Als jij al een te roze bril op hebtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meestal schat ik het te positief in is gebleken de afgelopen jaren. Hoewel ik menige dip van PSV na de winterstop voorspeld heb is die dip altijd nog net wat erger gebleken dan ik vreesde.
Feitelijk heb ik dus ook een te roze bril op.
Maar dan is het toch te gek voor woorden dat een club als PSV geen centen in de verdediging investeert?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ontevreden met het puntengemiddelde (dat zou ik ook geweest zijn als we nu met 1 puntje voorsprong bovenaan stonden trouwens) maar ik had niet verwacht dat we het veel beter zouden doen. Het was bekend dat de verdediging een zorgenkindje was en als daar dan niks aan gedaan wordt weet je dat dat vroeg of laat problemen op gaat leveren.
Hopelijk pakt hij weer rood dan morgen, dat scheelt voor zondagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:05 schreef HetBrabandertje het volgende:
Elfrink verwacht Manolev morgen weer terug in de basis... (Hutchinson dus op de bank)
Alleen bij direct rood.. Bij 2x geel geldt het voor de bekerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hopelijk pakt hij weer rood dan morgen, dat scheelt voor zondag
altijd die 30 miljoen geïnvesteerd, er is volgens mij ook voor bijna 30 miljoen vertrokkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
30 miljoen investeren leverde dus gemiddeld 1,7 punt per wedstrijd op. Zijn jullie tevreden gezien de gemeentesubsidies met dit puntengemiddelde, of hadden jullie een hoger gemiddelde verwacht (iets van 2,6 ofzo)
ja en? Dat krijg je echt niet bij PSV. En dat weet hij ook. Hiddink verdiende ook een schip met goud in Korea.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schijnbaar krijgt Advocaat 7 miljoen
01. Jose Mourinho (Real Madrid) 14,8 miljoen euro
02. Carlo Ancelotti (Paris Saint-Germain) 13,5
03. Josep Guardiola (Barcelona) 9,5
04. Arsene Wenger (Arsenal) 9,0
05. Guus Hiddink (Anzhi Makhachkala) 8,6
06. Fabio Capello (voormalig bondscoach England) 8,5
07. Sir Alex Ferguson (Manchester United) 8,0
08. Dick Advocaat (Rusland) 7,0
09. José Antonio Camacho (voormalig bondscoach China) 6,1
10. Roberto Mancini (Manchester City) 5,9
Daar snij je heel valide punten aan, ik heb ook vooral bij de aankopen Wijnaldum en Matavz mijn wenkbrauwen gefronst. Die 2 mochten wél de absolute hoofdprijs kosten en presteren niet navenant maar 3 miljoen voor een verdediger werd al teveel geld gevonden. Wijnaldum vond ik de vreemdste van de 2, als je Labyad, Toivonen en Bakkal hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar dan is het toch te gek voor woorden dat een club als PSV geen centen in de verdediging investeert?Ik zou dan zeggen: pleur de TD en zijn zooitje d'r maar meteen uit.
Om maar even een situatie aan te halen die ik zelf goed ken: Van Geel haalt tot nu toe PRECIES spelers op plekken die een 'zorgenkindje' van de club zijn en zorgt dat de jeugd doorstroomt op plekken waar geen spelers gekocht kunnen worden.
Voor RB (Janmaat) en het middenveld (Vormer) zijn twee spelers gehaald die de 'klappen' kunnen opvangen. Daarnaast nog die Schöne waar ik zelf niet veel van weet, maar volgens mij kan die op de plek van Bakkal.
Jeugd die ze laten doorstromen zijn Clasie en Vilhena, De Vrij en Indi. Dit seizoen werden Nelom en Guidetti gehaald voor twee ultrazwakke positites in het elftal.
Ik wil niet teveel over Feijenoord uitdijen, maar Geel heeft dit gedaan met 0,0 euro. Hoe kan het dan dat je met 30 miljoen nog steeds een verdediging hebt waar - ik noem maar iemand - Top OSS doorheen zou wandelen?
Je kan dan beter gelijk de Technisch Directeur eruit pleuren, die heeft gewoon keihard gefaald. Een jongen als Wijnaldum was echt wel te missen geweest. Die 5 miljoen investeren in 2 goede backs had jullie nu het landskampioenschap opgeleverd.
Cocu's eerste blunder als dat waar is. Hutchinson speelde zeker geen foutloze wedstrijd maar was gewoon goed genoeg. Daar heeft hij al meer mee laten zien dan Manolev na de winterstop. Nou heeft Hutchinson natuurlijk ook dramatisch gespeeld de laatste weken maar als hij het dan eindelijk goed doet moet je dat ook belonen. Bovendien jankt hij niet in de pers zoals Manolevquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:05 schreef HetBrabandertje het volgende:
Elfrink verwacht Manolev morgen weer terug in de basis... (Hutchinson dus op de bank)
Als Manolev gewoon achterin blijft en die achterlijke rushes naar voren achterwege laat, dan is het gewoon een meer dan uitstekende verdediger, lees de statistieken er maar op na.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cocu's eerste blunder als dat waar is. Hutchinson speelde zeker geen foutloze wedstrijd maar was gewoon goed genoeg. Daar heeft hij al meer mee laten zien dan Manolev na de winterstop. Nou heeft Hutchinson natuurlijk ook dramatisch gespeeld de laatste weken maar als hij het dan eindelijk goed doet moet je dat ook belonen. Bovendien jankt hij niet in de pers zoals Manolev
Bandje om de enkel bij Manolevje en elke keer als hij de middenlijn passeert een leuke stroomschock gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als Manolev gewoon achterin blijft en die achterlijke rushes naar voren achterwege laat, dan is het gewoon een meer dan uitstekende verdediger, lees de statistieken er maar op na.
Verdedigend is hij lastig te passeren, zijn fouten komen door zijn aanvalsdrift.
Maar goed. Ik zie ook liever de Hutch zondag.
Ik denk dat Assaidi ook niet echt blij is.. Zondag aardig uit de wedstrijd gespeeld door Hutch en dan zou hij morgen weer het grootste gedeelte van de tijd achter Manolev aan moeten hobbelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als Manolev gewoon achterin blijft en die achterlijke rushes naar voren achterwege laat, dan is het gewoon een meer dan uitstekende verdediger, lees de statistieken er maar op na.
Verdedigend is hij lastig te passeren, zijn fouten komen door zijn aanvalsdrift.
Maar goed. Ik zie ook liever de Hutch zondag.
chillquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en? Dat krijg je echt niet bij PSV. En dat weet hij ook. Hiddink verdiende ook een schip met goud in Korea.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Slegers denkt overigens dat Haile Gebrselassie gewoon weer speelt.
Wie? Heb ik weer wat gemist?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Slegers denkt overigens dat Haile Gebrselassie gewoon weer speelt.
Dat laatste klopt zeker, geweldig om in het buitenland eens een wedstrijd te bekijken. Union Berlinquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:45 schreef Type-R het volgende:
Soccer tourism. Best thing ever. Thank you PSV.
[ afbeelding ]
Leuk toch.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |