammerforum-com
Zijn er toko's die betalen? Ik reken ongeveer 75 per uur incl bewerking, maar dat is geen partywerkquote:Op maandag 2 april 2012 13:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ben eens aan het nadenken over een reëel tarief voor partyfotografie. Kom toch wel leuke vacatures tegen, dus even goed beslagen ten ijs komen. Iemand nog tips? Sowieso natuurlijk verschil uurtarief vs. uurloon.
Paar puntjes:
- Eigen apparatuur
- Veelal nachtwerk
- Reizen naar evenementen toe
Ja, die zijn er zeker (ik neem ten minste aan dat toko's die DJ's vertegenwoordigen en boeken en daar fotos van willen hebben wel betalen). Je moet wel met een lantaarntje zoeken, maar zo nu en dan kruist er eens wat je pad. Neem ook aan dat dit de toko's zijn die hun foto's ter promotie en dergelijke willen hebben. Er staat vacature en er wordt niet genoemd dat het om vrijwilligerswerk gaat (die ga ik bij voorbaat voorbij).quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn er toko's die betalen? Ik reken ongeveer 75 per uur incl bewerking, maar dat is geen partywerk
Lijkt mij erg vervelend zo'n dingetje onder je oksel... brrrquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaargh, ik ben er nog steeds niet uit...
RS-5
RS-Sport 2
Bij de ene is het handig dat je wat CF-kaartjes mee kunt nemen, terwijl bij de ander de extra riem onder je oksel zorgt voor betere stabiliteit... De BRAD (dat extra riempje) is ook wel los verkrijgbaar, maargoed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |