Niemand hoort bezit te zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef iamredleader het volgende:
Met dit soort weer hoor je in de tuin bezit te zijn
Overigens zul je het vast met me eens zijn: jij bent het bezit van je kinderenquote:
Da's redelijk accuraatquote:Op maandag 19 maart 2012 16:35 schreef Mark het volgende:
Ooit een mooie quote gelezen:
Een vader is een man die in zijn portemonnee foto's van zijn kinderen heeft, waar vroeger zijn geld zat
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Mark het volgende:
Mocht ik ooit een dikke prijs in de loterij winnen, dan kan ik me waarschijnlijk prima thuis vermaken en geen dag mijn werk missen.
Kom dus maar op met de centen en het experiment
Ik denk wel dat ik een soort van vrijwilligerswerk oid zou gaan doen. Of wat meer ouderdingen op school.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat zou Peace ook doen. Ik niet... ik zou blijven werken.
Ik zou dan denk ik heel leuk vrijwilligerswerk gaan doen ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Dat zou Peace ook doen. Ik niet... ik zou blijven werken.
Ik merk dus dat die ouderdingen op school steeds minder worden naarmate het kind ouder. Tenminste, ik heb al een hele tijd niets meer voor school hoeven/kunnen doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik een soort van vrijwilligerswerk oid zou gaan doen. Of wat meer ouderdingen op school.
Ja maar over een jaar mag je alweer toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik merk dus dat die ouderdingen op school steeds minder worden naarmate het kind ouder. Tenminste, ik heb al een hele tijd niets meer voor school hoeven/kunnen doen.
Yeps, dat is waar. Hoe het op die school gaat, weet ik eigenlijk niet. Is een andere school dan de school waar Twan naartoe gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar over een jaar mag je alweer toch?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Wiebel! Niet aan Soempie laten zien hoor, wel kopen!
http://mewanty.net/baby-elvis-wig/
Doet me denken aan afgelopen donderdag.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:42 schreef Etcetera het volgende:
Wiebel! Niet aan Soempie laten zien hoor, wel kopen!
http://mewanty.net/baby-elvis-wig/
Als je hem niet gaat gebruiken heb ik wel interessequote:
Het is trouwens wel zo'n gewonnen bon (niet mooi om cadeau te geven). Een pasje dat je digitaal moet activeren waarna je die bij de Fleurop bloemist kunt gebruiken. Van tien euro trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef MaJo het volgende:
Als je hem niet gaat gebruiken heb ik wel interesse
Ik wil hem dan ook zelf gebruiken dus zeker nog interessequote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is trouwens wel zo'n gewonnen bon (niet mooi om cadeau te geven). Een pasje dat je digitaal moet activeren waarna je die bij de Fleurop bloemist kunt gebruiken. Van tien euro trouwens.
Als je nog steeds interesse hebt, pm je me je adres maar.
Heeft ook geen haastquote:Op maandag 19 maart 2012 21:40 schreef wyccie het volgende:
Kan niet beloven dat het morgen op de post gaat, ik ga het vast vergeten (zelfkennis). Ergens deze week gaat het zeker lukken.
Dat is eng!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef MaJo het volgende:
Had vanavond echt iets raars trouwens, werd soort van achtervolgd door een vent die me de hele tijd aan zat te kijken
Slainté!quote:
En het moet ook nog eens in 3 jaar klaar zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd om het programma "Over de balk" weer op tv te brengen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_dierenpark__.html
Vanwaar deze foto?quote:
En dat we dat doorstaan hebbenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam opeens een RW-folder tegen. Daar stond deze foto in. Wat een bizarre temperatuur
Twee keer zelfsquote:
Ongelooflijk eigenlijk, zoiets vergeet je vrij snel meer. Man wat was dat heet. Maar wel epischquote:Op maandag 19 maart 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Twee keer zelfs
En dan niet te vergeten dat het in die voetbalsauna nóg heter was.
Die zijn er nietquote:Op maandag 19 maart 2012 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
En ik maar wachten op de foto's waar MaJo in bikini op staat.
Grrrmmmbbbll.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zijn er nietZoals ik al zei zie je mij niet snel met een decolleté
En nu is het tijd voor een tukkie
Ook jij dan vast weltrusten.quote:
Hoi lubje.quote:
Wat is eigenlijk het drankje dat jij het minst verkoopt?quote:
Nee hoor, de vier op een rij was gehaald. Eventueel had ik een dubbelsoemp kunnen proberen, maar dat is minder belangrijkquote:
Irish Coffeequote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het drankje dat jij het minst verkoopt?
Ik mag hier eigenlijk niet modden.quote:
Heb ooit in mijn barkeeper-tijd een paar lui in de zaak gehad die een kaartspelletje deden, waarbij de verliezer een drankje naar keuze van de winnaars kreeg. Enige keer dat ik advocaat en ander obscure zooi verkocht hebquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het drankje dat jij het minst verkoopt?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb ooit in mijn barkeeper-tijd een paar lui in de zaak gehad die een kaartspelletje deden, waarbij de verliezer een drankje naar keuze van de winnaars kreeg. Enige keer dat ik advocaat en ander obscure zooi verkocht heb
kan ook met dobbelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb ooit in mijn barkeeper-tijd een paar lui in de zaak gehad die een kaartspelletje deden, waarbij de verliezer een drankje naar keuze van de winnaars kreeg. Enige keer dat ik advocaat en ander obscure zooi verkocht heb
Mja, ik had nog hoop dat Sven het zou doen (zoals beloofd).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:51 schreef TradeMarkie het volgende:
kerstsneeuw verwijderen in maart is ook best nuttig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik moet zeggen, ik vind het wel tof dat het doorgaat. Maar ik hoop dat ze niet na 5 jaar failliet zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd om het programma "Over de balk" weer op tv te brengen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_dierenpark__.html
Dankjewel! En de anderen natuurlijk ook. Ik had nog niet helemaal teruggelezen.quote:
Nee, echt?!quote:We blokkeren je account om één van de volgende redenen:
• Volgens onze administratie ben je uitgeschreven.
• Volgens onze gegevens ben je (nog) niet volledig ingeschreven. Iets met je inschrijving is nog niet goed. Informeer bij de balie wat er aan de hand is en zorg dat je zo snel mogelijk je inschrijving afrondt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
En het is officieel lente sinds 6.14 vanmorgen
Een baksteen of hamer werkt welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:05 schreef Soempie het volgende:
Wat zou de makkelijkste manier zijn om van dat nepsneeuw van de ramen te krijgen? Wil ik zo mee beginnen...
Ik ook! De wekker ging gewoon vroeg, dus ik wou er al uitgaan, en toen zei mn vriend "maar je moest toch vanavond werken?", en toen kon ik me weer omdraaienquote:
Een tiener is oorspronkelijk een persoon die dertien tot en met negentien jaar oud is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:13 schreef Mark het volgende:
Ben je al tiener vanaf 10? Altijd gedacht dat dat vanaf 13 was
Ha, ik ben dus meer een oorspronkelijk iemandquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Een tiener is oorspronkelijk een persoon die dertien tot en met negentien jaar oud is.
Tegenwoordig wordt het woord tiener ook gebruikt voor kinderen van 10 tot 20 jaar oud, en is het alsdus opgenomen in het woordenboek.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiener
En datquote:
Oh dat wist ik helemaal niet! Klinkt wel logisch, omdat de leeftijden dan ook pas op 'tien' eindigen (gesproken) natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Een tiener is oorspronkelijk een persoon die dertien tot en met negentien jaar oud is.
Tegenwoordig wordt het woord tiener ook gebruikt voor kinderen van 10 tot 20 jaar oud, en is het alsdus opgenomen in het woordenboek.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiener
Lekke autoband? Da's niet tofquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook mooi, lekke band. Zo maar eens o zoek naar een garage voor een nieuwe....
(facebookstatus van de ouders van mn oppaskindje)quote:A: 'mag ik van tafel?' Wij: 'Nee, je mag niet van tafel!' Vervolgens klimt A óp de tafel. Wij: 'A, ga van de tafel af!' Hij, triomfantelijk: 'Nee, ik mag niet van tafel'
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, doet Jair dit ook?
(facebookstatus van de ouders van mn oppaskindje)
't Is ook wel heel gezellig straks. Ik heb alleen tienduizend dingen in m'n hoofd die ik nu wil doen en nu moeten gebeuren. En ze komt echt op een rottijdstip aan, maar heb dat dus niet duidelijk genoeg aangegeven (wel meerdere keren gezegd dat het onhandig was en dat ik haar dan niet makkelijk op kon halen, zegt ze doodleuk: maar dan neem je Mattķs toch mee? Ja, alsof ik die alleen thuis zou laten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Komt er kraamvisite?
Misschien is het wel een stuk gezelliger dan je nu denktEn anders zeg je toch dat je slecht geslapen hebt oid?
Bijdehandje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, doet Jair dit ook?
[..]
Geen reserveband?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ook mooi, lekke band. Zo maar eens o zoek naar een garage voor een nieuwe....
O je moet haar ophalen van het station? Dat zou ik niet zo snel vragen van iemand die alleen thuis is met een kleine babyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is ook wel heel gezellig straks. Ik heb alleen tienduizend dingen in m'n hoofd die ik nu wil doen en nu moeten gebeuren. En ze komt echt op een rottijdstip aan, maar heb dat dus niet duidelijk genoeg aangegeven (wel meerdere keren gezegd dat het onhandig was en dat ik haar dan niet makkelijk op kon halen, zegt ze doodleuk: maar dan neem je Mattķs toch mee? Ja, alsof ik die alleen thuis zou laten.Maar 't kwartje viel niet en ik had op dat moment zoiets van: laatmaar, ik bedenk op de dag zelf wel hoe ik het regel).
En het is echt bezoek bezoek. Kijk, morgen komt Sirda lunchen, maar die kijkt dus echt niet raar op als ik nog even de afwasautomaat moet vullen of weet ik wat.
Zo, genoeg geklaagd. Kan nog mooi even een stofzuiger doo rhet huis trekken en dweilen.
Even wat citroensap op de mat spuiten als je m schoon hebt gemaaktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef Soempie het volgende:
En een van de katten lynchen, want ´t is nu al de derde keer dat hij de deurmat onderpist.![]()
Ja, heel onhandig. Ik vind het helemaal niet erg, maar het is gewoon net op een rottijdstip, waardoor het wat lastig te plannen valt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
O je moet haar ophalen van het station? Dat zou ik niet zo snel vragen van iemand die alleen thuis is met een kleine baby
Maargoed, maak je niet te druk, en ga gewoon lekker van je bezoek genieten en daarna je rondje huis doen
Vraag aan C4 wat je het beste kan maken van een gelynchde katquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef Soempie het volgende:
En een van de katten lynchen, want ´t is nu al de derde keer dat hij de deurmat onderpist.![]()
Oeh, goede tipquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Even wat citroensap op de mat spuiten als je m schoon hebt gemaaktdaar houden ze niet van.
Oeh echt een goede tip. Kijken of ik dat straks kan halen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Even wat citroensap op de mat spuiten als je m schoon hebt gemaaktdaar houden ze niet van.
Standaard Mark-response: een bij heeft geen handjesquote:
Het schijnt dat katten dol zijn op bleek en chloor, dus daar moet je het in elk geval niet mee schoonmakenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh echt een goede tip. Kijken of ik dat straks kan halen.
Kijk, that's the spirit!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 05:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ha tieten!
Ik ben weer thuis. Unrelated, by the way.
Ik denk wasbenzine.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:05 schreef Soempie het volgende:
Wat zou de makkelijkste manier zijn om van dat nepsneeuw van de ramen te krijgen? Wil ik zo mee beginnen...
Snap je nu waarom mannen altijd gek gaan doen in de buurt van tieten en totaal niet meer luisteren?quote:
Sorry, wat zei je? Ik keek nog even terug in het topicquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Snap je nu waarom mannen altijd gek gaan doen in de buurt van tieten en totaal niet meer luisteren?
Het had toch gekund dat je nog een studie ging doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik krijg net een mailtje van de Dienst Studentenzaken:
[..]
Nee, echt?!
Ze hadden maar vier maanden nodig om daarachter te komen, terwijl ik bij dezelfde dienst mijn diploma heb aangevraagd
Hmm, wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:23 schreef Mark het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Ik keek nog even terug in het topic
Dat doet "tien" ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet! Klinkt wel logisch, omdat de leeftijden dan ook pas op 'tien' eindigen (gesproken) natuurlijk
Dooi noemen ze datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
Er schijnt trouwens sneeuwremover te zijn.
Minder sappel maken!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is ook wel heel gezellig straks. Ik heb alleen tienduizend dingen in m'n hoofd die ik nu wil doen en nu moeten gebeuren. En ze komt echt op een rottijdstip aan, maar heb dat dus niet duidelijk genoeg aangegeven (wel meerdere keren gezegd dat het onhandig was en dat ik haar dan niet makkelijk op kon halen, zegt ze doodleuk: maar dan neem je Mattķs toch mee? Ja, alsof ik die alleen thuis zou laten.Maar 't kwartje viel niet en ik had op dat moment zoiets van: laatmaar, ik bedenk op de dag zelf wel hoe ik het regel).
En het is echt bezoek bezoek. Kijk, morgen komt Sirda lunchen, maar die kijkt dus echt niet raar op als ik nog even de afwasautomaat moet vullen of weet ik wat.
Zo, genoeg geklaagd. Kan nog mooi even een stofzuiger doo rhet huis trekken en dweilen.
Ik wilde nog een grap maken over een gele vloeistof...quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
IARL, doet Jair dit ook?
[..]
Werkt superquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh echt een goede tip. Kijken of ik dat straks kan halen.
thuisbrengertje bij de huurauto. Band is geplakt. Kostte maar 5 euriquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:23 schreef Mark het volgende:
Sorry, wat zei je? Ik keek nog even terug in het topic
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
thuisbrengertje bij de huurauto. Band is geplakt. Kostte maar 5 euri
Leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Puss..in boots!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was toch de sneeuw die moest smelten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
En verder mogen de vrouwen nog meer smelten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwenharten mogen ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was toch de sneeuw die moest smelten?
Of juist nietquote:
Hoe dan? Ik zag eerder al koppen als "de val van het kabinet nabij" en dat soort dingen. Ja hoor, omdat Hero-tje Brinkman uit de PVV stapt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Of juist niethij zet de coalitie wel op scherp hiermee,
Ja, wellicht krijgen we weer zo'n geweldige éénmansfractie. We hebben gezien hoe goed die uitgepakt hebben, keer op keer.quote:en gezien zijn standpunten rondom democratisering van de PVV zou hij best wel eens een aantal zetels kunnen vergaren bij een volgende verkiezing. Belangrijkste voor hem nu is zich profileren als "beter alternatief" voor de PVV. Dat wordt nog wel lastig, Wilders kennende
De "coalitie" gaat van 76 naar 75 zetels. Nog altijd een gedoog-coalitie, die ook op steun van de SGP kan rekenen, maar het houdt niet over.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe dan? Ik zag eerder al koppen als "de val van het kabinet nabij" en dat soort dingen. Ja hoor, omdat Hero-tje Brinkman uit de PVV stapt?
Nou, ik niet echt, maar dat heeft niks met de PVV / Hero te makenquote:Vanavond slaapt iedereen gewoon rustig verder.
Dat is de keuze die meneer Brinkman en de stemmers op hem moeten bepalenquote:Ja, wellicht krijgen we weer zo'n geweldige éénmansfractie. We hebben gezien hoe goed die uitgepakt hebben, keer op keer.
Kijk, dat is nog eens mooi lenteweerquote:
kijk, vanavond m'n fiets maar ophalen bij m'n ouders, dan kan ik donderdag op de fiets naar het werkquote:
Da's relaxedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
kijk, vanavond m'n fiets maar ophalen bij m'n ouders, dan kan ik donderdag op de fiets naar het werk
op een 'normale' fiets is het voor mij ook geen optie hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's relaxedvoor mij helaas geen optie
beetje ver fietsen
Wat voor abnormale fiets heb jij danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef TradeMarkie het volgende:
op een 'normale' fiets is het voor mij ook geen optie hoor
een duitsequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor abnormale fiets heb jij dan
Fiets 'm der in?quote:
Daar kun je beter op aanvallenquote:
Ja, tijdens het onderdeel Heen en Weerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heeft hij schijnbaar al gedaan
Zeker weten - alhoewel de baby('s) voorlopig niet echt meespelen nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Buitenspeelvriendjes voor zowel Jaļr als nr. 2
Goed plan, graag zwart met een schepje suikerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
of ik even excel, word en autocad af wil sluiten, want er zit ergens een probleem en dat moet nu opgelost worden.
Koffie halen en de pootjes op het bureau!
hij staat klaar!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed plan, graag zwart met een schepje suiker
Grappig dat je dat zegt, aangezien de meest recente eenmansfractie nogal populair is, namelijk Wildersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik zag eerder al koppen als "de val van het kabinet nabij" en dat soort dingen. Ja hoor, omdat Hero-tje Brinkman uit de PVV stapt?
Vanavond slaapt iedereen gewoon rustig verder.
[..]
Ja, wellicht krijgen we weer zo'n geweldige éénmansfractie. We hebben gezien hoe goed die uitgepakt hebben, keer op keer.
Ik wist wel dat een wijsneus er iets over zou gaan zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien de meest recente eenmansfractie nogal populair is, namelijk Wilders
Dat is toch niet de recentste?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, aangezien de meest recente eenmansfractie nogal populair is, namelijk Wilders
Op dit moment is Hero Brinkman zelfs de recentste, maar die moeten we er maar even buiten laten.quote:
Had ik al gedaan, maar niet erbij geschrevenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op dit moment is Hero Brinkman zelfs de recentste, maar die moeten we er maar even buiten laten.
Opties zat:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vraag aan C4 wat je het beste kan maken van een gelynchde kat
Heeft niks met wijsneuzerij te maken, je opmerking dat het keer op keer verkeerd uitpakt klopt gewoon niet. Wilders is daar het voorbeeld van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist wel dat een wijsneus er iets over zou gaan zeggen
Maar:
A) de PVV is niet de meest recente, dat is Rita Verdonk met TON.
B) de PVV is een partij. Welliswaar met 1 lid, maar het is een partij. De fractie is niet 1 man, de fractie is groter. Wilders is na de VVD zelf verder gegaan maar dat was niet met de PVV.
Wijsneuzerij had te maken met het feit dat de partij maar uit 1 man bestaat. Wat opgevat zou kunnen worden als een éénmansfractie, wat het wezenlijk ook is.quote:
Nogmaalsquote:je opmerking dat het keer op keer verkeerd uitpakt klopt gewoon niet. Wilders is daar het voorbeeld van.
Dus ja, keer op keer. 1 geval noemen is niet het tegendeel bewijzen.quote:Hier trouwens een kort lijstje vanaf de LPF:
Groep Wijnschenk, Harry Wijnschenk, afsplitsing van de LPF (2002-2003)
Groep Lazrak, Ali Lazrak, afsplitsing van de SP (2004-2006)
Groep Wilders, Geert Wilders, afsplitsing van de VVD (2004-2006)
Groep Nawijn, Hilbrand Nawijn, afsplitsing van de LPF (2005-2006)
Groep Van Oudenallen, Gonny van Oudenallen, afsplitsing van de LPF (2006)
Groep Van As, Gerard van As, afsplitsing van de Groep Nawijn, eerder afgesplitst van de LPF (11 sept. 2006 - 12 sept. 2006)
Lid Verdonk, Rita Verdonk, afsplitsing van de VVD, eerder een vrijgemaakte fractie binnen de VVD (2007 - 2010)
6-7 mislukten tegen 1 gelukte. Trek je conclusie.
Dat soort peilingen heb je niets aan. Dat is zoiets als een vast contract aangeboden krijgen. Zolang die handtekening er niet onder staat, is het waardeloos. Er waren geen verkiezingen, dus we zullen het nooit wetenquote:Ik ben het met je eens dat het meestal niks wordt maar je kunt er dus niet zomaar van uitgaan. Overigens heeft Verdonk ooit met een zetel of 40 in de peilingen gestaan, als er op dat moment verkiezingen waren geweest dan was dat ook succesvol geweest
Ik acht de kans dat Brinkman een succesvolle partij wordt erg klein.quote:En om op je tweede punt in te gaan: De PVV is voortgekomen uit de Groep Wilders, dat zou dus ook met Brinkman kunnen gebeuren. Overigens verwacht ik dat niet maar het zou kunnen dat kritische PVV-stemmers wel voor Brinkman gaan
En Brinkman zal ook zeker niet de laatste zijnquote:En oeps Wilders was inderdaad niet de laatste, ik had beter moeten weten
Keer op keer gesneuveld.quote:Groep Voogd, Poulus Voogd, afsplitsing van de Boerenpartij (1966-1967)
Groep Kronenburg, Hubert Kronenburg, afsplitsing van de Groep-Harmsen, dit was weer een afsplitsing van de Boerenpartij (1968-1971)
Groep Verlaan, Nico Verlaan, afsplitsing van de Boerenpartij (1971-1972)
Groep De Jong, Jacques de Jong, afsplitsing van de NMP (1971-1972)
Groep Huijsen, Coos Huijsen, afsplitsing van de CHU (1976-1977)
Groep Nooteboom, Govert Nooteboom, afsplitsing van D66 (1976-1977)
Groep Janmaat, Hans Janmaat, geroyeerd uit de Centrumpartij (1984-1986), ging verder onder de naam Centrumdemocraten
Groep Wagenaar, Aad Wagenaar, afsplitsing van de RPF (1985-1986)
Groep Van der Spek, Fred van der Spek, afsplitsing van de PSP (1986)
Groep Ockels, Marjet Ockels, afsplitsing van de PvdA (1993-1994)
Groep Hendriks, Theo Hendriks, afsplitsing van AOV (1994-1998)
Groep Verkerk, Will Verkerk, afsplitsing van AOV (1998)
Groep Wijnschenk, Harry Wijnschenk, afsplitsing van de LPF (2002-2003)
Groep Lazrak, Ali Lazrak, afsplitsing van de SP (2004-2006)
Groep Wilders, Geert Wilders, afsplitsing van de VVD (2004-2006)
Groep Nawijn, Hilbrand Nawijn, afsplitsing van de LPF (2005-2006)
Groep Van Oudenallen, Gonny van Oudenallen, afsplitsing van de LPF (2006)
Groep Van As, Gerard van As, afsplitsing van de Groep Nawijn, eerder afgesplitst van de LPF (11 sept. 2006 - 12 sept. 2006)
Lid Verdonk, Rita Verdonk, afsplitsing van de VVD, eerder een vrijgemaakte fractie binnen de VVD (2007 - 2010)
Hero Brinkman, afsplitsing van de PVV op 20 maart 2012
Eenmansfractie door afsplitsingen
NMP, Albertus Wilhelmus te Pas (1971-1972), oorspronkelijk 2 zetels
RPF, Meindert Leerling (1985-1986), oorspronkelijk 2 zetels
AOV, Cees van Wingerden (1998), oorspronkelijk 6 zetels
Ik snap je eerste punt nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wijsneuzerij had te maken met het feit dat de partij maar uit 1 man bestaat. Wat opgevat zou kunnen worden als een éénmansfractie, wat het wezenlijk ook is.
[..]
Nogmaals
[..]
Dus ja, keer op keer. 1 geval noemen is niet het tegendeel bewijzen.
[..]
Dat soort peilingen heb je niets aan. Dat is zoiets als een vast contract aangeboden krijgen. Zolang die handtekening er niet onder staat, is het waardeloos. Er waren geen verkiezingen, dus we zullen het nooit weten
[..]
Ik acht de kans dat Brinkman een succesvolle partij wordt erg klein.
[..]
En Brinkman zal ook zeker niet de laatste zijn
Wilders is begonnen als eenmansfractie inderdaad. Nems punt is dat Wilders eigenlijk nog steeds een eenmansfractie is, omdat de PVV maar één lid heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je eerste punt nietWilders is toch ook begonnen als eenmansfractie?
Maar dat staat toch los van of hij succesvol is? Stel dat Brinkman ook dat systeem aanhoudt, is de kans dan groter dat hij succesvol is? Ik snap de relevantie dus nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wilders is begonnen als eenmansfractie inderdaad. Nems punt is dat Wilders eigenlijk nog steeds een eenmansfractie is, omdat de PVV maar één lid heeft.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:31 schreef iamredleader het volgende:
Zo, kind kan zo naar bed, daarna rustig avondje gepland
En ik heb wat recepten voor je gepost. Kunnen jullie die ook lezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou neeik denk eerst een koud biertje en even knuffelen met mijn vrouw
Ik zoek nog naar een recept voor poesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
En ik heb wat recepten voor je gepost. Kunnen jullie die ook lezen.
Die enorme PDF of heb je een nieuwe?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik heb wat recepten voor je gepost. Kunnen jullie die ook lezen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef iamredleader het volgende:
Tinu zegt: dank je wel voor het mooie receptenboek
Hoe slecht waren die cijfers danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Beste vriendin voor 2 trimesters van school getrapt ivm slechte cijfers
On the bright side, vanavond komteindelijk ook terug
Dinges dinges boom boom? Damnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wow, dat is niet cool. Waarom slechte cijfers?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Één trimester alle vakken gezakt ivm persoonlijke redenen School had haar in de eerste instantie uitstel gegeven e.d. en haar toen opeens vanuit het niets finaal genaaid.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe slecht waren die cijfers dan![]()
En jee wat betreft![]()
Hoe gaat het nu met je?
Die jaquote:
Dat is wel flink genaaid dan als ze er ook nog een goede reden voor heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Één trimester alle vakken gezakt ivm persoonlijke redenen School had haar in de eerste instantie uitstel gegeven e.d. en haar toen opeens vanuit het niets finaal genaaid.
Ik voel me eindelijk weer gezond en wel en het is bijna 30 graden en zonnig en mooi hier in The Burg
Ik snap die opmerking van etcie nietquote:Die jahaar moeder wil dat ze naar huis (in tulsa, 9 uur hier vandaan) komt, maar we proberen haar er van te overtuigen Grace hier te laten en te laten werken en misschien wat lessen op de hogeschool te nemen... ze woont al niet op campus en heeft een huurcontract waar ze niet onderuit kan anyway...
Iets verder weg:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haar moeder wil dat ze naar huis (in tulsa, 9 uur hier vandaan) komt...
Ik ken haar door PS als Grace Boom Boom of iets dergelijksquote:
Of Twitterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je PS op Facebook iets beter volgen...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
Ah okquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja was mooi. Jammer dat ik nauwelijks energie had enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Leuke foto's van Sedona trouwens, PS.
Stond 4 jaar geleden ook onder aan Cathedral Rock en omgeving.
Ach, je hebt in ieder geval een heel mooi plekje op de wereld gezien...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was mooi. Jammer dat ik nauwelijks energie had enzo
precies. En beter dan ziek zijn in Galrsburg ILquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval een heel mooi plekje op de wereld gezien...
Even checken:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. En beter dan ziek zijn in Galrsburg IL
Nee dat was de New Age Store, maar ik ben idd in de Red Planet Diner geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even checken:
Die foto van die Spacefiguren in het geel, bij die paarse muren.
Dat was toch zo'n hamburgertent in Sedona zelf?
O ja, dat was 'm.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee dat was de New Age Store, maar ik ben idd in de Red Planet Diner geweest![]()
Je bent er ongetwijfeld langs gereden...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag voor PS:
Met wat had Sedona een unieke gebeurtenis in huis gehaald, 4 jaar geleden?
geen ideequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent er ongetwijfeld langs gereden...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef MaJo het volgende:
Ik wil douchen maar vind dat altijd een beetje eng als ik 's avonds alleen thuis benDan hoor je niks en ben ik bang dat er opeens een vent in mijn douche staat
Enger dan alleen op de bank zitten, in bed liggen, in de keuken staan, wat cola inschenken, een sigaret roken, slapen of wat dan ook?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef MaJo het volgende:
Ik wil douchen maar vind dat altijd een beetje eng als ik 's avonds alleen thuis benDan hoor je niks en ben ik bang dat er opeens een vent in mijn douche staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
De eerste 'groene' McDonalds, omdat ze in Sedona die knalrode en -gele kleur niet wilde hebben tussen de aardewerkkleurige bergen.quote:
Volgens mij hebben wel meer vrouwen daar last vanquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enger dan alleen op de bank zitten, in bed liggen, in de keuken staan, wat cola inschenken, een sigaret roken, slapen of wat dan ook?Ik snap het wel een beetje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het voelt kwetsbaarder op de een of andere manier.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Plaats een camera, stream het hier, dan ben je zeker weten niet alleenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef MaJo het volgende:
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Heads-up! Het ziet er naar uit dat Ziggo gehackt is. http://pastebin.com/Qpa4MMMU
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enger dan alleen op de bank zitten, in bed liggen, in de keuken staan, wat cola inschenken, een sigaret roken, slapen of wat dan ook?Ja want dan hoor je alles gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder de douche niet. Slaat ook nergens op, dat weet ik wel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik vind van niet. Wij zitten bij Ziggo...quote:
Ah, ik dacht dat je het bracht als eenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Wij zitten bij Ziggo...
ohja precies. ik dacht dat ze de enige waren met zonder gele M buiten thoughquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 'groene' McDonalds, omdat ze in Sedona die knalrode en -gele kleur niet wilde hebben tussen de aardewerkkleurige bergen.
En daarna heeft McDonalds besloten om wereldwijd alle vestigingen 'groen' te maken...
Dat jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje hoorhet voelt kwetsbaarder op de een of andere manier.
En dan kijken jullie een beetje toe hoe ik vermoord wordquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Plaats een camera, stream het hier, dan ben je zeker weten niet alleen
ik vind het maar hele rare namenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Wij zitten bij Ziggo...
Ow, da's redelijk klote. Zit gelukkig bij XS4allquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Heads-up! Het ziet er naar uit dat Ziggo gehackt is. http://pastebin.com/Qpa4MMMU
Nou neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
En dan kijken jullie een beetje toe hoe ik vermoord word![]()
![]()
Is dit, dit of dit misschien leuk voor bij je thuis?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja want dan hoor je alles gewoonOnder de douche niet. Slaat ook nergens op, dat weet ik wel
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dit, dit of dit misschien leuk voor bij je thuis?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohja precies. ik dacht dat ze de enige waren met zonder gele M buiten though
Ik vroeg me al langer af wat het nut van dat groen was, gewoon een nieuw kleurtje dus?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste 'groene' McDonalds, omdat ze in Sedona die knalrode en -gele kleur niet wilde hebben tussen de aardewerkkleurige bergen.
En daarna heeft McDonalds besloten om wereldwijd alle vestigingen 'groen' te maken...
Mwah. Nooit van gehoord en zelf nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij hebben wel meer vrouwen daar last van
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die tweedequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS bedoelt zo'n mega M op een paal (hoge bomen).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]McDonald's Champs-Elysee heeft ook geen echt gele M [ afbeelding ]
Overigens, deze vriendelijke meneer vroeg net waar je huis was. Ik heb hem maar even de weg gewezenquote:
Eco-look.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al langer af wat het nut van dat groen was, gewoon een nieuw kleurtje dus?
Een hele vriendelijke slager die een paar goddelijke steaks komt bakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Overigens, deze vriendelijke meneer vroeg net waar je huis was. Ik heb hem maar even de weg gewezen
En rood zorgt voor meer agressie dan groenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eco-look.
Minder cadmiumrood en geel...
Ja, het oogt 'gezonder'...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eco-look.
Minder cadmiumrood en geel...
De groen/bruine kleurstelling vind ik wel mooi. Veel chiquer en rustiger. Dat geel/rode was zo plastic en jaren negentig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vroeg me al langer af wat het nut van dat groen was, gewoon een nieuw kleurtje dus?
Zeg maar gerust tachtigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
De groen/bruine kleurstelling vind ik wel mooi. Veel chiquer en rustiger. Dat geel/rode was zo plastic en jaren negentig.
Mijn eerste McDonald-bezoek, incl. een rood/geel logo en een rood/gele Ronald McDonald-pop, was al in de jaren '70. En ik denk zelfs dat die kleuren wel wat langer meegingen...quote:
Dat realiseerde ik me ook, maar toen was het eigenlijk best vooruitstrevend qua kleur volgens mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eerste McDonald-bezoek, incl. een rood/geel logo en een rood/gele Ronald McDonald-pop, was al in de jaren '70. En ik denk zelfs dat die kleuren wel wat langer meegingen...
Dat krijg je als je meisjes pestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloody hell, mijn blu-ray speler liep net vast. Dat ding moet een ding doen, en dat gaat al mis
Het hele concept sloeg hier in als een bom.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat realiseerde ik me ook, maar toen was het eigenlijk best vooruitstrevend qua kleur volgens mij.
quote:
Jij bent trouwens snel terug van douchen. Sloeg de enge mannenangst weer toe?quote:
Zegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]die snappen niet eens wat blu-ray is, dus sabotage is uitgesloten
Ik weet wel wat blu-ray is hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]die snappen niet eens wat blu-ray is, dus sabotage is uitgesloten
Nee was lui dus ik wacht nog evenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij bent trouwens snel terug van douchen. Sloeg de enge mannenangst weer toe?
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:
Meisjes? In deze SC?quote:
Christ...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enniewee, ik ga een twee uur durende Daft Punk-videoclip kijken. Ta!
Ja ja.quote:
Nee echt, dat komt omdat ik dan toch Opgelicht af wil kijkenquote:
Ik twijfelde al of ik tachtig of negentig zou schrijven. Maar ik ben er zelf vaker in de jaren negentig geweest, vandaar mijn keus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |