Ja! Al kwam hij gelukkig wel, ik was al bang voor een escapequote:
Of je bent bedolven geweest onder een lawine.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had heel weinig in gedachten, dat is of erg zen, of niet heul slim
oh snapquote:Op maandag 19 maart 2012 19:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of je bent bedolven geweest onder een lawine.![]()
Noem het maar gewoon heel zen.
Ik mik alvast op de #550 voor 31-12quote:Op maandag 19 maart 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Jong, stel babbelkousen, zomaar al een nieuw deel weer
Dan zeg ik 666quote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mik alvast op de #550 voor 31-12
NIETquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef Lutte het volgende:
Pisc weet niet of het oud nieuws is maar Glennis gaat scheiden
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Een teenringenkoffer?
Heb je zo'n grote collectie?
Ik noteer het!quote:
Ik hoor Strega vanuit de achtergrond roepen dat ze lang niet verder dan een (zonnige) zomer wil denkenquote:
uhuhquote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Een teenringenkoffer?
Heb je zo'n grote collectie?
Dit is nog verre van af, maar het meeste werk dat er nu nog in komt is alleen zichtbaar voor de CNC machine, want de rest wordt allemaal weggewerkt. Wat afrondinkjes en een sponning voor de klep en zoquote:
ik zet in op 505quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer het!Als het moment daar is gaan we kijken wie er dichtbij zat
quote:
uhuh, maar ik moet nog even kijken hoe het staat, even ter plekke de houtnerf kunnen zien om te kiezenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Geile doos Zwab, ik zeg dat we voor dat tweede houtsoort gaan
Ik zag gisteren bij De Reunie even in het voorbijgaan een item met iemand die bezig was met het uitvinden van de "beste gitaar" ooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, maar ik moet nog even kijken hoe het staat, even ter plekke de houtnerf kunnen zien om te kiezen
Al sinds ik een aantal mooie gitaren gezien heb die met dat hout werden gemaakt wil ik al iets maken van Zebrano![]()
[ afbeelding ]
Hij had toch een of ander hobby-projectje? Met die gast van de Arctic Monkeys? of haal ik meuk door elkaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
Soloabum van Jack White komt 23 April uit, gelukkig, nu mis ik de White Stripes wat minder hard![]()
En hoe vind je hem in de Raconteurs?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij had toch een of ander hobby-projectje? Met die gast van de Arctic Monkeys? of haal ik meuk door elkaar.
Vond The White Stripes wel aardig, maar Jack als persoon / solo-artiest maar een raar ventje
Beide, The Raconteurs hadden wel zo'n hitje toch.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe vind je hem in de Raconteurs?
En bedoel jij niet stiekem dit project? http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Last_Shadow_Puppets
Tja, is niet iedere fabrikant daar mee bezig?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij De Reunie even in het voorbijgaan een item met iemand die bezig was met het uitvinden van de "beste gitaar" ooit.
Doet me een klein beetje denken aan Brian May van Queen, die zijn beroemde Red Special samen met zijn vader heeft gebouwd.
uhuh, maar ik denk dan ook dat je die door elkaar haalde, want van JW + AM weet ik nietsquote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
*Leest Wiki* oh, ik dacht dat die wat samen deden? Maar Last Shadow Puppets was dus niet met Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |