FUUUU nu hoef ik nooit meer pijn aan me gehemelte te krijgenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik weet dat het van 9gag is maar ik wilde jullie deze niet onthouden
Weer wat geleerd![]()
Toblerone!
Dat wist toch iedereen alquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik weet dat het van 9gag is maar ik wilde jullie deze niet onthouden
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd![]()
Toblerone!
Nee, ik bijt beet ze altijd heel dom af, wat vrijwel altijd pijn aan gehemelte veroorzaaktquote:
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 19:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, ik bijt beet ze altijd heel dom af, wat vrijwel altijd pijn aan gehemelte veroorzaakt
Niet nodig, wacht 10 seconden.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb trouwens een gb aan lifehacking plaatjes. Ik zal is ff kijken waar ik ze heb gelaten
Ik zou ze niet allemaal in img links zettenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een stuk meer
Ik heb ook nog een hoop Morning Glory comics maar die willen jullie zeker niet
En binnen, tof, thanks.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Altijd handig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof ze bij reddit daar blij mee zijn. Zelfs bij /b/ zijn ze niet zo blij met die troep.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Dolan
Reddit steelt echt alles, zelfs troep.
Die zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 20:24 schreef Mirel het volgende:
En ik heb nooit Toblerones gegeten dus ik ken dat probleem niet
Volgens mij stukjes amandel. Staat ook op de verpakkingquote:
Em volgens mij wordt het aangevalen door een grote vogel met zn snavel op zn hoofd!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij stukjes amandel. Staat ook op de verpakking
En mocht je nog een shocking fact willen weten over toblerones.. Er staat een beer in het logo van die berg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meeste vogels hebben een snavel op hun hoofd jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Em volgens mij wordt het aangevalen door een grote vogel met zn snavel op zn hoofd!
In mijn ogen vind ik jou dan ook erg troosteloos wat betreft je smaak. Dit is mijn mening, en heeft niets te maken met modereren, of omdat ik een Moderator ben en zogenaamd graag mijn menig opdruk. Dit is een standpunt vanuit mij als een user. Dat nedermeme gedoe is wat mij betreft gewoon kut. Ik heb een aantal 'nedermemes' verwijderd omdat die pics vol zaten met 'kanker kanker kanker.' plus een bebloede bek. Dat soort belachelijke troep hoort hier niet. Blijf je plaatjes gerust posten op Nedermeme, maar kom niet in het Copy Pasta topic van ONZ met dat soort troep.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat je kankerdit kankerdat enzo niet leuk vind kan ik snappen, dat vind ik daar ook een beetje te veel voorkomen. De enige die ik daarvan echt leuk vind is de kankerlekker godverdomme van unox kankertroep met dat debiele kind die gehakt-spaghetti eet
Maar soms zijn vertaalde memes juist grappig omdat ze zo ontzettend dom en droog zijn.
Zoals "Neger, alsjeblieft." enzo.
Dus nu niet je mening op gaan dringen omdat je modje bent meneer!
Animé kwaliteit.quote:
LMAO je hebt ze serieus allemaal gerangorderend? Heldquote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een stuk meer
Ik heb ook nog een hoop Morning Glory comics maar die willen jullie zeker niet
Nummer 4 van verderop (met die lift) ook niet. Net getest en werkt nietquote:
Je gevoel voor sarcasme gaat zeker ook verloren als je mod wordt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
In mijn ogen vind ik jou dan ook erg troosteloos wat betreft je smaak. Dit is mijn mening, en heeft niets te maken met modereren, of omdat ik een Moderator ben en zogenaamd graag mijn menig opdruk. Dit is een standpunt vanuit mij als een user. Dat nedermeme gedoe is wat mij betreft gewoon kut. Ik heb een aantal 'nedermemes' verwijderd omdat die pics vol zaten met 'kanker kanker kanker.' plus een bebloede bek. Dat soort belachelijke troep hoort hier niet. Blijf je plaatjes gerust posten op Nedermeme, maar kom niet in het Copy Pasta topic van ONZ met dat soort troep.
Zo simpel is het. Mevrouw.
Sowieso modjes met humorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je gevoel voor sarcasme gaat zeker ook verloren als je mod wordt?![]()
En als je even goed leest zie je ook dat ik dat kankergebeuren allemaal niet grappig vind, op die éne na, waar iedereen stiekem om moet giechelen.![]()
Ga niet bitchen
Mensen ademen wel meer in wat slecht voor ze is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat poeder is hartstikke slecht voor je als je het inademt. lekker dan.
Zal ik zometeen wel doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:23 schreef Mirel het volgende:
Gooi dat online in de vorm van een open dir
Als er nou iemand een lijstje maakt met welke de lifehacks zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://kthnxbai.info/Inf/Infographics/
Bezig met extracten, zal straks wel klaar zijn. hf met browsen
Voor de mensen die dat tof vinden, veel meer van dat:quote:
http://kthnxbai.info/Inf/Infographics/Advice/quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als er nou iemand een lijstje maakt met welke de lifehacks zijn
Je hoeft de docu er ook niet voor gezien te hebben. 'Kony zei dat ik nooit mijn familie zal missen (Kony neemt dat kind weg van zijn familie)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:58 schreef datisstom het volgende:
[..]
Snap hem niet maar heb de docu dan ook niet gezien.
HOOWLYY SHITquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor de mensen die dat tof vinden, veel meer van dat:
http://www.youtube.com/user/CopsCarsandCrashes/videos
Ik snap dat gezicht niet in de combinatie met de tekst. Het staat niet echt. En als die vraagteken zou worden weggehaald zou het veel beter staan. Wanneer die vraagteken er staat lijkt het meer een oprechte vraag dan dat je sarcastisch bent.quote:
Bedankt voor de vertaling johquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoeft de docu er ook niet voor gezien te hebben. 'Kony zei dat ik nooit mijn familie zal missen (Kony neemt dat kind weg van zijn familie)
Ik mis nooit van dichtbij' Wat impliceert dat hij van dichtbij altijd raak schiet met zijn geweer.
Jij zegt dat je 'm niet snapt.quote:
Jij zegt dat je 't niet begrijpt. Hoe moet ik daaruit halen dat je 't wel in het Engels begrijpt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ja, en niet dat ik het Engels niet begrijp.
No offense, maar als moderator kun je een topic niet zien als normale user. Daarvoor moet je er eentje vragen. En ondanks het feit dat ik die Nedermeme's bagger vind, blijft het een mening die ook jij hebt te respecteren, dacht ik zo. Dat jij ze niet leuk vindt, c'est ca. Maar anderen wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
In mijn ogen vind ik jou dan ook erg troosteloos wat betreft je smaak. Dit is mijn mening, en heeft niets te maken met modereren, of omdat ik een Moderator ben en zogenaamd graag mijn menig opdruk. Dit is een standpunt vanuit mij als een user. Dat nedermeme gedoe is wat mij betreft gewoon kut. Ik heb een aantal 'nedermemes' verwijderd omdat die pics vol zaten met 'kanker kanker kanker.' plus een bebloede bek. Dat soort belachelijke troep hoort hier niet. Blijf je plaatjes gerust posten op Nedermeme, maar kom niet in het Copy Pasta topic van ONZ met dat soort troep.
Zo simpel is het. Mevrouw.
Omdat ik zeg dat ik de docu niet gezien heb.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij zegt dat je 't niet begrijpt. Hoe moet ik daaruit halen dat je 't wel in het Engels begrijpt?
Je hoeft de docu ook niet gezien te hebben om de woordgrap te snappen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:32 schreef datisstom het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat ik de docu niet gezien heb.
Wat is hier grappig aanquote:
Parodie op alle CoD montages.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:22 schreef genakt het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan
tevens gare video
Jij ''studeerd'' daar hopelijk niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:19 schreef Dale. het volgende:
[..]
Hehehejij studeerd op de TU? Ik ken die printer namelijk
Kneusquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij ''studeerd'' daar hopelijk niet.
Als je de fout spellende meneer een kneus vindt, dan moet je niet zijn quoter quoten.quote:
JAAA HAHAHAquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
HAHA IEMAND MAAKTE EEN FOUTJE HAHAHAH LACHEN HAHAHAH
Nee, de persoon die daar zo nodig een reactie op moet geven is de echte kneus!quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:18 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als je de fout spellende meneer een kneus vindt, dan moet je niet zijn quoter quoten.
Tenminste, ik neem aan dat dat je het tegen de fout spellende meneer hebt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, de persoon die daar zo nodig een reactie op moet geven is de echte kneus!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, de persoon die daar zo nodig een reactie op moet geven is de echte kneus!
wtfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GifjeEn een lange, vandaar dat hij in een spoiler zit.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:
Je eigen topic linken in Funny Linksquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij ''studeerd'' daar hopelijk niet.
hoe heet die film?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Dwayne Johnson, een van mijn persoonlijke heldenKneel to the king
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:03 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Race To The Witch Mountain
De kans dat Fox news een boeddhist de schuld geeft als het een moslim was is vrijwel nihil jaquote:
Die was ik al helemaal vergetenquote:
owh is een grappig flash filmpje tegenwoordig ook al een meme?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een van de eerste memes die ik kende.
Tevens:
www.badgerbadgerbadger.com
quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:47 schreef Platina het volgende:
[..]
owh is een grappig flash filmpje tegenwoordig ook al een meme?
Wat faal jij hard.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:47 schreef Platina het volgende:
[..]
owh is een grappig flash filmpje tegenwoordig ook al een meme?
dat vind ik dan weer zieligquote:
Er ligt gewoon een bekabelde USB achter, dat snap je wel toch?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er ligt gewoon een bekabelde USB achter, dat snap je wel toch?
* mening.quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
* mening.
Ik vind de meeste 9gag plaatjes hier leuker dan dit soort ''humor''.
Ja, tuurlijk. Want alleen vrouwen vinden datquote:
Nah ik deel deze meningquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
* mening.
Ik vind de meeste 9gag plaatjes hier leuker dan dit soort ''humor''.
Ik moest wel lachen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind deze nog steeds de tofste van dolan
[ afbeelding ]
mijn mondhoeken bewogen niet eensquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind deze nog steeds de tofste van dolan
[ afbeelding ]
Vice City dude, Vice City. Niet San Andreas.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Deze is echt zooooo true.
[ afbeelding ]
Concur, hoewel SA wel dicht in de buurt kwam.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Vice City dude, Vice City. Niet San Andreas.
Verhaallijn en de setting vond ik bij VC beter, SA had betere gameplay / troep om te knoeien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:40 schreef Mirel het volgende:
[..]
Vice City dude, Vice City. Niet San Andreas.
Het ging over de muziek in dat plaatje he. Ik herrinner toch echt meer muziek uit SA dan uit VCquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verhaallijn en de setting vond ik bij VC beter, SA had betere gameplay / troep om te knoeien.
Meestal vind ik Dolan ongelofelijk stom maar deze twee daar kon ik zowaar de humor wel van inzienquote:
quote:
Muziek vond ik allebei wel tof. Maar het was meestal V-Rock of Radio-Xquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het ging over de muziek in dat plaatje he. Ik herrinner toch echt meer muziek uit SA dan uit VC
Lol ik heb dat liedje nog nooit gehoord, waarschijnlijk skipte ik die zender altijdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Muziek vond ik allebei wel tof. Maar het was meestal V-Rock of Radio-X
Haha klopt jaquote:
geweldig toch als je zo uit je plaat kan gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:49 schreef delano.888 het volgende:
Drugs are bad mkay..
http://www.killsometime.c(...)Flipping-Out-in-Pool
zo tofquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:49 schreef delano.888 het volgende:
Drugs are bad mkay..
http://www.killsometime.c(...)Flipping-Out-in-Pool
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch duidelijk hoor. Beetje je ogen dichtknijpen.
Ik heb even het contrast wat verhoogd, dan zie je het beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey nu zie ik em ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:06 schreef benx het volgende:
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailkunstuur.html?item=8270302
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:06 schreef benx het volgende:
![]()
Wat? bij aap geen eens een negerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:06 schreef benx het volgende:
![]()
Klopt, ik dacht die laatste ook een Marokkaanse Familie wasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Wat? bij aap geen eens een neger
[ afbeelding ]
You give W7 wáy too much creditquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Waaromen
![]()
Je moet echt wel humor van een aardappel hebben wil je dat grappig vinden..
Dat wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
You give W7 wáy too much credit
Ik dacht wtf is dit nou weer en toen realiseerde ik me de genialiteit ervanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAR!!! HAR!!11!!!1
Nee.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:46 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Ik weet niet of de voice over grappig is, ik hem heb zonder geluid bekeken namelijk
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]Ninja TurtlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sukkel.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verschrikkelijk hipster
Hoezo dat nou weer.quote:
???//"??/¿¿¿¿¿¿¿¿quote:
Echt ontzettend kut.quote:
Je komt te weinig op het internet.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die 'm niet snapt.
Ik snap 'em ook niet en ik kom te vaak op het internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |