Ja! Al kwam hij gelukkig wel, ik was al bang voor een escapequote:
Of je bent bedolven geweest onder een lawine.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had heel weinig in gedachten, dat is of erg zen, of niet heul slim
oh snapquote:Op maandag 19 maart 2012 19:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of je bent bedolven geweest onder een lawine.![]()
Noem het maar gewoon heel zen.
Ik mik alvast op de #550 voor 31-12quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Jong, stel babbelkousen, zomaar al een nieuw deel weer
Dan zeg ik 666quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mik alvast op de #550 voor 31-12
NIETquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
Pisc weet niet of het oud nieuws is maar Glennis gaat scheiden
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Een teenringenkoffer?
Heb je zo'n grote collectie?
Ik noteer het!quote:
Ik hoor Strega vanuit de achtergrond roepen dat ze lang niet verder dan een (zonnige) zomer wil denkenquote:
uhuhquote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Een teenringenkoffer?
Heb je zo'n grote collectie?
Dit is nog verre van af, maar het meeste werk dat er nu nog in komt is alleen zichtbaar voor de CNC machine, want de rest wordt allemaal weggewerkt. Wat afrondinkjes en een sponning voor de klep en zoquote:
ik zet in op 505quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer het!Als het moment daar is gaan we kijken wie er dichtbij zat
quote:
uhuh, maar ik moet nog even kijken hoe het staat, even ter plekke de houtnerf kunnen zien om te kiezenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Geile doos Zwab, ik zeg dat we voor dat tweede houtsoort gaan
Ik zag gisteren bij De Reunie even in het voorbijgaan een item met iemand die bezig was met het uitvinden van de "beste gitaar" ooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, maar ik moet nog even kijken hoe het staat, even ter plekke de houtnerf kunnen zien om te kiezen
Al sinds ik een aantal mooie gitaren gezien heb die met dat hout werden gemaakt wil ik al iets maken van Zebrano![]()
[ afbeelding ]
Hij had toch een of ander hobby-projectje? Met die gast van de Arctic Monkeys? of haal ik meuk door elkaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
Soloabum van Jack White komt 23 April uit, gelukkig, nu mis ik de White Stripes wat minder hard![]()
En hoe vind je hem in de Raconteurs?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij had toch een of ander hobby-projectje? Met die gast van de Arctic Monkeys? of haal ik meuk door elkaar.
Vond The White Stripes wel aardig, maar Jack als persoon / solo-artiest maar een raar ventje
Beide, The Raconteurs hadden wel zo'n hitje toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe vind je hem in de Raconteurs?
En bedoel jij niet stiekem dit project? http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Last_Shadow_Puppets
Tja, is niet iedere fabrikant daar mee bezig?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij De Reunie even in het voorbijgaan een item met iemand die bezig was met het uitvinden van de "beste gitaar" ooit.
Doet me een klein beetje denken aan Brian May van Queen, die zijn beroemde Red Special samen met zijn vader heeft gebouwd.
uhuh, maar ik denk dan ook dat je die door elkaar haalde, want van JW + AM weet ik nietsquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
*Leest Wiki* oh, ik dacht dat die wat samen deden? Maar Last Shadow Puppets was dus niet met Jack
Geen idee. Kan goed een akoestische gitaar zijn. Maar deze meneer heeft ook iets van een condensator uitgevonden, die over ter wereld in gebruik is genomen daarna. In diezelfde klas zat ook de producer van TV-hit Housequote:Op maandag 19 maart 2012 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, is niet iedere fabrikant daar mee bezig?
Bedoel je misschien de Aristides, een comeet composiet gitaar gemaakt door een Nederlander
[ afbeelding ]
High Voltage is een radioprogramma op Arrow. Iedere maandag tussen 21.00 en 22.00 uur. Lekkere hardrock en metal, aaneengepraat en samengesteld door Lisselotte (Lilo) Hegt.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
High Voltage? AC/DC?
Opeth komt op Rock am Ring, maar tis mij iets té...
Steel Panther daarentegen
Te flauw, maar zo geinig, beetje The Darkness meets AC/DC;
Haha, wat een kek dingquote:Op maandag 19 maart 2012 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Art-Deco-esque houten koptelefoon![]()
[ afbeelding ]
Als jij binnenkort alle muren wil komen schilderen misschien welquote:
Voor 2500? Zeg maar waar en wanneerquote:Op maandag 19 maart 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij binnenkort alle muren wil komen schilderen misschien wel
Dat is een mooie vrouw ja.quote:
Wie weet had hij je voor kunnen stellenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een mooie vrouw ja.
Op mijn kamer waar ik eerst woonde heeft na het concert van hun wat ik bezocht in de effenaar tot aan mijn verhuizing de aankondiging poster van de concert gehangen. Eigenlijk had ik aan mijn toenmalige buurman moeten vragen of hij toevallig familie is vanwege dezelfde achternaam. Okee SImons komt veel voor in Nederland, maar ja die jongen kwam uit het dorp van Epica..
Sommige Epica nummers vind ik wel mooi, maar ik ben toch meer van de eerste band van Marc Jansen, After Forever. Die stem van Floorquote:Op maandag 19 maart 2012 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie weet had hij je voor kunnen stellen
Heb haar ooit in Bibelot in 't echhie gezien, toen stond ze ook gewoon in t publiek naar een bevriende band te kijken ofzo, ze had geloof ik eerst moppie meegezongen. Erg mooie vrouw, muziek die ze maken wat minder helaas
After Forever was dan beter ja, of The Gatheringquote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommige Epica nummers vind ik wel mooi, maar ik ben toch meer van de eerste band van Marc Jansen, After Forever. Die stem van Floor
Annekequote:Op maandag 19 maart 2012 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
After Forever was dan beter ja, of The Gathering
Toen was ik nog jong, het was in 2002quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ouwe charmeur![]()
Die heeft toch pas een solo plaat uit ofzo? Ze was in ieder geval laatst bij Giel, dus ze zal wat te promoten hebben gehad denk ik, je gaat niet 's ochtends voor je lol tegen die kop van Giel Beelen aankijken
Is dat d'r nieuw band? Klinkt als een parfum?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong, het was in 2002![]()
Ze is aan de weg aan het timmeren met Aqua de Annique, dacht ik
Dat, of een samenwerkingquote:Op maandag 19 maart 2012 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat d'r nieuw band? Klinkt als een parfum?
Bandquote:Op maandag 19 maart 2012 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat d'r nieuw band? Klinkt als een parfum?
Haha, dat zou nog best geniaal zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat, of een samenwerking
[ afbeelding ]
Awwquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Billy wil ook helemaal nie Macho overkomen, Billy is mama's lieve brave mooiboy
Ik vond ze allemaal lief toen, behalve Sjon op het eindquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Billy is echt by faaaaaaar de liefste van het stel hoor.
Hij is zelfs braver dan Karel was, alhoewel ie nu af en toe a la Karel wel kan bitchen op Sjon es![]()
Dat deed ie vroeger echt nooit.
Chico is mijn lieveling maar Billy is echt veel braver![]()
Tis zo een hond waarvan je vaak vergeet dat ie er is omdat ie zo braaf en makkelijk is.
Psies zn moedertje, die is net zo
keizerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog wel mager maar jee wat een verschil voel ik al als ik hem nu optil, vergeleken met twee weekjes terug.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:19 schreef Pagan het volgende:
Geniet ervan want over drie maanden worden de dagen alweer korter!
Ja voor mij ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe niet aan mascara en ik vind zelf winter ook erg gezellig, dus mij boeit het eigenlijk ook niet veel.
Zomer is mn minst favo seizoen denk ik
Ja wij op zich ook, maar als het 30 graden is dan ga ik niet meer de brandende zon in, dan smelt de viervoeter hier weg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nou wandelen wij ook wel bij heel warm weer hoor, maar ik hou er echt niet zo erg van.
Vrijdag was het hier 20 graden, dat was echt psies goed
Ja precies!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
30 graden is lekker in de tropen als je fijn de hele dag met je reet in zee kan lummelen en middagdutjes kan doen ja, niet als je hier gewoon fulltime werkt en zulks
Dat mogen ze van mij afschaffen, zowel voor- als achteruit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik haaaaaaaaat de gedachte aan de zomertijd trouwens wel echt, ik ben ook zo geen ochtendmens
25 zonder die smerige vochtigheid is lekker jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:38 schreef Pagan het volgende:
Zelf vind ik een graadje of 25 lekker, warmer hoeft niet. Meer is vooral voor Tashi te veel met zijn korte snuit.
Van mij mag ie elke week achteruitquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij afschaffen, zowel voor- als achteruit.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
's Avonds ben ik op mn best, die tijd ga ik toch niet in de horeca lopen verdoen dan?
Eerst hangen ze de hut vol verborgen camera's en dan laten ze een stel mistery guests los met elk hun eigen opdracht.quote:Meneer Reimers gaat horeca- gelegenheden redden die vanwege slecht of matig gastheerschap weinig of geen klandizie meer hebben.
Een avondje uit gaat tenslotte niet alleen over lekker eten, het gastheerschap is minstens zo belangrijk. Uit onderzoek is gebleken dat goed gastheerschap 50 procent van het succes bepaalt.
Meneer Reimers, dé expert op het gebied van gastheerschap, gaat diverse horecagelegenheden zoals een restaurant, een eetcafé of wijnbar, onder de loep nemen en de ‘zwarte brigade’ aanpakken. Met behulp van deskundigen uit het vak zal hij er voor zorgen dat de zaak weer opbloeit en het hele jaar vol zit.
Ja en dat word je door een so called professional gewezen hoe het wel moet. Tja...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Uh ja, ik ken dat programma wel, al die programma's, tis toch ook stom ondankbaar kutwerk?
Dank je de koekoek hoor
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
's Avonds ben ik op mn best, die tijd ga ik toch niet in de horeca lopen verdoen dan?
quote:
Ik maakte niet eens een grapjequote:
Kunstkenner! Duidelijkquote:
Dat vind ik echt knap hoor,quote:
quote:
quote:
Ja dat!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geniet ook zo 's nachts als de halve wereld al voor pampus ligt, dan ben ik echt on fire
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Dat ze maar opflikkeren met die meuk van ze hea
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 21-03-2012 15:04:58 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Uhhuh! Langzaam dieseltjequote:
Ook steden, of alleen maar landen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben zo een travelmap aan het maken op FB, dat is echt leuk, alle plaatsen waar je bent geweest kun je vlaggetjes zetten, en dan kun je ook nog es alles raten wat daar is
Oh dat klinkt tof! Ben benieuwd waar je allemaal bent geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben zo een travelmap aan het maken op FB, dat is echt leuk, alle plaatsen waar je bent geweest kun je vlaggetjes zetten, en dan kun je ook nog es alles raten wat daar is
Steden alleenquote:
laat me raden, hij heeft binnen gescheten?quote:
Gekotst of gepiest? Of ging als een wervelwindquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden, hij heeft binnen gescheten?![]()
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat me raden, hij heeft binnen gescheten?![]()
Cesar was vanochtend bij Koffietijd, ik wil het vanavond nog ff terugkieken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja![]()
Vies vuil goor hoerig schijtbeest![]()
Ik sta echt op het punt om hem zo naar het asiel te smijten, want godallejezus wat is ie ook weer vervelend buiten aan de riem.
Kijk dan:
Humberto Billy en Cesar![]()
Zou Cesar Sjon nie willen hebben?
Wie mailt m?
* Ynske zoekt mailadresquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja![]()
Vies vuil goor hoerig schijtbeest![]()
Ik sta echt op het punt om hem zo naar het asiel te smijten, want godallejezus wat is ie ook weer vervelend buiten aan de riem.
Kijk dan:
Humberto Billy en Cesar![]()
Zou Cesar Sjon nie willen hebben?
Wie mailt m?
Ik hoef niet naar die hoerige show, hij moet die hond resettenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat showtje in Ahoy ook niet binnenkort? Misschien ben je nog op tijd!
Dat mag je vast wel doen als je het podium op komtquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar die hoerige show, hij moet die hond resetten
Sjon heeft ook de lente in de bolquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Als ie dan nu Sjon meeneemt en m in mei mee terug brengt mocht ie dan zindelijk zijn en niet meer trekken aan de riem. Anders hangt ie m maar aan een boom
Ik krijg er moord van in mn bolquote:
quote:
Dan ga ik dat ook invullenquote:
Ja ik ook!quote:
Nee, waar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, heb je mijn basset nog gezien? Vond je het wat?
Oh nou, van al die Finse vrienden daar nooit te horen gekregenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
Die versie is er dus, en nog veel dezelfde namen met een andere voorletter.
Wat vreemdquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, van al die Finse vrienden daar nooit te horen gekregen
Deze post:quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh GUESS WHO??????????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, die had ik gezien.quote:
Geen ideeeeeequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Moet ik per se die app installeren om jullie reisjes te zien, oh-oh?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Check die achterpootjes verstrengeld met die van Muis![]()
[ afbeelding ]
Ik ga zo even wat boodschapjes doen en dan ook lezen. Gisteren is er weer een reviewboek bezorgd. Kleine pil van ca 450 pagina'squote:Op woensdag 21 maart 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou vanaaf bezoek krijgen, en nu is dat afgezegd, maar ik vind het heul nie erg, kan ik lekker door in Tonio, wàt een boek zeg
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh GUESS WHO??????????????Ik wil hem, ikwilem, ikwilem!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Niet laten zien die kat.... ik zit al op mijn handenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0175_001R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[1431]&set=key[height],value[1673]&set=key[x],value[638]&set=key[y],value[2806]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die is leuk
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0793_004R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[2253]&set=key[height],value[2634]&set=key[x],value[1429]&set=key[y],value[2499]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En die geweldige dekbedovertrek van de vogels nu in de versie als badmat
Wutwutwut?????quote:
Gewoon kopen gekkie!quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet laten zien die kat.... ik zit al op mijn handen
Kopen!quote:Op donderdag 22 maart 2012 01:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Niet laten zien die kat.... ik zit al op mijn handen
Ja, die kastjes ga ik vanavond doen denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijk he, dat opruimen Pisces?
Ik heb mn keukenkastjes allemaal gedaan, echt zo een fijn gevoel is dat![]()
Zo, dat boek kan ik echt amper wegleggen, zelden zo in een boek gezeten.
En op mn werk me afvragen wat me nog te wachten staat.
Ben al bijna op de helft en het is 633 pagina´s![]()
Als ik zo door lees is ie gewoon zaterdag al uit
Klinkt goed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Tonio:
Op de Eerste Pinksterdag van 2010 komt Tonio van der Heijden, het enig kind van A.F.Th. van der Heijden en Mirjam Rotenstreich, bij een verkeersongeval om het leven. Het is vroeg in de ochtend als hij, ter hoogte van het Vondelpark in het centrum van Amsterdam, wordt geschept door een auto. Hij wordt in kritieke toestand naar het Academisch Medisch Centrum vervoerd, waar hij diezelfde dag aan zijn verwondingen overlijdt. Tonio zal niet ouder worden dan 21 jaar.
A.F.Th. van der Heijden doet het enige waar hij op dat moment toe in staat is: in zijn herinnering graven, aantekeningen maken, schrijven. Daarbij voortgedreven door twee dwingende vragen: wat gebeurde er met Tonio in de laatste uren en dagen voorafgaand aan de ramp, en hoe kon dit ongeluk plaatsvinden? Een zoektocht naar het wat en het hoe, die leidt langs verschillende ooggetuigen, vrienden, politiemensen, artsen en het mysterieuze meisje Jenny, dat in de laatste weken van Tonio's leven een cruciale rol blijkt te hebben vervuld.
Tonio vormt de neerslag van die zoektocht. Een nauwgezette reconstructie van een jongensleven en een radeloze queeste naar zin en betekenis.
Mooierdquote:
Echt echt meer dan de moeitequote:
Ik wil hierna nog wel es aan de Movotapes of Schervengericht beginnen, maar wel pas na een tijdje denk ik. Zo een boek als Tonio schrijf je gelukkig maar 1 keer in je leven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet nog niet of ik ooit Tonio ga lezen. Ik ga denk ik wel nog iets van AFTH lezen in de nabije toekomst..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, ik zag laatst op straat iemand met veel krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, ik zag laatst op straat iemand met veel krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zegt niks!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga net kijken waar Billy uithangt, ligt ie languit gestrekt in de zon in de keuken, tussen allemaal kakelende advocaten in heel chill te slapen
Zou dat lekker zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, dit zat er vandaag tussen de bierpost
[ afbeelding ]
Bier met kokos
Ik ben benieuwd of het wat isquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Dat cocosbier lijkt me niks, zonde van de cocos![]()
Bierpost is wel een geniale term haha, krijg je die dagelijks Zwab?
Jeetje Bos!quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:28 schreef Bos81 het volgende:
De zelfgemaakte lasagna (gehakt,champignons, aubergine, boursin cuisine tomaat + geitenkaas als strooisel) was echt lekker![]()
![]()
OHquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Heul niet, dat is zelfs uit de vriezer nog keilekker als ie zelfgemaakt is, ik maak altijd een grote schaal
Nah dan wordt het nog steeds drogig. But it will doquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, opwarmen in de oven, dan zijn die vellen zo lekker knapperig
De zelfgemaakte is juist de tweede dag het lekkerst idd!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Heul niet, dat is zelfs uit de vriezer nog keilekker als ie zelfgemaakt is, ik maak altijd een grote schaal
Nee, het blijft verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie dit in een ooghoek op Faceboek
[ afbeelding ]
Zou het minder erg zijn als het printje een bikini was?
de kleur is niets maar ze zitten heerlijkquote:
Rolladequote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt niemand die niet uitziet als een rollade met al die extra touwtjes![]()
En echt iedereen loopt er nu mee, of t nu Sapp of Marlies is.
Gelukkig doe ik niet aan hypes
Jazeker..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ben heel benieuwd, die keizerlijke wil ik gewoon om de naam zelf al hebben![]()
Fijn dat ze in de smaak vallen, waren nog best ruime testertjes he, kun je wel een paar koppies van maken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |